Oefenwedstrijden 2020-2021

31 juli 2020 17:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #46

De heeg schreef : Kunnen de aangetrokken spelers vanavond gewoon meedoen tegen ado? (staviski, duin, zamouri) Ik meende dat ik gehoord had dat deze niet mee konden doen.


Dan heb je het niet goed gelezen, er staat in de regelementen dat testers en dat is zonder contract niet opgesteld mogen worden.
Natuurlijk de door jou drie genoemde spelers dus wel die hebben een contract...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 17:26
De heeg
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #47
merci, duidelijk. heb zin erin om de nieuwe aanwinsten vnv aan het werk te zien! Wanneer mvv nog 1 controlerende middenvelder en een centrale verdediger/linksback strikt staat er toch redelijk snel een prima selectie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 17:35
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #48
Maar dat betekend dus dat Werker, Heerings en Plezier vanavond niet mogen aantreden?? En we dus geen keeper hebben aangezien onze enige gecontracteerde keeper (Van Meurs) geblesseerd is. Lijkt me sterk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 17:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #49

opadiehard schreef :

De heeg schreef : Kunnen de aangetrokken spelers vanavond gewoon meedoen tegen ado? (staviski, duin, zamouri) Ik meende dat ik gehoord had dat deze niet mee konden doen.


Dan heb je het niet goed gelezen, er staat in de regelementen dat testers en dat is zonder contract niet opgesteld mogen worden.
Natuurlijk de door jou drie genoemde spelers dus wel die hebben een contract...Gr opa.


Waar staat dat testers niet mogen meedoen??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 18:45
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #50
Ik lees net dat bij de wedstrijd tegen FC Eindhoven 367 toeschouwers aanwezig mogen zijn. Alleen de Boschpoorttribune is open. Ik kan er helaas niet bij zijn, maar toch roept het wat vragen op. Met name ook met het oog op de toekomst.

- Als er nu maar 367 toeschouwers op de Boschpoort mogen, wat betekent dat dan voor competitiewedstrijden en voor de rest van het stadion? Of zijn er nu andere maatregelen omdat het om een oefenwedstrijd gaat en ook niet alle ingangen open zijn?
- Hebben 1902 SK-houders voorrang omdat zij min of meer de oefenwedstrijden ‘er bij hebben gekocht’? Of geldt wie het eerst komt, wie het eerst maalt voor alle SK-houders? Maar dan zou je als 1902 SK-houder dus weinig aan dat extraatje hebben buiten dat je je club steunt. Benieuwd naar hoe jullie hierover denken en vooral naar wat MVV evt. (nog) hierover gaat communiceren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 18:50
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #51

Boredass schreef :

opadiehard schreef :

De heeg schreef : Kunnen de aangetrokken spelers vanavond gewoon meedoen tegen ado? (staviski, duin, zamouri) Ik meende dat ik gehoord had dat deze niet mee konden doen.


Dan heb je het niet goed gelezen, er staat in de regelementen dat testers en dat is zonder contract niet opgesteld mogen worden.
Natuurlijk de door jou drie genoemde spelers dus wel die hebben een contract...Gr opa.


Waar staat dat testers niet mogen meedoen??


Testers mogen volgens mij wel degelijk meedoen in oefenwedstrijden. Hoe moet je ze anders aan het werk zien met alleen trainingen kok je er niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 19:20 31 juli 2020 19:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #52
Lees terug ergens een artikel verwijzend naar de tweede transfer periode lopend vanaf vanaf 21 juli t/m 5 augustusi,ik lees dit ook maar zo letterlijk,via Hendriks gepost op 30 juli om 23.40 uur bij transfer geruchten...Gr opa.

Ps vandaar dat plezier/tutu en die anderen tegen Helmond wel meededen?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 19:28 31 juli 2020 19:29 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #53
@Mvv1902...de vraag over die 367 en dan doortellend naar de rest van het stadion mbt competitiewedstrijden in de wetenschap dat je al 2100 sk houders hebt, heb ik ook. Bovendien houdt men in deze wedstrijd al geen rekening met gezinsleden die bij elkaar kunnen zitten gezien de vaste reserveringsplekken...in de competitie wel ?
Vwb 1902 sk...je betaalde altijd alleen extra voor gratis oefenwedstrijden, toegang voor beker tot kwartfinale en voorrang bij MVV-roda. Dus voorrang tegen Eindhoven zou op zich terecht zijn. Verder niets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 19:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #54
Heeft er iemand al een stream in de aanbieding?...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 19:45 31 juli 2020 19:46 door hindriks.
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden 2020-2021 #55
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 20:10
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #56
Het is een heel stil stadion, het enige wat ik hoor zijn vliegtuigen. Heel apart.
Maar goed laten we kijken wat het gaat worden, de eerste echte test op het nieuwe seizoen.
Ik vond het verhaal van Kalezic (de eerste keer dat ik hem zie en dat ik zijn mening hoorde geven) heel integer en realistisch. Al zag je dat die wel een beetje moest lachen (als een boer...) op de vraag of die het weleens mee heeft gemaakt dat je 4 weken voor de start pas 11 contract spelers hebt. Maar ja we moeten het er mee doen en zoals Kalezic al zei er zullen zeker nog spelers komen die graag voor hem willen spelen. Wat dat aan gaat is het ook wel een trainer met een naam in NL, en daar mogen we echt blij mee zijn. Als we echt in de top 10 gaan eindigen, wat ik hoop, niet denk, dan zal dat zeker voor een groot deel aan deze man liggen. Ik ben heel blij met hem als onze trainer :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 20:11
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #57
Ziggo kanaal 421 is voor iedereen open, als je ziggo hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 20:29 31 juli 2020 20:31 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #58
zuut d'r neet sleg oet. Verdeedegingk steit en heet röst agterin. Zuut wie 'n elftl oet met get mannelikke oetstralingk, niet wie get jöngskes.
De heurlingke zien aoch gein braggeleere tot noe tow en die Hollenders zien zeeker te pakke !
Allein k-beep-t tot boer neet neeve miech en Serke met zienen kaale kammeraot neet boove miech zit ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Boer458, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 21:00
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #59
Het ziet er zeker niet slecht uit bij MVV in de eerste helft.
We houden achterin behoorlijk goed de overzicht en de rust zodra de tegenstander bij onze 16 komt. Voorin 2 leuke ballen vanaf links die net niet goed vielen en 1 aardige bal van Duin vanaf rechts maar toen stond er niemand voor het doel. Al met al vind ik het helemaal niet onaardig. Als er straks nog wat spelers bijkomen kan het alleen maar nóg beter gaan. Ik heb de wedstrijd tegen Helmond niet gezien maar kijkend naar deze wedstrijd zie ik een alleraardigst MVV in het veld staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 21:04
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #60

opadiehard schreef :

De heeg schreef : Kunnen de aangetrokken spelers vanavond gewoon meedoen tegen ado? (staviski, duin, zamouri) Ik meende dat ik gehoord had dat deze niet mee konden doen.


Dan heb je het niet goed gelezen, er staat in de regelementen dat testers en dat is zonder contract niet opgesteld mogen worden.
Natuurlijk de door jou drie genoemde spelers dus wel die hebben een contract...Gr opa.


Naar de wedstrijd kijkend zie ik dat er niks van klopt,testers spelen gewoon mee,dus snap niet helemaal dat reglement wat Hendriks aanhaalde....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden