FC Den Bosch - MVV (15-9-2023)

16 sept 2023 17:57
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #106

αναρχος schreef : Je moet niet zo wijzen naar je mede supporters ouwe. Een enkeling gooit een bekertje, daar heeft de rest in het uitvak niks mee te maken. En wat er op de thuistribune bij Den Bosch gebeurt daar hebben de uitsupporters al helemaal niks mee te maken.


En die enkeling kent natuurlijk niemand, want dat is toevallig wel ‘eine vaan us’!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 18:03
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #107

CatenaccioMestreech schreef :

Kotspoejer schreef : Waar blijven de reacties van de ‘aanwezigen’ in Den Bosch? Ik wil wel weer drogredenen horen en voor moraalridder en salonsupporter worden uitgemaakt. Oh ja, wij zorgen altijd voor de sfeer en dus mogen wij ons ‘misdragen’.


Lekker janken om een beker bier kerel.
Belachelijke regel en lost niks op.
Keur het niet goed maar je weet dat het gebeurd in hoge emotie met alcohol op.
Maak je maar vooral druk met de manier waarop verloren word want daar is meer aan op te merken.


Volgens mij moet je ook mijn latere post eens lezen. Daarin geef ik mijn summiere visie, wat niet wegneemt dat dergelijke onvolwassen, agressieve antwoorden illustratief zijn voor een drietal forumleden. Maar zoals al eerder gezegd door de meeste, overige supporters zullen deze het nooit eens worden met de 300 uitsupporters. De toekomst zal uitwijzen wat hier de gevolgen van gaan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 18:48
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 84
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #108

Lima schreef : Ik denk dat sommige de punten niks boeit als ze het maar gezellig hebben gehad?

Al waren er nog 5 onderbrekingen, als je als profclub binnen 1 minuut 2 goals tegen krijgt dan is dat dramatisch slecht. Dan moeten supporters het vervolgens niet bij supporters gaan zoeken. Al stond fc Bemelen daar de laatste minuten op het veld, je hoort niet binnen 1 minuut tijd 2 goals tegen te krijgen. Mvv kreeg tegen Dordt ook binnen 2/3 minuten 2 goals tegen en tegen Willem 2 kunnen ze een voorsprong ook niet verdedigen. Een verliespartijen wijten aan de supporters vanwege een onderbreking is echt heel raar.

Den Bosch had toch ook een onderbreking? Beide ploegen hebben toch een onderbreking? Den Bosch pakt het erna gewoon beter op en Mvv staat te slapen. Niet meteen uit frustratie vingertjes gaan wijze .


Los van feit of ze niet alsnog verloren hadden, is dit onzin.

In voetbal psychologie is het moment van een goal zeer belangrijk. Tevens is tegenstander vaker even van slag/ teleurgesteld. Den Bosch kon zich (in een thuiswedstrijd) nu volledig opnieuw oppepen om het nog goed te maken. Als je doorspeelt was in elk geval grotere kans dat je ze onder druk had kunnen houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 18:52
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #109
Je doet wel erg veel aannames kotspoejer. Ik weet niet hoe jij op de tribune zit, maar de meesten volgen gewoon de wedstrijd. Ik zit in ieder geval niet al mijn mede supporters als een politie agent in de gaten te houden. Desalniettemin zou ik, als ik het toevallig wel had gezien, ook niemand als een zielige nsb’er verraden, bekende of onbekende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 19:04
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #110
Tja je staat 1-2 voor, onderbreking..3-2 eraf..was die onderbreking dan gunstig voor MVV? Ik denk het niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 19:51 16 sept 2023 19:55 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #111
Volgens mij op last van de Burgemeester is het uitgespeeld ook na 3 keer onderbreken , verstandige beslissing !

En weet je , de lol gaat je toch wel over , kan het niet gewoon eens " normaal " gaan en dan bedoel ik op al die gasten die met iets moeten " gooien" of doen.
Wat is de lol ???

Ik ben nu wel heel benieuwd na de reactie van MVV en de KNVB richting ons en naar de supporters , kan me niet voorstellen dat MVV zich bijna wekelijks zich zorgen wil maken of ze een boete aan de broek kunnen krijgen , er moet een stevige reactie gaan komen . Daarbij kan MVV hier ook gewoon niks aan doen iedereen met een bekertje in de hand is dus een potentieel "gevaar " en diegene die dan toch gooit is een gooiende gek want hoe wil je die man/vrouw anders benoemen .

we wachten het af !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 20:29 16 sept 2023 20:30 door Lima.
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #112
Ik begrijp wat jij zegt maar wat sommige zeggen of doen laten overkomen op social media of hier dat Mvv heeft verloren door toe doen van degene die een bekertje op het veld heeft gegooid gaat mij veel te ver.

Er staan 11 profs op het veld als je 2 goals binnen de minuut tegen krijgt ben je gewoon niks waard als team op dat moment. Het gebeurd Mvv, zoals eerder gezegd, ook nagenoeg tegen Dordt en de voorsprong kunnen ze ook niet tegen willen 2 behouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 21:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #113

Duin schreef : Ik blijf het ontzettend apart vinden hoe iedereen hier blijft discussiëren over het wel of niet terecht zijn van 'de regel'. Tot politiestaat en 'schaapjes' aan toe.

Maar los van of er een regel voor is of niet:
Vinden de tegenstanders van 'de regel' hier het dan wel normaal om bekertjes ergens anders dan in een vuilnisbak te gooien?


Ik laat me toch weer verleiden om op een trollpost van je in te gaan.

Nee, als je goed leest vinden de tegenstanders van de regel het sowieso niet goed dat er bekertjes op het veld gegooid worden. Je vecht tegen een stropop, een argument dat je zelf verzonnen hebt. De tegenstanders van de regel laten zien dat de regel niet werkt, juridisch/ethisch niet verantwoord is et cetera.

Duin schreef : Moeten de suppoosten of clubs jouw rotzooi dan maar opruimen na de wedstrijd omdat jij toevallig even blij was?


Doe je dat thuis of op straat ook?
Zijn jullie die mensen die hun hele mcdonalds afval op de grond flikkeren omdat jullie te lui zijn om je opgefokte VW Golf uit te komen? Daar zijn toch ook geen regels voor? Dat is gewoon je normaal gedragen.
Waarom moeten we het überhaupt over een regel hebben met betrekking tot normaal gedrag?

Gedraag je en anders roep ik alle omstanders op je zoals iemand hier schreef 'over de railing te flikkeren'.


Niemand zegt iets over het gedrag waar de regel over gaat. De discussie gaat over de gevolgen van de regel. Zoek eens een begrip als proportionaliteit op. Een voetbalwedstrijd geheel stilleggen (gisteren niet gebeurd omdat de burgemeester dat overrulde, maar eigenlijk had de wedstrijd helemaal gestaakt moeten worden en zonder publiek uitgespeeld) omdat er wat bekertjes langs de rand van het veld liggen. Dat is niet proportioneel. Het lost ook niets op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 21:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #114

Belgske schreef : Is dat zo dat de regel niet werkt? Ik zie in de eredivisie in mijn beleving amper nog wedstrijden gestaakt worden. Daar zitten nochtans een veelvoud aan fans in vergelijking met clubs in de KKD. Het zal vast nog wel een keer gebeurd zijn, maar niet zo frequent. Het is bijna iedere week raak bij clubs als Helmond, Top Oss en helaas ook MVV in de uitwedstrijden.


In de KKD worden wekelijks meerdere wedstrijden gestaakt. De regel werkt dus niet.

Zoals al eerder gezegd, in de eredivisie hebben clubs het budget, de infrastructuur (goede camera's) en de mankracht om hier serieus tegenop te treden. In de KKD weet het individu dat iets op het veld gooit (de persoon die je aan zou moeten pakken in plaats van heel het stadion te straffen) dat er een goeie kans is om er mee weg te komen.

Belgske schreef : Je willen verzetten tegen die regel is heel menselijk en ook prima, maar dat doe je niet door je eigen club en duizenden medefans te benadelen.


Je zegt dit als directe quote aan mij, heb je nou echt het idee dat ik voorstel om maar dingen op het veld te blijven gooien? Je toont nu precies aan waar ik tegen ageer. Als je het niet eens bent met de regel, wordt je op dit forum door sommigen weggezet als iemand die zelf dingen gooit of die het goedpraat. Ik heb uiteraard in mijn hele leven nog nooit iets op het veld gegooid en vind dat onzin. Maar ik vind deze regel ook complete onzin. Het stilleggen van een wedstrijd levert helemaal niets op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 21:47
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 554
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #115

Duin schreef : Ik blijf het ontzettend apart vinden hoe iedereen hier blijft discussiëren over het wel of niet terecht zijn van 'de regel'. Tot politiestaat en 'schaapjes' aan toe.

Maar los van of er een regel voor is of niet:
Vinden de tegenstanders van 'de regel' hier het dan wel normaal om bekertjes ergens anders dan in een vuilnisbak te gooien? Moeten de suppoosten of clubs jouw rotzooi dan maar opruimen na de wedstrijd omdat jij toevallig even blij was?
Doe je dat thuis of op straat ook?
Zijn jullie die mensen die hun hele mcdonalds afval op de grond flikkeren omdat jullie te lui zijn om je opgefokte VW Golf uit te komen? Daar zijn toch ook geen regels voor? Dat is gewoon je normaal gedragen.
Waarom moeten we het überhaupt over een regel hebben met betrekking tot normaal gedrag?

Gedraag je en anders roep ik alle omstanders op je zoals iemand hier schreef 'over de railing te flikkeren'.


Jullie jullie jullie. Achterlijke domme aannames, vol vooroordelen die je enkel durft te spuwen achter je anoniem account. Het gaat hier om 1 (op 300)persoon die gooit, en enkel omdat mensen de proportionaliteit betwisten gooi jij de mensen die dit niet veroordelen ook maar op een hoop en doe je krampachtig maar de meest debiele vergelijkingen maken om je punt te maken of reacties uit te lokken. Je doet enkel trollen en bij stront aan de knikker kom je uit je holletje. Ingegroeide balhaar. Anders drinken we toch ff ene tegen de graafschap? Put your money where your mouth is en als je dat niet durft adviseer ik je een toontje lager te zingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 21:53
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #116

Jacques schreef :

Belgske schreef : Is dat zo dat de regel niet werkt? Ik zie in de eredivisie in mijn beleving amper nog wedstrijden gestaakt worden. Daar zitten nochtans een veelvoud aan fans in vergelijking met clubs in de KKD. Het zal vast nog wel een keer gebeurd zijn, maar niet zo frequent. Het is bijna iedere week raak bij clubs als Helmond, Top Oss en helaas ook MVV in de uitwedstrijden.


In de KKD worden wekelijks meerdere wedstrijden gestaakt. De regel werkt dus niet.

Zoals al eerder gezegd, in de eredivisie hebben clubs het budget, de infrastructuur (goede camera's) en de mankracht om hier serieus tegenop te treden. In de KKD weet het individu dat iets op het veld gooit (de persoon die je aan zou moeten pakken in plaats van heel het stadion te straffen) dat er een goeie kans is om er mee weg te komen.

Belgske schreef : Je willen verzetten tegen die regel is heel menselijk en ook prima, maar dat doe je niet door je eigen club en duizenden medefans te benadelen.


Je zegt dit als directe quote aan mij, heb je nou echt het idee dat ik voorstel om maar dingen op het veld te blijven gooien? Je toont nu precies aan waar ik tegen ageer. Als je het niet eens bent met de regel, wordt je op dit forum door sommigen weggezet als iemand die zelf dingen gooit of die het goedpraat. Ik heb uiteraard in mijn hele leven nog nooit iets op het veld gegooid en vind dat onzin. Maar ik vind deze regel ook complete onzin. Het stilleggen van een wedstrijd levert helemaal niets op.

Je bent mijn favoriete forumlid, dus nee hoor dat was zeker niet aan jou gericht ;) Excuses dat dat zo over kwam. Het was meer een algemene conclusie van mijn eigen bijdrage. Ik snap net als jij best de weerstand tegen de regel, maar heb geen enkel begrip voor individuen die zich op deze manier verzetten.

Met je eerste stuk ben ik het niet perse eens. Ik vind het niet logisch dat 30.000 fans in Eindhoven of 50.000 in Amsterdam zich wel kunnen beheersen, maar 2000 man in Helmond wekelijks niet. Dat is natuurlijk een beetje zwart/wit (de meeste bekertjes van die fans kunnen onmogelijk bij het veld komen), maar ik vind het toch opvallend. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat de faciliteiten in de eredivisie over het algemeen beter zijn waardoor het lastiger is de wedstrijden te verstoren. Maar het effect van de regel moet je niet alleen toetsen aan het aantal gestaakte wedstrijden, maar ook aan het aantal bestookte spelers. Dat was uiteindelijk het doel van deze maatregel en op dat gebied werkt het wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 22:59
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #117

Jacques schreef :

Duin schreef : Ik blijf het ontzettend apart vinden hoe iedereen hier blijft discussiëren over het wel of niet terecht zijn van 'de regel'. Tot politiestaat en 'schaapjes' aan toe.

Maar los van of er een regel voor is of niet:
Vinden de tegenstanders van 'de regel' hier het dan wel normaal om bekertjes ergens anders dan in een vuilnisbak te gooien?


Ik laat me toch weer verleiden om op een trollpost van je in te gaan.

Nee, als je goed leest vinden de tegenstanders van de regel het sowieso niet goed dat er bekertjes op het veld gegooid worden. Je vecht tegen een stropop, een argument dat je zelf verzonnen hebt. De tegenstanders van de regel laten zien dat de regel niet werkt, juridisch/ethisch niet verantwoord is et cetera.

Duin schreef : Moeten de suppoosten of clubs jouw rotzooi dan maar opruimen na de wedstrijd omdat jij toevallig even blij was?


Doe je dat thuis of op straat ook?
Zijn jullie die mensen die hun hele mcdonalds afval op de grond flikkeren omdat jullie te lui zijn om je opgefokte VW Golf uit te komen? Daar zijn toch ook geen regels voor? Dat is gewoon je normaal gedragen.
Waarom moeten we het überhaupt over een regel hebben met betrekking tot normaal gedrag?

Gedraag je en anders roep ik alle omstanders op je zoals iemand hier schreef 'over de railing te flikkeren'.


Niemand zegt iets over het gedrag waar de regel over gaat. De discussie gaat over de gevolgen van de regel. Zoek eens een begrip als proportionaliteit op. Een voetbalwedstrijd geheel stilleggen (gisteren niet gebeurd omdat de burgemeester dat overrulde, maar eigenlijk had de wedstrijd helemaal gestaakt moeten worden en zonder publiek uitgespeeld) omdat er wat bekertjes langs de rand van het veld liggen. Dat is niet proportioneel. Het lost ook niets op.


Of gewoon geen bekertjes meer gooien zoals normale mensen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 23:03
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #118

webmastersfm schreef :

Duin schreef : Ik blijf het ontzettend apart vinden hoe iedereen hier blijft discussiëren over het wel of niet terecht zijn van 'de regel'. Tot politiestaat en 'schaapjes' aan toe.

Maar los van of er een regel voor is of niet:
Vinden de tegenstanders van 'de regel' hier het dan wel normaal om bekertjes ergens anders dan in een vuilnisbak te gooien? Moeten de suppoosten of clubs jouw rotzooi dan maar opruimen na de wedstrijd omdat jij toevallig even blij was?
Doe je dat thuis of op straat ook?
Zijn jullie die mensen die hun hele mcdonalds afval op de grond flikkeren omdat jullie te lui zijn om je opgefokte VW Golf uit te komen? Daar zijn toch ook geen regels voor? Dat is gewoon je normaal gedragen.
Waarom moeten we het überhaupt over een regel hebben met betrekking tot normaal gedrag?

Gedraag je en anders roep ik alle omstanders op je zoals iemand hier schreef 'over de railing te flikkeren'.


Jullie jullie jullie. Achterlijke domme aannames, vol vooroordelen die je enkel durft te spuwen achter je anoniem account. Het gaat hier om 1 (op 300)persoon die gooit, en enkel omdat mensen de proportionaliteit betwisten gooi jij de mensen die dit niet veroordelen ook maar op een hoop en doe je krampachtig maar de meest debiele vergelijkingen maken om je punt te maken of reacties uit te lokken. Je doet enkel trollen en bij stront aan de knikker kom je uit je holletje. Ingegroeide balhaar. Anders drinken we toch ff ene tegen de graafschap? Put your money where your mouth is en als je dat niet durft adviseer ik je een toontje lager te zingen.


Goede inhoudelijke reactie, daar hou ik van
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, jovkle, Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2023 12:42
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #119
Pec - GAE geen Bier en Supporters cafe gesloten.
Gisteren avond Heracles -Utrecht 2. Maal gestaakt doelman geraakt maar tocht doorgespeeld
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2023 20:04 17 sept 2023 20:18 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 810
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #120

webmastersfm schreef : Jullie jullie jullie. Achterlijke domme aannames, vol vooroordelen die je enkel durft te spuwen achter je anoniem account.

Eh... jouw account "webmasterfm" is voor mij even anoniem als het account "Duin". Wat bedoel je precies met je opmerking?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden