>
Ontvangen bedankjes 35
Oké is dat zo. Waarom scoort MVV dan niet eens in 1 minuut 2x na de staking 3-2?Belgske schreef :
De wedstrijd is nu twee keer gestaakt door de thuissupporters en één keer door de uitsupporters. Gaat volgens mij meer om de cultuur die moet veranderen binnen supportersgroepen. Prima om het niet eens te zijn met een regel, maar houd je er wel gewoon aan. Het is typerend dat je in deze wedstrijd nu al twee keer ziet dat de wedstrijd volledig omdraait na zo`n pauze. Je benadeelt er echt gewoon je eigen club mee want je breekt helemaal het momentum in de wedstrijd dat je net had door te hebben gescoord.Sjappie schreef : Gewoon stoppen met uit support.. Als supporters zich niet kunnen gedragen, dan maar niet meer mee..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mestreech28 schreef : 'Deze regel is er nou eenmaal'. Dat zeiden jullie zeker ook toen ons nog niet zolang heel lang geleden de regel werd opgelegd dat we ons allemaal moesten testen of we niet ziek waren voordat we het stadion in mochten? En dat zeggen jullie ook over de nieuwe regels van het pensioenstelsel hier in Nederland? Terwijl de mensen aan de macht nog 'gewoon' onder het oude stelsel vallen en wachtgeld krijgen als ze ontslagen worden? Of de regel dat er geld naar het buitenland gestuurd wordt wanneer er een aardbeving geweest is, waar hier zoveel mensen over vallen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Stukje voor stukje worden we aan de lijn gelegd en jullie geven jullie eigen supporters de schuld. Er zijn vorige week vrijdag en vandaag in totaal 5 wedstrijden stilgelegd, maar het ligt allemaal aan de supporters en niet aan de KVNB.
Dit is gewoon betutteling van de bovenste plank en ik begrijp echt niet hoe deze maatschappij (en JULLIE) zo'n mietjes kunnen zijn geworden. 25 jaar geleden werden nog stenen en betonblokken het veld opgegooid en toen hoorde je niemand, want de maatschappij zei er ook niks van. Jullie zijn gewoon een stelletje schapen.
Ik wens jullie heel veel succes met zeiken en verder ten onder gaan aan alle regeltjes die jullie worden opgelegd. Geen idee of ik mijn account zelf kan verwijderen. Maar ik log mijn account uit en log niet meer in.
Duin schreef : Ik hoop dat spelersgroep en technische staf nu ook eens van zich gaan laten horen en dat Laura er simpelweg voor gaat zorgen dat er niemand meer meegaat.
Laat die 300 man dan maar boos zijn, ik denk dat er ruim 5000 zijn die erachter staan
Mestreech28 schreef : 'Deze regel is er nou eenmaal'. Dat zeiden jullie zeker ook toen ons nog niet zolang heel lang geleden de regel werd opgelegd dat we ons allemaal moesten testen of we niet ziek waren voordat we het stadion in mochten? En dat zeggen jullie ook over de nieuwe regels van het pensioenstelsel hier in Nederland? Terwijl de mensen aan de macht nog 'gewoon' onder het oude stelsel vallen en wachtgeld krijgen als ze ontslagen worden? Of de regel dat er geld naar het buitenland gestuurd wordt wanneer er een aardbeving geweest is, waar hier zoveel mensen over vallen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Stukje voor stukje worden we aan de lijn gelegd en jullie geven jullie eigen supporters de schuld. Er zijn vorige week vrijdag en vandaag in totaal 5 wedstrijden stilgelegd, maar het ligt allemaal aan de supporters en niet aan de KVNB.
Dit is gewoon betutteling van de bovenste plank en ik begrijp echt niet hoe deze maatschappij (en JULLIE) zo'n mietjes kunnen zijn geworden. 25 jaar geleden werden nog stenen en betonblokken het veld opgegooid en toen hoorde je niemand, want de maatschappij zei er ook niks van. Jullie zijn gewoon een stelletje schapen.
Ik wens jullie heel veel succes met zeiken en verder ten onder gaan aan alle regeltjes die jullie worden opgelegd. Geen idee of ik mijn account zelf kan verwijderen. Maar ik log mijn account uit en log niet meer in.
Wat een rare reactie. De stream werkt niet meer, dus ik weet niet of MVV nog kansen heeft gehad. Maar het is een vanzelfsprekendheid dat zo`n pauze de wedstrijd helemaal breekt. Als je net hebt gescoord, wil je niets liever dan lekker door spelen. Dat de wedstrijd nu twee keer helemaal omdraaide na zo`n pauze is daar alleen maar een bevestiging van. We hebben de nederlaag vandaag waarschijnlijk te danken aan onze 'supporter' die zijn eigen glorie belangrijker vond dan die van de club.Mosae schreef :
Oké is dat zo. Waarom scoort MVV dan niet eens in 1 minuut 2x na de staking 3-2?Belgske schreef :
De wedstrijd is nu twee keer gestaakt door de thuissupporters en één keer door de uitsupporters. Gaat volgens mij meer om de cultuur die moet veranderen binnen supportersgroepen. Prima om het niet eens te zijn met een regel, maar houd je er wel gewoon aan. Het is typerend dat je in deze wedstrijd nu al twee keer ziet dat de wedstrijd volledig omdraait na zo`n pauze. Je benadeelt er echt gewoon je eigen club mee want je breekt helemaal het momentum in de wedstrijd dat je net had door te hebben gescoord.Sjappie schreef : Gewoon stoppen met uit support.. Als supporters zich niet kunnen gedragen, dan maar niet meer mee..
jij bent 1 van die goedpraters. die zijn evenzeer schuldig. doe ons een lol en verwijder jezelf hier. en liefst ook uit het stadion.Mestreech28 schreef : 'Deze regel is er nou eenmaal'. Dat zeiden jullie zeker ook toen ons nog niet zolang heel lang geleden de regel werd opgelegd dat we ons allemaal moesten testen of we niet ziek waren voordat we het stadion in mochten? En dat zeggen jullie ook over de nieuwe regels van het pensioenstelsel hier in Nederland? Terwijl de mensen aan de macht nog 'gewoon' onder het oude stelsel vallen en wachtgeld krijgen als ze ontslagen worden? Of de regel dat er geld naar het buitenland gestuurd wordt wanneer er een aardbeving geweest is, waar hier zoveel mensen over vallen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Stukje voor stukje worden we aan de lijn gelegd en jullie geven jullie eigen supporters de schuld. Er zijn vorige week vrijdag en vandaag in totaal 5 wedstrijden stilgelegd, maar het ligt allemaal aan de supporters en niet aan de KVNB.
je hele verhaal raakt kant noch wal maar daar gaat het niet eens om. Je bewijst dat jouw mening voor jou veel belangrijker is dan de gevolgen die dit gedrag voor de club MVV en haar supporters heeft. Ik hoop dat je niet alleen van dit forum maar ook uit de Geusselt wegblijft. Nepsjeng.Mestreech28 schreef : 'Deze regel is er nou eenmaal'. Dat zeiden jullie zeker ook toen ons nog niet zolang heel lang geleden de regel werd opgelegd dat we ons allemaal moesten testen of we niet ziek waren voordat we het stadion in mochten? En dat zeggen jullie ook over de nieuwe regels van het pensioenstelsel hier in Nederland? Terwijl de mensen aan de macht nog 'gewoon' onder het oude stelsel vallen en wachtgeld krijgen als ze ontslagen worden? Of de regel dat er geld naar het buitenland gestuurd wordt wanneer er een aardbeving geweest is, waar hier zoveel mensen over vallen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Stukje voor stukje worden we aan de lijn gelegd en jullie geven jullie eigen supporters de schuld. Er zijn vorige week vrijdag en vandaag in totaal 5 wedstrijden stilgelegd, maar het ligt allemaal aan de supporters en niet aan de KVNB.
Mestreech28 schreef : ' 25 jaar geleden werden nog stenen en betonblokken het veld opgegooid en toen hoorde je niemand, want de maatschappij zei er ook niks van. Jullie zijn gewoon een stelletje schapen.
Met dat laatste ben ik eens, maar wel typisch dat den Bosch géén last heeft van de onderbrekingen, want bij de 3-2 voor den Bosch werd immers ook gestaakt....Belgske schreef :
Wat een rare reactie. De stream werkt niet meer, dus ik weet niet of MVV nog kansen heeft gehad. Maar het is een vanzelfsprekendheid dat zo`n pauze de wedstrijd helemaal breekt. Als je net hebt gescoord, wil je niets liever dan lekker door spelen. Dat de wedstrijd nu twee keer helemaal omdraaide na zo`n pauze is daar alleen maar een bevestiging van. We hebben de nederlaag vandaag waarschijnlijk te danken aan onze 'supporter' die zijn eigen glorie belangrijker vond dan die van de club.Mosae schreef :