FC Den Bosch - MVV (15-9-2023)

15 sept 2023 22:58
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 453
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #61

Mosae schreef :

Belgske schreef :

Mosae schreef :

Belgske schreef :

Sjappie schreef : Gewoon stoppen met uit support.. Als supporters zich niet kunnen gedragen, dan maar niet meer mee..

De wedstrijd is nu twee keer gestaakt door de thuissupporters en één keer door de uitsupporters. Gaat volgens mij meer om de cultuur die moet veranderen binnen supportersgroepen. Prima om het niet eens te zijn met een regel, maar houd je er wel gewoon aan. Het is typerend dat je in deze wedstrijd nu al twee keer ziet dat de wedstrijd volledig omdraait na zo`n pauze. Je benadeelt er echt gewoon je eigen club mee want je breekt helemaal het momentum in de wedstrijd dat je net had door te hebben gescoord.

Oké is dat zo. Waarom scoort MVV dan niet eens in 1 minuut 2x na de staking 3-2?

Wat een rare reactie. De stream werkt niet meer, dus ik weet niet of MVV nog kansen heeft gehad. Maar het is een vanzelfsprekendheid dat zo`n pauze de wedstrijd helemaal breekt. Als je net hebt gescoord, wil je niets liever dan lekker door spelen. Dat de wedstrijd nu twee keer helemaal omdraaide na zo`n pauze is daar alleen maar een bevestiging van. We hebben de nederlaag vandaag waarschijnlijk te danken aan onze 'supporter' die zijn eigen glorie belangrijker vond dan die van de club.

Met dat laatste ben ik eens, maar wel typisch dat den Bosch géén last heeft van de onderbrekingen....

Wij scoorden één minuut na de onderbreking die door hen veroorzaakt was?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 22:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #62
3x gestaakt , 3x uit het vak van de scorende ploeg !!! In Duitsland gebeurd dit ieder weekend . Wat is de volgende regel , je mag niet meer juichen na een doelpunt ?? Over de wedstrijd , verdiende overwinning van den Bosch .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #63
Boetes die de club moet betalen, rekeningen van vernielingen bij andere clubs die de club moet betalen, wedstrijden stilgelegd waardoor we punten verliezen maar blijf vooral wijzen naar Laura, de KNVB, andere supporters als ‘schaapjes’ en onzinnige regels voor uitwedstrijden. Heb ik het nog niet over wat (potentiële) sponsoren en ‘normale’ fans hiervan denken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, opadiehard, jovkle, Boschpoort, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:02
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #64
Hoe hoog wij voor aanvang van dit seizoen stonden in het lijstje met clubs met de hoogste boetes was al veelzeggend. Er zitten te veel rotte appels bij ons op de tribune die zich niet weten te gedragen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:02 15 sept 2023 23:03 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 86
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #65

Sjonnie schreef : 3x gestaakt , 3x uit het vak van de scorende ploeg !!! In Duitsland gebeurd dit ieder weekend . Wat is de volgende regel , je mag niet meer juichen na een doelpunt ?? Over de wedstrijd , verdiende overwinning van den Bosch .


Wat heeft Duitsland met Nederlandse regels te maken? In Duitsland is niet iemand met voorwerp uit publiek bloedend hoofd bezorgd en stond niet elke week iemand op veld.. het is gewoon een harde grens zonder grijs gebied.

Je kunt proveceren, blijven gooien en je club benaderen, of voorlopig gedragen naar de regels…

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #66
Nog even over de wedstrijd . Zeegers gaat ons nog heel veel punten kosten . Iedere linksbuiten in de KKD lacht zich kapot .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:07
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
Onderwerp Auteur
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #67
Ik denk dat een volgende stap niet meer ver weg is. En dan heb ik het niet over geen uitsupporters meer meenemen. Vanavond hebben we gezien dat ook thuissupporters de fout in gaan. En dat kan ook in De Geusselt verkeerd gaan. Een volgende stap is eerder dat er tijdens de wedstrijd geen drank meer verkocht mag worden. Dat zou ik heel jammer vinden. En dat raakt MVV in de beurs. Maar die kant gaat het wel op ben ik bang.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:09 15 sept 2023 23:20 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #68

Belgske schreef :

Mosae schreef :

Belgske schreef :

Mosae schreef :

Belgske schreef :

Sjappie schreef : Gewoon stoppen met uit support.. Als supporters zich niet kunnen gedragen, dan maar niet meer mee..

De wedstrijd is nu twee keer gestaakt door de thuissupporters en één keer door de uitsupporters. Gaat volgens mij meer om de cultuur die moet veranderen binnen supportersgroepen. Prima om het niet eens te zijn met een regel, maar houd je er wel gewoon aan. Het is typerend dat je in deze wedstrijd nu al twee keer ziet dat de wedstrijd volledig omdraait na zo`n pauze. Je benadeelt er echt gewoon je eigen club mee want je breekt helemaal het momentum in de wedstrijd dat je net had door te hebben gescoord.

Oké is dat zo. Waarom scoort MVV dan niet eens in 1 minuut 2x na de staking 3-2?

Wat een rare reactie. De stream werkt niet meer, dus ik weet niet of MVV nog kansen heeft gehad. Maar het is een vanzelfsprekendheid dat zo`n pauze de wedstrijd helemaal breekt. Als je net hebt gescoord, wil je niets liever dan lekker door spelen. Dat de wedstrijd nu twee keer helemaal omdraaide na zo`n pauze is daar alleen maar een bevestiging van. We hebben de nederlaag vandaag waarschijnlijk te danken aan onze 'supporter' die zijn eigen glorie belangrijker vond dan die van de club.

Met dat laatste ben ik eens, maar wel typisch dat den Bosch géén last heeft van de onderbrekingen....

Wij scoorden één minuut na de onderbreking die door hen veroorzaakt was?

En na de onderbreking van 3-2 voor den Bosch 0x die door hen veroorzaakt was en den Bosch 2x in een minuut die door ons veroorzaakt is. Winnaar: den Bosch. Op het goeie moment de bekers gooien, en je wint? Lijkt me erg sterk dit. Onderbrekingen zijn niet fijn,dat klopt, maar je krijgt de goals toch echt wel zelf tegen, en niet door bekers. Maar oké je komt wat uit je spelritme, als je dat bedoeld. Ik vind het dan wel weer typisch dat het MVV nooit eens lukt om 2x in de laatste minuut te scoren, maar ja.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:09
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #69

Olzie schreef :

Sjonnie schreef : 3x gestaakt , 3x uit het vak van de scorende ploeg !!! In Duitsland gebeurd dit ieder weekend . Wat is de volgende regel , je mag niet meer juichen na een doelpunt ?? Over de wedstrijd , verdiende overwinning van den Bosch .


Wat heeft Duitsland met Nederlandse regels te maken? In Duitsland is niet iemand met voorwerp uit publiek bloedend hoofd bezorgd en stond niet elke week iemand op veld.. het is gewoon een harde grens zonder grijs gebied.

Je kunt proveceren, blijven gooien en je club benaderen, of voorlopig gedragen naar de regels…



ELKE wedstrijd die gestaakt is dit seizoen waren bekertjes !! Hoe moeilijk is het om te constateren uit welk vak een bekertje kwam ?? Dit lijkt wel tennis waar je wordt verweiderd als je je stem verheft

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:23
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #70
En wat heb jij gezopen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #71

Sjiek schreef : En wat heb jij gezopen?



bedoel je mij??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:39
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #72
Ja de regel is bezopen, who cares over een leeg bekertje maar koek koek dit is de regel, die is achterlijk maar heel simpel en er denken er toch een paar dit gevecht te kunnen winnen. DAT GAAT NOOIT GEBEUREN. Pak niet het collectief aan maar het individu gvd . Volgende stap moet niet het verder weren van de echte fans zijn, die zijn al genoeg gestraft. Iedere club verplicht een sluitend camera systeem en de mensen die denken boven de wet te staan mbv justitie met een heel dikke geldboete staffen als je weer wil gooien. Ik snap dat iedereen kostst van die schijtregel maar ik weiger te geloven dat al de echte supporters die thuis maar ook in uitwedstrijden voor een prachtge sfeer zorgen het geweldig vinden dat een paar individuen keer op keer blijven gooien en daarmee dus je club NAAR DE KLOTEN HELPEN.

Die centen moeten we uitgeven aan een tweetal max drie versterkingen. Als we vorige week tegen een mega onzeker Willem II compleet waren geweest de 1e helft met Smeets en Souren hadden we die pot fluitend gewonnen. Van het verlies van vorige week en vandaag goed ziek van. KKD niveau bliljft zeer matig en met beetje meer kwaliteit spelen we makkelijk in de top mee. Hoop dat dit het streven blijft met een vol stadion en dat we die paar rotte appels kunnen dumpen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1203
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #73
Ik kan het ff niet meer volgen . Volgens Livescore heeft Den Bosch in de 85e minuut de 3-2 gescoord , en Nieling van MVV in de 95e minuut geel gekregen . Is de wedstrijd dan toch nog uitgespeeld ??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2023 23:49
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 348
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #74
Wedstrijd is uitgespeeld ja. Den bosch 3 - Mvv 2

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 07:32
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 141
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #75
Tja waar moet ik beginnen er wordt nu gedaan dat het aan de uitsupporters ligt dat de wedstrijd gestaakt wordt en ja bij de 1-2 gaat iets richting het veld,
en bij de 3-2 heel veel bekers met inhoud op het veld door de thuispubliek,
het is echt een idiote regel maar ja regels zijn regels.
Het beste is gewoon geen drinken meer verkopen in het hele stadion en ik weet zo worden de goeie de dupe van de slechte minderheid maar het kan niet anders
ik weet het ook even niet meer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden