FC Den Bosch - MVV (15-9-2023)
- Belgske
-
- Platinum Member
-
Re: FC Den Bosch - MVV (15-9-2023)
15 Sep 2023 22:58Wij scoorden één minuut na de onderbreking die door hen veroorzaakt was?Mosae wrote:Met dat laatste ben ik eens, maar wel typisch dat den Bosch géén last heeft van de onderbrekingen....Belgske wrote:Wat een rare reactie. De stream werkt niet meer, dus ik weet niet of MVV nog kansen heeft gehad. Maar het is een vanzelfsprekendheid dat zo`n pauze de wedstrijd helemaal breekt. Als je net hebt gescoord, wil je niets liever dan lekker door spelen. Dat de wedstrijd nu twee keer helemaal omdraaide na zo`n pauze is daar alleen maar een bevestiging van. We hebben de nederlaag vandaag waarschijnlijk te danken aan onze 'supporter' die zijn eigen glorie belangrijker vond dan die van de club.Mosae wrote:Oké is dat zo. Waarom scoort MVV dan niet eens in 1 minuut 2x na de staking 3-2?Belgske wrote:De wedstrijd is nu twee keer gestaakt door de thuissupporters en één keer door de uitsupporters. Gaat volgens mij meer om de cultuur die moet veranderen binnen supportersgroepen. Prima om het niet eens te zijn met een regel, maar houd je er wel gewoon aan. Het is typerend dat je in deze wedstrijd nu al twee keer ziet dat de wedstrijd volledig omdraait na zo`n pauze. Je benadeelt er echt gewoon je eigen club mee want je breekt helemaal het momentum in de wedstrijd dat je net had door te hebben gescoord.Sjappie wrote: Gewoon stoppen met uit support.. Als supporters zich niet kunnen gedragen, dan maar niet meer mee..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 22:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Olzie
-
- Premium Member
-
15 Sep 2023 23:02 - 15 Sep 2023 23:03Sjonnie wrote: 3x gestaakt , 3x uit het vak van de scorende ploeg !!! In Duitsland gebeurd dit ieder weekend . Wat is de volgende regel , je mag niet meer juichen na een doelpunt ?? Over de wedstrijd , verdiende overwinning van den Bosch .
Wat heeft Duitsland met Nederlandse regels te maken? In Duitsland is niet iemand met voorwerp uit publiek bloedend hoofd bezorgd en stond niet elke week iemand op veld.. het is gewoon een harde grens zonder grijs gebied.
Je kunt proveceren, blijven gooien en je club benaderen, of voorlopig gedragen naar de regels…
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Re: Re:FC Den Bosch - MVV (15-9-2023)
15 Sep 2023 23:07Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
- Mosae
-
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:09 - 15 Sep 2023 23:20En na de onderbreking van 3-2 voor den Bosch 0x die door hen veroorzaakt was en den Bosch 2x in een minuut die door ons veroorzaakt is. Winnaar: den Bosch. Op het goeie moment de bekers gooien, en je wint? Lijkt me erg sterk dit. Onderbrekingen zijn niet fijn,dat klopt, maar je krijgt de goals toch echt wel zelf tegen, en niet door bekers. Maar oké je komt wat uit je spelritme, als je dat bedoeld. Ik vind het dan wel weer typisch dat het MVV nooit eens lukt om 2x in de laatste minuut te scoren, maar ja.Belgske wrote:Wij scoorden één minuut na de onderbreking die door hen veroorzaakt was?Mosae wrote:Met dat laatste ben ik eens, maar wel typisch dat den Bosch géén last heeft van de onderbrekingen....Belgske wrote:Wat een rare reactie. De stream werkt niet meer, dus ik weet niet of MVV nog kansen heeft gehad. Maar het is een vanzelfsprekendheid dat zo`n pauze de wedstrijd helemaal breekt. Als je net hebt gescoord, wil je niets liever dan lekker door spelen. Dat de wedstrijd nu twee keer helemaal omdraaide na zo`n pauze is daar alleen maar een bevestiging van. We hebben de nederlaag vandaag waarschijnlijk te danken aan onze 'supporter' die zijn eigen glorie belangrijker vond dan die van de club.Mosae wrote:Oké is dat zo. Waarom scoort MVV dan niet eens in 1 minuut 2x na de staking 3-2?Belgske wrote:De wedstrijd is nu twee keer gestaakt door de thuissupporters en één keer door de uitsupporters. Gaat volgens mij meer om de cultuur die moet veranderen binnen supportersgroepen. Prima om het niet eens te zijn met een regel, maar houd je er wel gewoon aan. Het is typerend dat je in deze wedstrijd nu al twee keer ziet dat de wedstrijd volledig omdraait na zo`n pauze. Je benadeelt er echt gewoon je eigen club mee want je breekt helemaal het momentum in de wedstrijd dat je net had door te hebben gescoord.Sjappie wrote: Gewoon stoppen met uit support.. Als supporters zich niet kunnen gedragen, dan maar niet meer mee..
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:09Olzie wrote:Sjonnie wrote: 3x gestaakt , 3x uit het vak van de scorende ploeg !!! In Duitsland gebeurd dit ieder weekend . Wat is de volgende regel , je mag niet meer juichen na een doelpunt ?? Over de wedstrijd , verdiende overwinning van den Bosch .
Wat heeft Duitsland met Nederlandse regels te maken? In Duitsland is niet iemand met voorwerp uit publiek bloedend hoofd bezorgd en stond niet elke week iemand op veld.. het is gewoon een harde grens zonder grijs gebied.
Je kunt proveceren, blijven gooien en je club benaderen, of voorlopig gedragen naar de regels…
ELKE wedstrijd die gestaakt is dit seizoen waren bekertjes !! Hoe moeilijk is het om te constateren uit welk vak een bekertje kwam ?? Dit lijkt wel tennis waar je wordt verweiderd als je je stem verheft
- Sjiek
-
- Senior Member
-
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:24Sjiek wrote: En wat heb jij gezopen?
bedoel je mij??
- Vak G
-
- Senior Member
-
15 Sep 2023 23:39Die centen moeten we uitgeven aan een tweetal max drie versterkingen. Als we vorige week tegen een mega onzeker Willem II compleet waren geweest de 1e helft met Smeets en Souren hadden we die pot fluitend gewonnen. Van het verlies van vorige week en vandaag goed ziek van. KKD niveau bliljft zeer matig en met beetje meer kwaliteit spelen we makkelijk in de top mee. Hoop dat dit het streven blijft met een vol stadion en dat we die paar rotte appels kunnen dumpen.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
15 Sep 2023 23:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- johan
-
- Premium Member
-
- ALWYAS/sjeng
16 Sep 2023 07:32en bij de 3-2 heel veel bekers met inhoud op het veld door de thuispubliek,
het is echt een idiote regel maar ja regels zijn regels.
Het beste is gewoon geen drinken meer verkopen in het hele stadion en ik weet zo worden de goeie de dupe van de slechte minderheid maar het kan niet anders
ik weet het ook even niet meer