FC Den Bosch - MVV (15-9-2023)

16 sept 2023 12:56
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #91
Je moet niet zo wijzen naar je mede supporters ouwe. Een enkeling gooit een bekertje, daar heeft de rest in het uitvak niks mee te maken. En wat er op de thuistribune bij Den Bosch gebeurt daar hebben de uitsupporters al helemaal niks mee te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 13:20 16 sept 2023 13:22 door Lima.
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #92
Ik denk dat sommige de punten niks boeit als ze het maar gezellig hebben gehad?

Al waren er nog 5 onderbrekingen, als je als profclub binnen 1 minuut 2 goals tegen krijgt dan is dat dramatisch slecht. Dan moeten supporters het vervolgens niet bij supporters gaan zoeken. Al stond fc Bemelen daar de laatste minuten op het veld, je hoort niet binnen 1 minuut tijd 2 goals tegen te krijgen. Mvv kreeg tegen Dordt ook binnen 2/3 minuten 2 goals tegen en tegen Willem 2 kunnen ze een voorsprong ook niet verdedigen. Een verliespartijen wijten aan de supporters vanwege een onderbreking is echt heel raar.

Den Bosch had toch ook een onderbreking? Beide ploegen hebben toch een onderbreking? Den Bosch pakt het erna gewoon beter op en Mvv staat te slapen. Niet meteen uit frustratie vingertjes gaan wijze .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 13:34
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #93
De KNVB heeft een enorme fout gemaakt door te denken dat het misdragen van supporters volledig voorkomen kan worden en is in deze context op de proppen gekomen met deze slecht doordachte zero tolerance oplossing. Je kan nooit 100% voorkomen dat je volk met foute intenties in je stadion of op welk event dan ook krijgt. Dat is nooit gelukt en het gaat nooit lukken.
Ik hoop dat de KNVB dit (deels) toegeeft en dat is het begin van de oplossing. Er zijn escapes genoeg voor de KNVB om niet met de staart tussen de benen uit dit proces te stappen: het meedere malen stil leggen en weer opstarten werkt blesures in de hand, er is de voorbije maanden gewerkt aan een betere bewustwording rondom misdragingen, clubs hebben acties ondenomen nav de ingevoerde maatregelen, de regel is een vrijbrief om schade toe te brengen aan andere clubs enz . Iemand met een beetje media training maakt hier maar een goed lopend verhaal van.
Mocht er dan toch een bekertje of stukje papier rondom het veld belanden: laat de ballen dat meteen opruimen, geef camera teams de instructies hier nul aandacht aan te besteden en pak gewoon degene aan die komt om rotzooi te trappen. Alleen een forse straf werkt ontmoedigend en treft ALLEEN de dader. Anno 2023 moet dat laatste niet meer zo moeilijk zijn. Dit hele circus is ontaard in een potje verplassen tussen de KNVB en een paar raddraaiers die tegen de maatschappij/regels willen schoppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 13:36
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #94
ballen is ballenjongens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 13:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #95
Kunnen lekker janken om bekertjes bier.
Gewoon een belachelijke regel en je weet toch dat als mensen bezopen zijn en in hoge emotie zitten dat er altijd wel iemand het biertje expres of perongeluk op het veld laat vallen.
Deze regel is nergens goed voor.

Maak me vooral druk om hoe je in godsnaam zo snel 2 goals om de oren krijgt.
Stamp eens een doormidden man.
Veel te lief allemaal.
En Tasci een blessure ofzo? Want waarom anders je beste man er af halen bij rust?
Ik zou toch graag eens Sy willen zien op de rechtsback positie want Zeegers is zo wisselvallig.

Het zal thuis anders moeten volgende week.
Support was top!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 13:51
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #96

Kotspoejer schreef : Waar blijven de reacties van de ‘aanwezigen’ in Den Bosch? Ik wil wel weer drogredenen horen en voor moraalridder en salonsupporter worden uitgemaakt. Oh ja, wij zorgen altijd voor de sfeer en dus mogen wij ons ‘misdragen’.


Lekker janken om een beker bier kerel.
Belachelijke regel en lost niks op.
Keur het niet goed maar je weet dat het gebeurd in hoge emotie met alcohol op.
Maak je maar vooral druk met de manier waarop verloren word want daar is meer aan op te merken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 14:11
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #97
Het is duidelijk dat een klein deel zichzelf belangrijker vindt dan de club. Zolang het maar een gezellige sfeer is. Dat de club financieële en sportieve schade oploopt is geen issue, blijkens de reacties.

Ik vrees dat MVV binnenkort geen keuze meer heeft.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 14:12
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 184
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #98
Natuurlijk zie ik El Basri liever op de back positie voor X2 als op de bank nogal wiedes? (net als Labylle indertijd toen hij jong was ?)
Als hij meer op het middenveld tot zijn recht komt, dan stellen we (of Maurice) hem daar op.
Misschien 4 middenvelders en 3 verdedigers (smeets, souren, kleinen en basri), 3-4-3 noemt men dat .. bv als je achter staat?
Of te weinig fantasie hier?

Naar 2 spel-onderbrekingen zou de wedstrijd geheel opnieuw overgespeeld moeten worden; want dit is wedstrijd vervalsing
(jong ploegen is competitie vervalsing maar de oppositie hiertegen is al bijna helemaal verdoofd).
Natuurlijk heeft de thuisploeg meer voordeel bij onderbrekingen, als de bezoekende ploeg.
Zou wel eens willen weten wat zich dan afspeelt (evtl. zelfs intimidatie?) en hoe gecommuniceerd wordt.
De spelers kunnen in 20 min bv opgelapt worden zoals bij boxen :-) (met verschillende mogelijkheden als bezoekende of thuis ploeg).
MVV loopt op zijn tandvlees de laatse 20 min …tot dusver?

In de formule 1 wordt een wedstrijd naar 2 uur rijden automatisch afgebroken…
En wat gebeurd er in Zandvoort als er een plastic bekertje door de lucht gaat, ik geloof niet dat zich iemand daaraan stoort.
Ben ook een voorstander van zoveel mogelijk vrijheid (tijdensj Covid hebben ze inderdaad fouten gemaakt 1400 van 2200 seizoenskaart houders mochten naar binnen… buiten was het veilig..... ook overheids en KnvB regels). Snachts sliepen de echtparen weer naast elkaar in bed, en in het park mochten ze niet naast elkaar op een bank zitten in B.

Wat een aanfluiting trouwens van L1-radio dat ze de wedstrijd niet tot het einde uitgezonden hebben…waren ze bang overuren te maken (die ze evtl niet betaald krijgen)? Krijgen die niet ook geld via de belastingbetaler, dwz gesubsidieerd?

Ps de wedstrijd tegen Graafschap en Eindhoven is in weze belangrijker, daar gaan we zien hoe ver we zijn tegen directe concurrenten,
met deze nieuwe groep (het is pas 5 wedstrijden gespeeld).

In weze zijn we allemaal MVV supporters en minimaal dat hebben we dan nog gemeen?
Als ik de meeste van jullie tegen zou komen op de trubune zouden we een pilsje drinken ....
dat is bekend met emails, alles wordt harder geformuleerd als gezegd,
omdat je de gelaadsuitdrukking van mensen niet ziet..... met een glimlach weet je die meent het maar 75% serieus
Uit de box denken of lekker fantaseren dat mag hier toch?

toch eens de samenvatting gaan bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 14:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #99

Jacques schreef : Maar dan zijn wij het denk ik grotendeels wel eens Mosae. Waar ik op reageerde waren mensen, alleen op deze bladzijde al twee, die vinden dat je niets over de regel mag zeggen want dan ben je aan het goedpraten.

Terwijl ik het juist interessant vind te bekijken wat “we” (de clubs gezamenlijk, of supportersverenigingen gezamenlijk) hiertegen kunnen doen. Onder meer naar buiten duidelijk maken dat de regel kant noch wal raakt.

Helpt natuurlijk niet mee dat sommige de Corona-maatregelen er bij slepen, een ander na de derde onderbreking ons uitpubliek volledig uitkotst, er op gewezen wordt dat het bekertje deze keer uit het thuisvak kwam en dan is dat ook weer “goedpraten”. Aan beide kanten van het spectrum blaten de extremen er flink doorheen waardoor het voor de wat meer genuanceerde mening lastig is om je stem te laten horen. Het is nog wachten op die clown die El Basri, gisteren man of the match aan onze zijde met een assist en een doelpunt, in de verdediging wil zetten. Die zal wel weer roepen dat MVV failliet moet gaan wegens bekers gooien.

Dat soort geroeptoeter hoort bij de moderne tijd maar ik zal er nooit aan wennen.


Weet je Jacques dit word weer zo een eindeloze discussie als die Marokko actie wel of niet!
Helaas ben ik ook een van die,,azijnzeikers,,die gepikeerd is als er weer bekers met inhoud het veld opvliegen!
Je kunt blijven roepen dat de KNVB alweer met een zoveelste maatregel de stront over zich afroepen!
Maar zolang als er geen goed overleg komt blijf je elke week wachten tot de eerste beker het veld opvliegt!
Het systeem werkt gewoonweg niet,met al die regeltjes die opgesteld zijn zoals na de eerste keer de tweede keer en eventueel een derde keer gooien is er nu de volgende regel bijgekomen,De burgemeester!
Wat blijft er van je maatregelen over als dalijk bij alle stakingen de Burgemeester het laatste woord heeft en dat is doorspelen!
Geen een burgemeester haalt het in zijn hoofd straks(uitzonderingen daar gelaten) om de clubs te laten terug komen op een ander tijdstip en datum!
Dat red die niet bij de plaatselijke driehoek!
Ook een wedstrijd dan zonder publiek kost heel veel beveiligings man uren!
Ben gewoon benieuwd hoe de voetbalbond over een paar maanden met weer aangepaste maatregelen komt!
En als laatste niemand gaat echt iemand aanwijzen als diegene die de bewuste beker heeft gegooid,en er is geen camera die kan registreren wie er in een volgepakt vak die bewuste beker heeft gegooid geloof mij maar!….Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 14:51
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #100
Faty Papy Probeer eens een beetje dankbaar te zijn in plaats van te woke ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 14:59
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 480
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #101
De wedstrijd tegen Roda begint nu wel héél erg voorspelbaar te worden...(sarcasme heh mensen....)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 15:28
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #102

Jacques schreef :

mvv supporter schreef : Even los van hoe onzinnig de regel is. Is het zo moeilijk om niks op het veld te gooien?


Ik pik jou er nu uit maar je bent niet de enige hoor, niets persoonlijks.

Ik heb het idee dat er niemand op het forum zit die bekertjes gooit of als die persoon er al zit, houdt ie zich koest. Dit soort vragen stellen is compleet zinloos. Ja, leuk om je frustratie van je af te schrijven, daar niet van.

De discussie over zin of onzin van de regel is wat dat betreft veel interessanter. Ik vind het een enorme dooddoener dat verrassend veel supporters die discussie niet eens aan willen gaan en simpelweg "regel is regel" blijven roepen. Ja, het klopt dat die regel er is en ik zie ook liever dat niemand een bekertje gooit. Maar tegelijkertijd werkt de regel totaal niet, en de wedstrijd van gisteren is daar een goed voorbeeld van. Daar mogen we het toch best over hebben?

Is dat zo dat de regel niet werkt? Ik zie in de eredivisie in mijn beleving amper nog wedstrijden gestaakt worden. Daar zitten nochtans een veelvoud aan fans in vergelijking met clubs in de KKD. Het zal vast nog wel een keer gebeurd zijn, maar niet zo frequent. Het is bijna iedere week raak bij clubs als Helmond, Top Oss en helaas ook MVV in de uitwedstrijden.

En laat ons verder toch ook niet vergeten hoe deze regel ontstaan is. Ik zat toevallig bij de beruchte Feyenoord-Ajax en heb me al voor het incident zitten te verwonderen hoe de biertjes letterlijk om de oren van de opwarmende spelers vlogen. Het slaat nu uiteraard volledig door naar de andere kant met deze regel, maar je ziet dat ondertussen wel het grootste deel van het publiek begrijpt dat het niet normaal is om van alles richting het veld te gooien. Dat is een mentaliteitswijziging ten opzichte van de periode voor deze regel toen niemand ervan opkeek dat er van alles richting het veld werd gegooid. En bij de meeste clubs hebben de fans nu ook wel gewoon geaccepteerd dat in deze periode zelfs een bekertje op het veld even heel zwaar bestraft wordt. Het lijkt mij dat er weinig mensen zijn die problemen hebben met een onschuldig 'vreugdebiertje', maar het gaat nu natuurlijk om de gedachte achter deze zwart/wit regel die hopelijk tijdelijk is. Je willen verzetten tegen die regel is heel menselijk en ook prima, maar dat doe je niet door je eigen club en duizenden medefans te benadelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 15:59
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #103
Ik blijf het ontzettend apart vinden hoe iedereen hier blijft discussiëren over het wel of niet terecht zijn van 'de regel'. Tot politiestaat en 'schaapjes' aan toe.

Maar los van of er een regel voor is of niet:
Vinden de tegenstanders van 'de regel' hier het dan wel normaal om bekertjes ergens anders dan in een vuilnisbak te gooien? Moeten de suppoosten of clubs jouw rotzooi dan maar opruimen na de wedstrijd omdat jij toevallig even blij was?
Doe je dat thuis of op straat ook?
Zijn jullie die mensen die hun hele mcdonalds afval op de grond flikkeren omdat jullie te lui zijn om je opgefokte VW Golf uit te komen? Daar zijn toch ook geen regels voor? Dat is gewoon je normaal gedragen.
Waarom moeten we het überhaupt over een regel hebben met betrekking tot normaal gedrag?

Gedraag je en anders roep ik alle omstanders op je zoals iemand hier schreef 'over de railing te flikkeren'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 16:20
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 480
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #104
Tja, Duin, als je met iedereen rekening moet houden, hoef je ook geen regels te maken. Dat is hetzelfde als met dit forum. Als je met iedereen rekening moet houden, hoef je hier niet meer te komen. Er is altijd wel één (of meerdere) personen die tegen je ingaan, of het oneens zijn met een regel of je mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2023 17:36 16 sept 2023 17:37 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #105
Volgens mij zouden vele bijdragen beter in een apart topic kunnen staan: Wel of geen bekertjes op het veld.

Het was gisteravond natuurlijk heel vervelend dat de wedstrijd uiteindelijk zo slecht afliep voor ons. Ik keek eens op mijn vergelijking van de eerste wedstrijden met die in het vorig seizoen. Het stelde me enigszins gerust. MVV haalde uit deze wedstrijden evenveel punten en exact hetzelfde doelsaldo. Dus.... noets de mood verlore!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden