FC Den Bosch - MVV (15-9-2023)

17 sept 2023 20:49
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #121

Ben Salemans schreef :

webmastersfm schreef : Jullie jullie jullie. Achterlijke domme aannames, vol vooroordelen die je enkel durft te spuwen achter je anoniem account.

Eh... jouw account "webmasterfm" is voor mij even anoniem als het account "Duin". Wat bedoel je precies met je opmerking?


Je weet precies wie ik ben , ben. Alle moderators weten wie ik ben. Alle oudgedienden weten wie ik ben, ben. Je liked notabene nog een bericht van mij op fb vandaag. Het is het zoveelste bericht van Duin waarin hij zich permiteert ruige(over de railing gooien) en polariserende uitspraken meent te permiteren om het feit dat mensen dit (het bier gooien) bijvoorbeeld niet veroordelen. Schijnbaar rijden mensen dan opgefokte golfjes en flikkeren ze ook bij de McDonalds alles op straat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2023 20:59 18 sept 2023 03:45 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 796
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #122
Ik weet niet wie jij bent, webmasterfm. En ik weet ook niet wie Duin is. Echt niet. Maar laten we terugkeren naar het onderwerp Den Bosch - MVV.

---

Overigens heb ik enkele reacties over het gooien met bier bij deze wedstrijd (en andere wedstrijden) verplaatst naar een nieuw topic bij de rubriek Nieuw en geruchten. Dat topic heeft als titel: 'KNVB-regels bij gooien bier een fiasco?'


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 08:05 18 sept 2023 08:06 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #123

Ben Salemans schreef : Ik weet niet wie jij bent, webmasterfm. En ik weet ook niet wie Duin is. Echt niet. Maar laten we terugkeren naar het onderwerp Den Bosch - MVV.

Je bent kennelijk niet bekend met de forumnaam Webmastersfm, Ben maar je kent de persoon achter dit account wel degelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 10:13
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #124
Haha narcisme ten top...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 11:34
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #125

Mosae schreef : Haha narcisme ten top...


Heb je het over mij?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 14:19
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
FC Den Bosch - MVV (15-9-2023) #126
het onderwerp is Den Bosch - MVV, dus even over de wedstrijd (de discussie hierboven kan eindeloos doorgaan, maar een oplossing hebben we helaas niet).

Wederom 2 tegendoelpunten waarbij Tim er niet goed uit zag. Veel voorzetten van links waaruit gescoord wordt.
Dat gebeurde vorige week in Tilburg ook al. Telkens kan de steekpass veel te makkelijk gegeven worden waarbij Tim veel te hoog staat.
Te makkelijk krijgen we doelpunten tegen. Zowel in Tilburg (misschien wel 3, maar zeker 1) als in Den Bosch (ook weer 3, maar zeker 1) punten weggegeven.
Je moet minimaal 4 punten meer hebben dan we nu hebben uit alleen al deze 2 wedstrijden.

Dus het geeft de burger moed dat we goed voetballen, alleen jammer dat we door onervarenheid 2 wedstrijden achter mekaar niet winnen.

op naar zondag !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.252 seconden