Matteo Waem

11 juli 2023 17:08
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
Matteo Waem #106

Loyaal schreef : Over ADO gesproken: Op Twitter is te lezen dat ADO geïnteresseerd is in Waem en er al meerdere gesprekken hebben plaatsgevonden.


Zolang Waem nog een zakcentje gaat opleveren kan ADO dat niet betalen.
Aangezien ik al vaker heb gelezen dat ADO geen transfersommen gaat betalen ivm hun financiën.

En dan zie ik hem eerder naar Willem 2 vertrekken.
Maar eerst wachten of het nog wat opleverd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 10:58
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Matteo Waem #107
De bron die eerder wist te vermelden, dat Buifrahi bij MVV zou tekenen, geeft nu aan dat Waem vandaag medisch gekeurd wordt door ADO.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 11:41
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Matteo Waem #108
Omroep West, meld het ook al.

DEN HAAG - Matteo Waem lijkt de tweede aanwinst voor ADO Den Haag te worden deze transferzomer, melden bronnen rond de Haagse club. Hij moet alleen nog een medische keuring ondergaan. Er ligt een contract voor drie jaar klaar voor de Belgisch-Italiaanse verdediger. ADO betaalt een kleine vergoeding voor de 1.90 meter lange speler, die overkomt van MVV.
De 23-jarige Waem was vorig jaar aanvoerder bij de revelatie uit Limburg. Met de Antwerpenaar centraal achterin werd MVV vijfde in de eerste divisie, terwijl de club een van de laagste spelersbudgetten had. In totaal speelde Waem 87 wedstrijden voor de club uit Maastricht.
Waem maakte bij MVV ook zijn debuut in het betaalde voetbal. Dat was drie jaar geleden onder de man die hij komend jaar weer tegenkomt, Darije Kalezic. In zijn jeugd speelde de Belg voor Royal Antwerp FC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 11:49 13 juli 2023 11:49 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Matteo Waem #109
Ik zeg dit echt niet uit rancune maar is ADO nou echt de grote stap voor hem? Ik snap heus wel dat op papier ADO een club met veel potentie is, Den Haag is gewoon een grote stad. Maar ADO is op dit moment nauwelijks een stap vooruit en echt niet top eerste divisie. Die zitten financieel toch ook in zwaar weer? Nog niet zo veel maanden geleden kwam een gat van 8 miljoen euro in het nieuws:

www.ad.nl/regiosport-den-haag/ado-verwac...aat-garant~a3144a27/

Ik zie die niet zo snel meespelen directe om promotie, die gaan voor de play-offs strijden, net als wij.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 11:58 13 juli 2023 11:59 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
Matteo Waem #110
Hij zou ergens hebben aangegeven dat er geen arbitragecommissie aan te pas komt en het goed geregeld zou zijn!
En geeft aan,,het is een mooi bedrag en doorverkoop percentage,,!
ADO spreekt slechts over een kleine vergoeding dus ergens zal wel iets van waarheid liggen,daar komen we toch niet achter zoals gewoonlijk!…Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 12:00
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
Matteo Waem #111
Eindelijk is dit hoofdstuk dan ook voorbij.
MVV zal wel een bedrag van 50.000 tot 100.000 vangen.
Niet veel maar goed...
Snao de stap naar ADO ook eigelijk totaal niet.
Dan had je beter naar Willem 2 kunnen verkassen aangezien ze daar meer voor promotie gaan dan in Den Haag.

Hopelijk komen wij snel met leuke versterkingen zodat we daar het over kunnen hebben.
Wel jammer weer hoe dit allemaal weer is gegaan.
Laat dit aub de laatste keer zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 12:50
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Matteo Waem #112
Dit is echt een stap naar een top kkd club....... niet dus


Laten we Waem maar snel vergeten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 16:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Matteo Waem #113
Waem naar ADO indd.
Althans, er is een foto waarop ie een contract tekent. Maar dat zegt helemaal niets bij Waem.
Hopelijk hebben ze zijn goede adres in Den Haag.

Wát een stap vooruit, chapeau...

Succes op de bank.

https://photo.24liveblog.com/2357240962236836627/20230713143541_115864.jpeg
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 17:14
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
Matteo Waem #114
Die gaat daar niet banken hoor.
En die zullen niet de fout maken wat wij hebben gemaakt.

En nu hup snel zelf een aanwinst presenteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 17:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Matteo Waem #115
Moet nog zien hoe lang hij het daar volhoudt . Den Haag is geen Maastricht of Eindhoven waar je met een half elftal belgen speelt . De randstad is lang niet zo gemoedelijk als clubs van onder de rivieren .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 17:58
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 608
Meer
Matteo Waem #116
Slotje..? Valt nu onder oud spelers.. :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Gianni Bruno, bokkesprongen, ASR, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2023 23:43
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 186
Meer
Matteo Waem #117
Inderdaad die gaat daar niet banken.
Zijn nieuwe trainer wilde hem want hij heeft hem hier zelf opgeleid (net als Kleinen en wie verder nog ?). 1+1=2
Blummel speelde ook beter onder Kalazec....OK het eerste seizoen wil je altijd je beste kant laten zien.

MVV gaat (dus) net als tegen Jong Utrecht punten verspelen tegen ADO, hun nieuwe trainer was de beste die ik hier in jaren gezien heb (maakte jonge spelers beter "het proces"). ADO gaat zeker playoffs halen.

Ja zuur voor MVV als ze hun juwelen niet goed verzekeren of verlengen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2023 00:32 14 juli 2023 00:34 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Matteo Waem #118

FatyPapy1990 schreef : Inderdaad die gaat daar niet banken.
Zijn nieuwe trainer wilde hem want hij heeft hem hier zelf opgeleid (net als Kleinen en wie verder nog ?). 1+1=2
Blummel speelde ook beter onder Kalazec....OK het eerste seizoen wil je altijd je beste kant laten zien.

MVV gaat (dus) net als tegen Jong Utrecht punten verspelen tegen ADO, hun nieuwe trainer was de beste die ik hier in jaren gezien heb (maakte jonge spelers beter "het proces"). ADO gaat zeker playoffs halen.

Ja zuur voor MVV als ze hun juwelen niet goed verzekeren of verlengen.....


Hij deed het niet slecht met de spelers die hij in zijn bezit had op dat moment. We gaan geen punten verspelen tegen ADO. Het komt niet door de trainer dat we punten verspelen tegen Jong Utrecht. Jong ploegen liggen ons gewoon niet. En de zekerheid dat ADO de play-offs gaat halen, dat moet ik nog maar zien. We hebben een zeer sterke competitie. Ze zullen het in ieder geval beter gaan doen als vorig seizoen. Zowel Waem als Van Bommel zijn beide fouten van MVV. Helaas de keiharde waarheid. Waar we nu genoegen moeten nemen met 60-100K max, voor beide, had je ook het tiendubbele kunnen verdienen. Een keiharde & dure les. Een leer voor de volgende keer zullen we maar zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2023 08:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Matteo Waem #119
Bij Waem heeft MVV inderdaad steken laten vallen, voor zover wij kunnen oordelen. Maar een keiharde waarheid dat MVV bij Van Bommel steken heeft laten vallen? Dat MVV ooit het tienvoudige voor Van Bommel had kunnen krijgen? Dat is helemaal geen keiharde waarheid. Niemand van ons kan het met zekerheid zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat Van Bommel nooit een contract tegen een voor MVV acceptabel salaris zonder lage afkoopsom had ondertekend.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2023 10:00 14 juli 2023 10:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
Matteo Waem #120

Jacques schreef : Bij Waem heeft MVV inderdaad steken laten vallen, voor zover wij kunnen oordelen. Maar een keiharde waarheid dat MVV bij Van Bommel steken heeft laten vallen? Dat MVV ooit het tienvoudige voor Van Bommel had kunnen krijgen? Dat is helemaal geen keiharde waarheid. Niemand van ons kan het met zekerheid zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat Van Bommel nooit een contract tegen een voor MVV acceptabel salaris zonder lage afkoopsom had ondertekend.


Ik blijf erbij maar dat is mijn gedachte dat Ruben/Mark/Bert de situatie erop hebben laten aan komen.
Ruben zijn teksten omtrent uitleg vond ik laat ik zacht uitdrukken niet erg sterk en leken voor geprogrammeerd opgelegd.
Dat hij in een van de interviews aangaf dat hij de waardering miste vanuit MVV,en dat hij zelfs,,teleurgesteld,,was dat er vroeger in het seizoen geen goed voorstel richting hem werd gedaan!
Maar ja wat kun je verwachten van een 18 jarige vandaar de voorzichtigheid in zijn uitspraken omdat hem dat zo verteld werd!
Je kunt MVV niks verwijten dat ze niet vol uitpakken bij een ,,waarschijnlijk,,talent om dan met een volwaardig contract op eerste elftal niveau op de proppen te komen.
Hoeveel ,,talenten,,hebben we gehad die nu een plaats moeten zien te vinden bij een amateurclub en dan langzaam verdwijnen in de anonimiteit!
Kijk naar de talenten die wel een contract hebben gekregen zoals Zeegers en Kleinen die hebben er keihard voor moeten knokken en hebben als ,,beloning,,een contract mogen onderteken!
Nogmaals ik vind de ,,zaak,,Ruben enorm opgeblazen en ook naar de supporters toe vrij onduidelijk,al hoef je natuurlijk niet alles te delen maar dit laten oplopen tot na de comp?…..Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden