Matteo Waem

30 mei 2023 12:35
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Matteo Waem #61
Ik snap die interesse eerlijk gezegd niet zo. Ik vind Waem prima voor MVV, maar zie hem (nog) geen stap hogerop aankunnen.

Misschien zie ik dit verkeerd en kunnen anderen mij ervan overtuigen dat Waem wel degelijk bijvoorbeeld naar een Belgische of Nederlandse eersteklasser zou kunnen. Jacques, wat denk jij?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 13:07
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Matteo Waem #62

Clochard schreef : Ik snap die interesse eerlijk gezegd niet zo. Ik vind Waem prima voor MVV, maar zie hem (nog) geen stap hogerop aankunnen.

Misschien zie ik dit verkeerd en kunnen anderen mij ervan overtuigen dat Waem wel degelijk bijvoorbeeld naar een Belgische of Nederlandse eersteklasser zou kunnen. Jacques, wat denk jij?


Vergeet niet dat Waem 3 jaar lang in een vrij jong elftal speelde. Een elftal waar geen oudere ervaren spelers echt jongens bij de hand kunnen nemen. Het elftal heeft het prima gedaan, begrijp mij niet verkeerd. Maar als hij in een elftal komt met jongens die hem ook af en toe op zijn plek wijzen komt het wel goed met hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 13:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Matteo Waem #63
Interessante vraag. Ik denk overigens niet dat ik de heilige graal ben op dit vlak, zijn genoeg forumers die meer voetbalinzicht hebben.

Ik denk zeker dat Waem naar een club kan die hem meer betaalt dan MVV. Ik zie het potentieel ook wel. Goede fysiek (al mag dat nog beter), redelijk snel, opbouwend sterk. Een trage voetballer veel sneller maken of een houthakker leren opbouwen is vrij lastig, maar fysieke kracht verder uitbouwen is gewoon goed te trainen. Waem heeft leidinggevende kwaliteiten, trekt zijn mond open, is een professional, ligt goed in de groep. Is jong en is goedkoop. Ik snap waarom ploegen hem graag er bij hebben.

Dat gezegd hebbende, vind ik dat Waem aanvallend te weinig brengt - een doelpunt in 92 wedstirjden voor een lange, kopsterke verdediger die bij iedere corner en gevaarlijke vrije trap naar voren gaat. Maar veel belangrijker: ik vind dat hij iets te vaak verrast wordt door tegenstanders, aan de verkeerde kant staat te dekken. En dat is lastiger aan te leren. Daar moet hij echt sterker in worden en als hij dat verbetert, is hij eredivisiewaardig (of eerste klasse in België). Maar of hij die stap echt gaat maken, is een beetje een gok.

Laat ik het anders verwoorden; als ik moest kiezen tussen Van Helden en Waem puur op voetbalkwaliteiten, zou ik aan het begin van het seizoen voor Waem gegaan zijn, maar Van Helden is naar mijn mening Waem nu al voorbij gestoken.

Ik denk niet dat, stel dat er geen onduidelijkheid over zijn contract was, er partijen klaar stonden om twee miljoen voor Waem te betalen. Een ton of drie, vier lijkt me altijd al de max geweest te zijn maar zal nu wat minder zijn vanwege de onduidelijkheid over het contract.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 13:39
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Matteo Waem #64
Waem komt voor een stap hogerop nog veel te kort hoor . Vergeet niet dat MVV als 5e in de eindstand maar liefst 70 tegendoelpunten heeft gekregen . Tel daarbij het aantal reddingen die onze keeper heeft gemaakt in de KKD ( hoogst aantal van alle keepers ) . Voor Waem 20 anderen hoor . Onze geweldige aanval verbloemd hoe ontzettend zwak onze verdediging was .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 17:40
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Matteo Waem #65
De achterhoede zal dringend versterkt moeten worden. Ik houd van spelers voetballende oplossingen. Maar in de verdediging heb je ook fysiek sterke spelers nodig, die duels met volle kracht aangaan. Dat heb ik afgelopen seizoen te weinig gezien. Wellicht ook als gevolg van de trainersopdracht om zorgvuldig op te bouwen vond ik MVV in verdedigend opzicht te lief en voorzichtig. MVV heeft ook spelers nodig als "knokenveger" Marco Gentile; spelers waar aanvallers liever uit de buurt blijven. Maar ook ervaren rust gevende spelers als Mark Kienle, om maar eens een paar oud-MVV'ers te noemen. Dat zijn zekerheidjes achterin, waardoor ook onervaren spelers beter gaan voetballen.

Matteo Waem heeft echt wel (mede gezien zijn leeftijd)toekomst, maar ik vond hem in duels (over de grond) niet sterk. Wat dat betreft is hij vervangbaar. Maar dat geldt eigenlijk voor de hele huidige achterhoede: niet bestand tegen een ploeg die tika-taka combinatiespel op de mat legt.

We hebben een geweldig seizoen gehad, maar 70 doelpunten tegen is echt teveel. Spierkracht, rust, ervaring en een over-er-mijn-lijk-mentaliteit zou ik graag meer willen zien. Ik hoop dat Ronny daarop gaat selecteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 22:31
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Matteo Waem #66
Aanvullend: Waem is een linksbenige centrale verdediger en die zijn doorgaans schaarser dan rechtsbenige, dus gewild.

De rushes van Waem vind ik een sterk punt van hem, al heeft hij dat de laatste wedstrijden minder (kunnen) laten zien. Zit natuurlijk risico aan, maar hij voelt vaak goed aan wanneer het kan.
Er zit 'een goeie kop' op: beheerste, slimme speler met goed spelinzicht en leiderschap.

Qua body en meedogenloosheid kan hij zich zeker verder nog ontwikkelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 08:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Matteo Waem #67
Een mooie en terechte aanvulling, Lassie80. Ook deze positieve kanten dienen benoemd te worden. Mijn balen over zoveel tegendoelpunten afgelopen seizoen zorgde wellicht voor een iets te kritische blik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 10:00
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Matteo Waem #68
Zou Amavor van Eindhoven of Werker van ADO niets voor ons zijn? Niet te duur dacht ik en flinke kerels.Dat missen wij nogal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 11:53
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Matteo Waem #69
Sowieso hoop ik dat Mvv spelers gaat betrekken met een beetje lengte en body,bij ons word te vaak geen lengte ingekocht zo rond de 1.70/175 en dan ook niet fysiek genoeg.
We spelen ,,te,vaak tegen teams waar het lijkt wel of we tegen ,,reuzen,,spelen!
Mijn vraag toendertijd was dan ook over lengte in het elftal tijdens een supporterscafe waarbij het antwoord was een kleinere speler kan ook aan die eisen voldoen en word daar dan de keuze in gemaakt?
Mijn vraag ging over lengte!…..mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2023 22:18
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Matteo Waem #70
Aanvoerder Waem laat zich niet zien op eerste training MVV

3 jul 2023

Vorig seizoen was Matteo Waem (23) nog aanvoerder bij dé verrassing in de Keuken Kampioen Divisie MVV. Nu, niet veel later, ligt de Belg in de clinch met de Limburgse club en is niet op de eerste training verschenen.

Waem vindt dat hij transfervrij mag vertrekken bij de Maastrichtse club, omdat MVV de optie in zijn contract voor nog een extra jaar niet schriftelijk heeft bevestigd. Dit stond wel in zijn contract. De leiding van de Limburgers beweert dat dit wél goed gebeurd is. Beide partijen zijn op dit moment niet meer on speaking terms.

De kans dat Waem – die overigens na lichten van de optie op de foto ging met een shirt van MVV met daarop het jaartal 2024 erop – nog gaat terugkeren in stadion De Geusselt lijkt hierdoor heel klein. Links en rechts is er wat belangstelling voor de centrale verdediger.

Of MVV daar nog geld aan gaat verdienen, is nog maar de vraag. Eerst zal er daarom duidelijkheid moeten komen over het al enige tijd lopende meningsverschil met Waem.

www.soccernews.nl/news/aanvoerder-waem-l...eerste-training-mvv/

Er is ook een stuk te vinden op De Limburger. Wellicht kan iemand dat hier nog posten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2023 00:13 04 juli 2023 00:16 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Matteo Waem #71
Bij deze, op verzoek van Loyaal, het bericht uit DDL:

Maastricht - Een paar dagen later dan eigenlijk de bedoeling was, begon MVV gisteren aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Met een oude bekende die terugkeerde en een onverwachte afwezige.

Trainer Maurice Verberne stond vorige week op het punt om vanaf zijn vakantieadres in Spanje op het vliegtuig te stappen, zodat hij zaterdag de eerste training in De Geusselt zou kunnen leiden. Te elfder ure hoorde hij echter dat op hetzelfde moment het Angelside-toernooi was georganiseerd. „Dan kunnen we hier niet rustig trainen. Ik heb toen maar besloten dat we drie dagen later beginnen.” Zijn zoontje had daarmee geluk, want die zag een paar dagen extra in de Spaanse zon wel zitten. „We zijn nog een paar dagen gebleven. Zondag zijn we teruggekomen. Die punten binnen het gezin heb ik in ieder geval al gescoord.”

Vanaf nu gaat de focus weer op heel andere dingen. Pakweg tachtig supporters hebben de tijd gevonden om de eerste training van MVV te aanschouwen. De nodige vertrouwde gezichten stappen het kunstgrasveld in De Geusselt op. Koen Kostons, Romain Matthys, Nicky Souren. Mannen die vorig jaar het team op sleeptouw namen en MVV naar de beste eindklassering van deze eeuw loodsten.

Marko Kleinen - nog zo’n bekend gezicht - mag rondjes om het veld lopen met de conditietrainer. Hij is nog niet honderd procent fit. De middenvelder mist daarmee wel de shuttlerun, waarbij spelers steeds sneller tussen twee pionnen op en neer moeten rennen. Heerlijk om de voorbereiding mee te beginnen. Het zijn overigens niet de trainers zelf die tijdens die oefening het fluitje ter hand nemen om de interval te bepalen, zoals vroeger. Uit een stereobox klinkt een voorgeprogrammeerd signaal op het juiste moment. Edwin Hermans en Maurice Verberne staan met de armen over elkaar toe te kijken. Leve de vooruitgang.

Lars Schenk blinkt uit in de shuttlerun. De jonge verdediger gaat twee rondes langer door dan alle andere spelers. Als ook hij uitgeput is en voorover gebukt staat uit te blazen, krijg hij een applausje van zijn teamgenoten die toch wel onder de indruk zijn. Bryan Smeets geeft hem een bemoedigend klopje op de schouders.

Smeets is zonder twijfel de blikvanger op deze ochtend. Hij is terug thuis, terug op de plek waar zijn carrière begon. Hij trok in 2015 de deur van De Geusselt achter zich dicht, na acht jaar is nu het weerzien. „Het stadion is hetzelfde, sommige mensen zijn nog hetzelfde”, zegt een opgetogen Smeets. De teammanagers Lei Bovens en John Sliepen waren hier ook al tijdens zijn eerste periode bij MVV. „En met Leroy (Labylle, red.) heb ik nog samengespeeld. Maurice Verberne was de assistent-trainer, en Edwin Hermans liep hier ook rond.”

Toen was hij een jonge knul die zich moest bewijzen. Hij kon zich optrekken aan spelers als Tom Daemen, Tom van Hyfte en Gunther Thibaut. Nu is hij de routinier met ervaring in de eredivisie en in België. Om hem heen de nodige jonkies. Tieners zelfs. „Het is mooi dat ik nu die leidende rol op me kan nemen.” Trainer Verberne heeft geen twijfels. „Voor MVV is Bryan een speler van de buitencategorie. En je merkt dat hij al veel heeft meegemaakt en ook in het westen van het land heeft gespeeld. Hij is wat vrijer, maakt grapjes, kan de spanning een beetje wegnemen bij anderen.”

Maar Smeets alleen is natuurlijk niet genoeg. Er moet meer versterking komen. Aanvallend - met het vertrek van Ruben van Bommel en Sven Blummel zijn op beide flanken vacatures - maar zeker ook defensief. Verdedigend heeft MVV nogal wat veren gelaten. Verberne moet het doen zonder Rico Zeegers, Clint Essers, Rein Van Helden en Matteo Waem, die allen afgelopen seizoen nog veel wedstrijden speelden in het rood-wit.

En op die laatstgenoemde had men bij MVV eigenlijk wél gerekend. „Ik ben afgegaan op wat ik vanuit de club hoor. Volgens MVV heeft Matteo hier nog een contract en ik had hem hier verwacht. Een domper.”
Waarom hij er niet is, laat zich raden. Waem, afgelopen seizoen aanvoerder, beschouwt zichzelf als transfervrij, omdat MVV de optie in zijn contract voor nog een extra jaar niet schriftelijk heeft bevestigd, iets wat expliciet in het contract was opgenomen. Volgens de club zelf is dat overigens wel op de juiste manier gebeurd. Het meningsverschil leeft nog steeds voort. De club heeft helemaal niets van de speler zelf gehoord.
De kans dat hij zich nog in Maastricht laat zien, lijkt echter klein. „Het is niet anders”, besluit Verberne. Hij laat zich niet afleiden van de taak waar hij voor staat. „We willen bewijzen dat wij geen eendagsvlieg zijn. Het zal moeilijk zijn om komend seizoen opnieuw vijfde te worden, maar we moeten zeker weer meedoen om play-offs.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Loyaal, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 15:03
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
Matteo Waem #72
"Aanvoerder Waem en MVV met elkaar in gesprek na onenigheid over contract: ‘Matteo wil wel dat de club iets overhoudt aan zijn overstap"

www.limburger.nl/cnt/dmf20230706_94634744

Ik heb helaas geen toegang om het artikel hier te plaatsen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 15:42 06 juli 2023 15:58 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Matteo Waem #73
Hey Iggy,

Hierbij het artikel van Emil Vissers uit DDL

Maastricht - Matteo Waem zal aankomend weekend tekenen voor een nieuwe club. De kans is aanwezig dat MVV daar nog een bedrag aan overhoudt.

De verdediger was afgelopen seizoen aanvoerder bij MVV en speelde bijna alle wedstrijden. Maar door een administratieve fout bij MVV werd de optie in zijn contract niet op de correcte manier verwerkt. Een brief met de bevestiging dat MVV zijn contract zou verlengen, had voor 1 april bij Waem bezorgd moeten zijn, maar kwam nooit aan en dus is hij volgens de spelersvakbond VVCS per 1 juli vrij om naar een andere club te gaan. MVV zegt dat de contractverlenging wél op de juiste manier is afgehandeld.

Het dispuut kwam eind april naar buiten en leeft sindsdien voort, maar volgens de zaakwaarnemer van Waem zijn beide partijen volop in overleg. „Voor Matteo is het belangrijk dat hij door ‘de grote poort’ kan vertrekken bij MVV”, zegt Roel van Hemert, die de zaken van Waem behartigt. „Er zijn constructieve gesprekken aan de gang. Hij weet dat hij mede dankzij MVV zichzelf heeft kunnen ontwikkelen en hij wil dat de club iets overhoudt aan zijn overstap. We zijn in gesprek met andere clubs die willen meedenken en bereid zijn om MVV een bedrag over te maken. En dat is tevens de reden dat Matteo nu nog niet heeft getekend bij een nieuwe werkgever. Anders had hij al drie weken geleden zijn handtekening ergens gezet, zonder dat er een vergoeding tegenover zou staan.”

Hoe hoog die vergoeding moet zijn, is nog een vraagteken, maar het bedrag dat nu eventueel in het verschiet ligt voor MVV is uiteraard een stuk lager dan bij een reguliere transfer. Vorige zomer kon Waem een transfer maken voor naar verluidt zo’n twee ton naar Viborg in Denemarken. MVV sloeg dat bod toen af.

Volgens Van Hemert gaat zijn cliënt komend weekend een contract tekenen. Welke clubs in de race zijn, wil hij niet zeggen. Maar het gaat om ploegen in de top van de eerste divisie en er is ook een eredivisieclub geïnteresseerd. Ook in België zijn partijen die zijn handtekening willen.

Waem kwam maandag niet opdagen bij de eerste training van MVV. De club heeft de verdediger laten weten dat dat wat hen betreft werkweigering is. Tevens wordt er juridisch advies ingewonnen over hoe de zaak nu verder gaat. „Hij is officieel in dienst van MVV”, benadrukt MVV-woordvoerder Jurgen Simon. „Hij heeft voorafgaand aan de eerste training ook gewoon een uitnodiging gekregen en alle informatie is aan hem gestuurd.” MVV sluit niet uit dat de kwestie zal uitdraaien op een arbritagezaak, maar laat ook weten dat de club met Waem in overleg is.

Dat Waem niet bij de trainingen van MVV aanwezig is, is volgens Van Hemert volkomen logisch. „Juridisch gezien is Matteo niet eens verzekerd als hij bij MVV gaat trainen.” Een eventuele arbitragezaak ziet Van Hemert overigens met vertrouwen tegemoet. „Als die er komt, gaan wij die glansrijk winnen.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 16:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Matteo Waem #74

Frank Salemans schreef : Hey Iggy,

Hierbij het artikel van Emil Vissers uit DDL

Maastricht - Matteo Waem zal aankomend weekend tekenen voor een nieuwe club. De kans is aanwezig dat MVV daar nog een bedrag aan overhoudt.

De verdediger was afgelopen seizoen aanvoerder bij MVV en speelde bijna alle wedstrijden. Maar door een administratieve fout bij MVV werd de optie in zijn contract niet op de correcte manier verwerkt. Een brief met de bevestiging dat MVV zijn contract zou verlengen, had voor 1 april bij Waem bezorgd moeten zijn, maar kwam nooit aan en dus is hij volgens de spelersvakbond VVCS per 1 juli vrij om naar een andere club te gaan. MVV zegt dat de contractverlenging wél op de juiste manier is afgehandeld.

Het dispuut kwam eind april naar buiten en leeft sindsdien voort, maar volgens de zaakwaarnemer van Waem zijn beide partijen volop in overleg. „Voor Matteo is het belangrijk dat hij door ‘de grote poort’ kan vertrekken bij MVV”, zegt Roel van Hemert, die de zaken van Waem behartigt. „Er zijn constructieve gesprekken aan de gang. Hij weet dat hij mede dankzij MVV zichzelf heeft kunnen ontwikkelen en hij wil dat de club iets overhoudt aan zijn overstap. We zijn in gesprek met andere clubs die willen meedenken en bereid zijn om MVV een bedrag over te maken. En dat is tevens de reden dat Matteo nu nog niet heeft getekend bij een nieuwe werkgever. Anders had hij al drie weken geleden zijn handtekening ergens gezet, zonder dat er een vergoeding tegenover zou staan.”

Hoe hoog die vergoeding moet zijn, is nog een vraagteken, maar het bedrag dat nu eventueel in het verschiet ligt voor MVV is uiteraard een stuk lager dan bij een reguliere transfer. Vorige zomer kon Waem een transfer maken voor naar verluidt zo’n twee ton naar Viborg in Denemarken. MVV sloeg dat bod toen af.

Volgens Van Hemert gaat zijn cliënt komend weekend een contract tekenen. Welke clubs in de race zijn, wil hij niet zeggen. Maar het gaat om ploegen in de top van de eerste divisie en er is ook een eredivisieclub geïnteresseerd. Ook in België zijn partijen die zijn handtekening willen.

Waem kwam maandag niet opdagen bij de eerste training van MVV. De club heeft de verdediger laten weten dat dat wat hen betreft werkweigering is. Tevens wordt er juridisch advies ingewonnen over hoe de zaak nu verder gaat. „Hij is officieel in dienst van MVV”, benadrukt MVV-woordvoerder Jurgen Simon. „Hij heeft voorafgaand aan de eerste training ook gewoon een uitnodiging gekregen en alle informatie is aan hem gestuurd.” MVV sluit niet uit dat de kwestie zal uitdraaien op een arbritagezaak, maar laat ook weten dat de club met Waem in overleg is.

Dat Waem niet bij de trainingen van MVV aanwezig is, is volgens Van Hemert volkomen logisch. „Juridisch gezien is Matteo niet eens verzekerd als hij bij MVV gaat trainen.” Een eventuele arbitragezaak ziet Van Hemert overigens met vertrouwen tegemoet. „Als die er komt, gaan wij die glansrijk winnen.”


Onderaan de streep levert het het kamp Waem meer op. Dat ze het nu “chique” willen afsluiten is enerzijds te prijzen, maar anderzijds had dit ook gekund door het contract rechtsgeldig te maken zonder gedoe.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 19:06 06 juli 2023 19:08 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Matteo Waem #75
Het blijft voor mij een smerige aangelegenheid van een zaakwaarnemer die er voor zijn cliënt, maar vooral voor zichzelf, het maximale eruit wil halen. Een formele fout van MVV genadeloos afstraffen. Dat Waem hierin meegaat siert hem niet bepaald als mens. MVV ontvangt hoogstens een fooi, waardoor Waem niet vertrekt als oncollegiale klootzak. Zogenaamd mild zijn voor je club, terwijl je ten diepste gewoon profiteert van een formele fout. Dat mag, maar voor mij heb je dan als speler en mens afgedaan.

Ik ben blij dat hij oprot. Hij toont geen/onvoldoende hart voor de club, terwijl hij toch veel aan MVV te danken heeft. En zo goed als centrale verdediger was hij echt niet. Dat gaat zijn toekomstige club ook nog wel merken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vincent 9, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden