>
Ontvangen bedankjes 53
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frank Salemans schreef : Het blijft voor mij een smerige aangelegenheid van een zaakwaarnemer die er voor zijn cliënt, maar vooral voor zichzelf, het maximale eruit wil halen. Een formele fout van MVV genadeloos afstraffen. Dat Waem hierin meegaat siert hem niet bepaald als mens. MVV ontvangt hoogstens een fooi, waardoor Waem niet vertrekt als oncollegiale klootzak. Zogenaamd mild zijn voor je club, terwijl je ten diepste gewoon profiteert van een formele fout. Dat mag, maar voor mij heb je dan als speler en mens afgedaan.
Ik ben blij dat hij oprot. Hij toont geen/onvoldoende hart voor de club, terwijl hij toch veel aan MVV te danken heeft. En zo goed als centrale verdediger was hij echt niet. Dat gaat zijn toekomstige club ook nog wel merken.
Ik vind je nog heel redelijk Frank. Waem zou zich ongelofelijk moeten schamen. Het is een puur opportunistische, egoïstische actie die alleen maar draait om eigen gewin (en die van de makelaar natuurlijk). En dat als kapitein. Al helemaal belachelijk als hij dan nog overstapt naar een andere club uit de KKD. Ik vind het heel moeilijk om hier heel genuanceerd over te doen. MVV heeft formeel gezien wellicht een fout gemaakt, maar de keuze van Waem om hier vervolgens misbruik van te maken zegt alles over hemzelf.Frank Salemans schreef : Klopt, Mr.Sjaan. Dat is normaal niks voor mij, daar heb je gelijk in. Normaal ben ik wat genuanceerder. Maar dit gedoe maakt me echt boos. Met de beste keeper van de KKD en eindigend op de vijfde plek hebben we wel (incl play-offs) 70 doelpunten tegen gekregen. Dat ligt niet alleen aan Waem, maar wel gedeeltelijk. Naar mijn smaak een behoorlijk overschatte voetballer, die zo goed als alles aan MVV te danken heeft en dan deze misselijke opstelling toont. Dan schiet ik uit mijn slof, ja.
Het is een puur opportunistische, egoïstische actie die alleen maar draait om eigen gewin (en die van de makelaar natuurlijk).
Maosbrögk schreef : Waem heeft niet een grote plank voor de kop, maar een hele grote poort als hij verwacht dat ie hier nog door de grote poort naar buiten kan.
Als aanvoerder willens en wetens een nieuw contract tekenen, op de foto gaan met een shirt met 2024 erop en vervolgens doen of je van niks weer. Schandalig!
Je was een nietszeggende speler en dankzij MVV heb je jezelf kunnen laten zien op een acceptabel podium. Dat ging uiteraard met vallen en opstaan.
Afgelopen seizoen vond ik dat het op beslissende momenten te vaak "vallen" was. De groei stagneerde, of zit Waem aan zijn plafond?
En inderdaad: als hij zwaar geblesseerd was geweest, had meneertje natuurlijk wel naar dé brief gevraagd.
Rotzak is het, uiteraard ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer.
Nou Waem, smijt die dikke poort maar lekker keihard dicht. Houd die paar duizend euro dan ook maar zelf en laat je hier nooit meer zien.
Aanvoerder-onwaardig, MVV-onwaardig.
Boschpoort schreef : Gaat interessant worden als hij met die 'top eerste divisie club' terugkomt in de Geusselt.
Boredass schreef :
Boschpoort schreef : Gaat interessant worden als hij met die 'top eerste divisie club' terugkomt in de Geusselt.
De geruchten gaan dat het Nac is, al hebben die een linksbenige CV van Beerschot gehaald.
Ik denk dat hij het bankje van Heracles gaat warm houden.