Matteo Waem

06 juli 2023 19:32
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Matteo Waem #76
Volledig met jou eens Frank. Ik moet het doen met het hetgeen in de media verschenen is maar als deze feiten kloppen is dit niks meer en niks minder dan een maligne streek van Waem en zjn entourage waarin MVV nu in de positie gedwongen wordt om waarschijnlijk voor een klein bedrag dankjewel te zeggen. Als iemand zijn beurs in de grote staat voor je neus laat vallen kun je deze snel in je zijn eigen zak stoppen en deze move "goed praten met : had ie maar beter op zn spullen moeten passen of iemand die zo slordig met zn spullen omgaat zal datgene wat er in zit wel niet missen. Gewoon terug geven is ook een optie en m.i. het enige juiste.
Niet mijn bloedgroep deze Waem. Ben benieuwd als morgen een type Luis Suarez hem een groot oor aan naait door een penalty te versieren of m een rode kaart aansmeert onder de noemer dat is toch "professioneel gedrag" hoe het dan met zijn moreel compas zit....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vincent 9, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 19:36
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Matteo Waem #77

Frank Salemans schreef : Het blijft voor mij een smerige aangelegenheid van een zaakwaarnemer die er voor zijn cliënt, maar vooral voor zichzelf, het maximale eruit wil halen. Een formele fout van MVV genadeloos afstraffen. Dat Waem hierin meegaat siert hem niet bepaald als mens. MVV ontvangt hoogstens een fooi, waardoor Waem niet vertrekt als oncollegiale klootzak. Zogenaamd mild zijn voor je club, terwijl je ten diepste gewoon profiteert van een formele fout. Dat mag, maar voor mij heb je dan als speler en mens afgedaan.

Ik ben blij dat hij oprot. Hij toont geen/onvoldoende hart voor de club, terwijl hij toch veel aan MVV te danken heeft. En zo goed als centrale verdediger was hij echt niet. Dat gaat zijn toekomstige club ook nog wel merken.


Wat een ongemeen felle reactie van je Frank, dat ben ik niet van je gewend. Maar je hebt wel gelijk hoewel de oorzaak natuurlijk bij de gebrekkige controle van onze eigen organisatie ligt. Hopelijk is Laura van Leeuwen hier secuurder en zorgvuldiger in dan haar voorganger. Ik begrijp nog steeds niet dat die eikel met een ovatie werd uitgeluid, ze hadden hem maanden eerder met pek en veren de stad uit moeten jagen.

Toch nog even terugkomend op Waem, in dit soort situaties vraag ik mij af: "Wat als Waem in de laatste wedstrijd zodanig geblesseerd was geraakt dat hij in het komende seizoen niet aan voetballen toe zou komen. Had hij dan ook gezegd dat hij geen contract had?".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vincent 9, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 19:45
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Matteo Waem #78
Klopt, Mr.Sjaan. Dat is normaal niks voor mij, daar heb je gelijk in. Normaal ben ik wat genuanceerder. Maar dit gedoe maakt me echt boos. Met de beste keeper van de KKD en eindigend op de vijfde plek hebben we wel (incl play-offs) 70 doelpunten tegen gekregen. Dat ligt niet alleen aan Waem, maar wel gedeeltelijk. Naar mijn smaak een behoorlijk overschatte voetballer, die zo goed als alles aan MVV te danken heeft en dan deze misselijke opstelling toont. Dan schiet ik uit mijn slof, ja.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 19:57
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Matteo Waem #79

Frank Salemans schreef : Klopt, Mr.Sjaan. Dat is normaal niks voor mij, daar heb je gelijk in. Normaal ben ik wat genuanceerder. Maar dit gedoe maakt me echt boos. Met de beste keeper van de KKD en eindigend op de vijfde plek hebben we wel (incl play-offs) 70 doelpunten tegen gekregen. Dat ligt niet alleen aan Waem, maar wel gedeeltelijk. Naar mijn smaak een behoorlijk overschatte voetballer, die zo goed als alles aan MVV te danken heeft en dan deze misselijke opstelling toont. Dan schiet ik uit mijn slof, ja.

Ik vind je nog heel redelijk Frank. Waem zou zich ongelofelijk moeten schamen. Het is een puur opportunistische, egoïstische actie die alleen maar draait om eigen gewin (en die van de makelaar natuurlijk). En dat als kapitein. Al helemaal belachelijk als hij dan nog overstapt naar een andere club uit de KKD. Ik vind het heel moeilijk om hier heel genuanceerd over te doen. MVV heeft formeel gezien wellicht een fout gemaakt, maar de keuze van Waem om hier vervolgens misbruik van te maken zegt alles over hemzelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB, Vincent 9, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 20:49
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Matteo Waem #80
Durf er op te wedden dat 1 van die KKD clubs de kots van het zuiden is .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 21:05
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Matteo Waem #81
Ze hebben mijn verteld dat het Fortuna is..
En Roel Janssen naar Mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 21:33 07 juli 2023 02:41 door Ben Salemans.
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
Matteo Waem #82

Het is een puur opportunistische, egoïstische actie die alleen maar draait om eigen gewin (en die van de makelaar natuurlijk).


Ik ben echt van mening dat we het allemaal door een iets te rood witte bril kijken. De voetballerij is toch egoïstisch? Het draait toch juist om geld en eigen gewin? Er zijn toch alleen maar commerciële belangen?

Wij zijn fans en zijn er altijd voor de club. Spelers, trainers, mensen in de staf en op kantoor zijn passanten. Die komen en gaan, puur om carrière te maken en geld te verdienen. Ik heb wel eens het idee hier dat men denkt dat die jongens hier spelen uit club liefde. Die jongens spelen hier bij een club met het minste spelersbudget, met inherent dus erg lage salarissen. Kussen hier het clublogo op de borst als ze scoren en doen dat direct bij de eerst volgende de club ook. Als men hier weg kan gaan, naar een club waar beter wordt betaald (zeg maar gerust vrijwel elke club) dan zal een speler direct willen vertrekken zeker met die hijgende zaakwaarnemers in de nek. Of denken we ook nog dat zaakwaarnemers werken voor liefdadigheidsinstellingen? Als, met de nadruk op als want we moeten het nog maar eens gaan zien, er een formele fout wordt gemaakt hapt een louche zaakwaarnemer uiteraard direct. Die zijn gehaaid en proberen het onderste uit de kan te halen, daar kijk ik niet raar van op. Als profclub hoor je gewoon niet een dergelijke fout (als het al een fout gaat zijn in eventuele rechtszaken). Noor had het over professionalisering op kantoor, daar valt exact deze zaak onder.

Laten we de voetballerij niet romantischer maken dan dat het is, er spelen geen jongens bij Mvv uit clubliefde. Mvv moet in dit geval kritisch naar zich zelf kijken, los staand van het feit of het asociaal is van Waem en zijn zaakwaarnemer. Dat zijn 2 verschillende dingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 21:38 06 juli 2023 21:39 door Vincent 9.
Vincent 9
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Matteo Waem #83
Precies dit wat Ben zegt...4 of wedstrijden achter elkaar een gaol schuld. NAC uit, Oss thuis, VVV thuis en Heracles thuis zwak ingrijpen. Weet niet of MVV erop vooruit gaat maar hij doet teveel uit de hoogte gezien de capaciteiten. van Helden zie ik dan liever. Logisch dat hij zich niet aan het contract houdt, voor 2 ton wil niemand hem hebben. Nu kan de nieuwe club zich geen bult vallen. Benieuwd hoe het hem verder vergaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 22:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Matteo Waem #84

Sjonnie schreef : Durf er op te wedden dat 1 van die KKD clubs de kots van het zuiden is .

Er staat top eerste divisie in het artikel..Dan valt die club al af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klaos Dèks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2023 09:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Matteo Waem #85
Waem heeft niet een grote plank voor de kop, maar een hele grote poort als hij verwacht dat ie hier nog door de grote poort naar buiten kan.
Als aanvoerder willens en wetens een nieuw contract tekenen, op de foto gaan met een shirt met 2024 erop en vervolgens doen of je van niks weer. Schandalig!
Je was een nietszeggende speler en dankzij MVV heb je jezelf kunnen laten zien op een acceptabel podium. Dat ging uiteraard met vallen en opstaan.
Afgelopen seizoen vond ik dat het op beslissende momenten te vaak "vallen" was. De groei stagneerde, of zit Waem aan zijn plafond?
En inderdaad: als hij zwaar geblesseerd was geweest, had meneertje natuurlijk wel naar dé brief gevraagd.
Rotzak is het, uiteraard ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer.
Nou Waem, smijt die dikke poort maar lekker keihard dicht. Houd die paar duizend euro dan ook maar zelf en laat je hier nooit meer zien.
Aanvoerder-onwaardig, MVV-onwaardig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Belgske, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2023 10:21
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Matteo Waem #86
Gaat interessant worden als hij met die 'top eerste divisie club' terugkomt in de Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2023 10:27 07 juli 2023 10:28 door Silverav.
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Matteo Waem #87

Maosbrögk schreef : Waem heeft niet een grote plank voor de kop, maar een hele grote poort als hij verwacht dat ie hier nog door de grote poort naar buiten kan.
Als aanvoerder willens en wetens een nieuw contract tekenen, op de foto gaan met een shirt met 2024 erop en vervolgens doen of je van niks weer. Schandalig!
Je was een nietszeggende speler en dankzij MVV heb je jezelf kunnen laten zien op een acceptabel podium. Dat ging uiteraard met vallen en opstaan.
Afgelopen seizoen vond ik dat het op beslissende momenten te vaak "vallen" was. De groei stagneerde, of zit Waem aan zijn plafond?
En inderdaad: als hij zwaar geblesseerd was geweest, had meneertje natuurlijk wel naar dé brief gevraagd.
Rotzak is het, uiteraard ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer.
Nou Waem, smijt die dikke poort maar lekker keihard dicht. Houd die paar duizend euro dan ook maar zelf en laat je hier nooit meer zien.
Aanvoerder-onwaardig, MVV-onwaardig.



Zeer mooi gezegd en ik ben het er 100000% mee eens wat meent die clown wel niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2023 10:47
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Matteo Waem #88

Boschpoort schreef : Gaat interessant worden als hij met die 'top eerste divisie club' terugkomt in de Geusselt.


De geruchten gaan dat het Nac is, al hebben die een linksbenige CV van Beerschot gehaald.

Ik denk dat hij het bankje van Heracles gaat warm houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2023 21:53
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Matteo Waem #89

Boredass schreef :

Boschpoort schreef : Gaat interessant worden als hij met die 'top eerste divisie club' terugkomt in de Geusselt.


De geruchten gaan dat het Nac is, al hebben die een linksbenige CV van Beerschot gehaald.

Ik denk dat hij het bankje van Heracles gaat warm houden.


Als mijn bronnen kloppen verkast hij naar Tilburg. Waarschijnlijk morgen meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2023 09:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Matteo Waem #90
Als ik MVV was, zou ik in de toekomst geen zaken meer doen met de zaakwaarnemer van Waem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden