Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

23 juli 2024 12:15
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #226

Boschpoort schreef :

Zicco schreef :
Wat ik echter schrikbarender vind is de totaal ongefundeerde afkeer richting het collectief.

eh, waar lees jij dit?
Ik zie het niet. Zoals ik het zie is iedereen dankbaar voor wat het collectief gedaan heeft en doet. Dat er een enkele kritische opmerking wordt gemaakt over het feit dat de hele organisatie door het collectief wordt heropgebouwd en dat daar - logischerwijs - de relaties van het collectief bij betrokken zijn is niet meer dan normaal. Met de beste wil van de wereld zie ik nergens iets wat op afkeer lijkt.


Dit was een antwoord op Hill die zonder kennis van zaken beweert dat mensen niet capabel zouden zijn. Verder zie ik toch op diverse (social)media/discord dat wordt gesproken over "old boys network", machtsspelletjes en dat soort dingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 12:31 23 juli 2024 12:33 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1386
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #227

Zicco schreef :

Hill28 schreef : Hoe dan ook zeer zorgwekkend dat het nieuwe collectief kennelijk niet capabel is om samen te werken met iemand die misschien wat tegengas geeft. Aan ja knikkers heb je niks. En aan mensen die het minste geringste laten escaleren en de buitenwereld inslingeren ook niet.



Wellicht is het andersom en is het voor Laura nu lastig omdat ze flink wat tegengas krijgt? Kan me voorstellen dat je als directeur niet blij bent nu er in een keer 8 man om je heen lopen die kritisch meekijken.


Ja dan los je dat binnenskamers op: dat is het beste voor alle partijen. En zeker doe je niet zo’n persbericht uit zonder akkoord. Het lijkt erop dat Laura gewoon voor het blok is gezet op die vergadering en vervolgens door dit persbericht uit te doen. Zowel Laura als het collectief hhebben doede dingen gedaan voor MVV, maar niemand doet alles goed. Vanuit verschillende perspectieven bereik je vaak een beter resultaat. Ik zou zeggen aan tafel met zn allen en los dit op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, peeke, MF

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 13:35 23 juli 2024 13:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2461
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #228
Wie had dit verwacht een dag na de zeer succesvol verlopen open dag met het naar het zich liet aanzien dat alle neuzen dezelfde kant opstonden.
Hoe anders is de werkelijkheid volgens DDL,alle positieve vibe die gecreëerd is lijkt te verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Iedereen stond/staat achter het collectief en ook achter Laura.
Hoe moeilijk is het dan om een juist inzicht te krijgen wat er nu werkelijk speelt achter de schermen!
Waarom moet juist bij ons altijd als je denkt aan een totale euforie met de neuzen dezelfde kant op een waas komen op deze.
En toevallig of niet DDL weet op dit gebied altijd weer te scoren en waarom gebeurd dit nooit bij een andere BVO binnen Limburg?
Het prachtige opbouwwerk van het Maastrichts collectief de versnelde WHOA toekenning incl de gemeente die overstag gaat aangaande openstaande schuld/en het verkrijgen van een licentie goedgekeurd door de KNVB lijkt helemaal op de achtergrond te worden gezet door een aantal gepubliceerde stukken via DDL over het gelijk van MVV of Laura!
Ik weiger om mee te gaan met welke partij dan ook,hoe kun je nú conclusies trekken en partij kiezen voor een van de twee partijen!
Kijk wat het teweeg brengt op het forum mensen die over elkaar heen rollen met een verschil van mening over het collectief enerzijds en Laura anderzijds.
Nogmaals jammer het seizoen moet nog beginnen en iedereen ligt over elkaar heen te rollen op het forum!
Oké iedereen heeft recht om zijn mening te uiten maar ik ga daar niet in mee en het zal zich uitwijzen wat er uiteindelijk gaat gebeuren en wie er uiteindelijk het bij het rechte eind heeft Laura of MVV!
Nogmaals DDL was er als de kippen bij om de publiciteit te zoeken maar waarom krijg ik altijd dat rare onderbuik gevoel en gaat het bij ons altijd over sjit als DDL een artikel plaatst?….mvrgr Ampa.

Ps Laten we als supporters roodwitte zuurstof inhaleren en genieten van het geen ons komend seizoen en hopenlijk vele seizoenen erna te wachten staat….ik ben er klaar voor jullie ook?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u dytac, Boschpoort, M-MVV, ErikOranje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 14:03 23 juli 2024 14:04 door dytac.
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #229
Die voorlaatste alinea....precies dat!

@opadiehard
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 17:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #230
Ik val in herhaling maar is dit niet gewoon een standaard arbeidsconflict dat door media-aandacht wordt opgeblazen? Ik vind dat nogal wat mensen - op en buiten dit forum - zich laten meeslepen en hier allerlei conclusies aan binden die ik totaal niet zie.

Ondernemerscollectief wil zijn eigen keuze voor directeurspositie maken. Op zichzelf heel logisch en gebruikelijk na een overname. Laura werkt daar liever niet aan mee. Ook heel gebruikelijk. Daar ligt nu een conflict dat opgelost moet worden. Natuurlijk zou het leuker zijn als dat binnenskamers gebeurt, maar bij een betaald voetbalclub is dat bijna onmogelijk, daar wil de pers er zo graag bovenop springen. De conclusie trekken dat een van beide partijen, of zelfs allebei de partijen, hier verkeerd te werk gaan, is een conclusie die ik (nog?) niet kan trekken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor, bokkesprongen, ASR, M-MVV, ErikOranje, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 19:41 23 juli 2024 19:48 door ErikOranje.
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #231
Goed stuk Jacques. Helemaal mee eens.

Helaas duikt DDL er traditioneel weer op als een aasgier en buiten ze de situatie uit voor maximale impact en clicks op hun website.

Ik hoop dat de club en Laura elkaar weten te vinden voor een koninklijke manier om uit elkaar te gaan. Dat verdienen beide partijen. Van modder gooien wordt niemand beter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 22:29
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 864
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #232
Zeer wijze woorden , ben het met je eens ........maar helaas

maar ook Onno Hoes en z,n partner hebben vele rekeningen openstaan die nog afgerekend moeten worden ..........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 07:13 24 juli 2024 07:18 door Duin. Reden: Foutje in knippen en plakken
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #233
Nou, de officiële spreekbuis van Het Collectief is ook bekend: De Nieuwe Ster.

Vanaf dag 1 was dit nieuwe medium al onderdeel van het promotieteam, waar ook vaak nieues als eerste naar buiten kwam, maar het artikel van vandaag slaat alles. Hoe partijdig kun je een stuk schrijven?
Gisteren klommen ze daar ook al in de pen om het gelijk van Het Collectief te promoten.

Laat ik voorop stellen dat ik geen mening in het conflict heb, omdat ik de gang van zaken simpelweg niet kan beoordelen, maar je mag er vanuit gaan dat beide partijen in dit soort conflicten dingen beter hadden kunnen doen.
Volgens De Nieuwe Ster heeft MVV echt werkelijk álles wat ze goed hadden kunnen doen goed gedaan. Het aanbieden van een coach wordt zelfs een 'statussymbool' genoemd. Lees en huiver:

www.denieuwestermaastricht.nl/communicat...adt-eigen-reputatie/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 09:11 24 juli 2024 09:11 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 104
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #234

Duin schreef : Nou, de officiële spreekbuis van Het Collectief is ook bekend: De Nieuwe Ster.

Vanaf dag 1 was dit nieuwe medium al onderdeel van het promotieteam, waar ook vaak nieues als eerste naar buiten kwam, maar het artikel van vandaag slaat alles. Hoe partijdig kun je een stuk schrijven?
Gisteren klommen ze daar ook al in de pen om het gelijk van Het Collectief te promoten.

Laat ik voorop stellen dat ik geen mening in het conflict heb, omdat ik de gang van zaken simpelweg niet kan beoordelen, maar je mag er vanuit gaan dat beide partijen in dit soort conflicten dingen beter hadden kunnen doen.
Volgens De Nieuwe Ster heeft MVV echt werkelijk álles wat ze goed hadden kunnen doen goed gedaan. Het aanbieden van een coach wordt zelfs een 'statussymbool' genoemd. Lees en huiver:

www.denieuwestermaastricht.nl/communicat...adt-eigen-reputatie/


Stop eens met teksten als 'officiële spreekbuis van het collectief'. Dit zijn suggestieve opmerkingen, waarmee je heel veel schade aanricht. Ja, het artikel is behoorlijk eenzijdig. Dat ben ik met je eens, maar dat kun je ook zeggen zonder het collectief hiermee aan te vallen. Wie weet hebben zij hier niks mee te maken.

Ik vermoed dat de verslaggever van DNS, die in mijn ogen altijd zeer gewogen stukken schrijft, hier toch iets teveel aan de eigen interpretatie over heeft gelaten. Journalistiek gezien had Laura hier om wederhoor gevraagd moeten worden. En als zij die niet wilde geven, dan hadden we dat ook moeten lezen.

Dan over de inhoud: Ik heb tot nu toe nog geen enkel argument gehoord waarom Laura weg zou moeten. Er moet iets zijn dat wij niet weten. Haar alleen wegsturen omdat ze geen coach in de arm wil nemen kan ik moeilijk geloven. Toch is de situatie onhoudbaar geworden. Ik hoop dat ze alsnog via de voordeur vertrekt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 09:29 24 juli 2024 09:30 door Duin. Reden: Vergeten link
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #235
Beste Pierrot,

Ik snap je opmerking in eerste instantie, maar onderstaand stuk verscheen maandagavond nog geen 2 uur nadat Laura van Leeuwen aangaf, dat het persbericht nog niet verstuurd had mogen worden.

Als je dan om 22.15 's avonds nog in de pen klimt om hierop te reageren en zonder wederhoor het tegendeel wil beweren heb je toch wel een beetje de schijn tegen of niet?

www.denieuwestermaastricht.nl/mvv-persbe...ecteur-was-afspraak/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 09:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #236
Als je altijd, in werkelijk iedere discussie, een polair standpunt inneemt, heb je ook de schijn tegen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, Huib, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 09:48
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #237

Jacques schreef : Als je altijd, in werkelijk iedere discussie, een polair standpunt inneemt, heb je ook de schijn tegen.


Dank voor je inhoudelijke reactie Jacques.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 10:16
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #238
Gelukkig staat Roel Wiche bekend om zijn positieve en objectieve blik richting MVV. Die we nu allemaal blind geloven en volgen. En ieder die het nuanceert of anders ziet is partijdig. Vandaag ook weer een mooi artikel van Roel over hoe het bij MVV al 20 jaar onrustig is. Natuurlijk heeft hij inhoudelijk punten aangehaald, maar dit is ook gewoon onderdeel van de stemmingmakerij. En daar gaan ze bij DDL ook gewoon goed op. Dit nieuws verkoopt nu eenmaal.

Ik denk dat zowel MVV als Laura hierin niet volledig goed of fout zijn. Laten wij als supporters dan ook vooral de rust bewaren en niet partijen afschieten. We kennen immers het hele verhaal niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 10:17
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #239

Jacques schreef : Ik val in herhaling Ondernemerscollectief wil zijn eigen keuze voor directeurspositie maken. Op zichzelf heel logisch en gebruikelijk na een overname. Laura werkt daar liever niet aan mee. Ook heel gebruikelijk.


Niet schrikken Jacques, maar die mening deel ik volledig met je. En sterker nog als ik het Ondernemerscollectief was zou ik daar ook zelf iemand voor willen kiezen.

Maar dan moet je niet via Onno Hoes met het verhaal naar buiten komen dat je haar een coach hebt aangeboden omdat je zo graag met elkaar door had gewild en dan de schuld bij Laura leggen dat ze zich ziek heeft gemeld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 10:36
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 927
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #240
Stuk in de krant van vandaag.

Is niet van Roel Wiche maar van Emil Visser.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden