>
Ontvangen bedankjes 31
Boschpoort schreef :
eh, waar lees jij dit?Zicco schreef :
Wat ik echter schrikbarender vind is de totaal ongefundeerde afkeer richting het collectief.
Ik zie het niet. Zoals ik het zie is iedereen dankbaar voor wat het collectief gedaan heeft en doet. Dat er een enkele kritische opmerking wordt gemaakt over het feit dat de hele organisatie door het collectief wordt heropgebouwd en dat daar - logischerwijs - de relaties van het collectief bij betrokken zijn is niet meer dan normaal. Met de beste wil van de wereld zie ik nergens iets wat op afkeer lijkt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zicco schreef :
Hill28 schreef : Hoe dan ook zeer zorgwekkend dat het nieuwe collectief kennelijk niet capabel is om samen te werken met iemand die misschien wat tegengas geeft. Aan ja knikkers heb je niks. En aan mensen die het minste geringste laten escaleren en de buitenwereld inslingeren ook niet.
Wellicht is het andersom en is het voor Laura nu lastig omdat ze flink wat tegengas krijgt? Kan me voorstellen dat je als directeur niet blij bent nu er in een keer 8 man om je heen lopen die kritisch meekijken.
Duin schreef : Nou, de officiële spreekbuis van Het Collectief is ook bekend: De Nieuwe Ster.
Vanaf dag 1 was dit nieuwe medium al onderdeel van het promotieteam, waar ook vaak nieues als eerste naar buiten kwam, maar het artikel van vandaag slaat alles. Hoe partijdig kun je een stuk schrijven?
Gisteren klommen ze daar ook al in de pen om het gelijk van Het Collectief te promoten.
Laat ik voorop stellen dat ik geen mening in het conflict heb, omdat ik de gang van zaken simpelweg niet kan beoordelen, maar je mag er vanuit gaan dat beide partijen in dit soort conflicten dingen beter hadden kunnen doen.
Volgens De Nieuwe Ster heeft MVV echt werkelijk álles wat ze goed hadden kunnen doen goed gedaan. Het aanbieden van een coach wordt zelfs een 'statussymbool' genoemd. Lees en huiver:
www.denieuwestermaastricht.nl/communicat...adt-eigen-reputatie/
Jacques schreef : Ik val in herhaling Ondernemerscollectief wil zijn eigen keuze voor directeurspositie maken. Op zichzelf heel logisch en gebruikelijk na een overname. Laura werkt daar liever niet aan mee. Ook heel gebruikelijk.