Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

26 juli 2024 09:17
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #256
Tegenwoordig lijkt het wel zo dat je altijd een kant moet kiezen. Ben je niet voor, dan ben je tegen. Dat is niet alleen in deze discussie zo, maar in de gehele maatschappij. Het is hier ook niet te voorkomen.

Ik volg Brncic hierin. Beide partijen zullen (in hun ogen) het beste met MVV voor hebben. Ik ken de inhoud van de discussie niet en ik denk dat hier op het forum niemand precies weet hoe het zit. Maar we vinden er wel allemaal wat van, daar is het ook een forum voor.

Laten we de komende weken/maanden onze club steunen. Er zullen nog genoeg zaken boven komen waarvan je kunt zeggen 'dat heeft Laura niet goed gedaan' en ook zaken 'die heeft Laura heel goed gedaan'. Daar kunnen we dan iedere keer hier weer wat van vinden maar dat voegt ook weer weinig toe.

Ik vind het jammer dat het collectief door velen met deze actie direct wordt bestempeld als boeman, want ik kan me niet voorstellen dat ze deze keuze niet zouden maken in het belang van de club. Hoe dit in DDL geframed wordt vind ik zorgelijk. Want dit is gewoon moedwillig het beschadigen van de club. Het collectief schept bij mij niet het beeld graag op de voorgrond te willen treden en directeur te willen worden hier. Volgens mij hebben ze ook allemaal een baan / eigen bedrijf. En juist die zakelijke nieuwe wind lijkt me bij de club weer eens wat anders. En daarbij hoor het ook dat er keuzes gemaakt worden. Populaire en minder populaire keuzes. En de toekomst zal uitwijzen of dit goede keuzes zijn. Maar de slechtste keuzes zijn de keuzes die je niet durft te nemen....

Ik hoop dat we dit dossier snel achter ons kunnen laten en over het voetbal kunnen praten. Want de selectie stemt mij vrolijk en de terugkeer van Sven is ook geweldig!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, opadiehard, jovkle, Boschpoort, Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2024 11:46
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 137
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #257
Een mooi voorbeeld van de frisse wind (Laura en/of het collectief):
Na jaren van soubatten (of soebatten) over de smerigheid van de stoeltjes worden deze nu serieus gereinigd. Het resultaat mag er zijn! Het lijkt wel of er een nieuw stadion is verrezen! Daarnaast nieuwe reclameborden geplaatst en niet-betalende oude verwijderd. Duidelijke voorbeelden van laaghangend fruit dat voorheen niet geplukt werd. Goed bezig en ga zo door: er valt zoveel te verbeteren met (relatief) weinig inspanning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2024 07:49
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #258
Afscheidsbrief Laura van Leeuwen in De Nieuwe Ster:

Beste MVV-familie,

De bal rolt alweer een tijdje. Het mag weer gaan over voetbal. Toch wil ik graag voor mezelf, en misschien ook voor jullie, met een korte terugblik afscheid nemen van deze bijzondere club. Met pijn in mijn hart, omdat ik onder de indruk ben van iedereen die begaan is met de club. Omdat ik zag dat de weg omhoog is ingeslagen. Omdat we vorig seizoen ondanks beperkte middelen en dito bezetting in de organisatie een topprestatie hebben geleverd. Omdat ik energie kreeg van alle krachten die vrijkwamen om de club te redden. En vooral omdat MVV een stuk van mijn hart is geworden. Sponsoren, collega’s, al die vrijwilligers maar vooral de supporters: van de Angel-Side tot aan Veer zien MVV en zeker de trouwe volgers van de trainingen; jullie maken MVV, jullie zijn de verbindende rood-witte factor die deze club maakt tot wie ze is: een volksclub met een rijk verleden en met hopelijk een mooie toekomst.

Ik heb er alles aan gedaan om die toekomst vorm te geven. Ik ben er trots op dat ik bij heb kunnen bijdragen aan het redden van de club. En ik ben er nog steeds trots op dat de club in Maastrichtse handen blijft. Ik heb met eer en geweten gedaan wat het beste is voor de club en niet per se wat het beste is voor mij. Voordat ik deze deur definitief sluit, wil ik jullie graag allemaal bedanken voor de kans om jullie club te mogen leiden, voor alle steun die ik heb mogen ontvangen het afgelopen jaar en in de afgelopen weken. MVV is met recht een warme club en ik ben er trots op dat ik onderdeel heb mogen zijn van deze familie.

Beste MVV’ers, ik ga jullie missen, ik ga MVV missen. Blijf de club steunen zoals jullie dat nu doen, want uiteindelijk maakt dat het verschil tussen MVV Maastricht en elke willekeurige andere ploeg in Nederland. Ik hoop oprecht dat MVV de weg naar boven inslaat, want dat verdienen jullie, dat verdient de MVV-familie. Laot de ster weer straole en laat het over voetbal gaan! Hopelijk tot weerziens, wellicht een keer in de Geusselt.

Laura van Leeuwen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Sjonnie, peeke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden