Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

11 aug 2023 19:06 11 aug 2023 19:07 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #121
Vond 't vooral erg goede vragen van de interviewer.
Hoorde Laura zeggen dat er tussen de MVV fans veel succesvolle ondernemers zitten en mensen die hoge functie bekleden.
Ze kan zo overstappen naar 'n hockey of golf club....niet mijn 'bloedgroep' :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 20:35 11 aug 2023 20:36 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #122

Sjarel schreef : Vond 't vooral erg goede vragen van de interviewer.
Hoorde Laura zeggen dat er tussen de MVV fans veel succesvolle ondernemers zitten en mensen die hoge functie bekleden.
Ze kan zo overstappen naar 'n hockey of golf club....niet mijn 'bloedgroep' :sick:

Opvallend dat iemand vanuit dit positief interview iets negatiefs weet te vinden. Voor als je het nog niet wist: zonder de 'bloedgroep' waarop jij kots zou de club niet bestaan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 21:03
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #123
Geen goede beurt gemaakt rondom de aanpak van onze uitwedstrijd tegen Venlo, maar vind haar tijdens dit interview een goede beurt maken. Komt goed beslagen ten ijs, met doordachte antwoorden, lijkt me een pientere dame. Hopelijk kan zit dit inzetten om de relatie met de gemeente en onze financiële positie te verbeteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 21:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #124
Sjarel heeft tot nu toe op letterlijk ieder interview met Laura negatief gereageerd. Sjarel, ben je bang voor vrouwen of voor Hollanders?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 21:51
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2376
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #125

Sjarel schreef : het was weer gezellig


Vraagje waarom zoek je hier alleen maar de confrontatie en blijf je alleen maar irritatie oproepen met je posts?
Snap niet helemaal de bedoeling van je aanwezigheid hier op het forum?
Jammer dat je elke keer het randje opzoekt?…Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 21:54
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #126
Zojuist de volledige uitzending beluisterd, hier zou ik ook niets negatiefs over kunnen bedenken. Ze formuleert haar antwoorden helder en duidelijk, geen luchtfietserij maar realistisch. Of ze daadwerkelijk succesvol zal zijn zal de toekomst uit moeten wijzen. Vooralsnog ben ik positief gestemd over haar, de misser m.b.t. de uitwedstrijd tegen VVV wil ik haar wel vergeven (ervan uitgaande dat dit niet nog een keer gebeurt).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 22:07
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #127
Opa, jij kunt dus ook geen negatieve mening over Laura verdragen en maakt ervan dat ik 'n confrontatie zou zoeken.

Beste beheerder/administrator....kunnen jullie aub mijn account verwijderen ?
Jullie zouden mij en de stamgasten hier er 'n plezier mee doen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 23:38
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #128

Sjarel schreef : Opa, jij kunt dus ook geen negatieve mening over Laura verdragen en maakt ervan dat ik 'n confrontatie zou zoeken.

Beste beheerder/administrator....kunnen jullie aub mijn account verwijderen ?
Jullie zouden mij en de stamgasten hier er 'n plezier mee doen !


Gedraag jezelf. Je lijkt wel een klein kind. Je kunt jezelf beter afvragen: Waarom reageer ik op een topic waarin ik niet geïnteresseerd ben. Iedereen is zowat positief over Laura. Ik ook. Stop met het verspreiden van negativiteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 08:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #129

Sjarel schreef : Jaques, ik kan 'n andere mening goed verdragen.



Dat idee krijg ik toch niet echt gezien de vier berichten die je hierop post. Ik vind het heel typisch, je hebt op werkelijk ieder interview van Laura kritiek. Maar als je dan zelf kritiek krijgt, sla je volledig op tilt, moet je account weg, en ben ik niet helemaal in orde. Dat laatste klopt overigens uiteraard, daar niet van.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Als je een kotssmiley post over iemand omdat ze in een interview het woord ondernemers in de mond durft te nemen, dan levert dat reactie op. Ik begrijp oprecht niet waarom je vervolgens boos zou worden als mensen daarop reageren.

Laat ik constructief proberen af te sluiten: wat is nu precies je probleem met Laura? Oprechte vraag. Waarom denk je bij ieder interview "ik moet hier zo van kotsen, ik ga dat delen op het forum!". Dat kan toch niet zijn omdat ze het heeft over ondernemers? Ze is directeur van een voetbalclub die die ondernemers keihard nodig heeft, ik kan me niet voorstellen dat een fan dat niet snapt. Dus er zal wat anders achter zitten. Wat is het?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 08:28
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #130

Sjarel schreef : Beste beheerder/administrator....kunnen jullie aub mijn account verwijderen ?
Jullie zouden mij en de stamgasten hier er 'n plezier mee doen !


Het meest zinvolle dat ik je tot nu toe heb zien plaatsen. Heb je het stokje overgenomen van Napoleon die hier altijd zijn persoonlijke vete met Noor moe(s)t ventileren? Ik weet oprecht niet waar je probleem met Laura vandaan komt, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Brncic, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 08:34
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #131
Iech bin aol 56 jaor supporter vaan us MVV, iech bin bleij tot unne frisse wind vaan boetenaof door de Geusselt wejt. Gezeen heure cv heet Laura un groet netwerk boe veer vaan goon profitere. Zie had ut euver de Amerikaanse, wie eederein weit, de mentaliteit vaan de Amerikaane op sportgebeed is de beste wille zien, daor zit gegarandeerd un plan achter en dat zal Laura natuurlijk neet aon de groete klok haange oet concurrentie euverweeginge.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 10:17
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #132
Ik ben tot nu toe ook tevreden over Laura, beetje valse start met het ticketverhaal Venlo, al heb ik het idee dat ze zich in deze casus vooral verkeerd heeft laten inlichten. Bewonderenswaardig was de snelheid waar ze mee geschakeld heeft en per direct deze maatregel heeft teruggedraaid omdat de impact niet goed was ingeschat. Dat siert haar, een dik compliment. Zo een situatie onder bijvoorbeeld Paul Rinkens had tot een explosieve situatie geleid tussen club en supporters. Want die is daar te trots voor. Klasse Laura.

2 dingen vielen mij wel op in het interview. Op de vraag van de interviewer of MVV ook een vrouwelijke coach ooit zou aanstellen reageerde ze met twinkeloogjes dat dit wel zou passen bij een ontwikkelclub als MVV. Ze doelde op Sarina Wiegman. Laura heeft de absolute capaciteiten om in een gesprek te gaan maar soms weet ik ff niet of ze het meent of haar charme gebruikt om de interviewer te laten horen wat ie wilt horen met een kwinkslag. Alleen daarom zal zij naar mijn mening bergen gaan verzetten in onderhandelingen met de gemeente etc. Doet ze goed. Alleen hoop ik niet dat dit ooit werkelijkheid word. Ja we zijn een ontwikkelclub. Nee, MVV hoort nooit een vrouwelijke coach te krijgen.

Het 2de ding wat me opviel is dat op de vraag hoe MVV-Eindhoven wordt opgelost ze toch hint naar een thuiswedstrijd in een ander stadion. Of liet ze weer niet het achterste van haar tong zien en liet ze wederom horen wat de interviewer wilde horen. Mysterieus dametje hoor. Ik hoop toch echt dat hier zsm duidelijkheid in komt. Het grootste gerucht wat rondgaat is toch verplaatsing naar een midweek wedstrijd in deze periode. Een ander stadion zal logistieke uitdagingen met zich mee brengen. Ik verwacht in egaal welk stadion in Zuid Nederland toch wel een kleine volksverhuizing. Hopelijk komt hier snel duidelijkheid over. Ik verwacht toch minimaal 2000 mensen die mee verplaatsen. Bij een goed resultaat zondag nog meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 10:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #133

Komopdieroeie schreef :

Sjarel schreef : Beste beheerder/administrator....kunnen jullie aub mijn account verwijderen ?
Jullie zouden mij en de stamgasten hier er 'n plezier mee doen !


Het meest zinvolle dat ik je tot nu toe heb zien plaatsen. Heb je het stokje overgenomen van Napoleon die hier altijd zijn persoonlijke vete met Noor moe(s)t ventileren? Ik weet oprecht niet waar je probleem met Laura vandaan komt, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook niet.


Iemand die in een ander topic Leroy Labylle ziet als opvolger van Koen, moeten we denk ik niet al te serieus nemen…

Opnieuw een prima interview van Laura, plus nationale aandacht voor MVV, dat is nooit verkeerd. Klein puntje: van mij mag de aandacht van het ‘vrouw zijn’ nu naar de ontwikkeling van MVV. Ja, ik weet dat dit voor media heel interessant is, en ik vind het ook meer dan prima dat we een vrouwelijke AD hebben maar haar (landelijke) interviews hebben telkens dit thema. En dan zegt iedereen: dat moet geen issue zijn, maar dat blijft het zo dus wel. Wat overigens Laura niet kwalijk te nemen is, dat is de keuze van de media.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 12:13
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #134
Zij geeft in elk interview overigens zeer duidelijk aan dat haar vrouw-zijn slechts een van de aspecten is van haar persoonlijke kwaliteiten. Ook het karakter van MVV als ontwikkelingsclub benadrukt ze telkens weer. Media zoeken sensatie en quotes, maar zij blijft nuchter en professioneel. Voor niemand bang en geen vraag die ze uit de weg gaat. Vooralsnog een prima uithangbord voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2023 13:46
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #135
Ff vraagje heeft ze geen man of vriend ?
Ik vind haar wel aantrekkelijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden