>
Ontvangen bedankjes 1603
opadiehard schreef : Maar met een meerderheids belang als je al goedkeuring krijgt zal er echt wel met meer over de brug moeten komen als nog eens €735.000?
Ik had altijd begrepen dat Mvv niet zo ver zou gaan om de club uit handen te geven aan een investeerder met een meerderheids belang…of heb ik het mis?…Mvrgr Ampa
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef :
opadiehard schreef : Maar met een meerderheids belang als je al goedkeuring krijgt zal er echt wel met meer over de brug moeten komen als nog eens €735.000?
Ik had altijd begrepen dat Mvv niet zo ver zou gaan om de club uit handen te geven aan een investeerder met een meerderheids belang…of heb ik het mis?…Mvrgr Ampa
je hebt voor die 735000 geen meerderheid , je hebt dan "pas" 48% . Meerderheid is vanaf 51%
Volgens mij moet je al vanaf 25% langs de KNVB dus bij de volgende trance zou dat al moeten
Die 735000 is een druppel op een gloeiende plaat , kunnen we bijna niks mee gezien onze schulden last .
Maar die Amerikanen gaan niet meer doen dan die 735.000 als ze niet meer te vertellen hebben , lijkt me logisch ( of je moet t gaan lenen en dan leen je zowat aan jezelf)
Jacques schreef : Wat Napoleon neem ik aan bedoelt, is dat WSH niet met 48% tevreden zal zijn. Althans, dat ze dan niet meer geld er in gaan stoppen dan simpelweg het aankoopbedrag van ongeveer 1,5 miljoen totaal. De Amerikanen willen wellicht wel wat meer geld in MVV stoppen dan puur het aankoopbedrag van de aandelen, maar dan zullen ze zeggenschap willen hebben en niet met 48% genoegen nemen. Dus aan MVV de keuze, verkopen ze meer dan 48% of dabbelen we op deze manier door?
Ik ben ook heel benieuwd welk verhaal Laura verteld is, het lijkt me niet het type die naar MVV komt om daar met de laagste begroting te gaan werken. Waar ik bij Noor veel meer het gevoel had dat hij al lang blij was ergens in het voetbal aan de slag te kunnen. Het worden ook buiten het veld interessante tijden.
Sjarel schreef : ze knikte instemmend aan 't begin van interview en vind haar cv zelf ook indrukwekkend...
noemt in 2 korte interviews nadrukkelijk de traditie van MVV maar geeft niet 1 voorbeeld, dat komt op mij ongeloofwaardig over.
noemt namen Frans en Ronny alsof 't al jaren vrienden zijn, fake persoon dus.
als haar iets gevraagd wordt, reageert ze niet zozeer met 'n antwoord....kan zo de politiek in.
ik denk 1 of misschien 2 seizoenen, heb lage verwachtingen, ben wel minder bezorgd dan met Noor.
Ze is ook duidelijk dat Noor goed werk gedaan heeft en MVV daar veel aan te danken heeft
Dat is denk ik om even te laten zien dat ze haar collega 'n hand boven 't hoofd houdt en dat 't zo hoort, dus mensen bij MVV prijs haar in de media en 't komt goed. Na MVV staat 'n stapje hoger op de plenning denk ik.
Ze is denk ik niet met eigen prestatie's op 'n natuurlijke wijze zover gekomen maar met getrainde, aangeleerde trucjes.
Ik kon niet opmaken dat 'n vertrek van Ronny eraan komt, op mij kwam 't meer over dat ze erop vertrouwde dat Ronny z'n tijdelijke taken goed uitvoert.