Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

23 mei 2023 10:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Onderwerp Auteur
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #46

opadiehard schreef : Maar met een meerderheids belang als je al goedkeuring krijgt zal er echt wel met meer over de brug moeten komen als nog eens €735.000?
Ik had altijd begrepen dat Mvv niet zo ver zou gaan om de club uit handen te geven aan een investeerder met een meerderheids belang…of heb ik het mis?…Mvrgr Ampa


je hebt voor die 735000 geen meerderheid , je hebt dan "pas" 48% . Meerderheid is vanaf 51%
Volgens mij moet je al vanaf 25% langs de KNVB dus bij de volgende trance zou dat al moeten
Die 735000 is een druppel op een gloeiende plaat , kunnen we bijna niks mee gezien onze schulden last .
Maar die Amerikanen gaan niet meer doen dan die 735.000 als ze niet meer te vertellen hebben , lijkt me logisch ( of je moet t gaan lenen en dan leen je zowat aan jezelf)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 11:26 23 mei 2023 11:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2377
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #47

Napoleon schreef :

opadiehard schreef : Maar met een meerderheids belang als je al goedkeuring krijgt zal er echt wel met meer over de brug moeten komen als nog eens €735.000?
Ik had altijd begrepen dat Mvv niet zo ver zou gaan om de club uit handen te geven aan een investeerder met een meerderheids belang…of heb ik het mis?…Mvrgr Ampa


je hebt voor die 735000 geen meerderheid , je hebt dan "pas" 48% . Meerderheid is vanaf 51%
Volgens mij moet je al vanaf 25% langs de KNVB dus bij de volgende trance zou dat al moeten
Die 735000 is een druppel op een gloeiende plaat , kunnen we bijna niks mee gezien onze schulden last .
Maar die Amerikanen gaan niet meer doen dan die 735.000 als ze niet meer te vertellen hebben , lijkt me logisch ( of je moet t gaan lenen en dan leen je zowat aan jezelf)


Jij hebt het zelf het in je post #42 over binnenkort een meerderheids belang van de Amerikanen vandaar mijn reactie,het zijn toch echt jouw woorden!…Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 11:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #48
Wat Napoleon neem ik aan bedoelt, is dat WSH niet met 48% tevreden zal zijn. Althans, dat ze dan niet meer geld er in gaan stoppen dan simpelweg het aankoopbedrag van ongeveer 1,5 miljoen totaal. De Amerikanen willen wellicht wel wat meer geld in MVV stoppen dan puur het aankoopbedrag van de aandelen, maar dan zullen ze zeggenschap willen hebben en niet met 48% genoegen nemen. Dus aan MVV de keuze, verkopen ze meer dan 48% of dabbelen we op deze manier door?

Ik ben ook heel benieuwd welk verhaal Laura verteld is, het lijkt me niet het type die naar MVV komt om daar met de laagste begroting te gaan werken. Waar ik bij Noor veel meer het gevoel had dat hij al lang blij was ergens in het voetbal aan de slag te kunnen. Het worden ook buiten het veld interessante tijden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 11:53 23 mei 2023 11:54 door Nietzsche.
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #49
Sterker nog, ik denk dat de nieuwe algemeen directeur een vooruitgeschoven pion, een verlengstuk, is van WSH. Heere en Van Leeuwen hebben beiden bijvoorbeeld bij de Johan Cruijff Academie gezeten en zullen elkaar vanuit het sportmanagement wereldje vermoedelijk goed kennen. Zo iemand zal inderdaad een zekere baan bij Ajax en huis en haard niet verlaten voor een onzeker avontuur en hier zelfs te wonen. Ben het daarom met napoleon eens dat er nog wel eens iets (financieels) op de rol kan staan. Ik ben benieuwd.

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Jacques, opadiehard, jovkle, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2023 11:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Onderwerp Auteur
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #50

Jacques schreef : Wat Napoleon neem ik aan bedoelt, is dat WSH niet met 48% tevreden zal zijn. Althans, dat ze dan niet meer geld er in gaan stoppen dan simpelweg het aankoopbedrag van ongeveer 1,5 miljoen totaal. De Amerikanen willen wellicht wel wat meer geld in MVV stoppen dan puur het aankoopbedrag van de aandelen, maar dan zullen ze zeggenschap willen hebben en niet met 48% genoegen nemen. Dus aan MVV de keuze, verkopen ze meer dan 48% of dabbelen we op deze manier door?

Ik ben ook heel benieuwd welk verhaal Laura verteld is, het lijkt me niet het type die naar MVV komt om daar met de laagste begroting te gaan werken. Waar ik bij Noor veel meer het gevoel had dat hij al lang blij was ergens in het voetbal aan de slag te kunnen. Het worden ook buiten het veld interessante tijden.


Dat klopt Jacques zo bedoel ik het ook ( dank voor je verbeterde aanvulling) Wat natuurlijk zo is dat iedereen weet dan MVV bijna altijd tekorten op de exploitatie maakt dus wanneer WSH de 48% procent heeft de tekorten dus ook op hun bordje komen .
iedereen ziet nu dat dat 2 keer 735.000 ( wat gewoon veel geld is ) voor een BVO gewoon weg niet genoeg is . Ik heb jullie al laten weten wat andere clubs doen aan spelersbudgetten en ik ben daar goed ingevoerd .

Inzake Laura en dan schrijf ik maar op wat Andries J ooit tegen me zei toen ik hem benaderde , in het voetbal komt iets of iemand altijd via iemand ! ( lijkt wel Cruijffs ) maar ook met Laura is dat zo gegaan , een tip een link een kijk eens hierna is dat niks voor jou ???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 14:38 24 mei 2023 14:43 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #51
Naar eerste inzicht een prima keuze van MVV (WSH) met haar connecties binnen de sportwereld en ervaring in de VS. Het lijkt er inderdaad op dat er snel meer nieuws gaat komen. Zou het niet slim zijn als er nog een andere partij binnen komt met een even groot aandelenpakket als WSH(Als WSH dat zelf doet gaat dat veel langer duren, WSH voor de kennis en de 2de partij voor de funding?)? Want die hoef je natuurlijk niet te laten keuren door de KNVB? Verder had Laura in het interviewtje bij Wat is Loos in Mestreech over een termijn van 3 jaar dat ze zeker blijft ( Dan lijk daar ook een 3 jarige project achter te zitten?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 19:37
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #52
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 19:59
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #53
Eerst zien, dan geloven. We hebben hier al genoeg praatjesmakers en charlatans gehad.
Ik wens haar succes en sterkte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 20:57
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #54
Laura van Leeuwen maakt op mij een verfrissende indruk. Ze komt heel goed uit haar woorden en lijkt heel ontspannen en open haar visie te ontvouwen. Niet bang om een woord verkeerd te zeggen.

Ze mikt op meer toeschouwers, grotere sponsoren, traditie koesteren in combinatie met professionalisering, verder voortbouwen op bestaande plannen ("maar sommige onderdelen aanscherpen"). En ze is weg van Maastricht; dat mag ook wel eens gezegd worden.

Ze maakt op mij een bijzonder goede, intelligente, enthousiaste en sociaal vaardige indruk. Zij kan uitgroeien tot een prima verbindend uithangbord voor Maastricht. Ze weet zichzelf goed te verkopen; hopelijk kan ze MVV ook goed profileren naar nieuwe en grotere sponsoren.

Ik ben wel specifiek heel benieuwd hoe zij tegen Veiligheid in en rond het stadion kijkt.

Natuurlijk: eerst zien en dan geloven. Maar ik denk vooralsnog dat MVV een prima keuze gemaakt heeft met Laura van Leeuwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 21:21
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #55
Ze komt op MVV TV ook een stuk natuurlijker over dan onze perschef, die hier toch goed in zou moeten zijn.
Maakt inderdaad een goede indruk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2023 22:10
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #56
Helemaal prima!

Een frisse blik van een vrouw kan soms dingen in een heel ander perspectief plaatsen. Zeer interessante keuze vanuit MVV.

Ervaring bij Ajax zegt mij persoonlijk vrij weinig. Daar hebben ze allemaal baantjes met vage engelse termen,
Maar waar het totaal onduidelijk is wie welke bevoegdheid heeft.

Ik ben zeer benieuwd wat Noor heeft achtergelaten. Nu is het vaak vage geruchten.. komende tijd zal er echt wel meer informatie naar buiten komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 18:51 25 mei 2023 20:06 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #57
ze knikte instemmend aan 't begin van interview en vind haar cv zelf ook indrukwekkend...:puke:
noemt in 2 korte interviews nadrukkelijk de traditie van MVV maar geeft niet 1 voorbeeld, dat komt op mij ongeloofwaardig over.
noemt namen Frans en Ronny alsof 't al jaren vrienden zijn, fake persoon dus.
als haar iets gevraagd wordt, reageert ze niet zozeer met 'n antwoord....kan zo de politiek in.
ik denk 1 of misschien 2 seizoenen, heb lage verwachtingen, ben wel minder bezorgd dan met Noor.
Ze is ook duidelijk dat Noor goed werk gedaan heeft en MVV daar veel aan te danken heeft :daag:
Dat is denk ik om even te laten zien dat ze haar collega 'n hand boven 't hoofd houdt en dat 't zo hoort, dus mensen bij MVV prijs haar in de media en 't komt goed. Na MVV staat 'n stapje hoger op de plenning denk ik.
Ze is denk ik niet met eigen prestatie's op 'n natuurlijke wijze zover gekomen maar met getrainde, aangeleerde trucjes.
Ik kon niet opmaken dat 'n vertrek van Ronny eraan komt, op mij kwam 't meer over dat ze erop vertrouwde dat Ronny z'n tijdelijke taken goed uitvoert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 19:20
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #58
Ze heeft ook een indrukwekkend CV. En daar mag ze ook trots op zijn.

Daarbij, zou het geen goed begin zijn wanneer je direct slecht of over je collega’s praat. Lijkt me vrij logisch dat ze niks kwalijks wilt zeggen.

Ik heb hoge verwachtingen. Een uitgebreid CV met ervaring in het binnenland en buitenland. Enorm veel connecties.

Het maakt niet uit hoe je er komt, als je er maar komt. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 21:01 25 mei 2023 21:08 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #59
cv die ik op linkedin zag vind ik niet indrukwekkend.
'n aantal hele korte periodes in 'n functie.
maar wellicht waren haar referentie's of prestatie's indrukwekkend.
extreem veel connecties op linkedin, heb ik nog nooit gezien.
maar kan best 'n goede directeur zijn hoor, zal ook geen loodzware/onmogelijke opgave zijn om Noor te evenaren of 't beter te doen.
hoeft van mij ook geen top directeur te zijn als jong iemand / 1ste keer alg.directeur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 22:42
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #60

Sjarel schreef : ze knikte instemmend aan 't begin van interview en vind haar cv zelf ook indrukwekkend...:puke:
noemt in 2 korte interviews nadrukkelijk de traditie van MVV maar geeft niet 1 voorbeeld, dat komt op mij ongeloofwaardig over.
noemt namen Frans en Ronny alsof 't al jaren vrienden zijn, fake persoon dus.
als haar iets gevraagd wordt, reageert ze niet zozeer met 'n antwoord....kan zo de politiek in.
ik denk 1 of misschien 2 seizoenen, heb lage verwachtingen, ben wel minder bezorgd dan met Noor.
Ze is ook duidelijk dat Noor goed werk gedaan heeft en MVV daar veel aan te danken heeft :daag:
Dat is denk ik om even te laten zien dat ze haar collega 'n hand boven 't hoofd houdt en dat 't zo hoort, dus mensen bij MVV prijs haar in de media en 't komt goed. Na MVV staat 'n stapje hoger op de plenning denk ik.
Ze is denk ik niet met eigen prestatie's op 'n natuurlijke wijze zover gekomen maar met getrainde, aangeleerde trucjes.
Ik kon niet opmaken dat 'n vertrek van Ronny eraan komt, op mij kwam 't meer over dat ze erop vertrouwde dat Ronny z'n tijdelijke taken goed uitvoert.


Bij jou zou Dennis te Kloese nog te min zijn. Werkelijk waar wat een tekst over iemand die zich fris presenteert…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, daan4suz, Ben Salemans, Jacques, Sjotelsplak, opadiehard, Lassie80, jovkle, bokkesprongen, ASR en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden