>
Ontvangen bedankjes 239
Silverav schreef :
Napoleon schreef : De nieuwe AD van MVV wordt een dame ! jaja ... ook wij gaan met switch maken !
De mevrouw in kwestie komt uit het voetbal en gaat bij MVV aan de slag , binnenkort wordt ze gepresenteerd
Ook gaat er vanuit Amerika wat ik begreep een nieuwe partij aansluiten ( onder de vlag van WSH ) en moeten de voetbal miljoenen de club gaan versterken ?!
Veel nieuws de komende tijd dus vanuit de voetbal hoofdstad , hopelijk ook het bekendmaken van het afscheid/terug treden van Marcel Joris als voorzitter van het bestuur, zijn haar is inmiddels kort genoeg en zijn baard grijs genoeg , en onze zoetwatersurfer mag zich wat mij betreft met een andere hobby gaan bezig houden dan het "besturen " van de Stichting MVV Maastricht
Is maar te hopen noor heeft potje ervan gemaakt
3 ton weg waar niemand weet waar ze zijn
waem geen contract v bommel geen contract
Al 6 maand geen stadion huur betaald
Bijna einde oefening
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Allez, ampa, daar heb je een punt. Excuses, komt goed. Ik heb zeker genoten van dit seizoen. Zonder twijfel. Grt, mosae.opadiehard schreef : Mosae als supporter blijf je het glas altijd halfvol zien en niet half leeg…..ik hoop dat je ook een keer positief kunt posten…nu ook weer duik je blind op een post van een nieuwe poster!
Wat we nodig hebben is positiviteit,er zijn al genoeg blijvers met een constante alleen maar negatieve post!
Geniet van het geen dat achter ons ligt en dat was en is super positief sportief gezien,en financieel zal er ook wel een oplossing komen….de oppositie duikt overal op ook hier…de beste stuurlui staan wal…ik wens onze nieuwe AD super veel succes om onze mooie club weer naar een hoger plan te tillen sportief en financieel…Man of Vrouw….Mvrgr Ampa.
Silverav schreef : Sorry ik schrijf normaal niet zo snel op forum
Maar was gisteren bij mijn ouders en nog hoop mensen mijn moeder heeft kanker maar kan waarschijnlijk geholpen worden
Dus ik hoorde dit verhaal gisteren dat mvv 1,3 miljoen schuld heeft 6 maand geen huur betaald heeft en dat 3 ton weg zijn
Van iemand wat al heel lang bij gemeente werk
Misschien had ik het niet moeten zeggen mijn fout maar ik ben echte mvv supporter en heb me even laten gaan
Ik hoop dat alles niet waar is en wenst mvv alle geluk in de play offs
Vluuzak schreef :
Maar was gisteren bij mijn ouders en nog hoop mensen mijn moeder heeft kanker maar kan waarschijnlijk geholpen worden
Dus ik hoorde dit verhaal gisteren dat mvv 1,3 miljoen schuld heeft 6 maand geen huur betaald heeft en dat 3 ton weg zijn
Misschien had ik het niet moeten zeggen mijn fout maar ik ben echte mvv supporter en heb me even laten gaan
Je moeder woont toch in Spekholzerheide , jij bent (Privé) die in contact staat met de Galactische Federatie, uit de gemeente Sterfrade..........waarschijnlijk is je de wiet de bolles ingesjlage , aw hoer hey, sjnap je.
Vluuzak schreef :
Je moeder woont toch in Spekholzerheide , jij bent (Privé) die in contact staat met de Galactische Federatie, uit de gemeente Sterfrade..........waarschijnlijk is je de wiet de bolles ingesjlage , aw hoer hey, sjnap je.
Silverav schreef :
Vluuzak schreef :
Je moeder woont toch in Spekholzerheide , jij bent (Prive), die in contact staat met de Galactische Federatie, uit de gemeente Sterfrade..........waarschijnlijk is je de wiet de bolles ingesjlage , aw hoer hey, sjnap je.
Voeg me anders even toe heb niks te verbergen op nummer (Prive)
Ben al jaren mvv supporter en dat dom gelul van jou gek gaat nergens over
Zal je mijn naam geven heb zelfs een cafe op de markt
Mss was niet zo slim van mij voor dit te zeggen wat ik gezegd heb maar emoties en alcohol doet veel met een mens en nogmaals wat ik gehoord heb zijn uit vrij goede bronnen
Je kunt die kaart waarschijnlijk nog niet downloaden omdat de tegenstander en wedstrijddag nog niet bekend zijn. Dus zijn er nog geen kaarten.Silverav schreef : Net 2 kaarten met mijn zoon bestelt voor play ofs maar kom niet verder
BOSCHPOORTTRIBUNE, (Totaal niet relevant)
Totaal
Er staat download je kaarten maar dan komt er niks ?
Alleen dit
Order bevestiging
Je bestelling is succesvol afgerond.