Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

06 juli 2023 10:22
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #91

Strucht schreef :

jasonke7 schreef :

Strucht schreef : Onze nieuwe directeur Laura, zou toch 1 juli starten? Heb hierover geen berichten meer gezien?

Als je toevallig op de training was dinsdag heeft ze de supporters die er waren een hand gegeven

Ik was er op de eerste training, helaas niet gezien. Maar ze communiceren nu over elke scheet. Dan begin je te twijfelen als je bij MVV niks hoort. Maar mooi dat ze is begonnen, zullen direct wat dossiers klaar liggen :)

Ik was er ook de eerste training, maar dit is de 2de training geweest van horen zeggen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2023 13:54 09 juli 2023 03:12 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #92
Een aanrader, het interview met onze algemeen directeur Laura van Leeuwen! Zie: fb.watch/lEWNpfCNN-/

In het interview werden goede vragen gesteld, over de nieuwe grootaandeelhouder, maar ook over lastige kwesties als Waem, en Van Bommel. Natuurlijk kon zij niet het achterste van haar tong laten zien, maar zij maakte een frisse, gedreven indruk en haar antwoorden waren duidelijk. Geen onmachtig Noor-geklaag over die vervelende gemeente Maastricht, maar enthousiast spreken over haar eerste kennismaking met de gemeente. Een verademing, die Laura van Leeuwen!

(Sorry als je je eraan stoort dat ik dit bericht ook heb geplaatst bij het nieuwsitem over de nieuwe grootinvesteerder.. Het interview ging niet alleen over die investeerder ...)

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Puime, De Zwarte Vogel, Klaos Dèks

09 juli 2023 11:04 09 juli 2023 11:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #93
AD Artikel 9-7-2023 09.30u

Laura van Leeuwen, algemeen directeur MVV: ‘Een bloemetje? Ja, maar ik ben net zo prestatiegericht als een man’

Laura van Leeuwen (37) is sinds afgelopen maandag de hoogste baas van MVV en daarmee een van de twee vrouwelijke clubdirecteuren in het Nederlandse betaald voetbal. Wat drijft haar? En wat wil ze teweegbrengen? ,,Vrouwelijk leiderschap kan bijdragen aan normalere normen en waarden in het voetbal.’’

Dennis van Bergen 09-07-23, 09:30

Het gesprek in De Geusselt is al nagenoeg afgelopen, als Laura van Leeuwen koers zet naar de toiletten in het stadion van MVV. Zojuist heeft de fotograaf zich gemeld en met de shoot in het vooruitzicht wil ze graag nog even een blik in de spiegel werpen. ,,Dat is toch de vrouw in me, hè’’, zegt ze met gevoel voor zelfspot. ,,Je wilt tenslotte een beetje fatsoenlijk in de krant staan.’’

Vrouw-zijn. Veel meer dan over kantelende backs of manmeersituaties op het middenveld, is het in het voorbije uur over dit thema gegaan. Dat ligt niet per se aan Van Leeuwen zelf, als wel aan haar bezoek. In een wereld die gedomineerd wordt door mannen, is het immers toch iets uitzonderlijks, als vrouw een betaaldvoetbalclub leiden.

Ja, Marianne van Leeuwen (geen familie) is sinds 2021 directeur betaald voetbal bij de KNVB. En kort na de benoeming van Laura van Leeuwen in Maastricht werd haar oud-klasgenoot Natascha van Grinsven gepresenteerd als eindverantwoordelijke bij ADO Den Haag. Maar los van Nicole Edelenbos, die bij verschillende clubs een interim-directeursrol vervulde, zijn vrouwelijke clubbazen in het voetbal verder net zo vanzelfsprekend als pinguïns in de woestijn.

,,Weet je, ik snap dat het voor mensen een onderwerp is, hoor, als vrouw een voetbalclub leiden’’, zegt Van Leeuwen. ,,Zelf leg ik er alleen niet zo de nadruk op. Behalve vrouw ben ik óók voormalig topsporter, heb ik gestudeerd en ben ik in mijn leven twintig keer verhuisd om zo de wereld te kunnen ontdekken. Het is dus maar net waar je het accent op legt. Ik zou liever zeggen dat ik een ánder profiel heb dan de meeste clubdirecteuren.’’

Over Van Leeuwens profiel gesproken: dat is op relatief jonge leeftijd al aanzienlijk. De in Aalsmeer opgegroeide oud-voetbalster en eenmalig Oranje-international werkte de afgelopen zes jaar voor Ajax, onder meer als manager van het wereldwijde multi-club network. Ze was namens de Amsterdamse club anderhalf jaar directeur van de jeugdacademie van Sharjah FC in de Verenigde Arabische Emiraten.

Cruyff Institute

Ze rondde diverse masterstudies af, onder meer aan de Nyenrode Business Universiteit en het Johan Cruyff Institute. Ze is lid van de raad van toezicht van de Nederlandse basketbalbond, trainde tot voor kort de vrouwelijke Ajax-amateurs en deed daarvoor onder meer ervaring op als videoanalist bij de Oranjevrouwen en talentcoach bij Jeugdplan Nederland. In die tijd woonde ze op tal van plekken: van de Verenigde Staten (waar ze voetbalde) tot Amsterdam, en van het Arabische Sharjah tot Breda.

,,Persoonlijke groei doormaken, leren, mensen ontmoeten. Daar houd ik van’’, duidt Van Leeuwen haar keuzes. ,,Ik geloof erin dat je alles zelf kunt creëren. Hoe word ik de beste versie van mezelf? Die vraag stel ik mezelf elke dag weer. Ik wil alles uit het leven halen en het liefst nog meer.’’

Afgelopen maandagochtend arriveerde ze op het station van Maastricht. Met in de ene hand een kussen en in de andere een tas vol kleding wandelde ze achteloos de trein uit. Passend bij wie ze is. Iemand die oogt als een zondagskind. Die het leven onbevangen tegemoet treedt. En die het vertrouwen uitstraalt dat ze gaat slagen in haar ambities. Van MVV, werkend met het laagste spelersbudget in het profvoetbal (750.000 euro), wil ze een club maken die er weer structureel toe doet. En dat kan, denkt ze, wanneer De Geusselt wekelijks volstroomt met supporters en sponsors, zodat de portemonnee ‘heel plat gezegd’ langzaamaan wat dikker wordt.

Minstens zo belangrijk, vindt ze: persoonlijke ontwikkeling centraal stellen binnen de Limburgse club. ,,Op het veld én daarbuiten’’, benadrukt Van Leeuwen. ,,Ik zal stimuleren dat onze buitenlandse spelers de Nederlandse taal leren en dat jongens naast het voetbal bijvoorbeeld meelopen in de jeugdopleiding of op de commerciële afdeling. Zo krijg je een eenheid binnen een club, zo word je als individu een beter mens. Daar hebben we allemaal wat aan, denk ik. MVV én de spelers, voor wie hun leven niet voorbij is wanneer ze ooit stoppen als voetballer.’’

Verraadt dat de vrouw in de nieuwe MVV-directeur?
,,Als je doelt op het verbindende en het wij-gevoel creëren, ja, misschien wel. Vrouwelijk leiderschap kan bijdragen aan normalere normen en waarden in het voetbal, dat geloof ik zeker. Voorbeeldje: ik kreeg hier op mijn eerste werkdag een bloemetje uitgereikt. Superleuk. Zo’n initiatief zou ook zomaar van mij kunnen komen, juist omdat je je er direct thuis door voelt. De sport mag in dat soort dingen best een beetje zachter worden, vind ik, ja. Anderzijds heb ik ook het prestatie- en doelgerichte dat mannen wordt toegeschreven. Precies daarom is het thema vrouw-zijn voor mij totaal geen issue. Ik hoop dat MVV me heeft gekozen omdat ze me de beste kandidaat vonden. Niet omdat ik toevallig een vrouw ben.’’

Eigenlijk zeg je: ik vind het niet zo bijzonder om een van de eerste vrouwelijke clubdirecteuren te zijn.
,,Iedereen heeft voorbeelden nodig. Dat geldt voor het jongetje dat ooit Lionel Messi wil worden. En dat geldt voor meiden. Ik bied dat perspectief voor sommigen, dat realiseer ik me heus. Misschien help ik ze zelfs wel aan mooie dromen. Dus ja, in zekere zin ben ik een rolmodel. Maar echt, ik zie dat puur als bijkomstigheid. Vrouwelijk rolmodel-zijn is voor mij geen doel op zich.’’

Je voelt je geen strijder voor de vrouwenemancipatie in het voetbal?
Lachend: ,,Een strijder? Hou op, hoor. Vera Pauw, zíj was een strijder. Zoals ik ook heel veel bewondering koester voor mijn oud-ploeggenoot Sarina Wiegman, die het zo fantastisch doet als trainer. Zij hebben moeten vechten om een plekje te verwerven in het voetbal. Bij mij lag de volgende steen op mijn loopbaanpad als het ware steeds klaar.’’

Na een korte stilte: "ik weet best dat de voetbalwereld als hard en achterbaks wordt omschreven. Seksisme zal er ongetwijfeld zijn. Maar in al die jaren bij de KNVB en Ajax heb ik dat zelf oprecht nooit ervaren. Waarschijnlijk omdat ik alleen connect met de mensen met wie ik wil connecten. Ik doe gewoon toffe dingen. De komende jaren is dat: MVV verder proberen te helpen. Ga ik al mijn energie in steken. Samen met al die andere enthousiastelingen binnen deze prachtige club.’’

Schouders eronder zetten, daadkracht tonen. Het is het pragmatisme dat de clubbaas in haar eerste dagen in De Geusselt kenmerkt. Een pragmatisme dat ze eerder etaleerde, nadat een kruisbandblessure al vroeg een einde had gemaakt aan haar loopbaan als international. Van Leeuwen was nauwelijks gestopt, of haar agenda stond alweer vol met 1001 dingen die ze eveneens leuk vindt en beheerst. Ook bij Ajax kennen ze haar niet anders. Er zijn mensen die ’s nachts nauwelijks kunnen slapen wanneer ze een dag later naar Benidorm of Disneyland Parijs vertrekken. Van Leeuwen pakt, zoals enige jaren terug, moeiteloos het vliegtuig naar Sharjah. Om daar, in een van de conservatiefste emiraten van het Midden-Oosten, voetbaldirecteur van de jeugdopleiding van de lokale topclub te worden. Aldaar gestationeerd door Ajax, weliswaar, maar toch: er is een vrouwvriendelijkere omgeving denkbaar.

,,Heb je het weer: kansen pakken, uit je comfortzone stappen’’, countert Van Leeuwen met een lach. ,,Natuurlijk denk ik na over de plek waar ik ga werken. Feit is ook dat ik geen spanning of belemmering voel wanneer ik merk dat het goed zit. Dat was bij Sharjah FC het geval. Ajax had de clubleiding het volgende voorgelegd: ‘Wij hebben de beste kandidaat voor jullie, maar ze is wel een vrouw. Is dat een obstakel?’ Nee, antwoordden ze daar, tot aan de minister van Sport aan toe. In de praktijk is dat ook gebleken. Ik mócht er zijn, mócht beslissingen nemen, hoefde me niet gesluierd voort te bewegen. Er was sprake van wederzijds respect. En zo sta ik er altijd in. Zodra een avontuur goed voelt, durf ik zo’n avontuur aan te gaan.’’

In die zin voelt Maastricht voor haar nu nauwelijks anders dan Amsterdam, Amerika of de woestijn. Oké, die zachte g zal ze zich nog wat eigen moeten maken. En vanaf nu elke dag rijstevlaai bij de koffie lijkt gezien haar sportieve gestalte onwaarschijnlijk. Maar verder hoopt en verwacht ze van haar tijd bij Us MVV’ke wat ze in haar voorgaande jaren in het profvoetbal al heeft ervaren. ,,Dat het niets uitmaakt of je man of vrouw bent’’, zegt Van Leeuwen, die minstens drie jaar wil blijven in Zuid-Limburg. ,,Het draait om professionaliteit. De rest is bijzaak.’’
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jesfen, opadiehard, Lassie80, peeke

09 juli 2023 15:51
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #94
gaat naar mijn smaak te veel over haar zelf.
nieuwe directeur kan beter tegen interviewer zeggen 'Laten we 't over MVV hebben, als ik graag over mezelf wil praten, bel ik Ivo Niehe wel''.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

09 juli 2023 16:58 09 juli 2023 17:00 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #95
Je kunt ook zeggen, hoe meer MVV als club genoemd wordt en in de publiciteit komt des te beter. Ik denk dat ze het daarom ook doet, niet persé om haar ego te strelen als vrouwelijke voorzitter. Al zet het haar natuurlijk wel in de picture mbt haar carrière. Maar ze zit hier normaal nog drie jaar. Als het geen vrouw was geweest, had je in de media tot augustus weinig tot niks gehoord over die persoon. En over mvv zelf al zeker niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

09 juli 2023 17:06
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #96
Ik verbaas me ook over de reacties en vraag me af waar alle positiviteit op gebaseerd is.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor of tegen haar, ik zeg alleen dat er nog weinig van te zeggen is.
Tot nu toe hoor ik vooral zaken die de vorige directie juist verweten werden:

- De Waem-discussie wordt een beetje afgedaan met 'ach ja, het is niet anders, laten we ons op de positieve zaken richten'. En ze zegt ergens letterlijk 'dat het niet alleen om het geld gaat'. Ze geeft daarmee totaal niet het gevoel dat ze er alles aan gaat doen om gelijk te krijgen en Waem aan zijn optie te houden.

Ik vraag me af hoe de reacties waren geweest als de vorige directeur bij het NOW-debacle had gezegd 'ach ja, het gaat niet alleen om het geld'. (Het gaat per saldo om hetzelffe bedrag)

- Daarnaast zegt ze hardop dat het doel is om de komende 3 jaren gewoon KKD te blijven ballen, weliswaar subtop.
Toen in 'De magie van Maastricht' het woord promotie niet voorkwam werd de vorige directie een gebrek aan ambitie verweten.

- Toen de visie om als ontwikkelclub te fungeren werd gepresenteerd werd dit hier volledig kansloos geacht. Van Leeuwen geeft duidelijk aan op die visie voort te willen borduren.

In mijn ogen inhoudelijk geen enkel verschil tot nu toe dus.
Blijkbaar zijn de forummers wat minder kritisch op een glimlachende Amsterdamse dame dan een ietwat dubieuze, norse Brabander :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Mosae

09 juli 2023 17:58
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #97
"een ietwat dubieuze, norse Brabander"? Noor was een man met 0,0 uitstraling, die ons clubje vele tonnen verlies heeft opgeleverd.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, aait wief, De Zwarte Vogel, Klaos Dèks

09 juli 2023 18:39
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #98

Ben Salemans schreef : "een ietwat dubieuze, norse Brabander"? Noor was een man met 0,0 uitstraling, die ons clubje vele tonnen verlies heeft opgeleverd.

Daarom verbaasd het me dat je iemand die exact hetzelfde zegt en hetzelfde beleid wil voeren nu al zo op handen draagt. Alleen omdat ze wat beter over weet te komen in de media en wat leuker lacht?
Want verder valt er simpelweg nog weinig te beoordelen. Dus ik ben op zoek naar de feiten waarop jullie je enthousiasme baseren.
En nogmaals, ik ben niet tegen haar hoor? Het verbaasd me gewoon.

09 juli 2023 18:40
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #99

Duin schreef : Ik verbaas me ook over de reacties en vraag me af waar alle positiviteit op gebaseerd is.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor of tegen haar, ik zeg alleen dat er nog weinig van te zeggen is.
Tot nu toe hoor ik vooral zaken die de vorige directie juist verweten werden:

- De Waem-discussie wordt een beetje afgedaan met 'ach ja, het is niet anders, laten we ons op de positieve zaken richten'. En ze zegt ergens letterlijk 'dat het niet alleen om het geld gaat'. Ze geeft daarmee totaal niet het gevoel dat ze er alles aan gaat doen om gelijk te krijgen en Waem aan zijn optie te houden.

Ik vraag me af hoe de reacties waren geweest als de vorige directeur bij het NOW-debacle had gezegd 'ach ja, het gaat niet alleen om het geld'. (Het gaat per saldo om hetzelffe bedrag)

- Daarnaast zegt ze hardop dat het doel is om de komende 3 jaren gewoon KKD te blijven ballen, weliswaar subtop.
Toen in 'De magie van Maastricht' het woord promotie niet voorkwam werd de vorige directie een gebrek aan ambitie verweten.

- Toen de visie om als ontwikkelclub te fungeren werd gepresenteerd werd dit hier volledig kansloos geacht. Van Leeuwen geeft duidelijk aan op die visie voort te willen borduren.

In mijn ogen inhoudelijk geen enkel verschil tot nu toe dus.
Blijkbaar zijn de forummers wat minder kritisch op een glimlachende Amsterdamse dame dan een ietwat dubieuze, norse Brabander :-)

Ten eerste is de nieuwe AD en de oude AD zijn totaal niet vergelijkbaar. De nieuwe AD heeft zelf op behoorlijk niveau gevoetbald en weet precies hoe het werk in de voetbalwereld. Daarbij, heeft ze ook een behoorlijk netwerk. De oude AD kwam niet vanuit het voetbal. Daar zit al een behoorlijk wat verschil.

Je snapt toch zelf ook wel dat Laura geen negatieve uitspraken kan doen tegenover Waem terwijl ze in een onderhandeling zitten. Je schiet je hierdoor alleen maar zelf in de voet.

Laat die uitspraken over promoveren maar achterwegen. Uiteindelijk is promoveren het ultieme doel dat niet uitgesproken zal worden. Wat ook begrijpelijk is. Realistisch gezien behoren wij normaliter niet eens in de top 10 qua spelers en financiën.

Wie heeft een ontwikkelingsclub kansloos geacht? Het meer deel van de mensen was juist positief. Spelers opleiden is ons geval het beste wat we kunnen doen.

Wat een onzin. Noor had vooraf al geen erg goede reputatie. Kan me iets herinneren dat die ooit een bedrijf had met iemand en dat die ervan door ging met al het geld. Of dit waar is, geen idee. Maar, je lijkt er echt helemaal niets van te snappen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Boschpoort, De Zwarte Vogel, ASR

09 juli 2023 18:52
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #100
Helemaal gelijk Duin

09 juli 2023 19:21
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #101
Mijn positiviteit is vooral gebaseerd op haar manier van presenteren. Ze is duidelijk niet bang voor kritische vragen en geeft gewoon antwoord. Ze gaat tenminste niet meteen Calimero-achtig in de verdediging.

Te vaak hoorde ik van Noor dat bijv. de gemeente niet wilde meewerken. Of dat kranten als DDL er alleen maar op uit waren MVV negatief te portretteren. En hoe vaak hebben we Noor de afgelopen drie jaar in de media gezien als representatief boegbeeld voor de club? Veel te weinig.

En denk je niet dat Van Leeuwen niet ook het maximale voor MVV wil halen uit de Waem-affaire, maar dan wel vanuit het besef dat dit een vrij kansloze zaak is?

En ik ben blij om te vernemen dat het bij MVV niet alleen om geld draait, maar vooral om de identiteit als ontwikkelclub. Niet zitten smeken om geld, maar assertief laten weten iets positiefs te bieden te hebben. Dat spreekt mij in ieder geval meer aan en waarschijnlijk ook investeerders en sponsoren.

Ik vind dat Van Leeuwen dit in haar eerste week bij MVV al zeer goed uitstraalt. Natuurlijk moet ze zichzelf verder nog bewijzen, maar hier zit een dame die optimisme en positiviteit uitstraalt. En dat stemt mij positief.

Uiteraard ben ik heel benieuwd naar haar visie op veiligheid in en rond het stadion en omgang met de supporters. We gaan het zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, aait wief, jovkle, De Zwarte Vogel, ASR, Klaos Dèks, MF

09 juli 2023 19:37
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #102

Frank Salemans schreef : Mijn positiviteit is vooral gebaseerd op haar manier van presenteren. Ze is duidelijk niet bang voor kritische vragen en geeft gewoon antwoord. Ze gaat tenminste niet meteen Calimero-achtig in de verdediging.

Te vaak hoorde ik van Noor dat bijv. de gemeente niet wilde meewerken. Of dat kranten als DDL er alleen maar op uit waren MVV negatief te portretteren. En hoe vaak hebben we Noor de afgelopen drie jaar in de media gezien als representatief boegbeeld voor de club? Veel te weinig.

En denk je niet dat Van Leeuwen niet ook het maximale voor MVV wil halen uit de Waem-affaire, maar dan wel vanuit het besef dat dit een vrij kansloze zaak is?

En ik ben blij om te vernemen dat het bij MVV niet alleen om geld draait, maar vooral om de identiteit als ontwikkelclub. Niet zitten smeken om geld, maar assertief laten weten iets positiefs te bieden te hebben. Dat spreekt mij in ieder geval meer aan en waarschijnlijk ook investeerders en sponsoren.

Ik vind dat Van Leeuwen dit in haar eerste week bij MVV al zeer goed uitstraalt. Natuurlijk moet ze zichzelf verder nog bewijzen, maar hier zit een dame die optimisme en positiviteit uitstraalt. En dat stemt mij positief.

Uiteraard ben ik heel benieuwd naar haar visie op veiligheid in en rond het stadion en omgang met de supporters. We gaan het zien.

Helemaal mee eens. En daarbij meteen een gesprek aangegaan met de gemeente. Gelijk actie ondernomen. En wanneer de Amerikanen een groot deel in handen krijgt, gaat er ook veel binnen de club veranderen denk ik zo. Ik denk trouwens ook dat Laura is gekomen door Bob. Beide hebben een verleden bij Ajax. Maar goed, tot nu toe is mijn gevoel positief. Uiteindelijk moet ze het zelf gaan bewijzen. Ik heb er vertrouwen in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

09 juli 2023 19:48
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #103
Wanneer een persoon zichzelf goed kan presteren, etaleren en standpunten kan beargumenteren i.c.m. een open houding, dan worden over het algemeen al sneller bruggen geslagen. Dit zijn competenties die geheel toevallig passen bij een AD. De gemeente Maastricht is de makkelijkste niet, en er is ook flink wat goodwill verspeeld door MVV in de regio de laatste decennia. Aan Laura van Leeuwen de eer om te laten zien hoe ze het achterland van MVV kan enthousiasmeren om weer bij de club aan te haken.

Tot dusver heeft onze nieuwe algemeen directeur van Leeuwen een eerste goed indruk op me achtergelaten. Ik sluit me aan bij het relaas van Frank.

Succes, Laura!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, jovkle, Klaos Dèks

09 juli 2023 21:26 09 juli 2023 21:27 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #104
Ik draag haar niet op handen. Ik vind alleen dat zij een uitstekende eerste indruk maakt. En ik vond Noor gewoon een erg slecht functionerende directeur.

De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech, Klaos Dèks

10 juli 2023 08:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #105
Eric, je bent nu weg bij de club, tijd om je account te verwijderen in plaats van je opvolger zwart te maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Klaos Dèks

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden