Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

25 mei 2023 23:07
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #61
Hollanders passen gewoon niet in onze club (Klaas Vaak, de waterval, was een goed recent voorbeeld). Ik denk dat hij het zelfs goed voor had, maar het klikte gewoon niet (ook niet met de Waalse spelers van Standard). Het is een cultuur verschil/kwestie..... Het is een kwestie van geduld...:-)
Ze kunnen lekker lullen (meestal kom je er niet tussen), en lullen er dan gewoon omheen (zoals de politiek)….
en die domme Limburgers trappen er weer in.
Maar wat wil je de meeste Schengen zijn al lang ver-Hollands door de TV en o.a. de Universiteit heeft ook zijn werk gedaan.

Hier menen bepaalde bedweters zelfs dat de goal tegen Nac geen 100% goal was omdat de lijnen niet vast te stellen waren door de hoek van de camera…. de gras maai-lijnen liepen dan zeker scheef ? :-) en de middenlijn op de achtergrond was ook krom? Zelfs de verslaggever zei dat dit geen buitenspel was maar moest zich dan zelf korrigeren, want ze mogen de beslissingen van de scheidsrechter waarschijnlijk niet tegenspreken.

Je weet pas hoe waardeloos het in Holland is als je er zelf jaren gezeten hebt en dan plotseling de werk verademing van andere landen mag ervaren :-)

In een Belgische bestuurder had ik DUS meer vertrouwen gehad.. Ronny Geneugden is toch zeer goed bevallen, dan was dit een logisch vervolg geweest?

Bij MVV zal nog heel veel moeten veranderen wil het een gezonde florerende club worden. Misschien moeten ze wel eerst failliet gaan om dan helemaal opnieuw te beginnen maar met een nieuwe basis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2023 23:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #62

FatyPapy1990 schreef : Hollanders passen gewoon niet in onze club (Klaas Vaak, de waterval, was een goed recent voorbeeld). Ik denk dat hij het zelfs goed voor had, maar het klikte gewoon niet (ook niet met de Waalse spelers van Standard). Het is een cultuur verschil/kwestie..... Het is een kwestie van geduld...:-)
Ze kunnen lekker lullen (meestal kom je er niet tussen), en lullen er dan gewoon omheen (zoals de politiek)….
Maar wat wil je de meeste Schengen zijn al lang ver-Hollands door de TV en o.a. de Universiteit heeft ook zijn werk gedaan.

Hier menen bepaalde bedweters zelfs dat de goal tegen Nac geen 100% goal was omdat de lijnen niet vast te stellen waren door de hoek van de camera…. de gras maai-lijnen liepen dan zeker scheef ? :-) en de middenlijn op de achtergrond was ook krom? Zelfs de verslaggever zei dat dit geen buitenspel was maar moest zich dan zelf korrigeren, want ze mogen de beslissingen van de scheidsrechter waarschijnlijk niet tegenspreken.

Je weet pas hoe waardeloos het in Holland is als je er zelf jaren gezeten hebt en dan plotseling de werk verademing van andere landen mag ervaren :-)

In een Belgische bestuurder had ik DUS meer vertrouwen gehad.. Ronny Geneugden is toch zeer goed bevallen, dan was dit een logisch vervolg geweest?

Bij MVV zal nog heel veel moeten veranderen wil het een gezonde florerende club worden. Misschien moeten ze wel eerst failliet gaan om dan helemaal opnieuw te beginnen maar met een nieuwe basis.

Heb je weer hasjiesj gerookt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Lassie80, jovkle, Brncic, Hier menier

25 mei 2023 23:37
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #63
Typ dan alsjeblieft helemaal niks man.
Wat een bericht met je failliet gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, Brncic

26 mei 2023 00:11
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #64
Je beseft toch dat Klaas en Maurice, je weet wel onze huidige trainer, op amper 20 km van elkaar vandaan komen?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, CatenaccioMestreech

26 mei 2023 05:49
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #65

FatyPapy1990 schreef : Hollanders passen gewoon niet in onze club (Klaas Vaak, de waterval, was een goed recent voorbeeld). Ik denk dat hij het zelfs goed voor had, maar het klikte gewoon niet (ook niet met de Waalse spelers van Standard). Het is een cultuur verschil/kwestie..... Het is een kwestie van geduld...:-)

Snel terug naar groep 8 om je topografielesjes opnieuw te doen...Zelden in één bericht zoveel onzin gelezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjonnie, Brncic

26 mei 2023 08:37 26 mei 2023 08:39 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #66
Laten we dit eens ontleden op de vrijdagmorgen.

Sjarel schreef : ze knikte instemmend aan 't begin van interview en vind haar cv zelf ook indrukwekkend...:puke:

Wat moet ze dan doen? Zeggen dat haar CV gelogen is of niets voorstelt? Iemand zegt dat je CV indrukwekkend is. Eigenlijk reageert ze nauwelijks, een klein knikje inderdaad. Ze negeert het vooral, want je kan er zo weinig mee, met zo'n uitspraak. Maar Sjarel stoort zich er aan. Iemand - een vrouw nota bene! - knikt als er iets positiefs gezegd wordt. Stel je voor!

Kijken we nu eens wat er echt gebeurde in het gesprek. De opmerking over haar cv is een bijzin. "Kun je eens vertellen hoe dat gegaan is, hoe je vanuit Ajax eigenlijk, of ja een hele indrukwekkende cv heb je, hier bij MVV bent gekomen?". De vraag gaat niet over haar cv. Ze knikt als reactie op "kun je eens vertellen hoe dat gegaan is?" Ze kan dat vertellen. Dus bevestigt ze dat met een knik, ze zegt vervolgens ook letterlijk het woord ja en gaat vertellen.

Dat jij denkt dat het knikje slaat op het cv en dat als iets negatiefs ziet, zegt mij heel veel over hoe jij bij voorbaat denkt over haar. Omdat ze een Hollandse is? Omdat ze een vrouw is? Geen idee. Maar het zegt vooral iets over jou.

Sjarel schreef : noemt in 2 korte interviews nadrukkelijk de traditie van MVV maar geeft niet 1 voorbeeld, dat komt op mij ongeloofwaardig over.

Ze benoemde hoe oud MVV is en had het over de clubkleuren, ster, en jeugdopleiding. Beter opletten.

Sjarel schreef : noemt namen Frans en Ronny alsof 't al jaren vrienden zijn, fake persoon dus.

Ze heeft letterlijk een uur of twee met Frans door Maastricht gewandeld hè. Ik zou iemand met wie ik net twee uur gewandeld heb, ook bij zijn voornaam noemen. Het zou juist raar zijn als ze geforceerd bij iemand als nota bene Frans het geforceerd over meneer Theunisz gaat hebben. En ik neem aan dat ze al met Ronny gesproken heeft, vrij uitgebreid waarschijnlijk. Ook dan zou ik iemand bij zijn voornaam noemen. Maar voor jou is ze meteen fake. Dat zegt - wederom - veel meer over jou dan over haar wat mij betreft. Jij benoemt iemand pas bij de voornaam als je die persoon minimaal zeven jaar kent?

Sjarel schreef : als haar iets gevraagd wordt, reageert ze niet zozeer met 'n antwoord....kan zo de politiek in.

Welke vraag reageert ze niet met een antwoord op, waar je wel een duidelijk antwoord zou verwachten?

"Op eigen benen staan?" "Op eigen benen staan inderdaad!"

"Ben je benaderd of heb je zelf gezien dat MVV iemand zocht?" "Dat laatste"

"Ga je verhuizen naar Maastricht?" "Ik ga zeker verhuizen naar Maastricht, ja, absoluut"

"Wat zijn je plannen met MVV?" "Als eerste: nog meer mensen naar het stadion krijgen" - hoe duidelijk en concreet wil je een doel hebben!

Enfin, ik houd op, maar ik herken totaal niet dat ze onduidelijke/ontwijkende antwoorden geeft.

Sjarel schreef : ik denk 1 of misschien 2 seizoenen,

Ik verwacht inderdaad niet dat ze 10 seizoenen bij MVV gaat blijven. Wie had die verwachting dan wel? MVV is helemaal niet een club waar een algemeen directeur lange tijd werkt, dat zou niet goed zijn. Wat langer dan twee jaar hoop ik wel, maar drie of vier jaar is waarschijnlijk wel de max.

Sjarel schreef : Ze is ook duidelijk dat Noor goed werk gedaan heeft en MVV daar veel aan te danken heeft :daag:
Dat is denk ik om even te laten zien dat ze haar collega 'n hand boven 't hoofd houdt en dat 't zo hoort,

Het hoort inderdaad zo, welkom in de volwassen wereld, waar je niet in je eerste interviews je voorganger publiekelijk compleet afbrandt. Man, wat verwacht je nou? Dat ze zegt "die dikzak Noor kon er natuurlijk geen klap van, die had geen cv zoals dat van mij!" *knikt*

Sjarel schreef : Na MVV staat 'n stapje hoger op de plenning denk ik.

Laten we het hopen! Dat zou toch positief zijn, als ze na een aantal jaren naar een grotere club gaat? Dat zou dan namelijk zijn omdat ze het goed heeft gedaan!

Ik heb geen idee of ze het goed gaat doen, ik ken haar uiteraard totaal niet. Maar het interview is prima en de negatieve dingen die jij leest, slaan echt nergens op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Ben Salemans, Belgske, jesfen, john68, Sjappie, jovkle, De Zwarte Vogel, M-MVV, Hier menier

26 mei 2023 11:01
Dary66
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #67
Complimenten Jaques, je hebt die onzin feilloos ontleedt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

26 mei 2023 11:11
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #68
@fatypapy. ja je kunt wel stellen dat het beter was met Limburgse/Maastrichtse bestuurders we ballen pas 22 jaar in de kkd De jaren daarvoor hebben de bestuurders de club failliet laten gaan en konden we nog net gered worden. nu hebben we Amerikanen nodig om onze schuldenlast wat te dichten. Kortom faty wat een onzin typ je.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

26 mei 2023 11:18
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #69
laura heeft haar onderbroeken nog niet uitgepakt en wordt al afgeziekt :thumbsdown:

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

26 mei 2023 11:54 26 mei 2023 11:55 door Puime.
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #70
Nou Peeke, de meeste reacties zijn heel positief hier. En terecht. Ben tot nu toe onder de indruk van MVV’s keuze . Het is natuurlijk maar de eerste indruk, maar bij een algemeen directeur is dat wel heel belangrijk.. Duidelijk communiceren is de helft van de job.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

26 mei 2023 11:56
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #71
Ik vind de aanstelling van Laura van Leeuwen een uitstekende ontwikkeling voor MVV. Waarom?

- het is iemand die niet van hier is dus ook niet besmet is met de 'ons-kent-ons' - mentaliteit en daardoor een frisse blik kan werpen op MVV;
- het is een vrouw en in dit toch relatief conservatieve Maastricht is dat een goede ontwikkeling;
- ze heeft ervaring als topvoetbalster en ervaring als sportmarketeer en heeft diverse opleidingen daartoe afgerond;
- ze komt van een topclub af en wil nu zelfstandig een club gaan leiden.

Nou, ik zou zeggen: laat haar begaan en laat haar eerst eens beginnen (officieel pas per 1 juli), kennismaken met MVV en met Maastricht. Geef haar eens eerst een jaar de tijd en ga dan oordelen. Misschien lukt het haar wel om de gemeente eens wat meer sportminded te maken en om ervoor te zorgen dat er een kwalitatief hoogwaardig trainingscomplex komt voor MVV en dat er meer geld en sponsoren worden aangetrokken.

Dus Laura: zet hem op en heel veel succes en laat vooral veel van je horen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, jovkle

26 mei 2023 11:57 26 mei 2023 11:57 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #72

peeke schreef : laura heeft haar onderbroeken nog niet uitgepakt en wordt al afgeziekt :thumbsdown:

Inderdaad, ongelofelijk he. Je blijft toch altijd mensen houden welke altijd negatief zijn. Kritisch zijn mag, maar geef het wel een kans.

Ik heb in elk geval een goed gevoel bij Laura. Ik denk dat er op de achtergrond meer speelt m.b.t. WSH wat zich wat meer ermee gaat bemoeien. Zou me ook niks verbazen als zij ook een goed gesprek met Noor gehad hebben, en hij daarom is opgestapt (indirect een beetje gedwongen). En vanuit daar een meer geschiktere AD is aangesteld.

26 mei 2023 13:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #73
Je hebt altijd koekenbakkers ertussen zitten... Ik ben in ieder geval blij verrast met deze aanstelling!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

26 mei 2023 21:07
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #74
Helemaal eens met bovenstaande (positieve) reacties.
Slechts één (grote) misvatting in haar verhaal: ‘Sport is onlosmakelijk met Maastricht verbonden’.
Geldt zeker niet voor de gemeente Maastricht! Misschien haar daar nogmaals van overtuigen. Ik denk dat dit de belangrijkste stakeholder is om indruk bij te gaan maken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

27 mei 2023 10:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #75
Dzepar over de situatie bij Mvv..
Vandaag in dagblad de Limburger.
Wie kan dit hier plaatsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden