Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

10 juli 2023 09:31
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #106

Sjarel schreef : gaat naar mijn smaak te veel over haar zelf.
nieuwe directeur kan beter tegen interviewer zeggen 'Laten we 't over MVV hebben, als ik graag over mezelf wil praten, bel ik Ivo Niehe wel''.

Dan heb je echt dus echt niks van begrepen als je met deze reactie komt op het interview met het AD.
De insteek is juist dat zij als een van de eerste vrouwen in het betaald voetbal op een dergelijke functie terecht komt. Natuurlijk gaat het dan over haar. Alsof de lezers van het AD weten wie Waem is of geinteresseerd zijn in de staat van het stadion. Kom op zeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, aait wief, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2023 11:10 10 juli 2023 11:15 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #107
Boschpoort, Ja ik snap er echt niks van zoals je zegt.
Ik stond inderdaad redelijk ver achteraan toen de hersens uitgedeeld werden (ik meen jou daar ook gezien te hebben?).

't Maakt op mij geen goede indruk als 'n nieuwe directeur zonder 1 dag gewerkt te hebben al in de media verschijnt met interview over zichzelf.
Natuurlijk moet die zich even voorstellen bij de club/supporters, maar daar zou ik 't wel bij laten....dat is mijn mening.
Anderen hebben wel 'n goede 1e indruk van Laura (ik niet dus, maar ben dik tevreden over staf MVV met bijv. Verberne en Ronny).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

10 juli 2023 12:25
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #108
Ach, het is maar hoe je het interpreteert. Wil Van Leeuwen zichzelf gretig profileren? Wil ze de club positief profileren? Of zijn het op de eerste plaats de media zelf, die happig zijn en interesse tonen in de achtergrond van Van Leeuwen als vrouwelijke Algemeen Directeur? Het zal wel een combinatie zijn.

Ieders inschatting daarvan heeft volgens mij helemaal niets met intelligentie te maken, maar meer hoe iemand zijn eerste indruk vormt, mede op basis van eigen positie en/of negatieve levenservaringen. We moeten haar allemaal nog leren kennen hoe ze op termijn als directeur gaat functioneren. Haar omgang met de media is in ieder geval anders dan die van Erik Noor. Dat stemt mij positief, maar dat zegt misschien meer over mij dan over Laura van Leeuwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jovkle, Sjarel

10 juli 2023 14:53
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #109
Laura heeft in ieder geval de volledige steun van de Amerikanen. Zij hebben haar op deze positie neergezet. Dus zolang zij het vertrouwen heeft van onze Amerikaanse vrienden komt het wel goed zij brengen het geld binnen dadelijk en misschien is dat net het vliegwiel wat deze club nodig heeft om nog meer geld aan te trekken succes Laura!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, jovkle

10 juli 2023 15:15
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #110

Hartmans1973 schreef : Laura heeft in ieder geval de volledige steun van de Amerikanen. Zij hebben haar op deze positie neergezet.

Zie jij een verband tussen Van Leeuwen haar komst, Noors vertrek en de vergrote Amerikaanse inbreng?

10 juli 2023 16:45
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #111
Die is er gewoon Frank!

De gemeente heeft ook al een aantal keer locatie aangewezen voor jeugd mvv iedere keer door mvv afgewezen. Waarschijnlijk niet de locatie die zij in gedachten hebben.
Dus dat de gemeente niet meedenkt klopt ook niet echt
Benieuwd hoe dat nu gaat lopen met Laura en de Amerikanen.

10 juli 2023 17:01 10 juli 2023 17:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #112
Hoorde ook van het voormalig complex van IBC dat MVV die locatie afgewezen zou hebben,die zou volgens mij niet verkeerd zijn!
Maar aan Laura haar verhaal te horen wil MVV meer een locatie vlak bij de Geusselt?….mvrgr Ampa.

....

10 juli 2023 21:25
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #113

opadiehard schreef : Hoorde ook van het voormalig complex van IBC dat MVV die locatie afgewezen zou hebben,die zou volgens mij niet verkeerd zijn!
Maar aan Laura haar verhaal te horen wil MVV meer een locatie vlak bij de Geusselt?….mvrgr Ampa.

Misschien bij geusselt sport??

11 juli 2023 13:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #114

Hartmans1973 schreef : Die is er gewoon Frank!

Ik vraag me af waar je dat op baseert. Ik zie het niet. De Amerikanen waren al lang met MVV in gesprek voordat Noor opstapte en MVV een nieuwe directeur moest zoeken.
Overigens zou ik willen dat het waar was. Dat de Amerikanen al snel inzagen dat Erik Noor volstrekt ongeschikt was voor deze functie en hem er op de achtergrond uitgebonjourd hebben om vervolgens Laura binnen te halen.

12 juli 2023 06:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #115

opadiehard schreef : Hoorde ook van het voormalig complex van IBC dat MVV die locatie afgewezen zou hebben,die zou volgens mij niet verkeerd zijn!

Wat moeten we helemaal naar de velden van IBC??
Het moet bij het stadion liggen. Maar de klote gemeente denkt alleen aan zichzelf en gaat een appartementencomplex daar maken.
Velden van Geusselt Sport zie ik dan eerder voor me. Korter bij de geusselt.
Alleen zal het daar niet kunnen omdat ze het niet rond kunnen krijgen omdat geusselt sport zelf ook elftallen heeft die moeten trainen.

12 juli 2023 11:54
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #116

mvv4ever schreef :
Het moet bij het stadion liggen. Maar de klote gemeente denkt alleen aan zichzelf en gaat een appartementencomplex daar maken.
Alleen zal het daar niet kunnen omdat ze het niet rond kunnen krijgen omdat geusselt sport zelf ook elftallen heeft die moeten trainen.

MVV heeft niet veel te willen, en appartementen leven de stad meer op dan een slechte huurder. Daarnaast wonen we in Maastricht en niet in Los Angeles, dus ik zie niet waarom het trainingscomplex bij de Geusselt moet liggen? Volgens mij ligt de Herdgang ligt ook niet tegen het Phillips stadion aan. De (jeugd)spelers moeten een geschikte accomodatie hebben die voldoet aan de eisen van een BVO, niet meer en niet minder. Of die nou in Randwyck of Oud-Caberg ligt maakt helemaal niets uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

12 juli 2023 12:06
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #117

Dylan schreef :

mvv4ever schreef :

MVV heeft niet veel te willen, en appartementen leven de stad meer op dan een slechte huurder. Daarnaast wonen we in Maastricht en niet in Los Angeles, dus ik zie niet waarom het trainingscomplex bij de Geusselt moet liggen? Volgens mij ligt de Herdgang ligt ook niet tegen het Phillips stadion aan. De (jeugd)spelers moeten een geschikte accomodatie hebben die voldoet aan de eisen van een BVO, niet meer en niet minder. Of die nou in Randwyck of Oud-Caberg ligt maakt helemaal niets uit.

Je hebt zeker gelijk. Maar het is toch belachelijk dat er een heel sportcomplex achter de Geusselt ligt inclusief zwembad, maar hier geen rekening gehouden is met MVV.

12 juli 2023 12:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #118

Mestreech28 schreef :

Dylan schreef :

mvv4ever schreef :

Je hebt zeker gelijk. Maar het is toch belachelijk dat er een heel sportcomplex achter de Geusselt ligt inclusief zwembad, maar hier geen rekening gehouden is met MVV.

Hier ontbreekt enige historische kennis. De gemeente heeft MVV destijds aangeboden om onderdeel te zijn van de zwembadplannen, maar daar was toenmalig voorzitter Goumans op tegen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Mestreech28

12 juli 2023 14:10
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #119

Brncic schreef :

Mestreech28 schreef :

Dylan schreef :

mvv4ever schreef :

Hier ontbreekt enige historische kennis. De gemeente heeft MVV destijds aangeboden om onderdeel te zijn van de zwembadplannen, maar daar was toenmalig voorzitter Goumans op tegen...

Aah dat wist ik niet. Bedankt voor de info.

11 aug 2023 15:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden