>
Ontvangen bedankjes 2876
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Wat is Frans toch een prachtkerel, die is gewoon oprecht geëmotioneerd op het einde.
Laura succes! De ervaringen bij Ajax komen komend seizoen in de eredivisie goed van pas
Napoleon schreef : In mijn "visie document" van 4 jaar geleden had ik een passage/topic hoog op de lijst staan en dat was " meer vrouwen met power in het voetbal" letterlijk zo
Mooi dat Joris en Co toch nog wat hebben opgestoken van mijn plannen
Mooie aanstelling , ik wens Laura veel succes en gedrevenheid
En met de aanstelling van Laura gaat er natuurlijk meer gebeuren want iedereen die denkt dat Laura vanuit een mooie functie vanuit Amsterdam naar Maastricht komt om gelijk vast te lopen in de regio die heeft het natuurlijk mis
Je maakt deze switch niet als er zekerheden zijn dat je dus niet direct tegen allerlei financieel gedoe aanloopt ( onze schuldenberg)
Dat houdt wel in dat WSH+ investeerder binnenkort ook bekend gaan maken dat ze een meerderheid in MVV gaan hebben . Niet alleen de 24% die ze nog konden kopen maar echt de meerderheid . Met 735.000 euro redt je het niet dat snappen de Amerikanen ook wel en zal voor Laura de stap zijn geweest om straks met meer toezeggingen aan de slag te gaan
MVV heeft nu ergens 900.000 spelersbudget , ploegen als VVV en Roda gaan richting 2 miljoen . Ploegen als Pec , Heracles en Willem 2 zitten over de 3,5 miljoen aan spelersbudget
Wil MVV mee gaan doen structureel in de top 8 dan moet er 1 miljoen per jaar bij minimaal . Die toezeggingen ( gedeeltelijk) zullen er liggen maar ook zal de markt + stadion+ supporters moeten "bijspringen" En wil echt meespelen voor plek 1-3 dan moeten er dus 3 miljoen per jaar structureel bij !
Zoals ik al vaker schreef meer geld uit de markt kan alleen als je de markt wat te bieden hebt, de complete integratie met de UM is daar mijn inziens de enigste oplossing . Landelijk bedrijven zijn geinterresseerd in goeie mensen . Laat nu net de UM die opleiden . Vroeg er bij zitten is uiteindelijk het verschil
Dat zou als opleidingsclub precies passen . Ik geloof niet in de Academy ( gewoon door de concurrentie in de regio van Genk en PSV) maar ik geloof wel in het UM als opleiding en een goede spelers scouting voor MVV1 inzake in een verdienmodel ,( met een nieuwe commercieel concept )