Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

22 juli 2024 13:42
Yannick
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #181
Kort gezegd: Maastricht Collectief gaat een eigen AD naar voren schuiven en daarvoor moet Van Leeuwen wieberen.

Harde wereld.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 13:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #182
Ik heb weinig toe te voegen aan wat hiervoor al gesteld is.
Laura is niet zonder fouten maar dat is niemand, absoluut niemand.
Zij heeft een enorme uitdaging gehad om vanuit de puinhopen die Erik Noor heeft achtergelaten een levensvatbare club te maken. Dat heeft ze fantastisch gedaan en daarvoor verdient ze alle credits. Uiteraard met de mensen achter het Maastrichts Collectief maar zij heeft er toch de aanzet toe gegeven.
Tja, in hoeverre het verhaal omtrent nieuwe doelen binnen de organisatie en of zij hierin past klopt, kan ik niet beoordelen. Ik hoop alleen dat ook haar opvolger iemand is die met frisse blik naar de organisatie en de rest van de club kan kijken en niet iemand die uit het maastrichtse ons-kent-ons circuit komt. Dan zijn we gauw weer terug bij af vrees ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jovkle, De Zwarte Vogel

22 juli 2024 13:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #183
Tsja, Laura weet dat de voetbalwereld zo werkt. Zo opportunistisch als wat. De spits die een ploeg naar promotie schiet, zit meestal het seizoen er op op de bank want niet goed genoeg voor een niveau hoger. Laura heeft feitelijk meegewerkt om haar eigen vertrek mogelijk te maken. Tegelijkertijd veel positieve uitstraling gehad, zie haar wel elders opduiken. Al het goede gegund!

Ik hoop dat we hier geen spijt van krijgen. Want zoals altijd, of het nu een nieuwe spits, een nieuwe trainer of een nieuwe AD is: vraag blijft altijd of je er een betere voor terugkrijgt.

Dat gezegd hebbende snap ik tegelijkertijd heel goed dat het collectief de vinger aan de pols zal willen houden en daarom iemand er op zetten op wie ze blind vertrouwen. Hoort natuurlijk bij het overnemen van een club, dat juist op directieniveau er andere mensen komen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

22 juli 2024 14:06
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #184
Bij de Democraten hoor je ze al roepen "Laura for President" .

Alle gekheid op een stokje, zij heeft MVV behouden voor een diepe val in het financiële ravijn. Zij verdient ons groot respect . Ik wens haar heel, heel veel succes in haar nieuwe stappen naar een florissante toekomst!

22 juli 2024 14:10
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #185
Ze verdient sowieso een hele grote MERCI en een applaus.
Ze heeft a hell of a job gehad en ze is direct in het diepe gegooid dankzij haar voorganger.
Laura heeft bewezen dit aan te kunnen.
Ik vind het erg jammer dat ze ons schip nu verlaat. Sinds jaren stond er weer iemand aan het roer waar ik écht vertrouwen in had.
Duidelijk en transparant. Een fijn boegbeeld naar de buitenwereld ook. Ik had gehoopt dat zij samen met Maastrichts collectief zou bouwen aan een nieuwe toekomst. Helaas is ze nu alleen crisismanager geweest en heeft ze niet veel mogen bouwen.

Laura, heel veel succes met het vervolg van je carrière. MVV was een zwaar hoofdstuk, maar je bent met vlag en wimpel geslaagd.
Dank je wel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel

22 juli 2024 15:00
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #186
Nieuwe heren, nieuwe wetten. Onno wordt denkelijk alg. Directeur
Maar lara super bedankt voor alle inzet

22 juli 2024 16:20
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #187
Laura had wel veel ervaring in de voetbalwereld. Dus als zij kennelijk de toekomstplannen niet helemaal kan onderschrijven, is dat dan niet een beetje ongemakkelijk/zorgelijk?

22 juli 2024 16:33
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #188

Yannick schreef : Kort gezegd: Maastricht Collectief gaat een eigen AD naar voren schuiven en daarvoor moet Van Leeuwen wieberen.

Harde wereld.

niet helemaal zo "hard";

ik werd al verketterd en bijna met pek en veren het dorp uitgejaagd toen ik schreef dat ze door de Yanks uit A'dam weggeplukt werd en hier (als een soort zetbaas) werd neergezet. Dit had niks te maken of was geen waarde oordeel over haarzelf an und für sich m.b.t. functioneren en kwaliteiten.

Toen de Yanks vertrokken/ hun keutel introkken...was deze stap al te verwachten. Alleen omdat e.e.a. aan de gang was / in proces was om een definitief einde van us MVV-ke te voorkomen, zou een voortijdig vertrek rampzalig kunnen zijn i.v.m. de situatie naar gemeente en andere belanghebbers voor us MVV-ke toe!
Naast natuurlijk de imago-schade voor haarzelf. Wie laat graag een failliete boel achter...

Daardoor heeft ze de enig juiste en dappere beslissing genomen om er het beste van te maken en zich voor het lijfsbehoud in te zetten. Helemaal alleen en zonder de (fluister) steun van de Amerikanen. Respekt hiervoor en getuigd van karakter !!!

Nogmaals; het feit dat ze door de Yanks hier zat, doet niets af aan haar inzet en prestaties, maar toen de "vrienden" uit Amerika vertrokken, had deze lieve en capabele dame uit de Randstad hier niet veel meer te zoeken. Wat bindt of bond haar verder aan onze mooie stad...

Dus leef Laura: unne groete merci vaan miech en hiel väöl suukses bij dien towkomstige baon ! Chapeau !!!!
Bijlagen:

22 juli 2024 17:40
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #189
Laura, ik ga je missen :(

22 juli 2024 17:52 22 juli 2024 17:52 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #190
Ik weet niet wat er speelt of speelde, maar ik zit hier met een dikke brok in mijn keel. Dit is vreselijk nieuws. Laura, bedankt voor je tomeloze inzet. Jij stond er toen het nodig was. Zonder jou hadden we het waarschijnlijk niet gered. Bedaank!

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel

22 juli 2024 17:59
Yannick
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #191
Gerucht gaat dat Jeffrey de V. nieuwe AD wordt vanwege zijn uitstekende selectienamen-kennis.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, aait wief, Buurke76, Hier menier

22 juli 2024 18:16
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #192

Ben Salemans schreef : Ik weet niet wat er speelt of speelde, maar ik zit hier met een dikke brok in mijn keel. Dit is vreselijk nieuws. Laura, bedankt voor je tomeloze inzet. Jij stond er toen het nodig was. Zonder jou hadden we het waarschijnlijk niet gered. Bedaank!

Ik had/heb precies hetzelfde.
Dit vertrek doet wat met me.

22 juli 2024 18:23
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #193

Yannick schreef : Gerucht gaat dat Jeffrey de V. nieuwe AD wordt vanwege zijn uitstekende selectienamen-kennis.

Nope...Robert Maaskant.

22 juli 2024 19:39 22 juli 2024 19:45 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #194
"Laura van Leeuwen wil blijven als MVV-directeur: ‘Bericht is zonder mijn toestemming gepubliceerd’"

www.limburger.nl/cnt/dmf20240722_96178188

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

22 juli 2024 19:44
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #195
Oeiii dit kan wel eens heel vervelend worden allemaal!
Laura, mijn steun heb je!!! Laat je niet bij het oud vuil zetten, topperke.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden