>
Ontvangen bedankjes 377
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
ouwe rot schreef : Stuk in de krant van vandaag.
Is niet van Roel Wiche maar van Emil Visser.
Huib schreef : Sinds april zetten deze ondernemers zich dag en nacht in voor MVV. Alle mijlpalen die gehaald zijn (WHOA, licentie en plan van aanpak) hebben zij bereikt in afwezigheid van Laura. Al die veren steekt Laura nu onterecht in haar ninja haarband.
Ben Salemans schreef :
Huib schreef : Sinds april zetten deze ondernemers zich dag en nacht in voor MVV. Alle mijlpalen die gehaald zijn (WHOA, licentie en plan van aanpak) hebben zij bereikt in afwezigheid van Laura. Al die veren steekt Laura nu onterecht in haar ninja haarband.
Dus de WHOA-procedure e.d. zijn gehaald in afwezigheid van Laura? Dat is toch wel een heel gekke, doorgeschoten, negatieve voorstelling van zaken. Ik meen mij toch te herinneren dat Laura in de gemeenteraad met succes ervoor heeft gepleit dat de gemeente Maastricht akkoord zou gaan met de WHOA-procedure. Laura zal ongetwijfeld fouten hebben gemaakt, maar zij speelde toch zeker een rol bij de redding en het voortbestaan van MVV. Ik wil er ook op wijzen dat Laura degene was die het Maastrichts Collectief bij MVV naar binnen haalde. Ze had ook anders kunnen beslissen. Er wordt mij nu te gemakkelijk over Laura en haar verdiensten heen gewalst.