MVV stoot A- en B- jeugdteams af

27 mrt 2014 19:21
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #76

Sandro schreef : Gemeentebestuur wil via amateurstatus geld pompen in jeugdopleiding Fortuna Sittard

De jeugdopleiding van Fortuna Sittard krijgt van het gemeentebestuur de status van amateurvoetbalvereniging. Dat maakt het mogelijk om subsidies te verstrekken op basis van de 'beleidsregels subsidiëring amateursport' én dat de accommodatiekosten voor rekening van de gemeente Sittard-Geleen komen, met uitzondering van een eigen bijdrage voor wedstrijdvelden. Dit jaar bedragen de meerkosten 32.500 euro en vanaf 2015 wordt structureel 65.000 euro aan meerkosten in de begroting opgenomen. Het is wel nog zaak om hier financiële dekking voor te vinden, waarmee de raad akkoord kan gaan.

Uit de besluitenlijst van B & W blijkt verder dat het college heeft ingestemd met de verplaatsing van de trainingsaccommodatie van de jeugd van Fortuna Sittard naar sportcomplex Het Anker in Born.

Met het collegebesluit dient niet alleen de politiek akkoord te gaan. Ook HBC'09, Het Anker en Fortuna moeten instemming verlenen.
www.sittard-geleen.gezien.nl/sport/gemee...fortuna-sittard.html

Dit zou in Maastricht toch óök moeten kunnen. !


Is geen kwestie van kunnen maar van willen. en dus zal dat hier nooit gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2014 20:01 27 mrt 2014 20:01 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #77

houtengerard schreef : ... Want wat belet mij bij eventuele herinvoering van jeugdkaarten, om een kaart aan te vragen op naam van mijn minderjarig neefje, en hiermee plaats te nemen op de tribune? Ik vermoed dat daarom ook de jeugdkaarten zijn afgeschaft, m.u.v. de goedkoopste tribune. Het systeem is hiermee weer zo lek als een mandje. Tenzij ze de poortjes gaan opdelen, één voor jeugd en één voor volwassenen, zodat de stewards de boel kunnen filteren. ...


Nein, d'r zien 3 kleure veur binne te kome:
1. Roed: De bis al binne (of d'r is gèt fout)
2. Oranje: Joonk
3. Greun: Volwassene

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2014 20:08 27 mrt 2014 20:09 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #78
Als ik me kan herinneren levert het winnen van de periodetitel 75k op. Ik zeg gaan met die banaan voor de periodetitel en het (dit) probleem is opgelost?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2014 20:15
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #79

houtengerard schreef : @αναρχος
Maar het is in mijn ogen geen verspilling, het verdient zich alleen niet zo snel terug.


Dit is simpele bedrijfseconomie. Je betaald 50000,-. In een jaar haal je er denk ik nog geen 5000,- euro mee terug. Van die misschien 50 man die gemiddeld per wedstrijd binnen kwamen koopt misschien drie kwart alsnog geen kaartje omdat ze helemaal niet meer komen. Na 10 jaar heb je volgens jou redenatie quitte gespeeld. Echter is die 5000 euro elk jaar minder waard door inflatie. Dus binnen 10 jaar heb je dan nog steeds niks terug verdient. Als je die 50000,- op de bank zou laten staan zou je er daarnaast ook nog rente over ontvangen hebben die je bent misgelopen. Als je het op een goede manier had geïnvesteerd in de jeugdopleiding had je er misschien nog wel een veel hoger rendement dan alleen de bank rente op kunnen halen. Oftewel weggegooid geld die poortjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2014 23:25
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #80

αναρχος schreef :

houtengerard schreef : @αναρχος
Maar het is in mijn ogen geen verspilling, het verdient zich alleen niet zo snel terug.


Dit is simpele bedrijfseconomie. Je betaald 50000,-. In een jaar haal je er denk ik nog geen 5000,- euro mee terug. Van die misschien 50 man die gemiddeld per wedstrijd binnen kwamen koopt misschien drie kwart alsnog geen kaartje omdat ze helemaal niet meer komen. Na 10 jaar heb je volgens jou redenatie quitte gespeeld. Echter is die 5000 euro elk jaar minder waard door inflatie. Dus binnen 10 jaar heb je dan nog steeds niks terug verdient. Als je die 50000,- op de bank zou laten staan zou je er daarnaast ook nog rente over ontvangen hebben die je bent misgelopen. Als je het op een goede manier had geïnvesteerd in de jeugdopleiding had je er misschien nog wel een veel hoger rendement dan alleen de bank rente op kunnen halen. Oftewel weggegooid geld die poortjes.


Je vergeet de waarde in natura van het aangeschafte object. Dit is aangeschaft om voor langere tijd te gebruiken ( 25 jaar?). Men had ook de donatie van VZM, rechtstreeks naar MVV kunnen overmaken in plaats van nieuwe dugouts te kopen. Vier palen en twee golfplaten en een paar kuipjes van de blokker, en je was ook klaar geweest. Maar het oog wilt ook wat. Men heeft natuurlijk in het verleden niet geweten dat in 2014 de stekker uit de jeugdopleiding moest worden getrokken, doordat iemand zich vergaloppeerd had met begroten. Zo kun je alle 'verbeteringen' in het verleden ter discussie stellen. Dit is het probleem nu, en die komt uit onverwachte hoek. En daar gaat die 1.8% rente op 50.000 euro ook niet veel aan veranderen, want god weet wat ze nog in totaal tekort komen.

Stel MVV promoveert, of speelt een derby tegen Aachen-Nord. Dan pas ga je de functie van die poortjes zien , want dan is het kassa bij MVV, omdat de gloriehunters er graag bij willen zijn (kosten wat het kost). Had je die poortjes niet geplaatst, dan lopen die profiteurs weer gratis het stadion in. Nu moeten ze wel betalen. Nodig? Ik vind van wel, als solidariteit onder de supporters die gewoon al die jaren netjes betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2014 23:36
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #81
"Het volk eist brood en spelen ter
vermaak in het soms heilloze en perspectiefloze bestaan."

Dit is de belangrijkste quote uit "herijking strategie MVV"

Dit laat zien hoe het bestuur van MVV zijn "klanten" ziet:

Als een stel dorpsgekken, dat niks beters heeft te doen in het leven, dan zich druk te maken om zaken die eigenlijk onbelangrijk zijn.

MVV wordt simpelweg niet gezien als onderdeel van "cultuur".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 04:24
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #82

αναρχος schreef : Zonder jeugd is er wat mij betreft geen voetbalclub. Allerlei praatjes over maatschappelijk gebeuren maar het aller belangrijkste maatschappelijke dat je kunt doen is er voor zorgen dat de jeugd in Maastricht perspectief heeft om prof te worden. Wat blijft er nog van de club over? Alleen een eerste elftal en een maatschappelijke stichting waar geen enkele supporter zich mee kan identificeren. De club wordt gewoon van onder af, afgebroken (...)

Zo denk ik er ook over, Anarchos!

In het stuk ‘Herijking Strategie MVV Maastricht 2014’ wordt [b}de visie (uit 2010)[/b] als volgt geformuleerd: “MVV Maastricht is een volksclub met een voetbalhistorie van 112 jaar in de hoogste divisies. MVV Maastricht is onlosmakelijk verbonden aan de stad Maastricht en haar regio. MVV Maastricht is van iedereen en speelt het beste betaalde voetbal binnen de door haar leden vastgestelde mogelijkheden. MVV Maastricht heeft de vertrouwde uitstraling van een familiebedrijf.”

MVV is dus volgens deze visie, de allesbepalende grondgedachte, een volksclub. Het is natuurlijk maar de vraag dat precies is. Ik vind dat je in elk geval van een volksclub als MVV toch mag verwachten dat de club ernaar streeft zo veel mogelijk jongens uit eigen omgeving (Maastricht en Heuvelland) een kans te bieden om zich bij de jeugdopleiding van MVV te ontwikkelen tot speler van het eerste elftal van MVV. Maastrichtse en andere Zuid-Limburgse voetballertjes, ‘jongens van het volk’, moeten kunnen dromen om bij MVV door te kunnen groeien naar het eerste van MVV. Ik zie liever jonge streekgenoten met een vurig MVV-hart doorbreken in het eerste team van MVV, dan dat er in MVV vreemde voetballers van bijv. Genk komen voetballen. Ik ben niet tegen die Genkenaren, maar vind, nogmaals, wel dat een volksclub als MVV Maastricht er vooral naar moet streven eigen voetballers op te leiden om in het eerste van MVV te spelen!

Door de nieuwe (bezuinigings)plannen van Rinkens en co. worden talentvolle voetballertjes uit onze stad of regio door de plannen van Rinkens en co. min of meer gedwongen om ver buiten Maastricht te gaan trainen en voetballen. Dat is toch in strijd met de allesbepalende basisvisie uit 2010 dat MVV onlosmakelijk verbonden is aan de stad Maastricht en haar (beter: zijn) regio?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 06:05
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #83
De heer Rinkens zijn ideeën maken ons Mvv kapot. die man heeft niets met voetbal. Hij heeft de afgelopen jaren genoeg supporters het stadion uitgejaagd met zijn uitspraken. Hij snapt de liefde niet die veel supporters hebben (hadden ) voor Mvv. Hij haalt alle passie weg uit de supporters. Mvv straalt totaal geen ambitie meer uit. Als ik de laatste jaren bekijkt; ruzie met de ultra's, geen sfeeracties meer, afschaffing korting voor seizoenkaarten en tickets voor 65plussers, korting jeugd afgeschaft, oud voetballers zijn niet meer welkom, geen premies voor de spelers bij een overwinning ( hoe kun je het bedenken ), geen geld voor fatsoenlijke trainingsaccommodatie, spelers moeten hun eigen broodtrommeltje meenemen ( vertelt hij in zowat elk interview), jeugdelftallen worden zonder pardon gedelete, Sponsors moeten hun eigen consumpties betalen in de businessclub ( kijk eens bij andere clubs hoe sponsors in de watten worden gelegd ). Geen geld om een trainer aan te trekken, blijven snijden in het spelerskosten. Ik kan nog wel een tijdje door gaan maar er is maar 1 conclusie.; Mvv heeft zo niets meer te zoeken in het betaald voetbal!! De heer Rinkens heeft toch een heel imperium hotels over de hele wereld, zou hij ooit al eens een cent in Mvv hebben gestopt? Mvv verkoopt haar club heel slecht, nergens hoor je dat de club trots is op de resultaten van de laatste wedstrijden,. En dat maatschappelijke gedoe....ik kan het niet meer horen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 08:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #84

Meeser schreef : De heer Rinkens zijn ideeën maken ons Mvv kapot. die man heeft niets met voetbal. Hij heeft de afgelopen jaren genoeg supporters het stadion uitgejaagd met zijn uitspraken. Hij snapt de liefde niet die veel supporters hebben (hadden ) voor Mvv. Hij haalt alle passie weg uit de supporters. Mvv straalt totaal geen ambitie meer uit. Als ik de laatste jaren bekijkt; ruzie met de ultra's, geen sfeeracties meer, afschaffing korting voor seizoenkaarten en tickets voor 65plussers, korting jeugd afgeschaft, oud voetballers zijn niet meer welkom, geen premies voor de spelers bij een overwinning ( hoe kun je het bedenken ), geen geld voor fatsoenlijke trainingsaccommodatie, spelers moeten hun eigen broodtrommeltje meenemen ( vertelt hij in zowat elk interview), jeugdelftallen worden zonder pardon gedelete, Sponsors moeten hun eigen consumpties betalen in de businessclub ( kijk eens bij andere clubs hoe sponsors in de watten worden gelegd ). Geen geld om een trainer aan te trekken, blijven snijden in het spelerskosten. Ik kan nog wel een tijdje door gaan maar er is maar 1 conclusie.; Mvv heeft zo niets meer te zoeken in het betaald voetbal!! De heer Rinkens heeft toch een heel imperium hotels over de hele wereld, zou hij ooit al eens een cent in Mvv hebben gestopt? Mvv verkoopt haar club heel slecht, nergens hoor je dat de club trots is op de resultaten van de laatste wedstrijden,. En dat maatschappelijke gedoe....ik kan het niet meer horen!



Ik wil hier toch op een paar dingen reageren. Ten eerste ga ik er nog altijd van uit dat Rinkens geen alleenheerser is, er zit een volledig bestuur en een volledige directie. Hoe denken die hier over? Dat zijn toch ook allemaal mensen met gezond verstand die de reacties die wij nu geven, ook kunnen bedenken? Ik vind het vreemd en onjuist om de pijlen enkel op Rinkens te richten.

Ten tweede: je zegt letterlijk bij het moeten betalen voor consumpties in de businessclub "kijk eens bij andere clubs hoe sponsors in de watten worden gelegd". Ik weet niet bij welke clubs jij komt, maar in de Jupiler League is het bij bijna alle clubs waar ik ben geweest al jarenlang gebruikelijk dat in de businessclub mensen hun eigen consumptie betalen.. MVV was hier juist jarenlang een uitzondering in.

Zo zijn er meer dingen. Dat spelers een eigen broodtrommeltje moeten meenemen, vind ik eigenlijk nog niet zo slecht. Oud-voetballers zijn wel degelijk nog welkom op de hoofdtribune. Dat MVV spelers geen premie betaalt als er financieel geen ruimte voor is, vind ik eigenlijk heel erg logisch en terecht. En zo is er nog meer. Waar ik het helemaal met je eens ben, en wat bij al deze punten steeds weer terugkeert, is je voorlaatste zin. MVV verkoopt haar club heel slecht. Als je dan besluit geen premies meer te betalen, dan kondig je dat toch niet aan als je team bovenaan staat?? Als sponsoren zoals bij iedere andere club hun consumpties in de business club moeten gaan betalen, is dat bij MVV opeens aanleiding tot een negatief artikel. Terwijl er niets vreemds gebeurt, denkt half Maastricht weer "daar gaan we weer, MVV zal wel weer geld nodig hebben, gaat het nou nooit goed daar?". Als oud-spelers niet meer automatisch toegang krijgen tot de businessclub maar daarvoor een kleine vergoeding gevraagd wordt, terwijl die oud-spelers wel nog gewoon gratis op de hoofdtribune mogen zitten, dan is ook dat weer reden voor een serie negatieve artikelen.

Natuurlijk zegt dat ook veel over de lokale media. Die zijn alleen uit op goedkoop scoren met negatieve verhalen, want die verkopen goed. Maar MVV lijkt dit over zichzelf af te roepen door nooit eens een tegengeluid te laten horen en de bak negativiteit maar over zich heen te laten komen of zelfs over zichzelf af te roepen.

Kortom: veel van de veranderingen die wij als negatief ervaren of uitleggen als "weg naar de afgrond" zijn volgens mij eigenlijk helemaal niet speciaal, dit gebeurt op de een of andere manier bij iedere club die al jaren jupiler league speelt. Maar wij lijken de enige club te zijn die dit steeds op momenten doet dat het sportief weer eens goed gaat. En waarbij het steeds weer aanleiding is voor een bak negatieve aandacht. Ik ben dat helemaal zat. MVV heeft al twee maanden geen wedstrijd meer verloren, we staan op de drempel van de play-offs en zelfs de top-5. Nu is een goed nieuws show nodig om te proberen mensen naar het stadion te krijgen! Maar nee, wat gebeurt er? Nieuws over afschaffen van een deel van de jeugd. WAAROM? Wie bedenkt het nou dat het handig is om dat op dit moment naar buiten te brengen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 10:00
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #85
Dit soort berichten komen nooit op een goed moment. Waarom nu? De spelers en ouders moeten als eerste en op tijd geïnformeerd worden over de toekomst van de jeugdopleiding zodat ze de tijd hebben om een andere ploeg te zoeken. Wachten tot de zomer in deze is niet correct. Als MVV de benodigde 25000 Euro niet bij elkaar krijgt dan verdwijnt de bovenbouw immers al komend seizoen.
Een van de belachelijke regels van de KNVB is dat de begroting voor komend seizoen al in mei moet worden aangeleverd. Een tijd waarin er nog zoveel onzekerheden bestaan over de inkomsten van het volgend seizoen. Denk aan sponsoring en seizoenkaarten.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 11:13
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #86
Tuurlijk is Rinkens alleenheerser. de rest zijn meelopers. Zelfs Roei Baank begint alles goed te lullen sinds hij in de ledenraad zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 11:47
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #87

Lambik schreef : Tuurlijk is Rinkens alleenheerser. de rest zijn meelopers. Zelfs Roei Baank begint alles goed te lullen sinds hij in de ledenraad zit.

Roei Baank zegt alleen zinnige dingen. Daar heb ik jou nog nooit op kunnen betrappen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Sandro, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2014 12:05
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #88
Dit bericht is ook bij mij (43 jaar en al 37 jaar supporter van MVV) ingeslagen als een bom. Het heeft niets meer met financieel beleid te maken maar met ambitie en prioriteiten stellen. Ik deel de mening van een aantal mensen op dit forum als het gaat om financieel beleid. In economische tijden moet een bedrijf de tering naar de nering zetten, dus ook MVV en veel andere clubs in de JL (zelfs in de Eredivisie). Dat spelers wedstrijdpremies moeten inleveren, dat ze minder salaris ontvangen, dat ze hun boterhammen mee moeten nemen naar het werk, dat is allemaal begrijpelijk en ook heel normaal in deze tijd. Als baas van mijn eigen bedrijf neem ik ook gewoon iedere dag mijn boterhamtrommel mee. En ik denk ook dat de meeste spelers van MVV hier geen enkel probleem mee hebben. De meeste jongens zijn zeer realistisch en beseffen dat ze blij moeten zijn dat ze dit beroep kunnen uitoefen tegen een, vergeleken met vele andere mensen, toch alleszins acceptabel salaris. Tot zover prima financieel beleid. Geld dat er niet is ook niet uitgeven. Die credits moet je het bestuur geven.

Maar het schrappen van de hoogste jeugdteams is echt een verkeerde zet. Je haalt het fundament onder MVV weg. Dat is geen financieel beleid meer maar gebrek aan ambitie en visie. De teams kosten samen € 60.000 per jaar. Ongeveer het salaris van 1 redelijk goede speler van het eerste elftal. Ik denk dat je daar dan beter op kunt bezuinigen en dan maar wat meer de jeugd de kans moet geven. OK, niet iedere lichting is even goed, maar er zullen geheid nieuwe talenten doordringen tot het eerste elftal. Zonder jeugd is er geen toekomst. MVV moet het daarvan hebben. En geen jeugdspeler wil nog zijn voetbalcarrière bij MVV beginnen, wetende dat hij eenmaal op de leeftijd van het B-elftal gekomen, moet verkassen naar een andere club. Wat heeft een kind met Racing Genk? Ikzelf heb daar ook totaal geen binding mee. Het was de laatste twee jaar juist weer duidelijk zichtbaar dat kinderen MVV-shirts gingen dragen, graag naar wedstrijden van MVV gingen, hun best deden op hun eigen club om ooit bij MVV te kunnen komen spelen; de club leeft echt bij de jeugd (ik zie het bij mijn eigen zoon van 9), de naam MVV is weer positief bij de jeugd in beeld en dan gaan ze nu dit doen. Ongelofelijk is het.

Het ontbreekt MVV aan visie en aan lef en ambitie. Waarom mogen we pas in 2018 promoveren volgens het beleidsplan? Dat betekent dus dat als we bovenaan staan (zoals halverwege vorig seizoen) de mannen de boel maar moeten laten schieten omdat 'we er nog niet klaar voor zijn'? Wat een onzin! Ik snak ernaar als supporter om na 14 jaar JL met wedstrijden tegen FC Oss, Telstar, FC Emmen en FC Almere City FC weer eens naar MVV op het hoogste niveau te kunnen kijken. Wedstrijden tegen Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente dat is toch veel leuker? OK wellicht worden we een paar keer afgedroogd, so be it. Ik heb het dit seizoen overigens nog niet echt gezien bij GA Eagles en SC Cambuur, maar dat terzijde. Maar MVV moet weer opstomen in de vaart der volkeren. We kunnen tegen clubs als ADO, Heracles, RKC, Roda JC, GA Eagles, Cambuur en NEC gewoon punten pakken. Als ze promoveren komen er bovendien nieuwe krachten los. Iedere week tien minuten zendtijd op Studio Sport is voor bestaande en nieuwe sponsoren een heel aantrekkelijk gegeven. Landelijke aandacht zal MVV goed doen. Maar nee, niet als het aan MVV ligt. Wij keutelen eerst nog vier jaar door de zo verfoeide en inmiddels ook oneerlijke JL. Als het bestuur dus niet wil promoveren voor 2018 (wie zegt dat de club er dan klaar voor is?) dan lever ik vandaag nog mijn seizoenkaart in. Ik ben supporter in goede en slechte tijden, maar er moet wel een sportieve uitdaging liggen: de Eredivisie. Als we dit seizoen kunnen promoveren door de play-offs dan wil ik dat MVV daar gewoon voor gaat en we zien dan wel hoe het loopt. GA Eagles, Cambuur en FC Zwolle is het ook gelukt. En die eerste twee hebben ook niet veel geld.

Maar goed, het gaat nu even om de jeugd, de toekomst van MVV. Maar dat heeft ook met ambitie te maken. MVV moet veel beter omgaan met de talenten, ze bij zich houden en ze volop aandacht geven. Ze goede contracten geven die de club ook geld opleveren als het talent verkast naar een andere club. Ook niet zo snel talenten laten vallen (zoals Borgers), ze beter begeleiden, goed communiceren naar ouders toe, aangegeven waar de jongens aan toe zijn, enzovoorts. Daar moet de aandacht hoofdzakelijk op gericht zijn. Want dat is de enige basis voor de toekomst van MVV. Kijk naar Bryan Smeets; ik ben niet altijd even gelukkig met zijn optreden in de wedstrijden dit seizoen, maar het is wel een talent van onze jeugdopleiding en hij is de laatste weken weer wat groeiende. Ook voor Sven Braken geldt dat hij de laatste weken in vorm is geraakt. Hopelijk heeft MVV de zaken met deze jongens en over hun vervolgstappen goed geregeld, ook als zij straks ooit vertrekken. Ik vraag het me af...

Ook de communicatie vanuit de club naar de buitenwereld is slecht. De timing is hopeloos, de berichten zijn altijd negatief, en Dagblad De Limburger (de Fortuna-krant bij uitstek) springt daar natuurlijk weer uiterst negatief op in. Allemaal slechte berichtgeving. Besteed in plaats van aan al die maatschappelijke activiteiten eens meer tijd aan communicatie, is mijn advies aan het bestuur.

Maar goed, het is hopen tegen beter weten in. Ik hoop zo dat ik me vergis !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Klomeleer, Maosbrögk, aait wief, Nao Väöre, Aloy Agu, αναρχος, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2014 00:18 29 mrt 2014 00:23 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #89
@Roei Baank

Gamins? Jij bent een belediging voor de gemiddelde intelligentie op dit forum. Hoe kun je in godsnaam goedlullen dat het belangrijkste deel van de jeugd, het deel waaruit normaalgesproken spelers doorstromen naar een eerste elftal, wordt afgeschaft?

"Neem als voorbeeld Smeets, Braken en Kuipers. Als deze jongens hun A en B opleiding bij KRC Genk hadden genoten dan waren ze toch veel verder in hun ontwikkeling dan nu en daar gaat het toch uiteindelijk om."

Dan hadden ze ook niet bij MVV gespeeld en dáár gaat het uiteindelijk om. Mensen zoals jij, die zich mee laten sleuren door een bepaalde voorstelling van zaken door mensen die goed kunnen lullen - helpen MVV binnen de komende 3 jaar naar de klote. Redeneer maar lekker verder vanuit angst en desambitie, zo komen er er wel. De ledenraad hoort kritisch te blijven en niet als een mak lam achter Rinkens aan te lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2014 07:07
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV stoot A- en B- jeugdteams af #90
OPROEP: Veer zien solidair met de jeugdteams vaan MVV!

Bezoek de wedstrijd MVV C1 - Maastricht United op woensdag 2 april om 17.45 in stadion Geusselt. De wedstrijd duurt 2 maal 35 minuten.

Steun de A, B, C, D, E en F-teams en hun begeleiders.

Laat zien dat het MVV publiek solidair is met de jeugdspelers en hun begeleiders. Dit is de toekomst van MVV, de toekomst van onze club: laat zien dat de MVV- supporters tegen dit besluit van het bestuur zijn om de jeugd van MVV op te doeken.

Deel dit bericht met zoveel mogelijk mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden