12de man

26 aug 2015 17:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
12de man #106
Ideaal zou zijn dat het middelste gedeelte van de Angelside zeg B-C-D een staangedeelte zou worden. Helaas niet mogelijk met de bouwstructuur van de tribunes om dit te realiseren. Trepke B dan meer rechts en Ultras links daarvan.

Samen is inderdaad geprobeerd een tijdje op B, ook om iedereen met de neus dezelfde kant op te krijgen. Mede door een periode van irritaties over de beloften, vuurwerk etc. Daarna hebben de Ultras weer besloten terug te verhuizen naar F/G. Verschil in mentaliteit, repertoire, gebruik van de trommel etc. Niet erg dat er verschil in beleving is overigens, anders gingen we ook wel samen met dezelfde bus naar uitwedstrijden.

Helaas dus een utopie om in de huidige situatie een sfeervak in het midden van de AS te creëren. Ook zou je dan bovendien een oplossing moeten verzinnen voor trouwe seizoenskaarthouders op deze tribune. Wellicht de geste om op de Boschpoort/Hoofdtribune te zitten voor de ouderen die puur voor het voetbal komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2015 11:30
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
12de man #107
Ik denk dat ik ook als "Trepke B" wordt gezien. Ik snap dat allemaal niet zo, dat praten in groepen van mensen. Ik bedoel, ik doe mijn ding en dat is toevallig in de buurt van de trommel op trepke B. Ik zing en soms ook niet. Beleef gewoon de wedstrijd zoals je zelf wilt en probeer niet allemaal wazige afspraken te maken met groeperingen, die geen groeperingen zijn. Als je vindt dat er te weinig sfeer is, trek dan je mond open. Als je het wel prima vindt zoals het is, blijf je lekker zitten als er "staank op en..." wordt gezongen. Al dat gezeur altijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Robin, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2015 06:24 26 nov 2015 06:26 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
12de man #108
Er komt een nieuw supporters vak nl vak A op de q-park tribune.
Dit word het studenten vak,dit naar aanleiding van de afgelopen keer tegen archilles wat een redelijk succes was.
Men moet dan kunnen aan tonen dat men student is en kan dan voor 8 euries naar de wedstrijd komen kijken.
Als daar echt studenten op af komen kan dit zeker omzet verhogend werken(catering),ook zal de sfeer een ,,boost,, krijgen.
Maar...werkt dit echt zo,ik weet het niet ik heb twijfel over het aantal studenten dat daad werkelijk ook de moeite neemt om ook naar de geusselt te komen.
Aangezien de laatste keer geen maatstaf is om dat er toen gevoetbald werd door studenten teams vooraf.
Maar ok inch zal neet zeiken,laten we positief zijn in denk wijze en hopen dat ik stinkend ongelijk heb...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2015 10:55
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
12de man #109
Werken of niet, het is wel een potentiele doelgroep. Alleen denk ik dat maar de helft van deze doelgroep nu wordt aangeboord omdat tegenwoordig 50% van de studenten aan de universiteit buitenlands is en dus de NL taal niet beheerst.
Communicatie zou dus ook in het Engels moeten gebeuren wil je ze allemaal bereiken. Zeker bij deze international doelgroep zitten veel studenten die het gehele weekend in Maastricht zijn. Denk eens aan de studenten in het Guesthouse.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 12:25
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
12de man #110
Gisteren de wedstrijd tegen Sparta bekeken.
Heel veel respect voor de gasten die daar met zoveel man naar toe zijn gereden.

In de 60ste minuut is er een incident met de rook ivm FOX.
Wat ik niet begrijp is dat wij als supporters blij mogen zijn dat een wedstrijd nog wordt uitgezonden. Indien wij niet eens meer op tv komen zullen sponsoren al zeker weg blijven. (hierdoor zullen veel clubs dan verdwijnen)

Ik persoonlijk zou dan eerder die rook hebben laten ontstaan tegen SBS6. :puke:
Waarom vragen jullie je nu waarschijnlijk af!!!
Omdat het geen zin heeft om samenvattingen uit te zenden om 00.30 uur of nog later. Er is namelijk geen hond meer die hier voor wakker blijft.
Ik zou eerder ervoor gaan dat de samenvattingen op zondag na de eredivisie op Nederland 1,2 of 3. Dan trek je ook weer meer sponsoren aan.

Helaas is het in deze tijd nodig om tv geld binnen te krijgen.
Voor elke wedstrijd wat nu live wordt uitgezonden van MVV krijgt de club ook weer geld.
En geld is bij MVV altijd welkom!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 18:45 07 feb 2016 18:46 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
12de man #111
Weet niet waar te plaatsen, maar zag vanmiddag een groep in de optocht met als tekst US MVVKE.
Was hun tekst sarcastisch of meer humoristisch bedoeld,er stond nl op hun wagen UT IS NIKS EN UT WURD NIKS!
Ik hoop humor vol,ik zat echt op een groep mvvers te wachten omdat die ook altijd voor de cameraas gehaald worden en veel positieve aandacht binnen halen,wie kan mij uitsluitsel geven...alaaaaaaaaf...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 21:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
12de man #112
Ik zit al tijdje thuis met de griep vandaar voor de buis,alain kicke man goed aangekomen oppe auw brok...je was mooi in beeld...groetjes opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2016 09:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
12de man #113
betersjap Peter van oet un sjturmachtig heuvellaand (begin alweer doorsj te kriege...) :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2016 17:57
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
12de man #114

opadiehard schreef : Ik zit al tijdje thuis met de griep vandaar voor de buis,alain kicke man goed aangekomen oppe auw brok...je was mooi in beeld...groetjes opa ;)


Beterschap peter.
Ik heb zelf een hand vol pijnstillers achterovergeslagen.....en me er vol ingestort..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2016 18:00
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
12de man #115
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2016 19:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
12de man #116
Ik heb je langs zien komen wel 2 keer langs de camera hahah...je was prima in beeld en geslaagde act...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2016 20:32
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
12de man #117
En nu stoppen met roken in het kader van de actie Ik pas! Van mij mag je dan wel een biertje of wat blijven drinken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 15:45 16 apr 2016 15:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #118
De wedstrijd tegen Emmen was iets dat we (club, spelers, staf en fans niet te vergeten ) zeer hard nodig hadden.
Zeker weten! Genoeg gifbekers leeg gedronken

Maaaaaar....

voordat we (te) euforisch worden en ons in navolging van al die kwasi betwetende neppers ( lees al die analisten op NOS , SBS, FOX en RTL) ons gaan doodanalizeren wie of wat de oorzaak is van een eventuele wederopstanding en NC kwalificatie..

Zeg ik ....

De sleutel tot succes is in 3 woorden samen te vatten : DE MVV FANS !

Waar bij andere clubs koppen moeten rollen, is er hier (naar staf en team toe) rust in de toko .
Idioten zoals je ze bij andere clubs ziet, die die bestuur, trainer en of spelers op ongepaste wijze tot verantwoording roepen...
is dit bij ons niet van toepassing.

Geven we spelers en staf het voordeel van de twijfel en blijven we onvoorwaardelijk achter us MVV-ke staan !
Krijgen spelers en staf de tijd om iets te realiseren. Zeker er is wel kritiek, maar toch blijft dit binnen de perken ...

Konden Trost en Elzen hun gang gaan. Zelfs Rini (voordat hij Tuijs) bleef had nooit problemen, behalve dan helaas zijn eigen angst voor de Angelside ( die ik in verschillende gesprekken met hem niet weg kon krijgen).

Wij... dat is die 2 tot 3.000 die ALTIJD komen opdagen!!!
Behalve als we door medisch noodzaak verhinderd...
Maar wij kunnen zorgen dat het team net even het verschil kan maken, over zichzelf heen kan groeien en het warm bad van de supporters geniet.

Ook al trilt de Geusselt niet meer zo vaak als vroeger...

Ook al komen de tegenstanders niet meer met gesloten sluitspier naar de Geusselt...

durf ik te beweren dat wij de bijdrage zijn waardoor spelers hier met plezier spelen en presteren.
Hetgeen trouwens ook door oud spelers in binnen en buitenland bevestigd wordt

Dus wat te doen ....?
Gewoen ...
Wie altied


Langs de leijn stoon en trouw us bès doen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Boer458, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 16:23
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
12de man #119
Bovenstaande verhaal is nodig om die eredivisie te halen zeker op de momenten dat het even iets tegen zit.........maar het kump good volgend jaar eredivisie! !!!! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2016 16:29
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
12de man #120
De ultras zijn weg maar zit er nu niet een gedeelte bij de angel side en op de boschpoort?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.505 seconden