>
Ontvangen bedankjes 2
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Effe een welgemeende tip. Ikzelf zit ook in Angelside vak E en zag tegen jong-ajax dat er tussen jullie en een aantal mensen in dit vak al een hoop gevreigel en gescheld was omdat jullie voor hen stonden en ze niks konden zien. Ik juich jullie initiatief heel erg toe maar hoop dat jullie wellicht in vak F kunnen plaatsnemen waar eerst de ultras stonden. Dit is een sfeervak waar je gewoon kunt staan. Nogmaals mijzelf maakt het niet uit, maar een aantal mensen om mij heen ergerden zich eraan dat er mensen van jullie stonden in E. Laat je hierdoor iig niet uit het veld slaan en ga vooral door met sfeer maken.Maasfront schreef : Us Clubke, wij zijn bezig om een beetje de sfeer terug te krijgen op Angelside E, onder de naam Red Brigade.
Maasfront schreef : Us Clubke, wij zijn bezig om een beetje de sfeer terug te krijgen op Angelside E, onder de naam Red Brigade.
middenstip schreef : Zou best kunnen,mijn leeftijd zeg ik niet, ga wel al 67 jaar na MVV kijken!
Lijnsje@tappunt schreef :
Jacques schreef : Met het risico dat dit weer een hele discussie laat losbarsten: wordt er op de heenweg bier in de bus geschonken?
Hoezo een hele discussie, omdat er eens een keer een vuurwerkje is gegooid door een van ons?
Zowiezo, ik denk dat van de ''vaste'' kern niemand iets op het veld gooit. Ga maar na : diegene die altijd meegaan zoals wedstrijden als Emmen, Cambuur, Telstar noem het maar op. Daar gebeurd nooit iets. Als er incidenteel iets gebeurd dat is het vaak de relatief korte wedstrijden dat er iets gebeurd. Het is ook volledig uit zijn verband getrokken mijn inziens. Ik kan nog inkomen in siervuurwerk zoals rookpotten, maar nitraten gaat mij ook te ver. Echter, hoe er door de media weer aandacht aan wordt gegeven, jongens het is geen Syrie in ons uitvakje.....
Jammer dat sommige op dit forum hier zo in meegaan. Niet persoonlijk bedoeld hoor Jacques, maar jij begint er toevallig nu over. Ik wil wel eens weten of grotendeels van deze mensen weet wat er in een bus gebeurd. Ja, ik ga zelf ook regelmatig wee dus weet hoe het er aan toe gaat in de bus. Als er regels zijn worden deze nageleefd door de SC, dus over een discussie is in deze dan ook geen sprake lijkt me. Wat de overige bussen doen is aan hun, maar de SC neemt dan altijd een duidelijk standpunt in. Iedereen is verstandig en volwassen genoeg om te begrijpen wat wel en wat niet door de beugel kan. Wil je toch de toffe peer uithangen met je vuurwerk dat je voor je moeder nog had verstopt tijdens oud en nieuw en toch wilt gooien, doe dan geen pet en capuchon op.
Nee, gewoon een lekkere awayday van maken daar ! Geen gezeik, gewoon paar pilsjes op de heenweg. Men kan zich ook thuis helemaal volladen of iets onder de neus duwen, daar hoor je ook niemand over.
VEER PAKKEN ZE