12de man

17 apr 2015 22:12
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
12de man #91
Er is sinds een paar weken geen toegang meer vanaf de kassa"s, die is afgesloten door hekken probeer je een hek
open te maken heb je een hoofd stuart aan je nek hangen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2015 10:05 18 apr 2015 10:06 door De Zwarte Vogel. Reden: stijl
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
12de man #92
De Twaalfde Man gisteren in Oss verdient een bijzonder compliment. De aanhang van FC Oss leek een groot deel van de wedstrijd volkomen afwezig, terwijl "the Red White Army" niet ophield het MVV-team te blijven steunen. Vanaf de hoofdtribune was het uitvak een feest om te zien. Kennelijk hadden de bussen last van de files op de A2, want ze arriveerden enkele minuten te laat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2015 10:54
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
12de man #93

De Zwarte Vogel schreef : De Twaalfde Man gisteren in Oss verdient een bijzonder compliment. De aanhang van FC Oss leek een groot deel van de wedstrijd volkomen afwezig, terwijl "the Red White Army" niet ophield het MVV-team te blijven steunen. Vanaf de hoofdtribune was het uitvak een feest om te zien. Kennelijk hadden de bussen last van de files op de A2, want ze arriveerden enkele minuten te laat.

Nee we hebben geen file gehad.. We hebben ik weet niet hoelang staan te wachten op de 2e bus van de SC. Uiteindelijk zijn we met de andere 3 bussen maar gaan rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2015 11:59
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
12de man #94
Weet iemand waarom we al een paar weken geen forumbijdragen meer tegenkomen van onze gewaardeerde forummer Le Rouges Blanc :?:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2015 15:12 18 apr 2015 15:13 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #95
Maak diech gein zorreg....hub ut druk en werrek noe in Belsj, Luik :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2015 18:50 12 mei 2015 18:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #96
Iech wul ut neet euver de twellefde maan...
mer de twellefde vrow hubbe..

Iemes dee d'r altied bij is , oet en toes, jaore laank :thumbsup:
en noe weer oonder ut mets mos....

MARKE..kanjer vaan e vrow en Ierste klas Fan : sterkte en vaan herte betersjap !!!

Und vette knuffel en poen vaan LRB en de res
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, Mebwaster, marke, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2015 09:54
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
12de man #97
Ik weet niet wie het is maar altijd thuis en uit erbij daar kan ik alleen respect voor opbrengen. Veel beterschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 08:50
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
12de man #98
@ Ultra's is het mogelijk dat jullie uitleggen waarom er maandag amper / geen sfeer gemaakt werd.

Jullie hoeven niet te spreken over de boycot bij de jonge teams. Dat begrijp ik en respecteer ik.

Maar afgelopen maandag was ik teleurgesteld.
Natuurlijk kan ik zelf proberen sfeer te maken maar dat laat ik liever aan jullie over.
Omdat het mij niet lukt en jullie de beste van de juup league zijn.

Wat ik dan raar vind is dat jullie dit seizoen bij uitwedstrijden er 1 groot feest van maken en er GEEN feest van maken in de Geusselt. Terwijl MVV en wij als andere supporters jullie nodig hebben om de Geusselt te laten koken en om kippenvel te creëren. Andere zullen nu misschien gaan roepen nee is niet waar / is niet nodig.
Maar ik ben van mening van wel, Afgelopen 2 wedstrijden was gewoon SAAI als je kijkt naar de sfeer.

Kortweg ik ben van mening dat we jullie echt nodig hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 09:12
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 748
Meer
12de man #99
Boycotten op deze manier begrijp ik niet als je kijkt naar het doel wat je ermee probeert te bereiken. KNVB en FOX beinvloedt je niet, enige die nadeel ondervindt is MVV zelf. Maar goed, die keus hebben mensen, het zij zo.

Over zelf sfeer maken.
Wat ik zelf vaker merk is dat op de A-side, bijvoorbeeld in de buurt van trepke B veel mensen het al vervelend vinden als je even rechtop gaat staan. En er dan ook nog wat van zeggen. Je krijgt dus zo in een vak of meerdere vakken een mix van mensen die eigenlijk willen staan en eventueel wel zouden meezingen/klappen, maar om zich heen mensen vinden die op hun stoel willen blijven plakken en je figuurlijk terug op de stoel willen trekken. Dan doe je zelf dus ook minder snel mee ook al is trepke B 5 meter verder. In mijn beleving (dat is persoonlijk !!) maak je de beste sfeer staand. In de eredivisie is het achter de goal bij de harde kernen ook gewoon staan.
Trepke B is gewoon niet breed genoeg B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 09:33
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
12de man #100
Al die mensen die willen blijven zitten zouden eigelijk naar een andere tribune moeten. En alle overige fanatieke en zingende supporters samen achter de gaol. Een grote muur van geluid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 09:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
12de man #101
ik sta letterlijk een paar meter naar links van trepke B en heb goed zicht op het rechter gedeelte van trepke B.
Dan moet je toch wel erg ver naar rechts zitten wil je mensen tegenkomen die niet willen gaan staan. En dan kun je gewoon zeggen het is een sfeer tribune, dan gaan hun maar ergens anders zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 10:13
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
12de man #102

kribbebieter schreef : Al die mensen die willen blijven zitten zouden eigelijk naar een andere tribune moeten. En alle overige fanatieke en zingende supporters samen achter de gaol. Een grote muur van geluid.


TrepkeB en de Ultras hebben wel eens bij elkaar gestaan toch? Ik vond dat in ieder geval wel super, veel geluid, goede sfeer maar om de een of andere reden is het maar van korte duur geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 10:33 26 aug 2015 10:34 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 748
Meer
12de man #103

mvv supporter schreef : ik sta letterlijk een paar meter naar links van trepke B en heb goed zicht op het rechter gedeelte van trepke B.
Dan moet je toch wel erg ver naar rechts zitten wil je mensen tegenkomen die niet willen gaan staan. En dan kun je gewoon zeggen het is een sfeer tribune, dan gaan hun maar ergens anders zitten.


Ik zit in C en kijk er van de andere kant tegenaan. In C zitten wel veel van die mensen die perse willen zitten.
Redelijk aantal ouderen, misschien heeft dat er ook mee te maken.
Ik zeg stoelen uit Vak C, is bijna achter het doel en staan maken :thumbsup:
Bij ajax op de website bijvoorbeeld staat letterlijk dat in bepaalde vakken ook staan is toegestaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 11:02
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
12de man #104
Feit is er zitten heel veel mensen op de a-side tribune sinds de tijd dat er helemaal geen sprake was van een sfeertribune..
Toen was er nog een staantribune... en eerlijk is eerlijk als ik ergens een of meerdere decennia lang zit met goed zicht op het veld ga ik ook niet van plaats wisselen... Hoe zouden de sfeermakers het vinden als er wordt gezegd..jullie moeten naar de overkant?

Zover ik weet is alleen F en G op AS betiteld als 'sfeervak'..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 12:27
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
12de man #105
Met zn allen terug naar Boschpoort F + G :-p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden