12de man

12 jan 2018 10:01 12 jan 2018 10:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #136
boerum zow us MVV-ke dit aoch neet kinne doen?

vendaog op LinkedIn gezeen:

" Supporter zijn van een club kent geen leeftijdsgrens, dat bewezen deze dames en heren vanmiddag maar weer eens. Vandaag bezochten wij met trots onze oudste seizoenkaarthouders om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen. Wij Vormen Tezamen, #éénRKC! "

stoond op LinkedIn met 10 footoos boe speulers bij aw luij op bezeuk waore....
en nein.... men hoof neet bij m Aajt wief, Pinobel, Opadiehard of miech langs te koume ...
aoch al zien veer aw buule ☺☺☺

niks maotsjappelik beezig zien of sjiek en sjoen...
mer gewoen Mestreechs good fetsoen...


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2018 22:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
12de man #137
Ik hoop dat het aankomend seizoen weer een hel word hier in Maastricht dat de tegenstanders gewoon weer met 1-0 achter staan voor de wedstrijd begint.
Afgelopen jaar was er maar al te vaak doodstilte iets waarvan de tegenstander profiteert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 18:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
12de man #138
Voor alle echte supporters morgen op ARD (Duitsland 1) om 23.50 uur een documentaite over een supporter van MSV Duisburg. Een cursus omgaan met tegenslagen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 18:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
12de man #139
Ik heb eigenlijk niet meer zo'n zin in cursus tegenslagen en Duisburg en Sunderland filmpjes maar wil weer eens winnen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2023 18:33 17 mei 2023 18:34 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
12de man #140
Zag net op het journaal een uitspraak van die ,,supporter,,bij Groningen wat het veld had,,betreden,,met een spandoek.
Hij werd door rechter niet bestraft omdat,,Het niet in de wet staat dat het verboden is om het veld te betreden,,?
Is dit een vrijbrief…..je kunt dan,,hoogstens,,een stadion verbod krijgen dan vraag ik mij af wat dat bordje dan inhoud waarop staat,,bij het betreden van het veld een boete van €10.000?
Ik hoop dat hier iets op gevonden word door knvb en andere instanties anders is het hek van de dam volgens mij!…Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2023 19:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
12de man #141
Een rechter kan een stadionverbod opleggen. Maar dan gelden andere regels dan bij een stadionverbod dat door de Commissie Stadionverboden van de KNVB of door de club zelf wordt opgelegd. Als de KNVB of een BVO een stadionverbod oplegt geldt niet de wet, maar de eigen Richtlijn Termijn Stadionverboden KNVB.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2023 19:40
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
12de man #142

opadiehard schreef : Zag net op het journaal een uitspraak van die ,,supporter,,bij Groningen wat het veld had,,betreden,,met een spandoek.
Hij werd door rechter niet bestraft omdat,,Het niet in de wet staat dat het verboden is om het veld te betreden,,?
Is dit een vrijbrief…..je kunt dan,,hoogstens,,een stadion verbod krijgen dan vraag ik mij af wat dat bordje dan inhoud waarop staat,,bij het betreden van het veld een boete van €10.000?
Ik hoop dat hier iets op gevonden word door knvb en andere instanties anders is het hek van de dam volgens mij!…Mvrgr Ampa.


Ik zag de berichten ook, stemmingmakerij. Technisch gezien is het veld op gaan ook geen overtreding volgens het strafrecht. Maar goed ook, justitie moet ver weg blijven van dit soort dingen anders is het hek van de dam en krijg je cowboys van de politie die te pas en te onpas stadionverboden gaan uitdelen. Maar maak je maar niet druk, deze jongen zal een dik stadionverbod en een boete krijgen + een procedure van Groningen aan zijn broek voor gemaakte kosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2024 12:38
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
12de man #143
Hoi hoi. Ik zou een tribune kaart voor de Boschpoort tribune voor de match tegen Aken Noord willen bestellen.
Doch bij de ticket verkoop zie ik deze er niet bijstaan.
Weten jullie hoe ik een ticket kan bestellen ?

Sportieve groeten uit Lier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2024 12:46
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
12de man #144

Liersesup schreef : Hoi hoi. Ik zou een tribune kaart voor de Boschpoort tribune voor de match tegen Aken Noord willen bestellen.
Doch bij de ticket verkoop zie ik deze er niet bijstaan.
Weten jullie hoe ik een ticket kan bestellen ?

Sportieve groeten uit Lier.


Ik zie onderstaande staan op de website:
In onderstaand overzicht zie je alle wedstrijden staan waarvoor jij een ticket kan kopen. Staat de gewenste wedstrijd er nog niet bij, dan is deze (nog) niet beschikbaar. Zorg ervoor dat je bij het afrekenen de juiste gegevens invult en dat deze compleet zijn.

shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/

Hier staat Roda inderdaad (nog) niet bij.
Hou de website van MVV in de gaten, hier zal nog wel informatie op komen over deze wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2024 15:20
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
12de man #145
@Lierseup, kaarten zijn nu te verkrijgen: shop.ticketing.cm.com/MVVMaastricht/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2024 19:18
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
12de man #146
Om exact 19:02 werd door alle genoemde socials en verenigingen deze boodschap de ether in geslingerd.

NOETS DE MOOD VERLORE HEET
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, jovkle, Driver, Hier menier, Vriethof18, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden