12de man

01 sept 2013 01:29
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
12de man #46
Wie belangriek is de 12e maan veur MVV? In mien ouge hiel belangriek! En aon de reaksies te zien, vinde dat miejer luij.
Veer höbbe gistere mèt 'n oor beter voetbal, toch nog verloore. Mèr oondaanks ut punteverlees höbbe veer gewonne!

Iech bin zoe vreij gewees de reaksies euver de sfeer te verzamele euver vriedaag:

Frank Salemans schreef : De grote winnaar van vanavond was het publiek. Ik vond het heerlijk om te zien hoe er weer sfeer gemaakt werd vanuit Vak A-B-C van de Angelside. Prima hoe de verschillende supportersgroeperingen elkaar weer gevonden lijken te hebben.

houtengerard schreef : Lichtpuntje vanavond was voor mij toch de 'levenmakers' op de Angelside tribune, jammer dat de spelers dit vanavond niet beloond hebben.

les rouges blancs schreef : Sjiek de verbroedering en samenwerking tussen alle supporters ( joonk en aajt) voor de wedstrijd om er een geslaagd iets van te maken, waardoor er van de eerste tot 10 minuten na de wedstrijd er EEN zingende roedwitte muur stond.
Ook al verloren we de wedstrijd ( kan gebeuren) , heeft MVV toch gewonnen !
'nne groete MERCI aan iedereen die een bijdrage leverde en dit mogelijk maakte !

de bok schreef : De sfeer bij de wedstrijd was weer TOP.

Vluuzak schreef : De sfeer was weer ouderwets

Aon de geng! schreef : man van de wedstrijd was in mijn ogen de twaalfde man. Goede sfeer op Angel Side, goed gedaan!

serke schreef : Gelukkig weer goede sfeer op de tribune wat zeer zeker een belangrijke factor is.

Anna D. schreef : Een goed begin van het front op de Angelside. Zeker de 1e helft was de sfeer in mijn ogen weer eens goed te noemen. Heeft nog tijd nodig om elkaar te begrijpen denk ik, maar was zeker een veel belovende start.

Lummel schreef : Dan de wederopstanding van de ''nieuwe'' Angel-Side. Ik kwam gisteravond aan op Vak-F, en had al snel door dat iedereen verplaatst was naar de vakken A/B. Zelf dus ook maar verplaatst naar Vak B. Hier vond ik alle bekende gezichten terug, het was lekker druk onder aan het vak. De sfeer zat er goed in, zelfs nog met een 1 - 2 achterstand. Er werd met vlagen hard en massaal meegezongen in de 1e helft. Veelbelovend dus, mits onze vrienden op het veld ook eens een keer daadwerkelijk de ballen in de netten gaan werken.

Soms werden alleen wat liedjes doodgeslagen door het harde en onregelmatige getrommel. Maar, dit komt omdat de beide groepen nog aan elkaar moeten wennen. 2e helft zakte het wat in, maar dat is te verwachten met een 1 - 3 achterstand.

Deze nieuwe start met alle fanatieke supportersgroepen samen op de vakken A/B/C is veelbelovend. Hopelijk worden de vlaggen het hele seizoen meegenomen. Deze vlaggen brengen iets extra's. Is het de bedoeling dat de Ultra's en de rest van de fanatiekelingen van Vak-F op de vakken A/B blijven staan voor de rest van het seizoen? Ik zou hier graag wat meer duidelijkheid over willen hebben.

Complimenten aan alle supporters die dit gisteren mogelijk hebben gemaakt! Chapeau.

Napoleon schreef : Dan over de sfeer, dat was onze grootste overwinning......fantastisch !!!!! Schitterend om te zien dat we toch allemaal hetzelfde bloed in ons hebben en dat we als het moet allemaal door een deur kunnen.....
Die sfeer en de terugkeer van onze fanatieke aanhang gaat dit MVV weer dat kleine beetje steunen om d'r weg naar boven te vinden.....
Supporters bedankt , jullie waren grote klasse en dat is waarom wij toch een bijzondere club zijn, we zijn niet zomaar een voetbal club ....nee wij zijn een hele bijzondere club, en daar hoort iedereen bij. Er is voor iedere supporter plaatst binnen MVV , draag dat uit .....en bouw verder...ik heb er oprecht van genoten !!!

opadiehard schreef : JONGENS Vaan de angelside muts af klasse


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 01:34 01 sept 2013 01:48 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #47

Sjengske vaan mestreech schreef : En nu is iedereen weer vriendjes met elkaar. Snap het even niet, eerst moet vakken A en B niks hebben van vak F en omgedraaid. En hebben ze elkaar de koppen ingeslagen en uitgekotst. Nu is alles koek en ei na 1 gesprekje. Echt waar een kinderhand is snel gevult. Op de tribune zijn we schijnbaar ook maatschappelijk bezig. Ipv bejaarde knuffelen is het nu supporters knuffelen. Groetjes Sjeng.


Wat unne kwatsj en grote zeiver "Sjengske"... :thumbsdown:


Umtots diech in Huilands sjreifs, daan mien antwoort aoch in 't Huilands, mochte Mestreechs neet snappe

Binnen een gezin is het ook niet altijd koek en ei, verschilt men ook wel eens van mening en kan de emotie soms oplopen, kan men elkaar (terecht of onterecht) wel eens de oortjes wassen. Niks mis mee !
Maar men steunt elkaar als dat nodig is, ook al heeft iemand (ik zeg iemand, en dus niet een bepaalde groep of vak !!!)
"naast de pot gepist"...

Niettemin is en blijft men EIN FEMILIE !

Dat is nu wat je gezien hebt en als dat je niet bevalt en niet begrijpt, tja....
daan gaank mer örges aanders wouve draaje... ;)

De "MVV femilie" heeft zijn gelederen gesloten en dat is wat telt. Dat is wat Mestreech Mestreech maakt !

Dankzij de initiatieven & medewerking van enkele individuen, diverse groepen en de club zelf.
Daar moet je niet over gaan zeuren en zeg je alleen maar "chapeau" aan en voor alle betrokkenen ! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Raffalaldo, De_Lange, recalcitrant!, marke, Rebel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 18:49
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #48
Nou sorry hoor dat ik niet schrijf wat je wilt lezen, is jou probleem. Ik heb hier blijkbaar een andere mening over jammer voor je dan. Ik kan niet tegen dat slijm gedrag. Afgelopen seizoen liggen jullie onder elkaar, tijdens een wedstrijd te vechten. En tijdens/na jong twente worden de ultras uitgekotst, door de meeste hier. En waarom staan jullie nu samen, ieder zijn plek gewoon. Groetjes Sjeng.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 18:58
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
12de man #49
nou sjengske, volgens mij wordt jij dan nu uitgekotst :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 19:11
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #50
Nou dat respecteer ik, is jou mening. Maar moet ik in het vervolg maar schrijven wat de meeste willen lezen? groetjes Sjeng Bleize.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 19:15
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
12de man #51

Sjengske vaan mestreech schreef : Nou dat respecteer ik, is jou mening. Maar moet ik in het vervolg maar schrijven wat de meeste willen lezen? groetjes Sjeng Bleize.

Wat wil je nou? Een goede sfeer in het stadion, of dat iedereen met elkaar loopt te bekvechten? Hou toch op man, zeiken om te zeiken. Ga anders naar Roda als het je niet bevalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 19:24
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #52
Voor mij telt een ding: Mvv. Wat supporters waar ik niet bij zit/sta moeten ze zelf weten, maar mij valt dat op en wil daar graag vragen over stellen als dat al niet mag. Wat heb ik bij joda te zoeken, omdat ik een andere mening heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 20:22 01 sept 2013 20:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #53

Sjengske vaan mestreech schreef : Nou sorry hoor dat ik niet schrijf wat je wilt lezen, is jou probleem. Ik heb hier blijkbaar een andere mening over jammer voor je dan. Ik kan niet tegen dat slijm gedrag. Afgelopen seizoen liggen jullie onder elkaar, tijdens een wedstrijd te vechten. En tijdens/na jong twente worden de ultras uitgekotst, door de meeste hier. En waarom staan jullie nu samen, ieder zijn plek gewoon. Groetjes Sjeng.


Sjengske...dit is geen slijmgedrag. Verre van... Je mag best je eigen mening hebben, maar als je niet weet wat er allemaal achter de schermen heeft plaatsgevonden (en dat was niet niks), dan sla je helaas de plank mis met je opmerking.

Je hebt wel het resultaat gezien: dat was tijdens de wedstrijd uitstekend ! Daar hoor ik je helaas niets over zeggen, jammer!

Alle betrokkenen zijn nl de HELE week voorafgaand aan de wedstrijd in overleg geweest, hebben hun eigen trots moeten inslikken, een dikke streep onder het verleden getrokken en heel veel oud zeer heeft opzij moeten zetten. Dat is niet niks.

Juist doordat iedereen constructief een doel voor ogen had, namelijk uzze jonges steunen, kon zo iets moois gebeuren.
Je had voor de wedstrijd bij de supporterscabine moeten zijn, toen daar de voorbereiding voor de sfeeractie begon:
hoe daar samen alle supporters ( de SC, Ultras, Trepke B, oud Angelsiders en "losse" supporters) de schouders eronder zetten, met elkaar in gesprek gingen en handen geschud werden: MAGNEFIEK :thumbsup:
Dan nog de blik in Paul Rinkens' z'n ogen toen hij ons bedankte terwijl we de slingers van het veld haalden. :thumbsup:

Er is de afgelopen week meer vooruitgang bereikt en eenheid geschapen dan in alle praotkaffees en andere overlegstructuren samen. Daarvoor rest alleen maar hulde en RESPECT voor alle betrokkenen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske, Raffalaldo, De_Lange, Peter Pan, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 20:40
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #54
Thanks les rouges blancs om je helder beeld. Aan dit bericht heb ik tenminste wat, niet dat beledigingen. We staan allemaal voor een ding en dat is mvv. En aan je naam te zien ook Standard;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 20:48
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #55

Sjengske vaan mestreech schreef : Thanks les rouges blancs om je helder beeld. Aan dit bericht heb ik tenminste wat, niet dat beledigingen. We staan allemaal voor een ding en dat is mvv. En aan je naam te zien ook Standard;-)

Graag gedaan! :thumbsup:
M'n naam komt van een (oud) lied dat we vroeger (midden jaren 70) zongen en was inderdaad afkomstig vanuit Luik,
yep le Standard ...waarmee we toen een vriendschapsrelatie hadden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 21:05
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #56
Ik deel me liefde voor mvv met standard beide seizoenskaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 21:18 01 sept 2013 21:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #57

Sjengske vaan mestreech schreef : Ik deel me liefde voor mvv met standard beide seizoenskaart.


C'est l'équipe du Mestreech
Qui nous donne du grand football.
Nos joueurs sont les plus forts
Pour aller marquer les goals.
Ils ont déjà tout cassé
De la pointe du soulier.
Ils feront chanter,chanter
Le monde entier.
M.V.V. yé yé yé.
M.V.V. yé yé yé.
En avant,
En avant MVV


(tous ensemble)

Allons les rouges
Allons les rouges
Allons les rouges et blancs
Les rouges et blancs!

;)

ik ga trouwens ook wel eens naar le Standard en der Erster FC Köln

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 21:57
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
12de man #58
Was geweldig mehdi carcela werd gepresenteerd. 18 op 18 gehaald en de 0 nog steeds gehouden. Anderlecht encule.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2013 16:06 14 nov 2013 16:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
12de man #59
dat die jong-PSV uit buscombi niet onterecht was, toont dit bewijs uit het verleden (1969) aan.... :lachen:

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2013 09:06
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
12de man #60

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden