>
Ontvangen bedankjes 87
Volgens mij word dat automatisch verlengd/afgeschreven tenzij je het opzegt..sjoen-mestreech schreef : hoe word het dit jaar geregeld met de contributie van de supportsersclub?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
aait wief schreef : 1ste Nieuwsbrief Supportersclub MVV Maastricht, seizoen 2012-2013: Klik hier
Aswin schreef : MVVke, ik neem aan dat je lid bent van de SC en daardoor ook de nieuwsbrief hebt ontvangen en daar tevens ook de oproep hebt gelezen voor nieuwe bestuursleden?
Ik zou zeggen, meldt je aan als vervangend bestuurslid en probeer op deze manier wijzigingen door te voeren in de "rare" regels van de SC.
Overigens geldt dit ook voor andere leden van de SC Wil je wijzigingen? Meldt je aan!
MVVke schreef :
Aswin schreef : MVVke, ik neem aan dat je lid bent van de SC en daardoor ook de nieuwsbrief hebt ontvangen en daar tevens ook de oproep hebt gelezen voor nieuwe bestuursleden?
Ik zou zeggen, meldt je aan als vervangend bestuurslid en probeer op deze manier wijzigingen door te voeren in de "rare" regels van de SC.
Overigens geldt dit ook voor andere leden van de SC Wil je wijzigingen? Meldt je aan!
Dus eederein dee kritiekpunte/verbeterpunte heet, moot daan metein meh een functie goon vervulle? In dat geval zalle baanke, polletieke partije en de belastingdeens wel hiel väöl luij in 't bestuur höbbe....
't Geit d'r gewoen um tot ze luustere nao hun lede, want mèt dit soort regels loent 't gewoen gaar neet mie um lid te weure. Minder luij weure lid daan en tròw lede loupe weg. Dao hoofste daan ech gein bestuurslid veur te weure.
Raar, normaal lees 'ch toch beter gemotiveerde beriechte vaan d'ch..