Supportersclub MVV Maastricht

23 dec 2013 13:27
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #76
Ik dacht al dat ik aan het dementeren was daar ik nooit gehoord had dat er al een opvolger was. Zonder de opmerking van de kliklijn ben ik er tevreden mee maar die kliklijn maakt dat ook de rest van de bijdrage nu als wazig wordt ervaren.
Ik hoop op een snelle reactie van de supportersclub op dit krantenbericht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 13:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #77

Breurske schreef : Dat een aantal ( dezelfde ) moraal ridders als altijd zich hier niet in kunnen vinden verbaast mij niets.

Dus als je geweld en bedreigingen tegen werknemers van MVV afkeurt ben je een moraalridder.
Weten we dat ook weer.
Liever moraalridder dan aso.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

23 dec 2013 15:01
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #78
De Supportersclub MVV Maastricht zal op korte termijn een beargumenteerde rectificatie van dit bericht van deze dame moeten opstellen. Werk aan de winkel, niet slap achterover hangen!

23 dec 2013 16:50
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersclub MVV Maastricht #79
Hallo dames en heren,

Ten eerste willen wij aangeven jullie verontwaardiging te begrijpen, en zelfs te delen. Het beste vallen we dan ook maar direct met de deur in huis.

Er is geen enkel plan van de SC MVV om een anonieme 'kliklijn' te starten. Dit is iets waarmee wij ons niet willen en kunnen bemoeien. Aan onze woordvoerster is de vraag gesteld wat zij vond van de uitspraak van Paul Rinkens over het aangeven van 'de daders' van afgelopen woensdag. Hierop heeft zij geantwoord dat zo'n oproep niet effectief kan zijn en dat het misschien meer effect heeft als dit anoniem zou kunnen gebeuren. Hierop heeft zij wel benadrukt dat dit slecht is voor de geloofwaardigheid omdat er onterechte namen genoemd zouden kunnen worden en dat is het laatste wat wij als supportersclub willen. De opmerking was dus gericht aan het bestuur aan MVV waarmee er duidelijk gemaakt moest worden dat 'klikken' niet gaat werken.

Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat de context in dit bericht niet wordt genoemd, maar dit is inderdaad iets wat te wijden valt aan onervarenheid. De volgende keer zullen wij zeker voorzichtiger zijn in het doen van uitspraken. Verder willen wij ook vermelden dat wij inderdaad een vrij nieuw en jong bestuur zijn dat nog steeds behoefte heeft aan een top-voorzitter, vooral in deze tumultueuze tijden. Als jullie nog vragen hebben beantwoorden wij deze maar wat graag..

Veer blieve druime !!!

23 dec 2013 16:50
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #80

αναρχος schreef : kliklijn :puke: Stasi/Nsb praktijken in de geusselt. Rest van het artikel is natuurlijk ook een grote blamage.

dat dacht ik ook toen ik het las.
kliklijn dat past goed bij de NSB-er mentaliteit van Nederland
(het land van Anne Frank of een van de landen waar de meeste Joden werden gedeporteerd tijdens de 2-e wereld oorlog,
dacht ik). Overal schreeuwers

Elsen vond ik een redelijk goed interview geven naar afloop van Ajax - Mvv
Hij zegt alleen dingen die hij weet, en gaat niet speculeren over dingen waar hij niet zeker over is (daarom draait hij zo lang mee....).

Stuur enkele van het mvv bestuur maar eerst naar een cursus Communicatie/Rhetorik (vooral als ze in de media komen), dan verliezen ze minder geld en goodwill. In een goed bedrijf gebeurd dat :( , zelfs bij alle medewerkers opdat de communicatie op de vloer ook goed verloopt.

23 dec 2013 17:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #81

SC MVV Maastricht schreef : Hallo dames en heren,

Ten eerste willen wij aangeven jullie verontwaardiging te begrijpen, en zelfs te delen. Het beste vallen we dan ook maar direct met de deur in huis.

Er is geen enkel plan van de SC MVV om een anonieme 'kliklijn' te starten. Dit is iets waarmee wij ons niet willen en kunnen bemoeien. Aan onze woordvoerster is de vraag gesteld wat zij vond van de uitspraak van Paul Rinkens over het aangeven van 'de daders' van afgelopen woensdag. Hierop heeft zij geantwoord dat zo'n oproep niet effectief kan zijn en dat het misschien meer effect heeft als dit anoniem zou kunnen gebeuren. Hierop heeft zij wel benadrukt dat dit slecht is voor de geloofwaardigheid omdat er onterechte namen genoemd zouden kunnen worden en dat is het laatste wat wij als supportersclub willen. De opmerking was dus gericht aan het bestuur aan MVV waarmee er duidelijk gemaakt moest worden dat 'klikken' niet gaat werken.

Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat de context in dit bericht niet wordt genoemd, maar dit is inderdaad iets wat te wijden valt aan onervarenheid. De volgende keer zullen wij zeker voorzichtiger zijn in het doen van uitspraken. Verder willen wij ook vermelden dat wij inderdaad een vrij nieuw en jong bestuur zijn dat nog steeds behoefte heeft aan een top-voorzitter, vooral in deze tumultueuze tijden. Als jullie nog vragen hebben beantwoorden wij deze maar wat graag..

Wat is jullie reactie dan op het feit dat de krant schrijft dat de meerderheid van MVV supporters voor het vertrek is van Tini Ruijs, want dit komt ook uit de koker van jullie PR vrouw....
De volgende gebruiker (s) zei dank u kribbebieter

23 dec 2013 17:33
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersclub MVV Maastricht #82
De supportersclub is van mening dat vóór de gebeurtenissen van afgelopen woensdag er een ontevredenheid heerste over het resultaat van de keuzes van trainer Tini Ruijs. Nogmaals benadrukken wij dat wij de réden van vertrek tot in den diepste treuren.

Veer blieve druime !!!

23 dec 2013 18:02 23 dec 2013 18:03 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #83

SC MVV Maastricht schreef : De supportersclub is van mening dat vóór de gebeurtenissen van afgelopen woensdag er een ontevredenheid heerste over het resultaat van de keuzes van trainer Tini Ruijs. Nogmaals benadrukken wij dat wij de réden van vertrek tot in den diepste treuren.

Hebben jullie er ook wel eens bij stil gestaan dat de mensen die ontevreden zijn altijd het hardste klagen? nogal logisch dat je de Ruijs haters het hardste hoort op Facebook e.d. Degenen die het nog wel een tijdje willen aan zien hoor je minder of niet.

De uitspraak dat de meerderheid van de supporters blij is met het vertrek van Ruijs is gebaseerd op onderbuikgevoelens en zou m.i. niet zo officieel geuit moeten worden door de SC.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, San Marco, opadiehard, tcb

23 dec 2013 20:20
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #84
En toch heeft Floor ook gelijk met de laatste zin.
Er zijn mensen op facebook die inderdaad zeggen dat ze dit goed vinden wat er woensdag gebeurt
En van verschillende personen. Ze zeggen het meestal niet direct dat ze dit goed vinden maar met een omslag komt het hier wel op neer.

Deze ene persoon zegt ook leuke dingen na de incident van woensdag.

**** Ouh fack tini ruijs

**** Sjeet hem meir kepot kogel door de kop

23 dec 2013 20:40
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #85

SC MVV Maastricht schreef : De supportersclub is van mening dat vóór de gebeurtenissen van afgelopen woensdag er een ontevredenheid heerste over het resultaat van de keuzes van trainer Tini Ruijs. Nogmaals benadrukken wij dat wij de réden van vertrek tot in den diepste treuren.

Denk toch eerst eens goed na voor je dit soort reacties geeft. Neem de tijd om te overlegggen. Als ex-bestuurslid van de Supportersclub schaam ik me kapot over dit soort uitlatingen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, kribbebieter

23 dec 2013 21:33
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #86
Als lid van de SC ben ik niet blij met wat ik hier lees...

Het in de ether gooien van een willekeurige proefballon (anonieme kliklijn) en een ongefundeerde mening geven (supporters blij met het wegsturen van de trainer) vind ik ongepast.

Als je onervaren bent, dan toets je zoiets toch bij ervaren mensen?

Ik zou het in ieder geval netjes vinden als de SC zich zou scharen achter het initiatief om Ruijs , Voorn en steward een bloemetje te geven. Sterker nog, in mijn ogen had dit initiatief vanuit de SC moeten komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel, tcb

24 dec 2013 10:44
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #87

mvv4ever schreef : En toch heeft Floor ook gelijk met de laatste zin.
Er zijn mensen op facebook die inderdaad zeggen dat ze dit goed vinden wat er woensdag gebeurt
En van verschillende personen.

Daar twijfelt ook niemand aan mvv4ever. Dat heeft vrijwel iedereen ook gelezen op FB. Het gaat erom dat je zoiets niet nogmaals onder de aandacht moet brengen in de krant. En zeker als woordvoerder van de SC hoor je daar je mond over te houden. Dit komt onder de aandacht van een groot publiek. En datzelfde grote publiek heeft dan meteen weer een mening klaar over MVV (zonder verdere ins & outs te kennen): "Zie je wel... het is allemaal schorem daar in Maastricht" (of iets in die strekking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, mvv4ever

24 dec 2013 10:48
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #88

SC MVV Maastricht schreef : De supportersclub is van mening dat vóór de gebeurtenissen van afgelopen woensdag er een ontevredenheid heerste over het resultaat van de keuzes van trainer Tini Ruijs.

Zoiets behoor je als SC niet als mening naar buiten toe te ventileren. Ik ben het met Jeoff eens: dat zijn puur onderbuikgevoelens. Ook Rene Trost maakte keuzes waar een deel van het publiek ontevreden mee was. Idem dito Maaskant of Körver... om er maar eens een paar te noemen. Een trainer heeft altijd voor- en tegenstanders.

Erg zwak en bovenal amateuristisch SC MVV Maastricht...

24 dec 2013 11:31 24 dec 2013 11:32 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #89
Noe bin 'ch toch al jaore lid vaan de SC, meh dit beriech vin 'ch toch bezunder raar. Wie is 't meugelek tot iemes die zjus kump loere, dit soort oetspraoke kin en veural MAAG doen?
Ederein is vrij um te zègke en te dinke wat heer/zie vint, meh doech dat daan op persuunleke titel, en neet oet naom vaan de SC.
Euvergens vin 'ch ouch neet zjus vaan Breurske um te doen esof de ganse SC zoe fout is...

25 dec 2013 00:50
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #90
Ok, de oetsprake zien oet zien verband gehaold en de jongedame is nog onervare, mèr iech vin ut fentastisch tot zie MVV hellep.
D'r is niemand aanders opgestaande um die rol op te pakke en zie deit ut toch mèr!
Laote veer heur daan gèt mie krediet geve en neet metein hielemaol aof branne en heur hellepe boe ut kin.
Ze heet ouch al gehollepe beij VZM en brink dus ouch geld in kas veur MVV.
In eeder geval iemand mèt 'n MVV hart!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, aait wief

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden