Supportersclub MVV Maastricht

21 dec 2014 17:25
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #136
Als Veer zien MVV nog meer drank gaat verkopen dan zal het “nette” zeibelbajis nog meer klandizie krijgen. Geen fijn vooruitzicht met de cateringpunten in de directe omgeving.
Eigenlijk zouden deze toiletten gesloopt en vernieuwd moeten worden. Misschien is het een idee om dit met supporters te doen in samenwerking met een aantal sponsoren die het materiaal leveren. Slopers, loodgieters, tegelzetters en elektriciens zouden zich dan kunnen melden.
Wellicht zou het mogelijk zijn om op tactische plaatsen geel/zwarte tegeltjes te plaatsen en te werken met hoogteverschillen voor de iets grotere jongens.
Wat geldt voor de pisbakken, geldt uiteraard ook voor de dames toiletten.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2014 07:17
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #137
' zeibelbaijs' WTF? Boe geit 't heij euver? 't Waols vaan diech kin iech euver 't algemein good volge.... mèh höbste op zoondagmiddag te lang bove ( en in) 'ne blauwe Chimay gehaange of zoe???
Euverigens zien ouch de pissoirs of pispäölkes in de geusselt te good veur die feiselijke kleuren. Dat deit me neet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2014 07:58
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #138

Roei baank schreef : Als Veer zien MVV nog meer drank gaat verkopen dan zal het “nette” zeibelbajis nog meer klandizie krijgen. Geen fijn vooruitzicht met de cateringpunten in de directe omgeving.
Eigenlijk zouden deze toiletten gesloopt en vernieuwd moeten worden. Misschien is het een idee om dit met supporters te doen in samenwerking met een aantal sponsoren die het materiaal leveren. Slopers, loodgieters, tegelzetters en elektriciens zouden zich dan kunnen melden.
Wellicht zou het mogelijk zijn om op tactische plaatsen geel/zwarte tegeltjes te plaatsen en te werken met hoogteverschillen voor de iets grotere jongens.
Wat geldt voor de pisbakken, geldt uiteraard ook voor de dames toiletten.


Is dit niet iets wat de verhuurder van het stadion moet verzorgen? Zo nee, of als MVV er iets aan kan verdienen wil ik hier wel graag mijn medewerking aan verlenen, pas de probleme.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2014 11:19
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #139

aait wief schreef : ' zeibelbaijs' WTF? Boe geit 't heij euver? 't Waols vaan diech kin iech euver 't algemein good volge.... mèh höbste op zoondagmiddag te lang bove ( en in) 'ne blauwe Chimay gehaange of zoe???
Euverigens zien ouch de pissoirs of pispäölkes in de geusselt te good veur die feiselijke kleuren. Dat deit me neet!


Ter voorbereiding op de voettocht naar Banneux a.s. woensdag zit ik al een aantal avonden in afzondering in Hermalle sur Argenteau. Hier staat de enigste kerst chalet waar men Leffe chaud pur sang van de tap heeft. Delicieux. Ik hoop dat dit een plausibele verklaring is voor bovenstaande bargoense opmerking.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2015 10:12
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #140
Volgens mij was dit nog nergens geplaatst op het forum? Goed ter herinnering iig:

Algemene Leden Vergadering 02 april 2015

Op donderdag 2 april zal de jaarlijkse Algemene ledenvergadering van de Supportersclub MVV Maastricht worden gehouden in het supporterscafé “de Gouden Ster”.

Reserveer deze datum dus alvast in je agenda! Bepaal mee en bouw mee aan de toekomst van de Supportersclub.

Het verslag van de secretaris en het financieel jaarverslag zal direct voorafgaande aan de ALV ter beoordeling uitgedeeld worden.

(Tegen-)kandidaten voor de vacante bestuursfuncties dienen zich voorafgaand aan de ALV melden bij het bestuur. Een tegenkandidaat voor enigerlei functie in het bestuur dient zich gesteund te zien door 10% van het aantal stemgerechtigde leden.

Locatie: Café de Gouden Ster

Aanvang: 20.00h

Agenda ALV

1 Opening

2 Mededelingen

3 Verslag van de secretaris

4 Financieel verslag / kascontrole

5 Verkiezing nieuw bestuur Aftredende bestuursleden: Kim Kikken – Secretaris Albert Thijssens – Algemene zaken Ton Peters – Busreizen / programmaboekje

De aftredende bestuursleden stellen zich weer herkiesbaar met de opmerking dat Kim algemene zaken en busreizen zal gaan doen en Albert het secretariaat officieel over neemt.

De functie van voorzitter is nog vacant. Bij afwezigheid van kandidaten zal deze functie zo lang als nodig ad interim binnen het nieuwe bestuur ingevuld worden.

6 Rondvraag

Na afsluiting van het officiële gedeelte zal Stijn Provoost van het MVV kantoor aanschuiven om verschillende zaken betreffende het MVV kantoor toe te lichten en om een goede uitleg te geven bij de opzet van de z.g. voetbalpiramide welke vanaf het seizoen 2016-2017 van kracht gaat worden. Komt allen en laten we MVV blijven steunen met ons support!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden