Supportersclub MVV Maastricht
- Punker73
-
- Administrator
-
Re: Supportersclub MVV Maastricht
30 Nov 2014 16:33Nergens gecommuniceerd of niks ..... is de supportersclub hier zomaar zonder slag of stoot mee akkoord gegaan?
I want to be a fan again!!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
30 Nov 2014 17:18Ik hoop in ieder geval dat de inhoud van de vitrinekasten en de beamer retour SC gaat.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2014 17:39Bove in de kentien kreeg M.V.V. de Zwarte Piet touwgespäöld, mer es 'n verhaol inderdaod 2 kante heet, liekent 't m'ch toch neet miejer es logisch tot M.V.V. teks en oetlègk kump geve euver wie 't daan wel zit.
Want es lid vaan de SC bin 'ch noe wel sjoen m'n ''stamcafe'' vaan nao de wedstrijd zoemer opins kwiet?
Dus...tèks en oetlègk gere.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2014 17:42 - 30 Nov 2014 17:44De SC zal spoedig communiceren naar de achterban, maar eerst moeten we uitzoeken hoe en wat er nou precies gebeurd is en gaat gebeuren. Iedereen heeft recht op tekst en uitleg.
Uiteraard zullen we de spullen die daar staan niet vergeten.
- jeoff
-
- Administrator
-
30 Nov 2014 18:47Vroeger was die ruimte al een spelershome. Ik kan me voorstellen dat het voor de spelers ook fijn is om zo'n ruimte te hebben. Maar het is toch een vreemde gang van zaken op deze manier op zijn zachts gezegd! Hopelijk komt er vervangende ruimte, maar ik zou niet weten waar.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
01 Dec 2014 08:52Wie heeft dit bepaald en waarom is dit niet gecommuniceerd?
Ik heb verdorie nog 16 munten liggen!
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
01 Dec 2014 09:24Fatsoenshalve zul je ook ervoor moeten zorgen dat de munten kunnen worden ingewisseld tegen het ervoor betaalde bedrag.
- Punker73
-
- Administrator
-
01 Dec 2014 09:50 - 01 Dec 2014 09:53De Zwarte Vogel wrote: Zo ga je niet om met een groep mensen die je club een zo goed hart toedraagt. Je jaagt je meest trouwe fans het stadion uit. Het lijkt wel opzet van degenen die ervoor moeten waken dat MVV Maastricht meer sympathie krijgt, om de weerstand tegen MVV te verhogen. Dat je ook nog doet zonder vooroverleg, maakt de handelwijze van de verantwoordelijken nog onbetamelijker.
Fatsoenshalve zul je ook ervoor moeten zorgen dat de munten kunnen worden ingewisseld tegen het ervoor betaalde bedrag.
Mij gaat het niet om de munten mij gaat het om het feit dat wederom MVV de supporter een trap in de rug geeft door een grote groep trouwe, nee wacht, hondstrouwe supporters uit hun home te schoppen. Ik vind het werkelijk schandalig hoe MVV met hun supporters omgaat. Dan kun je 20 supportersoverleggen of praotkaffee's opzetten en lullen dat je een ons weegt maar ik ben er helemaal klaar mee. Als ze je nodig hebben ben je de belangrijkste groep van de wereld en als je nog niet buiten staat is het al weer voorbij ....
Voor wat betreft de Supportersclub kan MVV besloten hebben wat ze willen maar ze kunnen nog steeds (zelfs achteraf) eisen dat ze hun ruimte mogen behouden (of deze samen met de spelers te gebruiken). Ik begreep namelijk dat ze voornamelijk door de week in die ruimte moeten zijn na trainingen etc. Dan kan op vrijdag avond de ruimte gewoon als supportershome blijven bestaan. Met alle respect maar als de merchandise al naar veer zien MVV is, het supportershome verleden tijd is wat doen ze dan wel nog op de busreizen na?
- Boschpoort
-
- Administrator
-
01 Dec 2014 10:04Ik begrijp best dat de spelers een ruimte moeten hebben op trainingsdagen nu Klein Geusselt verleden tijd is.
Maar op wedstrijddagen lijkt me dat tamelijk onzinnig. Dan horen de spelers bij de supporters en sponsors te zijn.
De mensen die op wedstrijddagen in de supportershome boven de Ster komen zijn de meest trouwe die er zijn. Sommigen komen al tientallen jaren naar MVV en worden op deze wijze op een onacceptabele manier geschoffeerd.
MVV moet zich kapot schamen als dit doorgezet wordt en deze plek van de supporters wordt afgepakt zonder een alternatief te bieden.
- Punker73
-
- Administrator
-
01 Dec 2014 11:07I want to be a fan again!!!
- middenstip
-
- Platinum Member
-
01 Dec 2014 11:15Wordt het niet tijd dat Elsen zijn conclusies trekt.
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
01 Dec 2014 11:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Punker73
-
- Administrator
-
01 Dec 2014 11:49 - 01 Dec 2014 11:49I want to be a fan again!!!
- Punker73
-
- Administrator
-
01 Dec 2014 11:59Kotspoejer wrote: Als MVV niets aan deze maatregel kan doen (maar ook als dat wel zo is), kom dan gvd op zijn minst met een (goed) verhaal, zodat e.e.a. duidelijk is voor iedereen. Zorg dan ook z.s.m. voor een fatsoenlijk alternatief. Denk aan je trouwe supporters!!!
Misschien krijgen we nu als "pleps" supporter wel toegang tot de business club??
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
01 Dec 2014 12:03Please Log in or Create an account to join the conversation.