Supportersclub MVV Maastricht
30 nov 2014 16:33
Ik kreeg vrijdag te horen dat afgelopen keer de laaste keer was dat supporters in het supportershome boven de gouden ster toegang hadden. Bij navraag kreeg ik te horen dat de ruimte vrijgemaakt gaat worden als spelershome en dat alle supporters die al jaren na elke thuiswedstrijd daar met veel plezier een pilsje drinken kunnen vertrekken ...... en waarnaar toe?
Nergens gecommuniceerd of niks ..... is de supportersclub hier zomaar zonder slag of stoot mee akkoord gegaan?
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
30 nov 2014 17:18
Wat ik begrijp van Gaston is ook de SC afgelopen wedstrijd hiermee geconfronteerd geworden / voor een voldongen feit gezet.
Ik hoop in ieder geval dat de inhoud van de vitrinekasten en de beamer retour SC gaat.
30 nov 2014 17:39
Ein vaan de personeelslede dao wis m'ch te vermèlde tot Edmond (de heurder) ''not amused'' waor mèt wie 't allemaol verloupe is. Wie 'ch dao tege 'n aontal hiere (de desbetreffende lui weite wel wee) euver klaogde, koum 't dr min of mier op neer tot e verhaol 2 kante heet.
Bove in de kentien kreeg M.V.V. de Zwarte Piet touwgespäöld, mer es 'n verhaol inderdaod 2 kante heet, liekent 't m'ch toch neet miejer es logisch tot M.V.V. teks en oetlègk kump geve euver wie 't daan wel zit.
Want es lid vaan de SC bin 'ch noe wel sjoen m'n ''stamcafe'' vaan nao de wedstrijd zoemer opins kwiet?
Dus...tèks en oetlègk gere.
30 nov 2014 17:42
30 nov 2014 17:44 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Het klopt inderdaad, niemand maar dan ook niemand binnen de Supportersclub MVV of Veer zien MVV wist hiervan. Ik moest dan ook lachen toen de mensen het zeiden, omdat ik gewoon dacht dat ze me aan het bezeiken waren. Maar toen Edmond van de Gouden Ster naar boven kwam en het vertelde wisten we het zeker, dit was de laatste avond Supportershome, vanaf nu is het het Spelershome.
De SC zal spoedig communiceren naar de achterban, maar eerst moeten we uitzoeken hoe en wat er nou precies gebeurd is en gaat gebeuren. Iedereen heeft recht op tekst en uitleg.
Uiteraard zullen we de spullen die daar staan niet vergeten.
Boe is dat feeske?
30 nov 2014 18:47
Hmm fijn is dat.. ik heb nog een stuk of 10 van die gouden ster munten die ik dan niet zal opmaken. En ondanks dat ik er de laatste tijd niet meer zo veel kwam was het atijd een leuke uitvalsbasis na de wedstrijden.
Vroeger was die ruimte al een spelershome. Ik kan me voorstellen dat het voor de spelers ook fijn is om zo'n ruimte te hebben. Maar het is toch een vreemde gang van zaken op deze manier op zijn zachts gezegd! Hopelijk komt er vervangende ruimte, maar ik zou niet weten waar.
01 dec 2014 08:52
Wat is dít nu weer voor iets?
Wie heeft dit bepaald en waarom is dit niet gecommuniceerd?
Ik heb verdorie nog 16 munten liggen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel
01 dec 2014 09:24
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Zo ga je niet om met een groep mensen die je club een zo goed hart toedraagt. Je jaagt je meest trouwe fans het stadion uit. Het lijkt wel opzet van degenen die ervoor moeten waken dat MVV Maastricht meer sympathie krijgt, om de weerstand tegen MVV te verhogen. Dat je ook nog doet zonder vooroverleg, maakt de handelwijze van de verantwoordelijken nog onbetamelijker.
Fatsoenshalve zul je ook ervoor moeten zorgen dat de munten kunnen worden ingewisseld tegen het ervoor betaalde bedrag.
01 dec 2014 09:50
01 dec 2014 09:53 door Punker73.
De Zwarte Vogel schreef : Zo ga je niet om met een groep mensen die je club een zo goed hart toedraagt. Je jaagt je meest trouwe fans het stadion uit. Het lijkt wel opzet van degenen die ervoor moeten waken dat MVV Maastricht meer sympathie krijgt, om de weerstand tegen MVV te verhogen. Dat je ook nog doet zonder vooroverleg, maakt de handelwijze van de verantwoordelijken nog onbetamelijker.
Fatsoenshalve zul je ook ervoor moeten zorgen dat de munten kunnen worden ingewisseld tegen het ervoor betaalde bedrag.
Mij gaat het niet om de munten mij gaat het om het feit dat wederom MVV de supporter een trap in de rug geeft door een grote groep trouwe, nee wacht, hondstrouwe supporters uit hun home te schoppen. Ik vind het werkelijk schandalig hoe MVV met hun supporters omgaat. Dan kun je 20 supportersoverleggen of praotkaffee's opzetten en lullen dat je een ons weegt maar ik ben er helemaal klaar mee. Als ze je nodig hebben ben je de belangrijkste groep van de wereld en als je nog niet buiten staat is het al weer voorbij ....
Voor wat betreft de Supportersclub kan MVV besloten hebben wat ze willen maar ze kunnen nog steeds (zelfs achteraf) eisen dat ze hun ruimte mogen behouden (of deze samen met de spelers te gebruiken). Ik begreep namelijk dat ze voornamelijk door de week in die ruimte moeten zijn na trainingen etc. Dan kan op vrijdag avond de ruimte gewoon als supportershome blijven bestaan. Met alle respect maar als de merchandise al naar veer zien MVV is, het supportershome verleden tijd is wat doen ze dan wel nog op de busreizen na?
01 dec 2014 10:04
Helemaal eens Punker.
Ik begrijp best dat de spelers een ruimte moeten hebben op trainingsdagen nu Klein Geusselt verleden tijd is.
Maar op wedstrijddagen lijkt me dat tamelijk onzinnig. Dan horen de spelers bij de supporters en sponsors te zijn.
De mensen die op wedstrijddagen in de supportershome boven de Ster komen zijn de meest trouwe die er zijn. Sommigen komen al tientallen jaren naar MVV en worden op deze wijze op een onacceptabele manier geschoffeerd.
MVV moet zich kapot schamen als dit doorgezet wordt en deze plek van de supporters wordt afgepakt zonder een alternatief te bieden.
01 dec 2014 11:07
01 dec 2014 11:15
middenstip
Platinum Boarder
Zo dat is het dus, na 64 jaar MVV supporter te zijn, wordt ik weggejaagd door Elsen en zijn bende.
Wordt het niet tijd dat Elsen zijn conclusies trekt.
01 dec 2014 11:41
Kotspoejer
Expert Boarder
Als MVV niets aan deze maatregel kan doen (maar ook als dat wel zo is), kom dan gvd op zijn minst met een (goed) verhaal, zodat e.e.a. duidelijk is voor iedereen. Zorg dan ook z.s.m. voor een fatsoenlijk alternatief. Denk aan je trouwe supporters!!!
01 dec 2014 11:49
01 dec 2014 11:49 door Punker73.
Op onze facebook pagina staat een oproep .. als iedereen die zoveel mogelijk wil delen kunnen wij als fans misschien nog iets doen voordat het te laat is ....
FACEBOOK
01 dec 2014 11:59
Kotspoejer schreef : Als MVV niets aan deze maatregel kan doen (maar ook als dat wel zo is), kom dan gvd op zijn minst met een (goed) verhaal, zodat e.e.a. duidelijk is voor iedereen. Zorg dan ook z.s.m. voor een fatsoenlijk alternatief. Denk aan je trouwe supporters!!!
Misschien krijgen we nu als "pleps" supporter wel toegang tot de business club??
01 dec 2014 12:03
Kotspoejer
Expert Boarder
Wordt het daar tenminste ook weer iets drukker!
Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden