Supportersclub MVV Maastricht

31 juli 2012 12:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #16
Wat dat internet betaole betref Punker, 't geit gewoen ech te wied. Iech haol 't meh weer 'ns aon: Luij wie beveurbeeld opa Dresens, kinste neet vaan verlange tot ze hun oetwedstrijde via dit systeem goon betaole. En este veur d'n eine 'n oetzundering maaks, mooste dat veur d'n aandere ouch doen.
Daobijj, d'n vergelieking mèt 'ne webwinkel geit volgens miech toch ech neet op. De Sc is naomelek gaar geine webwinkel. De kins dus beveurbeeld wel 'n sjèrp koupe en los betaole in de keet, en daan neet de bösreize? Inmiddels höb 'ch al 'n aontal luij gesproke die zoewiezo geine zin höbbe in dit via internet te goon doen ('t betaole vaan oetwedstrijde). En iech goon d'r vaan oet tot eeder veur ziech dao vas 'n gooj reije veur heet. Iech vin dus neet tot de SC 't daorum verpliech kint stèlle. Al begriep iech zeker wel tot dit veur de SC 'ne hiele houp gesleip mèt geld sjeelt.

Aswin, check euver 5 menute d'ne pb eve, daan is 'r veerdeg ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 13:00
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #17
MVVke sorry ik zie nu net dat ik niet goed gelezen heb ... ik dacht dat het ging over het lid worden van de SC om te betalen via automatische incasso maar jij hebt het over het betalen van de busreizen naar uitwedstrijden.

Sorry dan heb je idd gelijk en vind ik ook niet dat je de mensen moet verplichten om dit via de website te betalen. Daar heb je volledig een punt. Ik vind zeker dat ze de mogelijkheid moeten krijgen om dit te doen maar niet de verplichting. Jammer dat er ook niet vooraf een keer naar buiten gecommuniceerd wordt wat de leden eigenlijk willen / niet willen. Dit forum zou onder andere een perfect plek zijn om een keer aan de fans te vragen wat voor hun wel een reden zou zijn om lid te worden van een SC of wat zij dan wel verwachten dat er gebeurd maar dit gebeurt helaas niet.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 13:13
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersclub MVV Maastricht #18
Naar aanleiding van diverse posts op zowel facebook als op het forum over busreizen naar uitwedstrijden, het volgende:
Doelstelling was én is: Zoveel mogelijk supporters (leden én niet-leden) zo goedkoop mogelijk, tegen een vaste prijs, naar uitwedstrijden te brengen.
Daarnaast is naar aanleiding van de discussie op het forum ten aanzien van het al dan niet doorgaan van busreizen, het begrip “bij voldoende deelname” fors naar beneden bijgesteld. In de begroting voor het seizoen 2012-2013 is de marge, als gevolg van deze uitgangspunten, per uitsupporter ter afdekking van eventuele tekorten zeer minimaal (€ 0,68 per supporter, per uitwedstrijd).

De prijsstelling van de verplichte buscombi’s – mét eenheidsprijs - is echter een onderwerp waar we – als bestuur van de SC- binnenkort zeker nog op terug zullen komen. Een aantal van de argumenten op MVVFans.nl en op facebook met betrekking tot de prijsstelling van de verplichte buscombi’s, snijden zeker hout. De afspraak met MVV “eenheidsprijs bij verplichte buscombi’s” (er is per slot van rekening géén andere mogelijkheid deze wedstrijd te bezoeken) zal desondanks blijven bestaan. Gevolg van deze afspraak is dat óf de leden of de niet-leden zich op enigerlei wijze benadeeld zullen voelen c.q bevoordeeld zullen zijn. Maar nogmaals, we gaan op dit onderwerp – én op de voordelen als lid van de SC- zeker terugkomen.

Met betrekking tot de informatie in de nieuwsbrief over de uitwedstrijd naar tegen FC Eindhoven is een storende fout geslopen. Forumlid Pepernoot heeft ons hierop gewezen, waarvoor dank. In de nieuwsbrief is nl. vermeld dat er voor verplichte buscombi’s een eenheidstarief van € 25 gehanteerd zou worden, gelijktijdig werd de prijs in een ander artikeltje voor deze wedstrijd voor leden gesteld op € 22,50. Omdat er voor de buscombi reeds een 30-tal kaarten verkocht zijn en over de prijsstelling van deze wedstrijd reeds ruim gecommuniceerd is blijft de prijs voor deze verplichte buscombi onveranderd.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 14:18
2april1902
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #19
Een politiek zeer correct antwoord echter wordt hier nog steeds geen antwoord gegeven op de betreffende vragen omtrent het internet betalen en het meer raadplegen van fans / supporters als het gaat over hun meningen en de voordelen van lidmaatschap.

Overigens vind ik het ridicuul om te zeggen dat omdat je alleen met een busreis naar het stadion gaat je ineens geen korting meer kunt krijgen (dan moet je maar gewoon lid worden van de supportersvereniging).

opgeriech twie-april-negentienhonderentwie
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 14:53
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #20
Heb gisteren een mailtje gestuurd naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de vraag of ik via de mail kan opgeven voor de buscombi naar Eindhoven en zo niet, of er nog kaarten te halen zijn vanavond. Jammer genoeg nog geen antwoord op gehad, misschien of iemand hier weet of het nog via de mail kan dat opgeven? Weet ik tenminste of ik vanavond moet gaan of niet.

BVD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 15:51
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #21
@ peter pan

2 berichten boven jou staat er van de sc een heel bericht. in dit bericht staat dit geschreven: Omdat er voor de buscombi reeds een 30-tal kaarten verkocht zijn.

Hieruit haal ik op tot er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn. 30 van de 123 kaarten zijn er dan verkocht op het moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 16:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #22
Ja ok, dat zie ik nu dus ook dat er nog kaarten zijn. Thnx.
Maar nu heb ik me al opgegeven via de mail maar heb daar geen antwoord op gehad, dus weet niet of het uberhaupt mogelijk is om via de mail aan te melden. Zo wel, dan hoef ik vanavond niet meer in de rij gaan staan. Zo nee, dan weet ik zeker dat ik moet gaan vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 16:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #23
Ik denk dat het toch noodzakelijk is om zelf even te gaan in verband met die onhandige omwisselbiljetten die je dan krijgt.
Bovendien wil de sc waarschijnlijk direct de betaling ontvangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 16:54
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #24
Dan toch maar even langsgaan inderdaad, tenzij ik nog wat te horen krijg via de mail.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 10:04
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #25
De grootste hit op de Gentse Feesten. 'U dikke ma': voetbalopera over AA Gent.

www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=5N3LJB07

Met LRB in de gelederen zou dit in Maastricht ook een hit kunnen worden. Misschien iets voor Maastricht Culturele Hoofdstad 2018.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 13:13 03 aug 2012 13:13 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #26
Naar aanleiding van diverse posts op facebook en het forum over o.a. de nieuwe manier van boeken en afrekenen voor de busreizen, geven we hier de overwegingen hoe we tot dat besluit gekomen zijn.

De werkdruk op het beperkte aantal vrijwilligers in het bestuur van de SC in zij algemeenheid en meer specifiek rondom de busreizen is vrij groot. Via de een meer professionele aanpak van onder andere de website (ledenadministratie en busreizen) trachten we enerzijds de werkdruk op de beperkte personele capaciteit van het vrijwillig kader zo laag mogelijk te houden en gelijktijdig waar mogelijk hun veiligheid zo goed als kan te waarborgen.
Er werd in afgelopen jaren bij het boeken van uitwedstrijden in de keet van de supportersclub met veel (soms erg veel) contant geld gewerkt. Dat varieerde van enkele 10-tallen tot soms duizenden Euro’s. Éenmaal zelfs méér dan € 10.000. Van onze vrijwilligers werd vervolgens verwacht dat ze – met dat geld op zak – soms een drukke tribune opgingen - ook zij zijn supporters -, de wedstrijd gingen bijwonen, naderhand uiteraard als supporter de overwinning vierden, om vervolgens bij nacht en ontij het geld te vervoeren en dit thuis ergens in een oude sok onder het matras veilig op zouden slaan…

Deze handelswijze voelde niet alleen ongemakkelijk , het bracht voor onze vrijwilligers stevige persoonlijke risico’s met zich mee (diefstal, verlies etc.)…. Ook voor de SC als geheel kleven behoorlijke financiële risico’s aan deze werkwijze. Met andere woorden deze situatie was en is onwenselijk, kan en moet véél beter en vooral met véél minder risico’s en dus veiliger.
Het bestuur van de Supportersclub voelt zich tegen deze achtergrond verantwoordelijk voor de veiligheid van onze vrijwilligers. We willen niet dit soort onprofessionele en onveilige situaties verder laten voortduren. We willen onze vrijwilligers niet aan dit soort risico’s blootstellen.
Zodoende is gekozen om via de makkelijke en veilige webomgeving van de nieuwe website een oplossing te zoeken In deze omgeving kan zowel de ledenadministratie als het boeken van uitwedstrijden op een voor alle partijen veilige en professionele manier worden afgehandeld.
Dus geen gedoe meer met papieren formuliertjes om je als lid van de SC aan- of af te melden of in de rij te staan voor een busreis naar een uitwedstrijd. (zie wat bijvoorbeeld nu gebeurt met de 1ste uitwedstrijd naar Eindhoven).
Voor onze vrijwilligers ook geen uren vrije tijd meer spenderen in een tochtige keet met uiteindelijk een al dan niet aantal verkochte busreizen.
Maar óók en vooral géén onveilig gehannes meer met geld – soms veel geld- laat in de avond over straat.

Vandaar dat we uit veiligheids- maar ook uit puur praktische- overwegingen deze manier van boeken invoeren.

Uiteraard, de commissie busreizen (Ton en Kim) kent de MVV-supporter als geen ander – zijn er situaties denkbaar waarin supporters niet in staat zijn uitwedstrijden digitaal via de website af te handelen.
Daar zal in ieder geval -incidenteel en in alle redelijkheid en billijkheid- rekening mee worden gehouden.

Hierbij geldt overigens niet dat de uitzondering voor de één, automatisch de uitzondering voor de ander betekend. Dit zal van geval tot geval bekeken worden.
Meldt je in zo’n geval even bij Ton of Kim aan het loket van de Supportersclub MVV Maastricht bij de Geusselt.

Overigens zitten we nog volop in de testfase. We streven er naar dat we het zaakje voor de wedstrijd Veendam - MVV klaar hebben.

bron SC Mvv Facebook

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 14:28
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #27
Een duidelijk verhaal!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 21:13
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
Supportersclub MVV Maastricht #28
Vandaag is begonnen met de ontmanteling van de supporterskeet! Zaterdagochtend gaat een ploegje vrijwilligers van de Supportersclub de rest van de keet slopen en opruimen.
Indien er zich nog mensen geroepen voelen om mee te helpen (slopen / opruimen van het slooppuin - er staat een container): We starten tussen 9 en half 10.
Reageer even via de facebook pagina van de SC als je wilt meewerken.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 16:27
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #29
Blijf het een belachelijk idee vinden, dat alles via facebook moet lopen.
Ik weiger pertinent om een account aan te maken.
Ik en ook andere trouwe volger(s) van Us Matadoren moet de mogelijkheid geboden worden om op de oude manier zich aan te melden.
Betalen kan altijd contant op de dag zelf of aan het supportersloket.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2012 23:49 13 aug 2012 00:11 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #30
Aait Wief rukt eigenhandig keet supportersclub uit elkaar



Ton Peters werpt restanten gesloopte keet met brute kracht in container terwijl publiek bewonderend toekijkt

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden