Supportersclub MVV Maastricht

01 dec 2014 12:18
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #106
Los van het (wederom) gebrek aan degelijke communicatie die nu (terecht) woede en onbegrip veroorzaakt...

Wie is eigenlijk eigenaar/verhuurder van deze ruimte? De Gouden Ster (beneden) wordt toch ook gehuurd en de ruimte zelf is eigendom van ... ?

Vraag me af wie je dan moet aankijken op het anders verhuren/gunnen van deze ruimte? Is dat MVV zelf of de eigenaar/verhuurder van deze ruimte??

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 12:43
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #107
Dan ga ik even gissen maar volgens mij is dat de gemeente Maastricht. Dit hoort volgens mij namelijk bij de velden, tribune en kleedkamers.

Maar eigenlijk maakt dit niks uit ..... MVV weet heel goed dat deze ruimte door de supporters gebruikt wordt en kan dus ook contact opnemen met hun om vooraf te bespreken wat er mogelijk is (of op zijn minst) mee te denken voor een oplossing. MVV accepteerd nu gewoon de ruimte en zal het schijnbaar geen ene reet uitmaken dat de supporters moeten schuiven. Voor het feit dat ze altijd roepen de supporters zo belangrijk te vinden is dit dus hier helemaal niet het geval (en dat is niet de 1e keer hoor). Dus los van of zij wel of niet anders kunnen gaat het ook WEER over de manier waarop alles gaat mbt supporters.
Misschien moeten we ons een gaan aanmelden als maatschappelijk project bij de stichting MVV.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 14:09
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #108
Dit is gewoon weer een bevestiging dat het bestuur totaal niet geeft om de supporters.
Het word echt tijd om een een grote bezem er door te halen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 16:23 01 dec 2014 16:24 door aait wief. Reden: Tikfout
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #109

Punker73 schreef : Dan ga ik even gissen maar volgens mij is dat de gemeente Maastricht. Dit hoort volgens mij namelijk bij de velden, tribune en kleedkamers.

Maar eigenlijk maakt dit niks uit ..... MVV weet heel goed dat deze ruimte door de supporters gebruikt wordt en kan dus ook contact opnemen met hun om vooraf te bespreken wat er mogelijk is (of op zijn minst) mee te denken voor een oplossing. MVV accepteerd nu gewoon de ruimte en zal het schijnbaar geen ene reet uitmaken dat de supporters moeten schuiven. Voor het feit dat ze altijd roepen de supporters zo belangrijk te vinden is dit dus hier helemaal niet het geval (en dat is niet de 1e keer hoor). Dus los van of zij wel of niet anders kunnen gaat het ook WEER over de manier waarop alles gaat mbt supporters.
Misschien moeten we ons een gaan aanmelden als maatschappelijk project bij de stichting MVV.


@punker: Gissen is nooit goed, schept alleen maar onduidelijkheid en helpt geruchten de wereld in. De gemeente is als zodanig geen partij in dit verhaal.
Feit is dat er - volgens mijn info- géén contact is geweest met de SC ( als zijnde de formele samenwerkingspartner voor het supportershome).
Blijkbaar is ook het supporterscollectief - dat opkomt voor de belangen van alle supporters en waarin de SC in vertegenwoordigd is- niet betrokken in dit besluit.
Men (MVV) schiet zichzelf op deze manier meer dan alleen in de voet. Men amputeert op deze manier één van de benen die deze club dragen. Zaak dat er dus vanuit MVV heel snel met een reactie gekomen gaat worden. Voorzover ik weet stond het supportershome ook op het verlanglijstje ( programma van Eisen) van MVV als één van de ruimtes voor de nieuwe sporthal die naast / tegen de Boschpoort komt te liggen. Het nu schrappen van het supportershome is in dit verband niet echt slim te noemen.
Alternatieven? Kantine Sporthal ( op dit moment geen uitbater meer?), benedenruimte sporthal. Misschien is daar vanuit MVV iets te regelen?
Kompleminte
Herman
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 23:13
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #110
Als de gemeente geen partij is, wie dan wel? Volgens mij is MVV ook geen eigenaar van deze ruimtes, of wel?
MVV huurt toch ook maar en de Gouden Ster is ook gehuurd, net zoals de business ruimte verhuurd is?

We blijven gissen en dus heeft Punker een punt.

Wie moet dit oplossen, communiceren, helderheid verschaffen?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 23:57 02 dec 2014 00:00 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #111
Edmond van de Gouden ster is de uitbater van de ruimte en heeft hier de zeggenschap in. Punt. Als hij de ruimte aan MVV geeft, geeft hij die aan MVV. Het is Edmond geweest die dit vrijdag heeft gecommuniceerd dat het home per direct sluit. Tja en ieder verhaal heeft 2 kanten. Qua communicatie en hoe de besluitvorming nou precies gelopen is.

Dit zijn de feiten die er liggen.

De supporter is de dupe, en daar is heeeel snel over heen gestapt of totaal niet bij stil gestaan. Dat is heel erg en moet rechtgezet worden!

Reken maar dat we ermee bezig zijn en er spoedig op terugkomen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 08:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #112
Volgens mij is MVV de hoofdhuurder van de ruimte en worden de Gouden Ster en de ruimte erboven aan Edmond onderverhuurd. Ik denk dat de supportersclub een soort 'recht van gebruik' heeft mbt het supportershome maar geen formele partij is. Maar de sc, en vooral de supporters die er wekelijks zitten, zijn wel de dupe van wat er nu gebeurt.

Ik weet niet of MVV de ruimte per direct heeft opgeeist. Misschien is het wel aangekondigd dat het op termijn stond te gebeuren en heeft Edmond besloten de tent direct dicht te gooien. Ik weet het niet. Ben benieuwd naar de officiele verklaring vanuit MVV. Die zijn ze ons toch wel schuldig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 08:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #113
Het lijkt er voor mij op dat de sc nu het slachtoffer wordt van onenigheid tussen Edmond en MVV. Maar ook dat is puur speculeren. We wachten af.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 08:48
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #114
Het kan ook zo zijn, dat de baten niet tegen de kosten opwegen.
Want zo druk was het dit seizoen ook niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 11:48
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #115
In ieder geval zitten daar supporters die al tientallen jaren naar MVV komen en daar rustig onder het genot van een drankje de wedstrijd en verder alle wereld problemen kunnen bespreken.
Dat kan daar omdat het rustiger is, natuurlijk kunnen ook deze supporters naar de gouden ster, maar een veel gehoorde klacht was het lawaai daar: De muziek staat te hard.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 11:55
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #116

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 12:08
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #117
Een prima verhaal van Houten Gerard. Kan hij geen vaste MVV-correspondent bij De Limburger worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 15:36
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #118
Hebben we het hier nou ook over de beneden verdieping? Of alleen over de boven verdieping? Dat is mij niet helemaal duidelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 22:09 02 dec 2014 22:13 door DJ-MARCO.
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #119
Het supportershome blijft op wedstrijddagen gewoon supportershome. Hiermee wordt bedoeld de ruimte boven supporterskaffee de Gouden Ster. Op andere dagen wordt het supportershome gebruikt als nieuw spelershome ter vervanging van Klein Geusselt. Dus boven is er nog altijd een mogelijkheid om rustig een pilsje te drinken zonder "mijn herrie". Beneden bouwen we na elke wedstrijd een feestje in de "Derde Hellèf" (mèt hepkèssss)

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 22:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Supportersclub MVV Maastricht #120

DJ-AMIGO schreef : Het supportershome blijft op wedstrijddagen gewoon supportershome. Hiermee wordt bedoeld de ruimte boven supporterskaffee de Gouden Ster. Op andere dagen wordt het supportershome gebruikt als nieuw spelershome ter vervanging van Klein Geusselt. Dus boven is er nog altijd een mogelijkheid om rustig een pilsje te drinken zonder "mijn herrie". Beneden bouwen we na elke wedstrijd een feestje in de "Derde Hellèf" (mèt hepkèssss)


ik had al zo'n gevoel dat er iets niet klopte aan het verhaal. Bedankt voor de opheldering, hopelijk komt MVV zelf ook naar buiten met dit statement.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden