>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
DJ-AMIGO schreef : Het supportershome blijft op wedstrijddagen gewoon supportershome. Hiermee wordt bedoeld de ruimte boven supporterskaffee de Gouden Ster. Op andere dagen wordt het supportershome gebruikt als nieuw spelershome ter vervanging van Klein Geusselt. Dus boven is er nog altijd een mogelijkheid om rustig een pilsje te drinken zonder "mijn herrie". Beneden bouwen we na elke wedstrijd een feestje in de "Derde Hellèf" (mèt hepkèssss)
Punker73 schreef : Waarschijnlijk hebben ze de plannen dus in de tussentijd gewijzigd maar MVV moet nu niet gaan doen alsof dit al de hele tijd de bedoeling was .....
Inderdaad even afwachten, maar even Roei Baank; deze ruimte was vroeger al spelershome, tot een jaar of 4-5 geleden, toen is het pas supportershome geworden... dus al 40 jaar etc? De meesten zitten/zaten in de Ster of in de Sporthal pas nadien deze ruimte er kwam boven . Desalniettemin was dit en is dit een mooie ruimte dichtbij het stadion en voor de oude(re) garde een prima plek om voor en na de wedstrijd samen te komen.Roei baank schreef : Een vervelende kwestie. Een partij communiceert al iets terwijl de andere partij intern nog hierover moet overleggen om goedkeuring te krijgen.
M.a.w. Na de wedstrijd van vrijdag jl. hoorde ik, staand aan onze stamtafel in de Ster boven, dat deze ruimte niet langer beschikbaar zou zijn voor supporters. Een ruimte waar al vele jaren een van de meest trouwe supportersgroep hun pèlske pakt tijdens de thuiswedstrijden. Sommige al meer dan 40 jaar. Ik stond perplex. Bestuurslid supporterszaken en ik wist nota bene van niets. Bekend was dat MVV op zoek was naar een nieuw spelershome maar het bestuur was nog niet op de hoogte gebracht dat de ruimte boven de Ster een serieuze optie was. Navraag, tijdens het weekend, bij de dagelijkse leiding leerde me dat het een serieuze optie was om het spelershome hier te vestigen. Het was toch amper in gebruik.
Het bestuur heeft toen aangegeven dat dit niet kon t.o.v. de supporters en men is gaan kijken naar een alternatieve oplossing. Daarbij is uit de bus gekomen dat het spelershome hier wel wordt gevestigd maar dat deze ruimte rond de thuiswedstrijden van MVV gewoon awwerwèts toegankelijk blijft voor de supporters. Het interieur zal iets aangepast worden. Te denken valt aan het plaatsen van banken, stoelen en tafels.
Moet communicatie niet eerder? Zeker. Alleen is men afhankelijk van de aanwezigheid van betrokkenen voor overleg. Waarna nog een interne communicatie moet plaats vinden. Dit terwijl de sociale media niet stil staat. Een moeilijk verhaal voor een organisatie die leunt op mensen die meestal nog een andere baan hebben.
Tous ensemble.
Boschpoort schreef : Als die plek wat wordt opgeknapt hebben alle gebruikers daar voordeel van.
Punker73 schreef :
Boschpoort schreef : Als die plek wat wordt opgeknapt hebben alle gebruikers daar voordeel van.
Sterker nog als MVV slim is vragen ze de supporters om hulp en kunnen ze samen het home (in overleg) opknappen. Op die manier krijg je een mooi home voor de supporters en spelers waar iedereen "gruuts" op is omdat ze er zelf aan meegeholpen hebben.
Speel het slim als MVV en je bindt ook nog eens de supporters aan jezelf ......
gaston satijn schreef :
Punker73 schreef :
Sterker nog als MVV slim is vragen ze de supporters om hulp en kunnen ze samen het home (in overleg) opknappen. Op die manier krijg je een mooi home voor de supporters en spelers waar iedereen "gruuts" op is omdat ze er zelf aan meegeholpen hebben.
Speel het slim als MVV en je bindt ook nog eens de supporters aan jezelf ......
Sowieso zou het slim zijn van MVV als ze een oproep doen voor hulp bij bijvoorbeeld klussen die er moeten gebeuren.
Ik denk dat er genoeg supporters zijn die wel de handen uit de mouwen willen steken voor MVV.
Zo creëer je een win win situatie. Ik denk dat er ook genoeg supporters zullen zijn die connecties hebben om makkelijk aan materialen te komen en dergelijke.
Ik hou me in elk geval aangeboden voor zover ik het fysiek kan.