>
Ontvangen bedankjes 54
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Er waren bij mij in de buurt redelijk wat mensen, voornamelijk jongeren, die totaal geen idee hadden waarvoor die emmers rondgingen. Ik heb uitgelegd waarvoor het was maar of het geholpen heeft...houtengerard schreef : Die emmer is een eenmalige troefkaart, die kun je niet blijven spelen. Je stoot hiermee mensen voor de kop, vooral de mensen die wel al hebben gedoneerd, of via andere acties betrokken zijn. Collecteer bij binnenkomst, maar ga niet nog een keer het publiek deze emmer onder de neus duwen. In mijn ogen geef je dan een verkeerd signaal af, 'uitknijpen'.
Mooie actie trouwens, ik heb ook gedoneerd. Maar hou het eenmalig, ga er geen smeekbede van maken. Want het is al beschamend genoeg dat er bovenop de entreeprijs ook nog gecollecteerd moet worden. Het is voor velen in het stadion niet duidelijk dat deze emmer een supportersinitiatief is.
Kletswief schreef :
Us Clubke schreef : Alle euros zijn welkom ook deze 2100 euro
Maar eigenlijk viel het mij tegen, omgerekend 0,60 cent per toeschouwer!!
Tuurlijk er zitten kinderen bij daar kan je niks van verwachten.
Zelf heb ik 20 euro in de bus gedaan en zag om mij heen toch goed gegeven worden.
Dit is verder geen verwijt maar ik had meer draagvlak verwacht.
'
Nou, allereerst chapeau voor de initiatiefnemers.
Opbrengst is ook heel mooi.
Alleen ben ik de mening dat je het niet weer komende vrijdag moet herhalen. Misschien een keer per maand of twee maanden.
Waarom? Omdat het toch vaak dezelfde mensen benadert. En van die mensen zijn er wat us Clubke post een aantal mensen die niks doneren, deze mensen hebben toch zoiets van ik betaal al mijn entreekaartje, mogelijk ook al een lootje voor de jeugd. En voor deze mening heb ik ook respect. En ik denk dat van de mensen die afgelopen zondag al iets hebben gegeven, de volgende keer zoiets hebben van ja ik heb zondag al iets gegeven en niet bezig blijven. Uiteraard zullen echte diehard wel iets blijven geven.
Misschien is het iets om met de polsbandjes de tribune op te gaan... dan krijgen de mensen er iets voor terug...
opadiehard schreef : Ps is er geen mogelijkheid om direct na de rondgang met de emmer deze al ergens af tegeven,ipv te wachten tot in de rust?
mvv supporter schreef : Ik kan best begrijpen waarom er vele niet op de hoogte waren van de actie.
1: Het forum word maar door een klein aantal mensen gelezen.
Dat is heel normaal en je kunt niet verwachten dat de hele achterban dit forum gaat bezoeken.
2: Uitleg in het stadion, nou om eerlijk te zijn heb ik het wel gehoord maar dat is dan ook toevallig.
Normaal luister ik niet eens wat er verteld word aangezien ik zelf aan het kletsen ben en ik niet hoef te weten wie er nu weer gaat sponsoren of dergelijke.
Lijkt mij dat dit voor velen zal gelden.
Over het doneren zelf, we moeten ook begrip tonen voor personen die niks doneren iedereen is vrij in deze keuze
De_Lange schreef :
opadiehard schreef : Ps is er geen mogelijkheid om direct na de rondgang met de emmer deze al ergens af tegeven,ipv te wachten tot in de rust?
Ik zag MVV4life de emmers op de Boschpoort komen ophalen. Ik weet niet of hij dit overal heeft gedaan?
Yep, dat was ik. Was ook geen probleem, ik heb de emmertjes bij de beveiliging bij de spelerstunnel geplaatst en ben weer op de A-side gaan zitten.tuutsje schreef :
De_Lange schreef :
Ik zag MVV4life de emmers op de Boschpoort komen ophalen. Ik weet niet of hij dit overal heeft gedaan?
Ik weet niet of het MVV4life was maar er kwam iemand het emmertje bij mij ophalen op de Boschpoort. Hij had er nog een stuk of 3/4 vast. Mij maakt het niks uit of het emmertje opgehaald wordt. Ik loop wel naar de Angelside toe in de rust.
Fantastisch! Per 1 december willen we het bedrag aan MVV overdragen. Halen we de 10.000?jeoff schreef : De thermometer is weer bijgewerkt. Dankzij enkele gulle donaties van de supportersclub, de bijdrage suppoosten uitwedstrijden en de Ultras die de opbrengsten van hun merchandise hebben gestort staat deze nu op 9390 Euro!
jeoff schreef : De thermometer is weer bijgewerkt. Dankzij enkele gulle donaties van de supportersclub, de bijdrage suppoosten uitwedstrijden en de Ultras die de opbrengsten van hun merchandise hebben gestort staat deze nu op 9390 Euro!