Inzamelingsactie: RED MVV!

17 nov 2013 11:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #211
Zoals ik de actie lees is deze volledig gericht op nieuwe seizoenskaarten .
Het idee achter deze actie vind ik el okay.

De 50+ die nu zouden "tekenen" hebben immers geen kaart en kopen misschien wel eens een losse kaart.
Nu is de vraag die bij mij opkomt, wat verwacht MVV van deze actie ?
Daarbij zou je een idee moeten hebben hoeveel procent van het huidige aantal bezoekers 50+ is die geen seizoenskaart hebben maar wel regelmatig een los kaart je kopen en eventueel willen overstappen naar een seizoenskaart, de vraag is dan direct tekenen die voor 5 jaar. De aanbieding lijkt me erg goed daar kan het niet aanliggen, je moet daar in tegen wel direct 500 euro betalen

van je huidige opbouw van seizoenskaarten weet je hoe de verdeling is op leeftijd daar zou je een prognose op kunnen maken .
Voor MVV is dit natuurlijk direct cash, ook is het niet geld vooruit incasseren naar mijn mening, immers hebben deze supporters geen seizoenskaart en boek je ze als eenmalig transactie en neem je deze inkomsten niet meer mee in de jaren die volgen. Plaats hebben we toch genoeg op de tribune.

De naam vind ik ook niet zo gelukkig maar dat is een detail, ik vraag me af hoe MVV deze actie verder uitrolt, het staat idd op de website en wij hier op het forum pakken het ook op natuurlijk.
Maar ( omdat ik niet in Maastricht woon) zie jullie nog andere uitingen van deze actie ergens terug komen in de media ??

Wanneer als huidige seizoenskaarten een seizoen of meerdere seizoenen vooruit zouden betalen ( en ik zou dat best willen) dan zou dit wel een probleem kunnen gaan worden wanneer MVV geen sluitende begroting kan afleveren de komende jaren.
Dan verschuift idd het financieele probleem zich en dan gaan we niet de goede kant op

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 17:22
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #212
Misschien is het een idee om de opbrengst van de emmertjes die rondgaan in de rust bekend te maken...tenzij het natuurlijk zo tegen valt dat we ons moeten gaan schamen. ik kreeg het idee dat er toch redelijk gedoneerd werd..zat zelf op hoofdtribune.... zelfs de aanwezige pers trok de beurs en doneerde..

17 nov 2013 17:52
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #213
Gamins,

Namens Marke en mij hartelijk dank aan de mensen die hebben meegeholpen. We rekenen (stiekum) wederom op jullie steun de volgende wedstrijd a.s. vrijdag. Verder uiteraard iedereen bedankt die heeft gedoneerd.
De opbrengst wordt morgen geteld en direct bekend gemaakt via o.a. dit forum.

Tous ensemble.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Mebwaster, wsly, marke, kribbebieter

17 nov 2013 23:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #214

MVV4life schreef : ...
Dan nog 'n idee, wellicht simpel...

Laten we zorgen dat we met 1000 echte supporters, iedere dag een kop koffie laten staan of geen ijsje pakken, een keer geen biertje pakken, of geen luikse wafel, en dat per dag. Je geeft dus minder uit en in de voorbeelden is dat meer dan 1 euro.
Laten we met alle 1000 dan 's avonds die euro overmaken.
Na 1 maand staan we op 30.000 euro!

Eigenlijk zou dat moeten kunnen, niet?
...

Boerum neet?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

18 nov 2013 00:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #215
Was toch een leuk initiatief vandaag door te collecteren in de 15e minuut oftewel het Mestreechs keteerke. Had wel het idee dat er goed gegeven werd aan het goede doel. Wat ook hielp is dat Rutjes net toevallig scoorde. Ben benieuwd naar de daadwerkelijke opbrengst.

18 nov 2013 11:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #216
De opbrengst van ut eerste mestreechs keteerke is bekend. Opgehaald werd het sjieke bedrag van 2102,52 Euro + 1 onbekende medaiile.
Iedereen hartstikke bedankt en hopelijk werkt dit motiverend om ook mee te helpen aan ut mestreechs keteerke zodat we genoeg collectanten hebben voor ieder tribune vak.

Tous ensemble.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, damske, Mebwaster, opadiehard, marke, Zoeper, Och jeh

18 nov 2013 11:40
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #217

Roei baank schreef : De opbrengst van ut eerste mestreechs keteerke is bekend. Opgehaald werd het sjieke bedrag van 2102,52 Euro + 1 onbekende medaiile.
Iedereen hartstikke bedankt en hopelijk werkt dit motiverend om ook mee te helpen aan ut mestreechs keteerke zodat we genoeg collectanten hebben voor ieder tribune vak.

Tous ensemble.

Iech sjleet miech gans aon bij Roei baank,ough naomens miech unne groete merci!!!

Op naor de volgende Metreechse keteerkes :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske, Mebwaster, kribbebieter

18 nov 2013 11:41
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #218

Roei baank schreef : De opbrengst van ut eerste mestreechs keteerke is bekend. Opgehaald werd het sjieke bedrag van 2102,52 Euro + 1 onbekende medaiile.

Tous ensemble.

SUPER!!!

18 nov 2013 16:06 18 nov 2013 16:07 door kribbebieter.
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #219
Mooi intiatief Roei Baank en Marke !
Gezien de matige publiek opkomst vind ik het een mooi resultaat voor een eerste keteerke. Jammer dat er toch ook nog altijd supporters zijn die niks geven bij dit soort door mede supporters opgezette actie's :huh:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

18 nov 2013 18:52
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #220
Is het niet mogelijk om in de thermometer op deze site, alle acties te verwerken zodat er een duidelijker beeld komt van hoeveel er is opgehaald.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

18 nov 2013 19:31 18 nov 2013 19:34 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #221
Alle euros zijn welkom ook deze 2100 euro
Maar eigenlijk viel het mij tegen, omgerekend 0,60 cent per toeschouwer!!
Tuurlijk er zitten kinderen bij daar kan je niks van verwachten.
Zelf heb ik 20 euro in de bus gedaan en zag om mij heen toch goed gegeven worden.
Dit is verder geen verwijt maar ik had meer draagvlak verwacht.
'

18 nov 2013 21:54
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #222

Us Clubke schreef : Alle euros zijn welkom ook deze 2100 euro
Maar eigenlijk viel het mij tegen, omgerekend 0,60 cent per toeschouwer!!
Tuurlijk er zitten kinderen bij daar kan je niks van verwachten.
Zelf heb ik 20 euro in de bus gedaan en zag om mij heen toch goed gegeven worden.
Dit is verder geen verwijt maar ik had meer draagvlak verwacht.
'

Nou, allereerst chapeau voor de initiatiefnemers.
Opbrengst is ook heel mooi.
Alleen ben ik de mening dat je het niet weer komende vrijdag moet herhalen. Misschien een keer per maand of twee maanden.
Waarom? Omdat het toch vaak dezelfde mensen benadert. En van die mensen zijn er wat us Clubke post een aantal mensen die niks doneren, deze mensen hebben toch zoiets van ik betaal al mijn entreekaartje, mogelijk ook al een lootje voor de jeugd. En voor deze mening heb ik ook respect. En ik denk dat van de mensen die afgelopen zondag al iets hebben gegeven, de volgende keer zoiets hebben van ja ik heb zondag al iets gegeven en niet bezig blijven. Uiteraard zullen echte diehard wel iets blijven geven.
Misschien is het iets om met de polsbandjes de tribune op te gaan... dan krijgen de mensen er iets voor terug...

18 nov 2013 22:11
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #223

Boschpoort schreef :
Als ik zie met hoeveel scepsis de reddingsactie wordt benaderd, hoe weinig mensen effectief doneren of iets anders doen behalve via internet klagen, dan begin ik mij persoonlijk af te vragen of de club inderdaad nog bestaansrecht heeft. Natuurlijk, zeker voor die 1500 diehards die er altijd zijn maar die kunnen de club niet overeind houden. Daarbuiten lijkt dus te weinig draagvlak te zijn.

usMVVke heeft pakweg gemiddeld 4.000 supporters en dat is ondanks dat het (bij meerdere clubs) terugloopt voor in de Jupiler League niet slecht! Alleen bestaansrecht van usMVVke hangt, helaas, niet af van het aantal toeschouwers, want dan stonden we ieder jaar wel in de top 5 van de JL. En bestaansrecht hangt niet van deze 4.000 supporters af. Deze 4.000 mensen kunnen niet garant staan voor de begroting of financiële tekorten. Nee dan leg je de focus verkeert. Een professionele voetbalclubbegroting is met name afhankelijk van tv-rechten en grotere sponsors.
Laten we reëel zijn, van de meeste bezoekers, pakweg 3.500 van deze bezoekers vindt het plezierig om naar usMVVke te gaan voor voetbal en een gezellige avond en daar hebben ze een entreekaartje voor over en betalen hun drankje. Behalve de mismieters die er geen kaartje voor over hebben. Maar voor hun is het geen way of life. Zij zullen niet socio worden of extra doneren of vrijwilligerswerk gaan doen. En dit is denk ik voor veel voetbalbezoekers ook elders van toepassing.
Dus niet afgeven op die medesupporters maar appreciëren dat ze ook naar usMVVke komen! Want hoe meer mensen in het stadion hoe positiever...

18 nov 2013 22:26 18 nov 2013 22:26 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #224

Tous ensemble.

Mooie opbrengst!

Ik wil mij bij deze ook weer aanmelden voor aanstaande vrijdag. Het koste me praktisch geen moeite. Ik ben het emmertje gaan ophalen en heb het in mijn vak in de 15e min laten rondgaan. In de 30 min kwam al een vrijwilliger met een rode captain-armband het emmertje ophalen. :thumbsup: Terwijl ik het in de pauze al wilde gaan terug brengen.

Er werd wel door een aantal supporters gereageerd van; we zitten niet in de kerk en ik geef geen euro meer totdat het bestuur niet eens naar buiten treedt etc.

Voor de rest zaten er helaas niet zoveel mensen in mijn vak, maar het gros en ik zelf hebben wat in het emmertje gegooid.

1 supporter vroeg of dit collecteren voor een sfeeractie was. Ik weet dat dit momenteel geen prioriteit is maar zou dit ook geen (goed) idee zijn om zoiets dergelijks op poten te zetten?
Ik weet niet wat een aantal bengaalse fakkels kosten en 1000 wc rollen en welke regels hier aan vast zitten, maar een aantal jaren geleden was dit vaste prik. In de Maaskant tijd wat ik me kan herinneren.

Een veel gehoorde klacht is dat er geen sfeer meer is....
Dit werkte voor mij sfeerverhogend en wrs op den duur tot meer (tevreden) supporters?

Indien dit realistisch is en het brengt het gene wat ik voor ogen heb dan wil ik hier aan mee helpen. Graag jullie feedback.

19 nov 2013 00:46
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #225
@t tuutsje.

Je komt tegenwoordig nog eerder aan een verblijfsvergunning dan dat je een sfeeraktie mag uitvoeren ivm alle regeltjes die hieraan verbonden zijn.
Zo zijn wc rollen en fakkels verboden ivm brandgevaar.
Je mag uiteraard wel een erkend bedrijf inhuren om het lontje aan te steken of beter gezegd te duwen, echter is het 0,0 sfeerverhogend in het stadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Tijd voor maken pagina: 0.550 seconden