>
Ontvangen bedankjes 1603
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boerum neet?MVV4life schreef : ...
Dan nog 'n idee, wellicht simpel...
Laten we zorgen dat we met 1000 echte supporters, iedere dag een kop koffie laten staan of geen ijsje pakken, een keer geen biertje pakken, of geen luikse wafel, en dat per dag. Je geeft dus minder uit en in de voorbeelden is dat meer dan 1 euro.
Laten we met alle 1000 dan 's avonds die euro overmaken.
Na 1 maand staan we op 30.000 euro!
Eigenlijk zou dat moeten kunnen, niet?
...
Roei baank schreef : De opbrengst van ut eerste mestreechs keteerke is bekend. Opgehaald werd het sjieke bedrag van 2102,52 Euro + 1 onbekende medaiile.
Iedereen hartstikke bedankt en hopelijk werkt dit motiverend om ook mee te helpen aan ut mestreechs keteerke zodat we genoeg collectanten hebben voor ieder tribune vak.
Tous ensemble.
Roei baank schreef : De opbrengst van ut eerste mestreechs keteerke is bekend. Opgehaald werd het sjieke bedrag van 2102,52 Euro + 1 onbekende medaiile.
Iedereen hartstikke bedankt en hopelijk werkt dit motiverend om ook mee te helpen aan ut mestreechs keteerke zodat we genoeg collectanten hebben voor ieder tribune vak.
Tous ensemble.
Us Clubke schreef : Alle euros zijn welkom ook deze 2100 euro
Maar eigenlijk viel het mij tegen, omgerekend 0,60 cent per toeschouwer!!
Tuurlijk er zitten kinderen bij daar kan je niks van verwachten.
Zelf heb ik 20 euro in de bus gedaan en zag om mij heen toch goed gegeven worden.
Dit is verder geen verwijt maar ik had meer draagvlak verwacht.
'
Boschpoort schreef :
Als ik zie met hoeveel scepsis de reddingsactie wordt benaderd, hoe weinig mensen effectief doneren of iets anders doen behalve via internet klagen, dan begin ik mij persoonlijk af te vragen of de club inderdaad nog bestaansrecht heeft. Natuurlijk, zeker voor die 1500 diehards die er altijd zijn maar die kunnen de club niet overeind houden. Daarbuiten lijkt dus te weinig draagvlak te zijn.
Tous ensemble.