Inzamelingsactie: RED MVV!

03 dec 2013 17:13
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #271

Anna D. schreef : Fantastisch, kunnen inderdaad gruuts zijn op zo'n supporters. Stopt de actie nu dan met het overmaken op het rekeningnummer of gaat het gewoon door?


Wat mij betreft: de woorden aanhalend van Barry Stevens : Doorgaan, doorgaan vooral doorgaan.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 17:19 03 dec 2013 17:20 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #272

gaston satijn schreef : :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
en als we nou eens voor 10.000,-- staatsloten kopen.........wie weet ;)[/quote

Dan weet je zeker dat je de helft direct weer kwijt bent! :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 21:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #273

Anna D. schreef : Fantastisch, kunnen inderdaad gruuts zijn op zo'n supporters. Stopt de actie nu dan met het overmaken op het rekeningnummer of gaat het gewoon door?



Wat ik begrepen heb vaan roei baank gaat 2014 gewoon weer gecollecteerd worden...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 23:35
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 814
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #274

Anna D. schreef : Fantastisch, kunnen inderdaad gruuts zijn op zo'n supporters. Stopt de actie nu dan met het overmaken op het rekeningnummer of gaat het gewoon door?

Het rekeningnummer moet gewoon open blijven staan. Ik krijg rond 20 december mijn salaris binnen en daar zit een 13de maand bij... Van die 13de maand kan ik wel wat missen voor MVV. Hopelijk denken meer mensen met een 13de maand er zo over.
Tienduizend euro vind ik al een mooi tussenresultaat.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2013 10:01
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #275
Oké mooi, zit eigenlijk de actie 'Mestreechs Keteerke' bij dit bedrag?

Investeer zelf al 40 euro per maand dus genoeg in MVV (Veer Zien MVV, Vriendenloterij), maar zal 5 euro per maand overmaken naar het MSF rekeningnummer.

Als deze geste met een mooi bedrag geen sponsors aanwakkert is er helaas geen draagvlak hier in Maastricht ben ik bang voor een betaald voetbalclub die ooit nog enige rol van betekenis kan spelen.

En Cuijk is natuurlijk een zeer belangrijk duel voor de kas, hopelijk weten de spelers wat er op het spel staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, Gamin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2013 10:07
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #276
Vrijdag a.s. is er geen mestreechs keteerke omdat er al een collecte voor een goed doel stond gepland. Bij de eerste thuiswedstrijd in 2014, vrijdag 17 januari MVV –FC Eindhoven, kunt U de roed witte ummers weer “knuffelen” en vervolgens herhalen we dit bijna iedere thuiswedstrijd.
Voor de duidelijkheid. De opbrengst van het mestreechs keteerke, 3586 Euro, is (nog) niet meegerekend bij de teller op deze site. Chapeau.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2013 13:10
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #277
Vandaag bericht ontvangen van MVV dat de collecte voor het goede doel is afgelast a.s. vrijdag.
Goed nieuws voor het Mestreechs keteerke want dit kan morgen dus toch plaats vinden. Het wordt koud dus “knuffel” d’n roed witte ummer maar eens goed.

Hierbij willen we nog eens een dringende oproep doen voor “hennekes”. Vele handen maken immers licht werk. De emmers staan klaar vanaf 19.40 uur in de gracht bij vak F Angelside. We streven naar 1 vrijwilliger per tribune vak. Wat te doen? Emmer ophalen voor de wedstrijd, na 15 minuten spelen de emmer aanreiken op stoel 1 rij 1 van een tribune vak en vervolgens aannemen op de laatste stoel van de laatste rij. In de rust de emmer inleveren bij de spelerstunnel. Een kleine moeite voor een uiteindelijk “sjiek” bedrag aan het einde van het seizoen.
Help mee en stuur een PB naar Marke of mij.



Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2013 22:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #278
OPA present...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 09:23
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #279
Neemt allen een voorbeeld aan Opa. Iemand die weet hoe hij op een eenvoudige manier MVV kan helpen. Chapeau.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 13:43
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #280
Zojuist heb ik namens deze website € 10.000,= overgemaakt naar de Stichting MVV.

Het geld is afkomstig van:

-supportersclub MVV
-individuele supporters
-Ultras
-merchandise opbrengsten supportersclub MVV
-merchandise opbrengsten Ultras
-merchandise opbrengsten MVVfans.nl

Namens MVV wil ik een ieder hartelijk dank zeggen voor zijn of haar bijdrage.

MVV zal vanavond nog aandacht schenken aan deze actie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, daan4suz, Sjotelsplak, opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 13:57
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #281
En hoe gaat het met de acties van MVV zelf?
De klanten...uhmm...fans hebben nu gesproken door geld te doneren middels diverse acties.
Nog steeds komt er 0,0 info vanuit MVV zelf.
Hebben we progressie geboekt? Welke acties zijn zij zelf gestart?

Ik ga er van uit dat men keihard aan het werk is, maar zie daar zelf helemaal niets van (terug). Op basis van de info van MVV lijkt het erop dat ze achterover leunen, dat de situatie niet zo ernstig is als men hier schetst en dat MVV alleen de supportersacties wel prima zo vindt.
We gaan er toch SAMEN voor? Dan moet er niet alleen gerept worden over supportersacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 14:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #282

Maosbrögk schreef : En hoe gaat het met de acties van MVV zelf?
De klanten...uhmm...fans hebben nu gesproken door geld te doneren middels diverse acties.
Nog steeds komt er 0,0 info vanuit MVV zelf.
Hebben we progressie geboekt? Welke acties zijn zij zelf gestart?

Ik ga er van uit dat men keihard aan het werk is, maar zie daar zelf helemaal niets van (terug). Op basis van de info van MVV lijkt het erop dat ze achterover leunen, dat de situatie niet zo ernstig is als men hier schetst en dat MVV alleen de supportersacties wel prima zo vindt.
We gaan er toch SAMEN voor? Dan moet er niet alleen gerept worden over supportersacties.


Ik vind het al een vooruitgang dat ze op mvv.nl al neerzetten over het ´mestreechs keteerke´.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 15:53
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #283

mvv4ever schreef : Ik vind het al een vooruitgang dat ze op mvv.nl al neerzetten over het ´mestreechs keteerke´.


Dan ben je snel tevreden... Een nieuwsberichtje over een actie van en door supporters zegt niets over wat MVV er nu aan doet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 16:07 06 dec 2013 16:15 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #284
Vind dat aanhalen van klanten wel een beetje vermoeiend worden als ik eerlijk ben. Deze betiteling van supporters is na feedback aan MVV niet meer gebruikt. Tenzij je bedoelt dat je je als klant behandeld voelt, is het flauw om daar de hele tijd op terug te komen. Is niet persoonlijk Maosbrögk er zijn er meerderen die het ongeveer in elk betoog aanhalen.

Wat betreft de transparantie van MVV over verdere vervolgstappen cq. acties om uit deze crisis te komen ben ik het met je eens dat dit zo duidelijk mogelijk moet worden uitgesproken via bv. mvv.nl na de achterban die wel inderdaad druk bezig is met acties om geld op te halen.

EDIT: Zie wel in de nieuwsbrief dat hier verder over gesproken wordt, maar het enige dat eigenlijk vanuit MVV zelf komt bij de actieplannen is:

- Kantoor is druk doende met het werven van extra geld bij sponsoren

www.mvv.nl/IManager/Download/432/42115/9..._Ver__MVV_2a_(1).pdf

Zonder een fulltime commerciële directeur zie ik dit somber in. Dan maar snijden in de spelersselectie bij de volgende mogelijkheid, op de lange termijn betaald een professionele, commerciële organisatie zichzelf terug lijkt mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, mvv4ever, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2013 23:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #285
We waren vandaag in het beginsel met 4 personen om de ,,collecte emmers,, uit te delen maar ik ben heel kordaat,roei baank had de mis moet in.
Maar hij zag heel snel het vuur weer na mijn betoog en aan het eind van de rit waren alle emmers weer binnen,kompliment aan angelsite vakkie a,b en c heerlijk die gevulde emmers...gr opa ;) .

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden