Inzamelingsactie: RED MVV!

16 nov 2013 11:57
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #196
Ik denk ook dat het geen slimme actie is van die 2=1 actie. Dit gaat je heus geen extra mensen opleveren, die 2000 losse kaart kopers zullen er volgende week zowiezo zijn ongeacht de kaartjes gratis zijn. Het had nut gehad als ze gewoon hun wedstrijden hadden gewonnen tegen oss en jong psv, dan speelde je morgen voor de periode.
Bovendien zijn de teruglopende toeschouwers aantallen gewoon een algemene tendens. Zelfs clubs als sparta en de graafschap hebben westrijden erbij gehad waarbij ze ruim onder de 5000 zaten. Wat dat betreft staan we nog altijd op een keurige 4e plek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2013 11:59
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #197
Mvv4life,

Zolang deze competitie geen competitie meer is zal het nooit drukker gaan worden in de geusselt.

Jong elftallen die niks te winnen of verliezen hebben maar wel mede een hele competitie bepalen is te gek voor woorden.
Dan nog de sfeer in het stadion die compleet naar de kloten is geholpen.
Een club die alleen nog maar in het nieuws komt om vrijwilligers te ronselen.
Een bestuur wat denkt dat het in een tijd dat iedereen de broekriem moet aantrekken de seizoenskaarten verhoogd.
Het jaren lang voetballen in de eerste divisie dat zijn de redenen dat er minder supporters zijn in de geusselt daar heb ik geen onderzoek van de universiteit van maastricht voor nodig.

En dan nog iets de televisie gelden de verdeling gaat ook nergens over waarom moeten clubs als Ajax Feyenoord en PSV o.a. Meer geld krijgen dan de rest zo creëer je toch al competitie vervalsing?
Als je nu iedereen het zelfde geeft krijg je een veel sterkere competitie op landelijk niveau er gaan dan meer clubs echt mee doen waar door de top echt concurrentie gaat krijgen en uiteindelijk Nederlandse clubs die beter in Europa gaan presteren.

Ik snap best dat jullie geld willen ophalen voor de club en ik hoop voor jullie dat het heel veel opbrengt maar ik ben het zat dat gebedel om geld en vervolgens als een crimineel behandeld te worden als het de club uitkomt.

Dit mvv is na 33 jaar niet meer mijn mvv ik heb een seizoenskaart ben dit seizoen nog niet geweest zolang die jong elftallen er zullen zijn ga ik niet meer.zijn ze er komend seizoen ook nog dan zeg ik met pijn in mijn hart mijn seizoenskaart op en zal ik het alleen nog maar volgen via radio en teletekst.

Oprecht Veel succes met jullie actie's

16 nov 2013 14:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #198

Sandro schreef : Uniek en eenmalig aanbod voor 50-plussers

We hebben een uniek en eenmalig aanbod voor alle 50-plussers! Tot en met 31 december kun je bij de MVV-infobalie een seizoenskaart bestellen voor vijf jaar. Voor deze Golden Card betaal je niet de reguliere prijs, maar je betaalt slechts een bedrag van 500 euro voor vijf kalenderjaren MVV. Dit betekent dat je twee halve seizoenen en vier hele seizoenen in De Geusselt welkom bent.

Kortom een uniek en eenmalig aanbod!

De seizoenkaart is per direct bruikbaar en geldig op de speciaal daarvoor ingericht tribune, de Abraham & Sara tribune. De actie geldt alleen voor fans die 50 jaar zijn of ouder. Ook iedereen die nog voor het einde van dit jaar 50 wordt, kan van dit aanbod profiteren. Voorwaarde is wel dat het bedrag van 500 euro in één keer geïncasseerd kan worden, zodat je de club direct helpt aan inkomsten.
www.mvv.nl/blocks/nieuws/uniek-en-eenmal...bod-voor-50-plussers

Met alle respect voor de bedenkers van deze actie, maar ik vind het waardeloos.
Eerst schoffeert MVV de 65+-plussers door de 65+-korting af te schaffen (hoezo maatschappelijk betrokken?!) en nu komt er opeens iets voor in de plaats. Nu moet iemand in deze financieel zware tijden voor zowel fan als club per direct € 500,- overmaken naar de club. Je verplicht daarnaast de mensen te gaan zitten op een bepaalde tribune. Met de huidige financiële problemen is het überhaupt de vraag óf er nog 5 jaar zullen zijn voor MVV....

Dit plan heeft hetzelfde niveau als destijds olie verkopen via MVV en telefonie-aanbod via MVV. Vrij kansloos.
Nee, ik denk serieus dat hier 0 mensen aan meedoen.

Geeft echter wel aan dat de wanhoop nabij is bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok

16 nov 2013 17:32
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #199
Ik wil mijn hennekes wel laten wapperen, zeg maar hoelaat en waar te verzamelen.
Unne roed witte groet,
serke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

16 nov 2013 17:54
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #200

Maosbrögk schreef :

We hebben een uniek en eenmalig aanbod voor alle 50-plussers! Tot en met 31 december kun je bij de MVV-infobalie een seizoenskaart bestellen voor vijf jaar. Voor deze Golden Card betaal je niet de reguliere prijs, maar je betaalt slechts een bedrag van 500 euro voor vijf kalenderjaren MVV. Dit betekent dat je twee halve seizoenen en vier hele seizoenen in De Geusselt welkom bent.

De seizoenkaart is per direct bruikbaar en geldig op de speciaal daarvoor ingericht tribune, de Abraham & Sara tribune. De actie geldt alleen voor fans die 50 jaar zijn of ouder. Ook iedereen die nog voor het einde van dit jaar 50 wordt, kan van dit aanbod profiteren. Voorwaarde is wel dat het bedrag van 500 euro in één keer geïncasseerd kan worden, zodat je de club direct helpt aan inkomsten.

Eerst schoffeert MVV de 65+-plussers door de 65+-korting af te schaffen (hoezo maatschappelijk betrokken?!) en nu komt er opeens iets voor in de plaats. Nu moet iemand in deze financieel zware tijden voor zowel fan als club per direct € 500,- overmaken naar de club. Je verplicht daarnaast de mensen te gaan zitten op een bepaalde tribune. Met de huidige financiële problemen is het überhaupt de vraag óf er nog 5 jaar zullen zijn voor MVV....

Dit plan heeft hetzelfde niveau als destijds olie verkopen via MVV en telefonie-aanbod via MVV. Vrij kansloos.

Je verwacht het toch niet ...... een 1 april bericht in november.
Ik behoor tot de doelgroep en heb een vraagje;
Als ik in het "incontinental" vak moet gaan zitten, mag mijn zoon van 17 dan naast me zitten ?

16 nov 2013 18:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #201

Boer458 schreef :

Maosbrögk schreef :

Je verwacht het toch niet ...... een 1 april bericht in november.
Ik behoor tot de doelgroep en heb een vraagje;
Als ik in het "incontinental" vak moet gaan zitten, mag mijn zoon van 17 dan naast me zitten ?

Wat denk je zelf?

Boe is dat feeske?

16 nov 2013 18:58
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #202
En wat is dit nou weer voor een dramatische onzin! Wat een achterlijk idee. Sorry voor de woordkeuze maar ik vind het gewoon echt waardeloos!
Ik weet niet wie bij MVV verantwoordelijk is voor de marketing,maar ik mag hopen dat het hier om een foutje gaat.
Het Abraham en Sarah vak. Foi Foi. Hier vallen mijn schoenen toch van uit.

Als ik nu voor 5 jaar mijn seizoenskaart kan kopen, bestel ik hem a la minute nog! Maar wat een onzin voor 50+.

MVV behandel je supporters eens met RESPECT.

Man man, lezen jullie mee,heren!

Zonder inzet, geen waardering

16 nov 2013 19:25 16 nov 2013 19:26 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #203
Zo dat is even schrikken. Ik ben 50+ . Heb een stoel voor het leven en dan zie ik deze actie. Ik dacht dat de 50+ groep juist het meest kapitaalkrachtig is. Juist deze groep zal het minste problemen hebben met het betalen van een seizoenkaart. Ik ben, ondanks dat ik een seizoenkaart heb, dit seizoen pas 1x geweest (morgen kom ik voor de 2de keer). Dat komt omdat ik momenteel even andere prioriteiten heb, maar ook omdat de beleving in de Geusselt weg is. De Geusselt is geen magneet meer. Ook word ik van de naam van de tegenstander niet enthousiast. Ik hoop echt dat mijn MVV-gevoel weer snel 'opgewarmd' wordt. Deze aanbieding degradeert mijn cluppie. Hou op met deze onzin! Wie verzint dit?

16 nov 2013 20:18
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #204
Kennelijk heeft MVV een behoorlijk liquiditeitstekort. Inkomsten uit de toekomst naar het heden halen is alleen dan een oplossing, wanneer je gefundeerd kunt verwachten dat de inkomstenstroom in de toekomst groter zal worden. Ik kan die verwachting nergens op baseren.
Wanneer je toch inkomen uit de toekomst naar voren wilt halen, waarom dan niet aan de huidige seizoenkaarthouders vragen € 500 te betalen. Dit bedrag wordt verrekend met de prijs van toekomstige seizoenkaarten. Als rendement krijgen de deelnemers een korting op de prijs van de seizoenskaarten.

16 nov 2013 21:41
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #205
Ik ben ook 50 plusser .

Had mvv nou werkelijk gedacht ik koop een kaart voor 5 jaar en ik

ga in een appart vak zitten ?

Dacht het niet !

Schofferen van een Supporters groep !

16 nov 2013 23:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #206
Volgens miech had MVV spiet vaan ut aofsjaffe vaan de 65+ korting en 'n financieel tekort. Deze twie zake gecombineerd zow oplievere tot de luij hun korting weer terök höbbe en MVV geholpe waor.
Op ziech niks mis mèt, eederein blij, mèr 'n apaart vak? Iech dink neet tot väöl luij die kaart goon bestelle...
D'r zien mèr wienig luij die allein nao ut stadion kome... D'r zal altied wel 'ne zoon beij zien, etc... De geis toch neet nao al die jaore oetein zitte?
Voer de korting door en sjaf de verpliechting um in dat vak te goon zitte aof.
Dat vak maag d'r bès kome es d'r behoefte aon is, mèr neet gekoppeld aon die korting. Nao mien meining.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

17 nov 2013 09:10
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #207

MVV4life schreef : Volgens miech had MVV spiet vaan ut aofsjaffe vaan de 65+ korting en 'n financieel tekort. Deze twie zake gecombineerd zow oplievere tot de luij hun korting weer terök höbbe en MVV geholpe waor.
Op ziech niks mis mèt, eederein blij, mèr 'n apaart vak? Iech dink neet tot väöl luij die kaart goon bestelle...
D'r zien mèr wienig luij die allein nao ut stadion kome... D'r zal altied wel 'ne zoon beij zien, etc... De geis toch neet nao al die jaore oetein zitte?
Voer de korting door en sjaf de verpliechting um in dat vak te goon zitte aof.
Dat vak maag d'r bès kome es d'r behoefte aon is, mèr neet gekoppeld aon die korting. Nao mien meining.

Totaal Geschift !!!!!!!
Heeft mvv geen niveau meer .

Slecht voetbal , sfeer naar de klote , wat wil men nog meer ! de boel stigmatiseren ?

Men raakt in paniek , slechte ideeen , fallisement ?.

17 nov 2013 09:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #208
Nu vind ik het ook niet de meest gelukkige actie, maar om een faillissement roepen slaat natuurlijk al helemaal nergens op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

17 nov 2013 10:05
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #209
Sfeervak, familietrubune, Abraham & Sarah-vak, wat is het volgende?
Obese-vak, ww-vak, tattootribune, homovak??

Actie is prima, apart vak slaat de plank helemaal mis.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, de bok, Us Clubke

17 nov 2013 10:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #210
En weer een nieuwe actie op SocialDeal: toch wel een mooie bal voor weinig geld.

www.socialdeal.nl/steden/maastricht/Het-...u-maastricht&c=mail/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Us Clubke

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden