>
Ontvangen bedankjes 54
omnisciens schreef :
Jacques schreef : In het eerste gedeelte van je verhaal kan ik me best vinden. Het gezeik over de auto van Rinkens vind ik helemaal nergens op slaan en nogal triest.
De boodschap is. Waarom moeten wij een gat dichten als je zelf zeer vermogend bent. Laat dan het goede voorbeeld zien
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
zittribuun schreef :
omnisciens schreef :
Jacques schreef : In het eerste gedeelte van je verhaal kan ik me best vinden. Het gezeik over de auto van Rinkens vind ik helemaal nergens op slaan en nogal triest.
De boodschap is. Waarom moeten wij een gat dichten als je zelf zeer vermogend bent. Laat dan het goede voorbeeld zien
Deze redenatie kun je ook andersom stellen. Wat mvv nodig heeft, dat zijn mensen die belangeloos geld in mvv willen stoppen, omdat ze clubliefde hebben. Als zelfs de supporters groep (welke ik toch wel zou inschatten als degenen die de meeste clubliefde hebben) met zijn allen samen tot een werkelijk betreurend laag bedrag komen als inzamelingsactie, hoe kun je dan van zakenmensen (deze mensen zijn over het algemeen emotioneel wat minder betrokken) verwachten dat zij het wel doen?
Overigens heb ik mvv nog niet horen vragen aan supporters om hun club te redden. Wat dat betreft ben ik het wel eens met de algehele mening dat het angstvallig stil blijft aan mvv kant.
De opmerking over Rinkens vind ik triest, zeker voor iemand die wat al een tijdje (volgens mij nog steeds) op vrijwillige basis voor mvv werkt. Als je het over voorbeeldfuncties hebt, dan denk ik dat hij een goed voorbeeld geeft door vrijwillig tijd in mvv te steken; een voorbeeld dat niet heel veel mensen volgen....
omnisciens schreef :
omnisciens schreef :
zittribuun schreef :
omnisciens schreef :
Deze redenatie kun je ook andersom stellen. Wat mvv nodig heeft, dat zijn mensen die belangeloos geld in mvv willen stoppen, omdat ze clubliefde hebben. Als zelfs de supporters groep (welke ik toch wel zou inschatten als degenen die de meeste clubliefde hebben) met zijn allen samen tot een werkelijk betreurend laag bedrag komen als inzamelingsactie, hoe kun je dan van zakenmensen (deze mensen zijn over het algemeen emotioneel wat minder betrokken) verwachten dat zij het wel doen?
Overigens heb ik mvv nog niet horen vragen aan supporters om hun club te redden. Wat dat betreft ben ik het wel eens met de algehele mening dat het angstvallig stil blijft aan mvv kant.
De opmerking over Rinkens vind ik triest, zeker voor iemand die wat al een tijdje (volgens mij nog steeds) op vrijwillige basis voor mvv werkt. Als je het over voorbeeldfuncties hebt, dan denk ik dat hij een goed voorbeeld geeft door vrijwillig tijd in mvv te steken; een voorbeeld dat niet heel veel mensen volgen....
Dat klopt, ik pas mijn bericht aan
Ik ben blij dat je het toch inziet.omnisciens schreef :
omnisciens schreef :
Dat klopt, ik pas mijn bericht aan
Haha dat lukt niet, dus beschouw het als niet gelezen, mss wat frustratie
Tsja, omnisciens. Ik heb gisteren een staatslot gekocht. Ergens denk ik "als ik de jackpot win, dan gaat minimaal een paar ton naar MVV, dan is de club gered!".omnisciens schreef : Weet je wat het ook is. Misschien ben ik wel een beetje jaloers dat ik zelf niet zo vermogend ben om je grote liefde mvv financieel goed te kunnen helpen. Maar hopelijk ooit.
klopt. Red MVV is een spontane actie vanuit dit forum. Heel simpel, gericht op binnenhalen van cash voor de club. Alleen bedragen die op deze rekening binnenkomen verschijnen op de teller. Staat dus los van alle andere mooie acties.Rebel schreef : Ik heb een klein vraagje, zijn er 2 acties gaande?? Red MVV en Noe is ut aon us?? Dit mn ook omdat het toegzegde geld van de SC niet bij de teller staat.
Rebel schreef : Ik heb een klein vraagje, zijn er 2 acties gaande?? Red MVV en Noe is ut aon us?? Dit mn ook omdat het toegzegde geld van de SC niet bij de teller staat.
Aswin schreef : Wie zegt dat van die 200.000 die al is toegezegd op de 470.000 die missen niet een deel (of volledig) van Paul of aan hem gelieerde bedrijven/sponsoren komt?
Punker73 schreef :
Aswin schreef : Wie zegt dat van die 200.000 die al is toegezegd op de 470.000 die missen niet een deel (of volledig) van Paul of aan hem gelieerde bedrijven/sponsoren komt?
Wie zegt dat dat wel zo is??? een beetje een loze kreet vind ik dit tenzij jij mij kan vertellen dat Paul (of een van zijn bedrijven) idd geld heeft zitten in die 2 ton. Zo kan ik bij alles roepen " wie zegt niet dat ......."
Hill28 schreef : Veel mensen vragen zich af waarom niet alle supporters en forumleden via deze weg een bijdrage leveren. Ik heb overwogen om 10 of 20 euro over te maken (dat is wat ik kan missen) naar MVV of naar Red MVV. Mijn tweede gedachte was echter, kunnen die twee tientjes echt een verschil maken? En moet ik zo een klotebestuur uit de brand helpen, dat nota bene een jaar geleden nog riep dat MVV er financieel goed voor stond? Mocht MVV het niet redden, dan gaat mijn bijdrage naar schuldeisers en heb ik er verder niks meer aan.
Ik doe het daarom anders en neem nu elke thuiswedstrijd vrienden mee naar MVV, die het normaal niet kunnen betalen. Zo krijgt MVV extra publiek en entreegeld binnen en heb ik zelf ook nog een (extra) gezellige avond.
Mocht ik een keer echt wat overhebben, dan zal ik alsnog een duit in het zakje doen van de RED MVV actie.