>
Ontvangen bedankjes 349
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Maar helaas lijkt niemand hier op te reageren. Heeft natuurlijk onder andere hiermee te maken:MVV4life schreef : Laten we zorgen dat we met 1000 echte supporters, iedere dag een kop koffie laten staan of geen ijsje pakken, een keer geen biertje pakken, of geen luikse wafel, en dat per dag. Je geeft dus minder uit en in de voorbeelden is dat meer dan 1 euro.
Laten we met alle 1000 dan 's avonds die euro overmaken.
Na 1 maand staan we op 30.000 euro!
Ik wil best wat meer doen, maar als we "maar" met een man of dertig zijn, zet dat geen zoden aan de dijk en heb ik toch ook wel het gevoel, stom gezegd, dat anderen "profiteren" van mijn bijdrage. Ik vind het niet erg om wat meer te doen dan anderen die misschien op dit moment niet meer kunnen doen, maar het gevoel dat een hoop mensen helemaal niets doen, dat vind ik jammer! Dat positief gedraaid betekent:Jim Cemint schreef : Maar als ik de lijst met donateurs bekijk en zie dat er "slechts" 29 mensen een donatie gedaan hebben, dan valt me dat toch enigszins tegen.
Jim Cemint schreef : KOM OP JONGENS... niet naar anderen kijken! ZELF in actie komen!!! Doneer ook een bijdrage. Klein of groot, dat maakt helemaal niets uit.
Jacques schreef : Maar als ik de lijst met donateurs bekijk en zie dat er "slechts" 29 mensen een donatie gedaan hebben, dan valt me dat toch enigszins tegen. Ik wil best wat meer doen, maar als we "maar" met een man of dertig zijn, zet dat geen zoden aan de dijk en heb ik toch ook wel het gevoel, stom gezegd, dat anderen "profiteren" van mijn bijdrage. Ik vind het niet erg om wat meer te doen dan anderen die misschien op dit moment niet meer kunnen doen, maar het gevoel dat een hoop mensen helemaal niets doen, dat vind ik jammer!
MVV4life schreef : Ik heb begrepen dat iedereen op kantoor t/m februari de focus dient te houden op de financiele situatie.MVV moet terug naar een lagere begroting en dan is betaald voetbal in Maastricht gewaarborgd. En het tekort zal moeten worden weggewerkt, hiervoor wordt achter de schermen wordt met man en macht allerlei ideeën uitgewerkt en een aantal zal binnenkort naar buiten komen.
Punker er zijn wel allerlei supporters en sponsoren betrokken, die naast hun gewone baan, vanuit de ledenraad hier mee bezig zijn.Punker73 schreef :
MVV4life schreef : Ik heb begrepen dat iedereen op kantoor t/m februari de focus dient te houden op de financiele situatie.MVV moet terug naar een lagere begroting en dan is betaald voetbal in Maastricht gewaarborgd. En het tekort zal moeten worden weggewerkt, hiervoor wordt achter de schermen wordt met man en macht allerlei ideeën uitgewerkt en een aantal zal binnenkort naar buiten komen.
Fijn dat de supporter die de club al tig keer gered hebben ook gehoord worden / om input gevraagd wordt. Dit is nu weer 100% wat i bedoel. Probeer het lekker maar intern op te lossen zonder overleg met suporters / sponsoren .....