Inzamelingsactie: RED MVV!

07 nov 2013 13:09 07 nov 2013 13:10 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #106

www.mvvfans.nl/webshop

Alle opbrengst uit deze webshop komt ten goede aan de actie. Koop dus snel je stickers en steun MVV.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2013 13:26
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #107
alweer een mooi initiatief! Ga zo door allen!!

07 nov 2013 13:54
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #108
Zorg voor minder mooie bedragen bij de verkooppunten.
Het moet zo geprijsd zijn, dat je (vrijwel) altijd geld terug krijgt.
Dit geld kan dan direct in

Aon de géng
Bijlagen:

07 nov 2013 23:29 07 nov 2013 23:34 door SC MVV Maastricht.
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #109
Het bestuur van de Supportersclub MVV Maastricht heeft afgelopen maandag besloten om vol voor de actie " Noe is ut aon us!' te gaan.

Allereerst doen we een beroep op de financiële buffer van de SC en doneren een bedrag van € 5.000 aan de actie "Noe is 't aon us".

Daarnaast hebben we vorig seizoen met MVV een afspraak gemaakt over een bijdrage aan de stewarding bij uitwedstrijden. Deze afspraak betreft dan €1 per supporter bij een uitwedstrijd. Het gaat hierbij om een totaal bedrag van €2.129 over seizoen 2012-2013 en het nu lopende seizoen. We hebben besloten het bedrag van €2.129 naar boven af te ronden (€ 2.500) zodat we in totaal € 7.500 aan de actie " Noe is ut aon us" kunnen bijdragen.

Merchandise
De stichting Veer zien MVV en de Supportersclub MVV Maastricht werken nu op gebied van merchandise zeer nauw samen. De commissie merchandise bestaat sinds kort uit 2 mensen van Veer zien MVV, en 3 man van de supportersclub.
De merchandise zal vernieuwd en verder uitgebreid worden, daarnaast gaat vóór 15 november de volledig nieuwe webshop de lucht in. Alle merchandise - behalve de "specials" zal overigens ook in de fanshop verkrijgbaar zijn.
Het bestuur van de SC MVV Maastricht heeft in overleg met Veer zien MVV besloten om de volledige winst van de merchandise, direct aan de actie " Noe is ut aon us" ten goede te laten komen.

"NOE IS 'T AON US!"

Alain Reiters - voorzitter Supportersclub MVV Maastricht

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, Aswin, ouwe rot, Roei baank, Jacques, middenstip, opadiehard

08 nov 2013 10:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #110
Super die 7500 euro! Dan voel ik me trots supporter te zijn. Fijn dat verschillende partijen in dezen gaan samenwerken. Ik ben benieuwd naar de nieuwe merchandise. Kortom Alain, dit zijn berichten waarmee mijn weekend echt goed begint. Dank aan alle betrokkenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

08 nov 2013 12:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #111
Hoe komt de teller nu weer op een niet-rond bedrag? :dry: :thumbsdown: :angry:

Ik heb maar weer eens acht euro overgemaakt om het bedrag rond te krijgen (en over de drempel van 1600 euro). Kom op, wie volgt? :thumbsup: :applaus: :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ekstertjj

08 nov 2013 12:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #112
En iets anders, MVV4life had een prachtidee:

MVV4life schreef : Laten we zorgen dat we met 1000 echte supporters, iedere dag een kop koffie laten staan of geen ijsje pakken, een keer geen biertje pakken, of geen luikse wafel, en dat per dag. Je geeft dus minder uit en in de voorbeelden is dat meer dan 1 euro.
Laten we met alle 1000 dan 's avonds die euro overmaken.
Na 1 maand staan we op 30.000 euro!

Maar helaas lijkt niemand hier op te reageren. Heeft natuurlijk onder andere hiermee te maken:

Jim Cemint schreef : Maar als ik de lijst met donateurs bekijk en zie dat er "slechts" 29 mensen een donatie gedaan hebben, dan valt me dat toch enigszins tegen.

Ik wil best wat meer doen, maar als we "maar" met een man of dertig zijn, zet dat geen zoden aan de dijk en heb ik toch ook wel het gevoel, stom gezegd, dat anderen "profiteren" van mijn bijdrage. Ik vind het niet erg om wat meer te doen dan anderen die misschien op dit moment niet meer kunnen doen, maar het gevoel dat een hoop mensen helemaal niets doen, dat vind ik jammer! Dat positief gedraaid betekent:

Jim Cemint schreef : KOM OP JONGENS... niet naar anderen kijken! ZELF in actie komen!!! Doneer ook een bijdrage. Klein of groot, dat maakt helemaal niets uit.

:thumbsup: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

08 nov 2013 12:48
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #113
Laat ik voorop stellen dat ik alle acties fantastisch vind!
Maar ik vind het vanuit een hele belangrijke partij angstvallig stil: MVV zelf!
Er is 1 bericht verschenen dat we een tekort hebben, daarna radiostilte.
Ik mag hopen dat ze achter de schermen keihard bezig zien, maar ik zie/hoor hier helemaal niets meer over.
Komen zij nog met een spectaculaire reddingsactie? Zijn er soms al successen geboekt?
Ik lees op het forum verontrustende berichten dat het 5 voor twaalf, twaalf uur of nog erger is, maar die indruk wekt MVV zelf helemaal niet.
Het is dat supporters diverse acties opstarten, anders had ik nog niet eens gedacht dat er "iets" aan de hand was.
MVV.nl gaat rustig verder met nieuws over streetleague, dat Tiny Ruijs naar een basisschool is geweest en dat de avond voor trainers niet doorgaat.

Stilte voor de storm? Geen nieuws is goed nieuws? Of...totale ontreddering en ligt alle hoop op de fans?

Hoe hoog is de nood momenteel? Alleen berichten van (gewaardeerde) forumleden vind ik niet genoeg en ik denk dat dat ook veel mensen momenteel nog tegen houdt om geld te geven.
Dat heeft niets te maken met "ut kump goot"-mentaliteit, eerder met het gebrek aan info van MVV-kant. "Het zal dan wel niet zó erg zijn?"

08 nov 2013 12:55
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #114
Er moet me toch iets van het hart.
Ga al meer dan 46 jaar kijken koop elk jaar een seizoens kaart,ook al stijgen de prijzen, ben lid van Veer zien MVV en nu moet ik WEER gaan doneren?
MVV is en blijft mijn leven,maar ook voor mij is er een keerpunt,MVV is een emotionele rollercoaster zonder happy end lijkt het wel en na zoveel jaar raak je uit geput.
Heb steeds mee gedaan met deze manier van "helpen"van het kopen van t-shirt tot zelfs 100 gulden over maken voor het kopen van een speler,god weet hoelang dat geleden is.
Om de 3 jaar het zelfde riddeltje.
Trouwens beseft iedereen die op dit forum zit dat de buitenwacht,en dat zijn toch echt de meeste supporters,niet eens door hebben dat er iets is, buiten dat MVV moet bezuinigen.
Er komt van MVV zijde niks naar buiten dus in mijn ogen zijn alleen op dit forum de doom scenarios te lezen en dat ook nog van horen zeggen uit zo genaamde betrouwbare bron.

08 nov 2013 13:00 08 nov 2013 13:01 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #115

Jacques schreef : Maar als ik de lijst met donateurs bekijk en zie dat er "slechts" 29 mensen een donatie gedaan hebben, dan valt me dat toch enigszins tegen. Ik wil best wat meer doen, maar als we "maar" met een man of dertig zijn, zet dat geen zoden aan de dijk en heb ik toch ook wel het gevoel, stom gezegd, dat anderen "profiteren" van mijn bijdrage. Ik vind het niet erg om wat meer te doen dan anderen die misschien op dit moment niet meer kunnen doen, maar het gevoel dat een hoop mensen helemaal niets doen, dat vind ik jammer!

Buiten dit forum zie ik de actie "RED MVV" ook nergens terug komen.
Niet in het stadion of de stad en ook niet op de site van MVV of facebook of oid.
En wat Maosbrögk zegt zal er ook mee te maken hebben, dat buiten de berichten dit forum niks te bekennen is over de ernst van de situatie.

M.a.w. buiten de vaste forumbezoekers weet er waarschijnlijk niemand wat er echt speelt en welke acties er ondernomen worden. Tijd voor meer bekendheid dus!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

08 nov 2013 13:29 08 nov 2013 13:38 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #116
Wat ik weet... Want inderdaad er wordt niet veel gecommuniceerd vanuit MVV.

Ik heb begrepen dat iedereen op kantoor t/m februari de focus dient te houden op de financiele situatie.
MVV moet terug naar een lagere begroting en dan is betaald voetbal in Maastricht gewaarborgd. En het tekort zal moeten worden weggewerkt, hiervoor wordt achter de schermen wordt met man en macht allerlei ideeën uitgewerkt en een aantal zal binnenkort naar buiten komen.

Ik heb wat geruchten gehoord wat dat voor een ideeën zijn, maar zeker weet je pas wat er gaat gebeuren als ze daadwerkelijk naar buiten komen. Maar zonder geruchten zou ik het volgende inschatten: Geld ophalen bij supporters, geld ophalen bij sponsors, zoepe veur MVV, iets met seizoenkaarten, speciale merchandise, etc.

Een aantal zaken lopen al:
- MVVfans heeft een rekening nummer opengesteld
- MVVfans heeft een webshop met stickers geopend
- SC heeft geld overgemaakt
- SC komt ook met merchandise
- VZM heeft een opener en armbandje actie
- VZM zoekt hard naar nieuwe donateurs
- vergeet ik nog iets?

Verder heb ik gisteren een mail gehad dat er een nieuwe datum gevonden is voor ut Praotkaffee:
Maandag 25 november om 20 uur in de Gouden Ster.
Deze zou wel doorgaan en ik zou zeggen laten we zorgen dat we allemaal massaal aanwezig zijn!
(Ik hou jullie op de hoogte wat betreft de datum, in deze tijd is niets zeker...)

Wat een goed idee lijkt, nu toch openlijk (maar te weinig) over de financiele situatie wordt gesproken, zet ook een teller op MVV.nl, waar men kan zien wat alle acties gezamelijk al hebben opgeleverd en hoeveel het tekort nog is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

08 nov 2013 13:53
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #117

MVV4life schreef : Ik heb begrepen dat iedereen op kantoor t/m februari de focus dient te houden op de financiele situatie.MVV moet terug naar een lagere begroting en dan is betaald voetbal in Maastricht gewaarborgd. En het tekort zal moeten worden weggewerkt, hiervoor wordt achter de schermen wordt met man en macht allerlei ideeën uitgewerkt en een aantal zal binnenkort naar buiten komen.

Fijn dat de supporter die de club al tig keer gered hebben ook gehoord worden / om input gevraagd wordt. Dit is nu weer 100% wat i bedoel. Probeer het lekker maar intern op te lossen zonder overleg met suporters / sponsoren ..... :puke:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

08 nov 2013 13:56
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #118
En verder heb ik nog een aantal loten Euromillions loten gekocht, vanavond is een pot van 100 miljoen.
Mocht ik het winnen zijn we voorgoed van alle financiele problemen af.
:P

100% veur de eige club!

08 nov 2013 13:58
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #119

Punker73 schreef :

MVV4life schreef : Ik heb begrepen dat iedereen op kantoor t/m februari de focus dient te houden op de financiele situatie.MVV moet terug naar een lagere begroting en dan is betaald voetbal in Maastricht gewaarborgd. En het tekort zal moeten worden weggewerkt, hiervoor wordt achter de schermen wordt met man en macht allerlei ideeën uitgewerkt en een aantal zal binnenkort naar buiten komen.

Fijn dat de supporter die de club al tig keer gered hebben ook gehoord worden / om input gevraagd wordt. Dit is nu weer 100% wat i bedoel. Probeer het lekker maar intern op te lossen zonder overleg met suporters / sponsoren ..... :puke:

Punker er zijn wel allerlei supporters en sponsoren betrokken, die naast hun gewone baan, vanuit de ledenraad hier mee bezig zijn.
Ik neem aan dat er snel duidelijkheid komt over de acties. (En nee, ik weet verder ook niet wanneer)
Wellicht dat mensen uit de ledenraad hier een tipje van de sluier kunnen oplichten?

100% veur de eige club!

08 nov 2013 15:16
Leguaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #120
donatie via machtiging. Loat ze rolle die euro's!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden