Inzamelingsactie: RED MVV!
02 nov 2013 13:59
02 nov 2013 14:00 door DJ-MARCO. Reden: foutje
De actie "verzeukskes veur geld veur MVV" gisteravond in de Gouden Ster heeft op 1 avond € 120,00 opgeleverd. Iedereen die bijgedragen heeft, is hartelijk bedankt. Deze actie wordt vervolgd !!!
( Weet iemand nog een leuk restaurant voor mij, vanavond???
)
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, Frank Salemans
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 nov 2013 14:00
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Rebel schreef :
Boe is dat feeske? schreef :
mvv4ever schreef : Ik wou gister sleutelhanger kopen en opener maar ik heb niemand gezien.
Kan ik die evt ook bij de volgende thuiswedstrijd kopen?
Bij de Fanshop van de SupportersClub liggen openers/bandjes, net zoals vele andere merchandise waarvan de opbrengt aan MVV ten goede komt!
Er zouden idd aan de ingangen mensen staan om te verkopen. Geen vrijwilligers kunnen vinden???
Van wat ik begrepen heb zijn er een man of 6 het stadion in getrokken en hebben in de gracht/tribunes verkocht. Niet overal kunnen komen, maar denk ook niet dat het eenmalig was.
Hennekes kunnen natuurlijk altijd gebruikt worden
Boe is dat feeske?
02 nov 2013 14:13
Rebel schreef :
mvv4ever schreef : Ik wou gister sleutelhanger kopen en opener maar ik heb niemand gezien.
Kan ik die evt ook bij de volgende thuiswedstrijd kopen?
Bij de Fanshop van de SupportersClub liggen openers/bandjes, net zoals vele andere merchandise waarvan de opbrengt aan MVV ten goede komt!
Er zouden idd aan de ingangen mensen staan om te verkopen. Geen vrijwilligers kunnen vinden???
Van wat ik begrepen heb zijn er een man of 6 het stadion in getrokken en hebben in de gracht/tribunes verkocht. Niet overal kunnen komen, maar denk ook niet dat het eenmalig was.
Hennekes kunnen natuurlijk altijd gebruikt worden
Inderdaad, de dames van het VZM promoteam (4 vrouw sterk) hebben samen met Jeoff, Servé en Alain bandjes door het hele stadion verkocht. Daarnaast worden de bandjes én openers sinds de wedstrijd tegen ADO ook bij de fanshop verkocht.
02 nov 2013 20:32
MVV4life
Platinum Boarder
Ik heb bandjes gekocht in het SC home en een aantal mooie dames liepen rond met bandjes, wellicht niet overal.
En volgens mij krijgen de vrijwilligers een doos mee naar huis om buiten de wedstrijd om te verkopen.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
02 nov 2013 22:16
Jim Cemint
Platinum Boarder
Helaas heb ook ik niemand gezien met polsbandjes en sleutelhangers. Ik zat vrijdag eenmalig op de Noordtribune. Ik heb wel zojuist een bijdrage overgemaakt en hoop bij de volgende wedstrijd alsnog polsbandjes en sleutelhangers te kunnen kopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
02 nov 2013 22:54
Jim Cemint schreef : Helaas heb ook ik niemand gezien met polsbandjes en sleutelhangers. Ik zat vrijdag eenmalig op de Noordtribune. Ik heb wel zojuist een bijdrage overgemaakt en hoop bij de volgende wedstrijd alsnog polsbandjes en sleutelhangers te kunnen kopen.
Jim, je kunt ook voor de wedstrijd bij de fanshop of boven de Gouden Ster terecht voor bandjes. Daarnaast is VZM in de rust en meestal ook nog na de wedstrijd boven de Gouden Ster te vinden
03 nov 2013 15:40
03 nov 2013 15:43 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
geld is van primair belang om er voor te zorgen dat niet de hele groep met de wintertop uit elkaar valt
Als MVV het gat niet gedicht krijgt dan zullen er spelers voor niets moeten gaan vertrekken en dat zijn onze betere spelers
wat houden we dan nog over
Wat kunnen we gezamelijk nog meer doen ( buiten het winnen van JVC) om er voor dat wij als supporters zo'n 50000 euro ophalen.
Ik heb in een andere topic nog een ander voorstel gedaan , om de groep bij elkaar te houden en toch te saneren
ik zat zelf aan een tientjes actie te denken.....eenmalig 10 euro voor Red MVV...een ieder de meer kan prima
maar een tientjes actie is voor veel nog te doen !!
kunnen we niet de mail adressen krijgen van MVV van seizoenskaart houders
03 nov 2013 16:47
Napoleon schreef : geld is van primair belang om er voor te zorgen dat niet de hele groep met de wintertop uit elkaar valt
Als MVV het gat niet gedicht krijgt dan zullen er spelers voor niets moeten gaan vertrekken en dat zijn onze betere spelers
wat houden we dan nog over
Wat kunnen we gezamelijk nog meer doen ( buiten het winnen van JVC) om er voor dat wij als supporters zo'n 50000 euro ophalen.
Ik heb in een andere topic nog een ander voorstel gedaan , om de groep bij elkaar te houden en toch te saneren
ik zat zelf aan een tientjes actie te denken.....eenmalig 10 euro voor Red MVV...een ieder de meer kan prima
maar een tientjes actie is voor veel nog te doen !!
kunnen we niet de mail adressen krijgen van MVV van seizoenskaart houders
Nog niet helemaal rond maar ik ben ook bezig met een sticker actie. Er zullen speciale stickers gemaakt worden die we als set gaan verkopen via een webshop (en misschien ook via het supportershome en shop van de SC). De totale opbrengst gaat dan ook naar de actie op deze site.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
03 nov 2013 21:15
MVV4life
Platinum Boarder
Punker maak ouch dee sticker vaan ut aaijd AngelSide logo!
Dan nog 'n idee, wellicht simpel, maar broodnodig nadat ik zeer verontruste info heb ontvangen. Het is echt erop of eronder, zo blijkt het.
Laten we zorgen dat we met 1000 echte supporters, iedere dag een kop koffie laten staan of geen ijsje pakken, een keer geen biertje pakken, of geen luikse wafel, en dat per dag. Je geeft dus minder uit en in de voorbeelden is dat meer dan 1 euro.
Laten we met alle 1000 dan 's avonds die euro overmaken.
Na 1 maand staan we op 30.000 euro!
Eigenlijk zou dat moeten kunnen, niet?
Kunnen we inderdaad niet bv de mailinglist van de seizoenkaarthouders of van de vereniging hiervoor gebruiken?
Iemand een idee hoe we 1000 man zo gek krijgen?
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
03 nov 2013 21:36
03 nov 2013 21:37 door pinobel.
MVV4life schreef : Punker maak ouch dee sticker vaan ut aaijd AngelSide logo!
Dan nog 'n idee, wellicht simpel, maar broodnodig nadat ik zeer verontruste info heb ontvangen. Het is echt erop of eronder, zo blijkt het.
Laten we zorgen dat we met 1000 echte supporters, iedere dag een kop koffie laten staan of geen ijsje pakken, een keer geen biertje pakken, of geen luikse wafel, en dat per dag. Je geeft dus minder uit en in de voorbeelden is dat meer dan 1 euro.
Kunnen we inderdaad niet bv de mailinglist van de seizoenkaarthouders of van de vereniging hiervoor gebruiken?
Het feit dat jij zegt over zeer verontruste info te beschikken, maakt mij ongeruster als alle andere negatieve informatie tot nu toe. Als het echt zo erg is dat het een dubbeltje op zijn kant is, redden wij de tent hier niet met wat honderdjes bij elkaar te verzamelen. Dit betekent dan wel een gigantisch brevet van onvermogen die het huidige bestuur zichzelf geeft als ze dit niet veel eerder hebben zien aankomen en maatregelen hebben genomen. Zo'n grote schuld ontstaat niet van vandaag op morgen. Dit valt me erg tegen van het bestuur al zal ook ik alles doen wat ik kan bijdragen om onze club - voor de zoveelste keer - te redden.
03 nov 2013 22:26
Pfff daar gaan we weer wanneer houd het eens op !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Malpertoni
04 nov 2013 03:24
MVV4life
Platinum Boarder
MVV4life schreef : Laten we zorgen dat we met 1000 echte supporters, iedere dag een kop koffie laten staan of geen ijsje pakken, een keer geen biertje pakken, of geen luikse wafel, en dat per dag. Je geeft dus minder uit en in de voorbeelden is dat meer dan 1 euro.
Wat vinden jullie van dit idee?
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
04 nov 2013 08:15
Ik doe mee, als er genoeg anderen meedoen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
04 nov 2013 08:51
Onderwerp Auteur
pinobel schreef :
Het feit dat jij zegt over zeer verontruste info te beschikken, maakt mij ongeruster als alle andere negatieve informatie tot nu toe. Als het echt zo erg is dat het een dubbeltje op zijn kant is, redden wij de tent hier niet met wat honderdjes bij elkaar te verzamelen. Dit betekent dan wel een gigantisch brevet van onvermogen die het huidige bestuur zichzelf geeft als ze dit niet veel eerder hebben zien aankomen en maatregelen hebben genomen. Zo'n grote schuld ontstaat niet van vandaag op morgen. Dit valt me erg tegen van het bestuur al zal ook ik alles doen wat ik kan bijdragen om onze club - voor de zoveelste keer - te redden.
Ik kan bevestigen dat de situatie veel ernstiger is dan velen beseffen. De Maastrichtse mentaliteit ''t kump good" zou écht eens overboord gezet moeten worden. Ik weet dat het niet voor het eerst is maar het voortbestaan van de club staat serieus op het spel.
En we zijn overigens niet de enige club in de eerste divisie. Wel één van de weinigen die daar redelijk transparant over is.
Het is veel te makkelijk om het bestuur een brevet van onvermogen op te spelden. Er is binnen de organisatie te weinig capaciteit en kwaliteit om alle problemen adequaat aan te pakken. Als sponsoren en toeschouwers afhaken kun je je ook afvragen of er nog wel voldoende draagvlak is in de stad Maastricht voor een betaald voetbal organisatie. Natuurlijk, op dit forum zullen de meesten het daar niet mee eens zijn maar we zijn natuurlijk geen gemiddelde afspiegeling van de Maastrichtse bevolking. Mensen, het is niet vijf voor twaalf. Het is twaalf uur!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper
04 nov 2013 09:20
Je raakt daar wel iets wat ik me oprecht afvraag. (Bijna) iedere club trekt veel minder toeschouwers dan verwacht, dat is gewoon in de statistieken terug te lezen. Ik ga er van uit dat ook overal de sponsoren zich terugtrekken vanwege dezelfde redenen. De crisis die maar blijft duren, de competitie die steeds minder serieus te nemen is met een half failliet Achilles dat der bij gegooid word en de spek- en bonen jeugdteams en noem maar op.
Als ik alleen al naar onze buren in Sittard kijk, gemiddelde aantal toeschouwers is daar geloof ik met ongeveer 2000 man gedaald. Laat die 2000 man gemiddeld 20 euro per persoon omzet opleveren (kaartje plus iets te drinken/eten). Dat aan 19 thuiswedstrijden. Dan zit je al op 3,8 ton per jaar die ze minder binnenkrijgen! Dan heb ik nog helemaal niets over de sponsoren daar gezegd of over andere tegenvallers. Dus minimaal 3,8 ton minder inkomsten voor een club die, net als wijzelf, laat dat duidelijk zijn, ieder dubbeltje vier keer moet omdraaien. Die kunnen dat toch helemaal niet hebben?
En iets vergelijkbaars moet (bijna) overal aan de hand zijn, vrijwel overal kelderen de supportersaantallen. En ik neem aan, maar dat is minder direct zichtbaar, de sponsorinkomsten. Tegelijkertijd is vrijwel iedere jupiler league-club, net zoals ons, een club/bedrijf dat niets kan hebben. Bijna niemand heeft vet op de botten, bijna niemand kan een tegenvaller qua inkomsten gemakkelijk hebben. Maar buiten De Graafschap en ons heb je nog geen enkele club gehoord. Dat kan toch ook niet kloppen?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden