>
Ontvangen bedankjes 776
Ook ik koop ieder jaar een seizoenkaart , doneer daarop nog eens 120 euro per jaar aan VZM, betaal lidmaatschap aan de ledenraad, steun de verkoop van bier in de Geusselt, ga regelmatig naar uitwedstrijden en koop incidenteel eens iets aan merchandising, etc. Ik doe dit met alle plezier! en ik heb ook altijd meegedaan bij eerdere moeilijke tijden. Echter voor mij is het nu -financieel- genoeg. Ik vind dat ik MVV al jaren genoeg financieel ondersteun met wat in mijn mogelijkheid ligt. Het is nu eens aan die andere -minimaal- 2500 supporters die er iedere 2 weken zijn en MVV ook een warm hart toedragen maar weigeren om 10 euro per maand opzij te zetten.glowwie schreef : Er moet me toch iets van het hart.
Ga al meer dan 46 jaar kijken koop elk jaar een seizoens kaart,ook al stijgen de prijzen, ben lid van Veer zien MVV en nu moet ik WEER gaan doneren?
MVV is en blijft mijn leven,maar ook voor mij is er een keerpunt,MVV is een emotionele rollercoaster zonder happy end lijkt het wel en na zoveel jaar raak je uit geput.
Heb steeds mee gedaan met deze manier van "helpen"van het kopen van t-shirt tot zelfs 100 gulden over maken voor het kopen van een speler,god weet hoelang dat geleden is.
Om de 3 jaar het zelfde riddeltje.
Trouwens beseft iedereen die op dit forum zit dat de buitenwacht,en dat zijn toch echt de meeste supporters,niet eens door hebben dat er iets is, buiten dat MVV moet bezuinigen.
Er komt van MVV zijde niks naar buiten dus in mijn ogen zijn alleen op dit forum de doom scenarios te lezen en dat ook nog van horen zeggen uit zo genaamde betrouwbare bron.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef : Het is nu eens aan die andere -minimaal- 2500 supporters die er iedere 2 weken zijn en MVV ook een warm hart toedragen maar weigeren om 10 euro per maand opzij te zetten.
Sjotelsplak schreef : Ook ik koop ieder jaar een seizoenkaart , doneer daarop nog eens 120 euro per jaar aan VZM, betaal lidmaatschap aan de ledenraad, steun de verkoop van bier in de Geusselt, ga regelmatig naar uitwedstrijden en koop incidenteel eens iets aan merchandising, etc. Ik doe dit met alle plezier! en ik heb ook altijd meegedaan bij eerdere moeilijke tijden. Echter voor mij is het nu -financieel- genoeg. Ik vind dat ik MVV al jaren genoeg financieel ondersteun met wat in mijn mogelijkheid ligt. Het is nu eens aan die andere -minimaal- 2500 supporters die er iedere 2 weken zijn en MVV ook een warm hart toedragen maar weigeren om 10 euro per maand opzij te zetten.
De_Lange schreef :
Sjotelsplak schreef : Het is nu eens aan die andere -minimaal- 2500 supporters die er iedere 2 weken zijn en MVV ook een warm hart toedragen maar weigeren om 10 euro per maand opzij te zetten.
Sjotelsplak, kun jij in de portemonnee kijken van die overige 2500 supporters die er wekelijks zitten, of de supporters die onze club een warm hart toe dragen. Ik denk dat iedereen zal doen wat binnen zijn macht ligt om onze club te ondersteunen.
Dus sorry, maar de laatste zin vind ik erg kort door de bocht.
Nou, eigenlijk moet ik het hebben over minimaal 3500 supporters die er wekelijks zitten. Daarin zitten inderdaad ook kinderen en pubers die 10 euro per maand ook aan andere dingen besteden. En er zullen ook genoeg mensen zijn waarvan een seizoenkaart het maximale is wat ze kunnen/mogen uitgeven. Ik heb het ook niet over die mensen. Maar +-250 leden voor VZM (waarvan +-40 horeca/bedrijven) is natuurlijk matig als je als club een vaste kern van 3500 duizend supporters hebt, en meestal rond de 4000 zit. Je gaat me niet vertellen dat alle 94% van de 3500 supporters niet 10 euro per maand kan sparen.De_Lange schreef :
Sjotelsplak, kun jij in de portemonnee kijken van die overige 2500 supporters die er wekelijks zitten, of de supporters die onze club een warm hart toe dragen. Ik denk dat iedereen zal doen wat binnen zijn macht ligt om onze club te ondersteunen.
Jij kunt blijkbaar wel binnen de portemonee van die mensen kijken? Natuurlijk zijn er mensen die oprecht niets kunnen missen en dat is ok. Maar ik weiger te geloven dat dat voor 90% van de vaste toeschouwers van MVV geldt. En ik weiger te geloven dat op dit forum maar 29 mensen de centen kunnen missen. Dan heb ik liever dat ik precies weet waarom de anderen niet meedoen, dan dat dat op de drogreden "ik kan het niet missen" gegooid wordt. Doen alsof er 2500 man geen enkele euro kunnen missen, sorry, maar dat vind ik pas echt kort door de bocht.De_Lange schreef :
omnisciens schreef : Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het wel snap. Weer financiele nood. Weer het water tot de lippen
Mvv heeft verkeerd gegokt, de gedachte, maatschappelijk betrokken raken, breed in de gemeenschap worden opgenomen en daardoor ook meer inkomsten krijgen door hoger bezoekers, werkt dus niet.
IK voel me daar ook best beetje beledigd, al 22 jaar een seizoenskaart, maar als er een bekerwedstrijd is, dan vertikt MVV het om aan te geven, dat ik mijn plaats kan opeisen, vroeger werd je naam nog omgeroepen als je jarig was, voelde je je een beetje bijzonder.
IK denk dat MVV zich niet realiseerde, dat wij, de supporters, maken wat MVV is. Veer zien MVV, letterlijk!
En ik mis al jaren die waardering, niks nada nopes. Niet een klein gebaar, van blij dat je er weer bent, en weer 250 euro voor een seizoenskaart betaalt, dat je er weer zit, met min 2 vast gevroren aan je stoeltje, omdat je toch gaat kijken naar je grote liefde.
Waar de regels in het stadion ieder jaar strenger worden, de sfeer dood wordt gemaakt en je tijdens een beker wedstrijd een half uur in de rij moet staan.
En dan komt Rinkens, in zijn rode Bentley van 249.000 euro, mij vertellen dat het financieel niet goed gaat.
Echt flikker toch op. Mislukte visie, missie, uitvoering.
IK kan me daar best over opwinden, ik mis waardering voor ons, MVV supporters. Zonder respect geen voetbal toch? Zonder respect geen euro!
Nao Väöre schreef :
omnisciens schreef : Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het wel snap. Weer financiele nood. Weer het water tot de lippen
Mvv heeft verkeerd gegokt, de gedachte, maatschappelijk betrokken raken, breed in de gemeenschap worden opgenomen en daardoor ook meer inkomsten krijgen door hoger bezoekers, werkt dus niet.
IK voel me daar ook best beetje beledigd, al 22 jaar een seizoenskaart, maar als er een bekerwedstrijd is, dan vertikt MVV het om aan te geven, dat ik mijn plaats kan opeisen, vroeger werd je naam nog omgeroepen als je jarig was, voelde je je een beetje bijzonder.
IK denk dat MVV zich niet realiseerde, dat wij, de supporters, maken wat MVV is. Veer zien MVV, letterlijk!
En ik mis al jaren die waardering, niks nada nopes. Niet een klein gebaar, van blij dat je er weer bent, en weer 250 euro voor een seizoenskaart betaalt, dat je er weer zit, met min 2 vast gevroren aan je stoeltje, omdat je toch gaat kijken naar je grote liefde.
Waar de regels in het stadion ieder jaar strenger worden, de sfeer dood wordt gemaakt en je tijdens een beker wedstrijd een half uur in de rij moet staan.
En dan komt Rinkens, in zijn rode Bentley van 249.000 euro, mij vertellen dat het financieel niet goed gaat.
IK kan me daar best over opwinden, ik mis waardering voor ons, MVV supporters. Zonder respect geen voetbal toch? Zonder respect geen euro!
Omnisciens, er zijn ook een aantal door jou aangegeven punten waar ik mij mateloos aan stoor.
Binnenkort is er weer een praotkaffee (als dat niet opnieuw te elfder ure gecanceld wordt).
Ik hoop alleen dat dhr. Rinckens ook aanwezig is.
Je kunt dan jouw ongenoegens op hem "afvuren".
houtengerard schreef :
Ik ben het eens met jouw genoemde punten. Maar dan krijg je, wat betreft die 'waardering' ook weer het verhaal van 'mankrachten'. Is er bij MVV wel genoeg organisatie aanwezig (lees: mogelijk) om een dergelijk familiegevoel neer te zetten. Zijn er wel genoeg middelen om dat wederzijds respect te leveren en te financieren? Ik denk dat dit een beetje het kip of het ei verhaal is.
- Wat betreft het seizoenkaart verhaal geef ik je helemaal gelijk. Maar hoe digitaliseer je dit. Hoe zorg je ervoor dat je toch die voorrang krijgt, die je als trouwe supporter mag verwachten?
a) Zodat, niemand op jouw plaats zit tijdens de wedstrijd dag. (Kost extra stewards/mankrachten ter controle)
b) Niemand jouw gegevens misbruikt bij de aanvraag van een los kaartje tijdens de bekerwedstrijd. (vereist een waterdicht systeem, unieke code op seizoenkaart. Nu zou iedereen gewoon vak en plaats kunnen invullen)
- Wat betreft de mislukte uitvoering van de maatschappelijke visie, daar is nog helemaal niets over bekend. Wat is precies de toedracht van het begrotingstekort, daar heb ik nog niets van op papier gezien. Zijn er sponsoren omgevallen? Was dit te overzien? Of was het een persoonlijke blunder? En is dit allemaal daadwerkelijk te wijten aan de maatschappelijke filosofie? Het enige wat we (ik) nu weet is dat MVV een begrotingstekort van omstreeks 3 ton heeft. Met een garantie van twee ton. hoe gefundeerd die garanties zijn weet ook alleen MVV intern. Ik hoop nog altijd op een stukje openheid van MVV op dit vlak, mits dit mogelijk is. Ik heb persoonlijk nooit geloofd dat je een voetbalclub met opendeuren kunt runnen, zolang er concurrenten zijn.
- De verhoogde controle heb ik wel begrip voor. Elke financiële tegenslag brengt MVV tot op het punt waar we nu zitten. Er is (waarschijnlijk) geen calamiteiten potje beschikbaar. Zou ook doodzonde zijn, hadden we Sema nog een half jaar van kunnen huren. Zelfs je paraplu moeten inleveren, het is allemaal belachelijk die nieuwe maatregels. Maar de boete pot staat op nul, dus het helpt blijkbaar wel?
- Die rode Bentley staat hier helemaal los van. Wees blij dat het geen geel/zwarte is.
Jacques schreef : In het eerste gedeelte van je verhaal kan ik me best vinden. Het gezeik over de auto van Rinkens vind ik helemaal nergens op slaan en nogal triest.