Inzamelingsactie: RED MVV!
01 nov 2013 13:42
01 nov 2013 13:43 door jeoff.
Nao Väöre schreef : Waar kan ik de thermometer vinden ?
Deze is niet te zien op de site
Op de voorpagina van de site in de linker kolom. (onder Laatste Posts)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
01 nov 2013 13:46
Nao Väöre
Platinum Boarder
jeoff schreef :
Nao Väöre schreef : Waar kan ik de thermometer vinden ?
Deze is niet te zien op de site
Op de voorpagina van de site in de linker kolom. (onder Laatste Posts)
Bedaank Jeoff, iech waor aon het zeuk oonder de kop vaan RED MVV
Noe is alles dudelik.
Aon de géng
01 nov 2013 13:50
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Napoleon
01 nov 2013 14:56
Napoleon
Platinum Boarder
de actie loopt geweldig..... meer dan € 1300,- !! schitterend
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper
01 nov 2013 15:02
vannaovend in de Gouden Ster, verzeukskes aonvraoge veur 'n vrijwillige bijdrage. 't geld geit 100% nao de actie RED MVV.
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, Frank Salemans, Napoleon, Jacques, Zoeper
01 nov 2013 15:22
Napoleon
Platinum Boarder
DJ-AMIGO schreef : vannaovend in de Gouden Ster, verzeukskes aonvraoge veur 'n vrijwillige bijdrage. 't geld geit 100% nao de actie RED MVV.
goed plan Marco !!!! en gelijk boter bij de Vis, ieder verzoekje € 5,- ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke
01 nov 2013 15:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ook ik zal vanavond wat doneren. Maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit echt de laatste keer is dat we met de pet rond moeten gaan? (na 10 keer op 20 jaar tijd)
Daarnaast zijn het meestal altijd dezelfde supporters die actie ondernemen en/of geld doneren. Velen zijn al lid van VZM, hebben een seizoenskaart , betalen lidmaatschap voor de vereniging MVV, etc, etc.
Mijn vertrouwen ben ik toch een beetje verloren. Rinkens die op een praotkaffee vertelt dat MVV in Maastricht stinkt als rotte vis door het financieel verleden. En dan zelf op 1 jaar tijd een half miljoen euro verlies schrijven. Ongeloofwaardig.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
01 nov 2013 15:54
les rouges blancs
Platinum Boarder
Sjotelsplak schreef : Ook ik zal vanavond wat doneren. Maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit echt de laatste keer is dat we met de pet rond moeten gaan? (na 10 keer op 20 jaar tijd)
Daarnaast zijn het meestal altijd dezelfde supporters die actie ondernemen en/of geld doneren. Velen zijn al lid van VZM, hebben een seizoenskaart , betalen lidmaatschap voor de vereniging MVV, etc, etc.
Mijn vertrouwen ben ik toch een beetje verloren. Rinkens die op een praotkaffee vertelt dat MVV in Maastricht stinkt als rotte vis door het financieel verleden. En dan zelf op 1 jaar tijd een half miljoen euro verlies schrijven. Ongeloofwaardig.
Begrijp je maar aangezien we de in's en out's niet precies kennen, is het wat te hard om het huidig bestuur op financieel gebied "ongeloofwaardig" te noemen...
Moeten we ook voor oppassen omdat dit soort cxommentaar, zonder dat het je bedoeling is o.a. door bepaalde media die meer op snsatie en paginavulling uit zijn, us MVV-ke weer negatief in de publiciteit brengt / kan brengen en daardoor al de prachtige acties van supporters, bestuur en alle anderen ondergeschneeuwd en onderbelicht dreigt te worden...
Het en ons motto moet zijn en blijven : STAANK OP EN STEUNT US MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper
01 nov 2013 16:42
Sjotelsplak
Platinum Boarder
les rouges blancs schreef :
Sjotelsplak schreef : Ook ik zal vanavond wat doneren. Maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit echt de laatste keer is dat we met de pet rond moeten gaan? (na 10 keer op 20 jaar tijd)
Begrijp je maar aangezien we de in's en out's niet precies kennen, is het wat te hard om het huidig bestuur op financieel gebied "ongeloofwaardig" te noemen...
Moeten we ook voor oppassen omdat dit soort cxommentaar, zonder dat het je bedoeling is o.a. door bepaalde media die meer op snsatie en paginavulling uit zijn, us MVV-ke weer negatief in de publiciteit brengt / kan brengen en daardoor al de prachtige acties van supporters, bestuur en alle anderen ondergeschneeuwd en onderbelicht dreigt te worden...
Het en ons motto moet zijn en blijven : STAANK OP EN STEUNT US MVV
Dit is niet het juiste topic inderdaad. Ik neem de discussie over na het ander topic.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
01 nov 2013 18:24
Us Clubke
Platinum Boarder
Kunnen we vanavond geld doneren in de geuselt ipv overmaken ?
01 nov 2013 18:52
Us Clubke
Platinum Boarder
Sla ik net de ster open staat daar Valkenburg verwacht 250.000 bezoekers kerstmarkt.......ik heb zo'n gevoel dat daar ook iets mee gedaan kan, nee moet worden.
Dan heb ik het nog niet eens over de Kerstmarkt in Maastricht.
01 nov 2013 19:02
Us Clubke
Platinum Boarder
Schuld van 270.000 - opbrengst beker wedstrijd betekend een schuld van 220.000.
We zijn met ong 5000 man in het stadion, dat wil zeggen €44,00 per persoon.
dus 10.000 man is €22,00 pp of 20.000 man is €11,00 pp.
Ik zou zeggen, de komende 4 wedstrijden collecteren, ik zal vanavond iig €20 willen doneren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
02 nov 2013 11:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Ik wou gister sleutelhanger kopen en opener maar ik heb niemand gezien.
Kan ik die evt ook bij de volgende thuiswedstrijd kopen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458
02 nov 2013 13:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
mvv4ever schreef : Ik wou gister sleutelhanger kopen en opener maar ik heb niemand gezien.
Bij de Fanshop van de SupportersClub liggen openers/bandjes, net zoals vele andere merchandise waarvan de opbrengt aan MVV ten goede komt!
Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever
02 nov 2013 13:44
Boe is dat feeske? schreef :
mvv4ever schreef : Ik wou gister sleutelhanger kopen en opener maar ik heb niemand gezien.
Bij de Fanshop van de SupportersClub liggen openers/bandjes, net zoals vele andere merchandise waarvan de opbrengt aan MVV ten goede komt!
Er zouden idd aan de ingangen mensen staan om te verkopen. Geen vrijwilligers kunnen vinden???
Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden