Inzamelingsactie: RED MVV!
- jeoff
-
- Administrator
-
Re: Inzamelingsactie: RED MVV!
01 Nov 2013 13:42 - 01 Nov 2013 13:43Nao Väöre wrote: Waar kan ik de thermometer vinden ?
Deze is niet te zien op de site
Op de voorpagina van de site in de linker kolom. (onder Laatste Posts)
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 13:46jeoff wrote:Nao Väöre wrote: Waar kan ik de thermometer vinden ?
Deze is niet te zien op de site
Op de voorpagina van de site in de linker kolom. (onder Laatste Posts)
Bedaank Jeoff, iech waor aon het zeuk oonder de kop vaan RED MVV
Noe is alles dudelik.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 13:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 14:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- DJ-MARCO
-
- Premium Member
-
01 Nov 2013 15:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 15:22DJ-AMIGO wrote: vannaovend in de Gouden Ster, verzeukskes aonvraoge veur 'n vrijwillige bijdrage. 't geld geit 100% nao de actie RED MVV.
goed plan Marco !!!! en gelijk boter bij de Vis, ieder verzoekje € 5,- ...
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 15:38Daarnaast zijn het meestal altijd dezelfde supporters die actie ondernemen en/of geld doneren. Velen zijn al lid van VZM, hebben een seizoenskaart , betalen lidmaatschap voor de vereniging MVV, etc, etc.
Mijn vertrouwen ben ik toch een beetje verloren. Rinkens die op een praotkaffee vertelt dat MVV in Maastricht stinkt als rotte vis door het financieel verleden. En dan zelf op 1 jaar tijd een half miljoen euro verlies schrijven. Ongeloofwaardig.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 15:54Sjotelsplak wrote: Ook ik zal vanavond wat doneren. Maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit echt de laatste keer is dat we met de pet rond moeten gaan? (na 10 keer op 20 jaar tijd)
Daarnaast zijn het meestal altijd dezelfde supporters die actie ondernemen en/of geld doneren. Velen zijn al lid van VZM, hebben een seizoenskaart , betalen lidmaatschap voor de vereniging MVV, etc, etc.
Mijn vertrouwen ben ik toch een beetje verloren. Rinkens die op een praotkaffee vertelt dat MVV in Maastricht stinkt als rotte vis door het financieel verleden. En dan zelf op 1 jaar tijd een half miljoen euro verlies schrijven. Ongeloofwaardig.
Begrijp je maar aangezien we de in's en out's niet precies kennen, is het wat te hard om het huidig bestuur op financieel gebied "ongeloofwaardig" te noemen...
Moeten we ook voor oppassen omdat dit soort cxommentaar, zonder dat het je bedoeling is o.a. door bepaalde media die meer op snsatie en paginavulling uit zijn, us MVV-ke weer negatief in de publiciteit brengt / kan brengen en daardoor al de prachtige acties van supporters, bestuur en alle anderen ondergeschneeuwd en onderbelicht dreigt te worden...
Het en ons motto moet zijn en blijven : STAANK OP EN STEUNT US MVV
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 16:42Dit is niet het juiste topic inderdaad. Ik neem de discussie over na het ander topic.les rouges blancs wrote:Sjotelsplak wrote: Ook ik zal vanavond wat doneren. Maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit echt de laatste keer is dat we met de pet rond moeten gaan? (na 10 keer op 20 jaar tijd)
Daarnaast zijn het meestal altijd dezelfde supporters die actie ondernemen en/of geld doneren. Velen zijn al lid van VZM, hebben een seizoenskaart , betalen lidmaatschap voor de vereniging MVV, etc, etc.
Begrijp je maar aangezien we de in's en out's niet precies kennen, is het wat te hard om het huidig bestuur op financieel gebied "ongeloofwaardig" te noemen...
Moeten we ook voor oppassen omdat dit soort cxommentaar, zonder dat het je bedoeling is o.a. door bepaalde media die meer op snsatie en paginavulling uit zijn, us MVV-ke weer negatief in de publiciteit brengt / kan brengen en daardoor al de prachtige acties van supporters, bestuur en alle anderen ondergeschneeuwd en onderbelicht dreigt te worden...
Het en ons motto moet zijn en blijven : STAANK OP EN STEUNT US MVV
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
01 Nov 2013 18:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 18:52Dan heb ik het nog niet eens over de Kerstmarkt in Maastricht.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 19:02We zijn met ong 5000 man in het stadion, dat wil zeggen €44,00 per persoon.
dus 10.000 man is €22,00 pp of 20.000 man is €11,00 pp.
Ik zou zeggen, de komende 4 wedstrijden collecteren, ik zal vanavond iig €20 willen doneren.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
02 Nov 2013 11:35Kan ik die evt ook bij de volgende thuiswedstrijd kopen?
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Nov 2013 13:05mvv4ever wrote: Ik wou gister sleutelhanger kopen en opener maar ik heb niemand gezien.
Kan ik die evt ook bij de volgende thuiswedstrijd kopen?
Bij de Fanshop van de SupportersClub liggen openers/bandjes, net zoals vele andere merchandise waarvan de opbrengt aan MVV ten goede komt!
- Rebel
-
- Senior Member
-
02 Nov 2013 13:44Boe is dat feeske? wrote:mvv4ever wrote: Ik wou gister sleutelhanger kopen en opener maar ik heb niemand gezien.
Kan ik die evt ook bij de volgende thuiswedstrijd kopen?
Bij de Fanshop van de SupportersClub liggen openers/bandjes, net zoals vele andere merchandise waarvan de opbrengt aan MVV ten goede komt!
Er zouden idd aan de ingangen mensen staan om te verkopen. Geen vrijwilligers kunnen vinden???