Inzamelingsactie: RED MVV!

30 okt 2013 12:28
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #16
Ik vrees dat dit op dit moment nog geen effect zal hebben op de sociale media. De reden is dat het geen alles of niets scenario is als vorig jaar met Veendam. Mensen houden ervan om gezamelijk achter iets 'onmogelijks' te gaan staan. Als iets een hype wordt, zoals vorig jaar Veendam en onlangs Pietitie, dan wil iedereen eraan meedoen. Nu zit er echter "gewoon" een gat in de begroting, een probleem dat tig clubs heeft ieder seizoen. Als ik vandaag lees dat Utrecht miljoenen schulden heeft..

Ik zou een groot voorstander zijn van zo'n 1-euro actie, liefst via sms. Dat is veel laagdrempeliger. Ik heb nu het gevoel bij deze actie dat die beperkt zal blijven tot een vrij beperkte kring MVV-supporters, terwijl de grote uitdaging net is veel mensen te bereiken om iets kleins bij te dragen zonder dat je ze gaat irriteren door voortdurend geld te vragen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 12:58
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #17
Zoeper is van tv Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 13:16
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #18
Nog iets waar ik aan zit te denken... Mede door de post van Belgske. We kennen allemaal de kreet MVV is vaan us allemaol. Is er niet een collecte aan deze kreet te koppelen onder het mom van 'Unne euro vaan us allemaol'. Ik neem aan dat je dan een vergunning moet hebben maar dat zou toch wel te regelen moeten zijn lijkt me. Het moet dan wel zo zijn dat er zeer grootschalig, intensief en pro-actief gecollecteerd moet worden. Zowieso bij de toegangspoorten van De Geusselt. Niemand zou eigenlijk naar binnen moeten kunnen zonder op z'n minst een collectant te zien of er door aangesproken te worden. Rondje supporterscafé en business club moet dan ook niet overgeslagen worden. Uitgangspunt moet zijn dat iedereen een hele euro in de bus doet. Meer mag natuurlijk ook.

En misschien draaf ik wel door... maar waarom zou je niet ook in de stad gaan collecteren? Op de markt, in de winkelstraten, in café's enz. Huis aan huis is misschien zelfs nog wel een idee. Maar ik weet niet welke regeltjes hieraan gekoppeld zijn. En het is natuurlijk maar afwachten in hoeverre mensen die nul komma niks met MVV hebben, zover te krijgen zijn om een euro in de collectebus te stoppen.

Als je 'Unne euro vaan us allemaol' goed neerzet en hiervoor veel media aandacht en dus naamsbekendheid weet te krijgen, weet ik zeker dat er genoeg potentie is om heel wat eurotjes binnen te halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, Zoeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 13:50
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #19

Jim Cemint schreef : Nog iets waar ik aan zit te denken... Mede door de post van Belgske. We kennen allemaal de kreet MVV is vaan us allemaol. Is er niet een collecte aan deze kreet te koppelen onder het mom van 'Unne euro vaan us allemaol'. Ik neem aan dat je dan een vergunning moet hebben maar dat zou toch wel te regelen moeten zijn lijkt me. Het moet dan wel zo zijn dat er zeer grootschalig, intensief en pro-actief gecollecteerd moet worden. Zowieso bij de toegangspoorten van De Geusselt. Niemand zou eigenlijk naar binnen moeten kunnen zonder op z'n minst een collectant te zien of er door aangesproken te worden. Rondje supporterscafé en business club moet dan ook niet overgeslagen worden. Uitgangspunt moet zijn dat iedereen een hele euro in de bus doet. Meer mag natuurlijk ook.

En misschien draaf ik wel door... maar waarom zou je niet ook in de stad gaan collecteren? Op de markt, in de winkelstraten, in café's enz. Huis aan huis is misschien zelfs nog wel een idee. Maar ik weet niet welke regeltjes hieraan gekoppeld zijn. En het is natuurlijk maar afwachten in hoeverre mensen die nul komma niks met MVV hebben, zover te krijgen zijn om een euro in de collectebus te stoppen.

Als je 'Unne euro vaan us allemaol' goed neerzet en hiervoor veel media aandacht en dus naamsbekendheid weet te krijgen, weet ik zeker dat er genoeg potentie is om heel wat eurotjes binnen te halen.

Ik zat daar ook aan te denken, alleen vraag ik mij af of zo'n collecte zo goed overkomt. Dan lijkt het alsof MVV weeral de eindjes niet bij elkaar heeft en nog maar eens een externe instantie nodig heeft om zich te redden. Dat is een beetje wat ik bedoelde met mijn laatste zin. Als je tig keer wordt "lastig gevallen" met zo'n collecte terwijl je ook al een hoge inkomprijs betaalt, kan dat ook averechts werken en irritatie opwekken. Ook als je daarmee in de stad rondloopt en mensen aanspreekt die het allemaal niet zo volgen, krijg je dat gevolg. Maar misschien voel ik dat te negatief aan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 14:00
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #20
Als iedere gebruiker hier gemiddeld 10 euro overmaakt, dan komen we ook al een heel eind... Ieder initiatief is goed als het bijdraagt aan geld of bekendheid, maar het wordt pas wat als je daadwerkelijk ook iets doet. Roepen kan iedereen, bijdragen/meehelpen is wat er moet gebeuren. Dus begin een 1-euro sms service als je denkt dat het werkt, begin een collecte als je denkt dat het werkt, begin een facebook offensief als je denkt dat het werkt, etc etc.
En van mensen, die bij voorbaat alles afkraken zonder dat ze zelf de moeite nemen om iets actiefs bij te dragen, hoef je je natuurlijk niks aan te trekken. Uiteindelijk zijn we het allemaal erover eens dat mvv een prachtige club is die moet blijven bestaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 14:11
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #21
Het nadeel van zo'n SMS actie is dat er veel geld blijft hangen bij de provider. Kijk maar bijv. op deze pagina:

www.messagebird.com/nl/sms-premium

Als een SMS'je dus 1.50 kost ontvang je maar net 69 cent. Ex BTW
Niet echt de moeite dus tenzij je duizenden SMS-ers verwacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 16:53
Vlupikske
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #22
Iech betaol 15,50 veur m'n abbenemint, boevaan volges miech 5 euro veur internet en krijg daan dus 10 euro aon btg. Iech haw miestal zeker 5 euro euver en nao 2 maond zien ze neet mie te gebruuke dus daan kin iech ze sjus zoe good op smse aon mvv. Zal vas neet de einigste zien dus 't kin de meuite weerd zien (weit euveregens neet wievuil meuite 't is). Veendam heelt trouwens toch 'ne euro euver vaan de 1,50.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 17:16
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #23

jeoff schreef : Het nadeel van zo'n SMS actie is dat er veel geld blijft hangen bij de provider. Kijk maar bijv. op deze pagina:

www.messagebird.com/nl/sms-premium

Als een SMS'je dus 1.50 kost ontvang je maar net 69 cent. Ex BTW
Niet echt de moeite dus tenzij je duizenden SMS-ers verwacht.

Wellicht is dan een 0900 nummer voordeliger.

www.targetpay.com/info/0900-payouts

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 19:06
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #24

Sjotelsplak schreef :

jeoff schreef : Het nadeel van zo'n SMS actie is dat er veel geld blijft hangen bij de provider. Kijk maar bijv. op deze pagina:

www.messagebird.com/nl/sms-premium

Als een SMS'je dus 1.50 kost ontvang je maar net 69 cent. Ex BTW
Niet echt de moeite dus tenzij je duizenden SMS-ers verwacht.

Wellicht is dan een 0900 nummer voordeliger.

www.targetpay.com/info/0900-payouts


Daar krijg je additionele kosten bij van de provider.
In het geval van Vodafone €0,30. Dus kost het de beller het tarief van het 0900 nummer + €0.30

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 01:52
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #25

Aswin schreef :

Sjotelsplak schreef :

jeoff schreef : Het nadeel van zo'n SMS actie is dat er veel geld blijft hangen bij de provider. Kijk maar bijv. op deze pagina:

www.messagebird.com/nl/sms-premium

Als een SMS'je dus 1.50 kost ontvang je maar net 69 cent. Ex BTW
Niet echt de moeite dus tenzij je duizenden SMS-ers verwacht.

Wellicht is dan een 0900 nummer voordeliger.

www.targetpay.com/info/0900-payouts


Daar krijg je additionele kosten bij van de provider.
In het geval van Vodafone €0,30. Dus kost het de beller het tarief van het 0900 nummer + €0.30

Ok, dan word het voordeel alweer teniet gedaan. Dit wist ik niet.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 08:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #26
we moeten de actie blijven promoten....

iedere bijdrage is welkom.....

doneer je bijdrage en laten weten via dit forum dat je dat hebt gedaan....( bedrag hoef je niet te noemen natuurlijk)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 08:52
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #27
Ik denk dat we met de huidige actie ongeveer 600 euro gaan binnenhalen. Op zich mooi meegenomen, alleen jammer dat dit wederom aantoont dat mvv alleen nog maar bestaansrecht heeft omdat hetzelfde clubje vrijwilligers er tijd en geld in steekt. Als ik de berichten voorbij zien komen dat mvv met het bereiken van de 8e finales al bijna uit de zorgen gaat komen, moet ik toch wel lachen om deze wel heel erg positieve benadering, waarin omzet hand in hand wordt genoemd met winst.
Mensen, geef geld! Dat is uiteindelijk het enige dat deze club zal gaan redden. Of, en dat is de keerzijde, accepteer dat wij (met zijn allen!) niet ervoor kunnen zorgen dat mvv structureel blijft meedraaien in de (sub)top van de bierleague. Als er geen draagvlak is, kun je uiteindelijk ook niks verwachten en zijn we niet meer dan een Almere, Telstar, Emmen met het enige verschil dat wij (nog) ietsjes meer supporters op de tribune hebben zitten. Een club wordt niet beter van allemaal zeikers langs de lijn, die voor de rest weinig hebben in te brengen als er daadwerkelijk een beroep wordt gedaan op henzelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 09:47
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #28
We zitten vandaag in ieder geval op 575.. zojuist bijgewerkt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 10:37
daan4suz
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #29
Zit in kuwait deze week en had wat problemen met paypal, maar nu zijn de 100 euro gestort.
D
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Napoleon, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 11:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #30

daan4suz schreef : Zit in kuwait deze week en had wat problemen met paypal, maar nu zijn de 100 euro gestort.
D


schitterend !!

iedere bijdrage is fantastisch....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden