Inzamelingsactie: RED MVV!

31 okt 2013 11:21
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #31
grandioos! mooi jongens! keep up the good work!

komende periode worden meerdere acties gecommuniceerd vanuit het thema "Noe is 't aon us" een collectief van SC, fractie supporters Ledenraad, VZM, supportersoverleg en Ultras. een van de eerste acties beginnen morgen, de verkoop van bandjes en sleutelhangers in het stadion vanuit Veer zien MVV. Het resultaat is 100% voor MVV. Veer zien MVV kan hiervoor nog steun gebruiken om de spullen aan de man te brengen. geef je op om te helpen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

bij deze het hele bericht:
Noe is het aon us!
Supporters,
Onze geliefde club MVV Maastricht verkeerd in zwaar (financieel) weer. Nu is het aan ons, de supporters, om te laten zien waarom wij MVV zijn!
Veer Zien MVV heeft een aantal kleine producten laten ontwikkelen die voor een klein bedrag door de supporters gekocht kunnen worden. Het gaat hier om het wel bekende Veer Zien MVV polsbandje en de Veer Zien MVV sleutelhanger/flessenopener. Voor een bedrag van slechts €2.- per stuk kan men deze kopen.
Ondanks dat het hier om een klein bedrag gaat, kan de opbrengst bij verkoop een behoorlijk resultaat opleveren voor MVV.
Tijdens de wedstrijdMVV Maastricht - FC Oss, willen we deze bandjes en sleutelhanger/flessenopeners met zo veel mogelijk vrijwilligers aan de man brengen.
Om dit realiseren hebben we jouw steun hard nodig! Help ons mee met het verkopen van het bandje en de sleutelhanger/flessenopener!
Meld je aan als vrijwilliger op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
MVV is vaan us allemaol!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 11:37
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #32
Nog een kleine aanvulling, gamins.

De Heren van Veer zien MVV zijn vanaf 19.00 uur aanwezig in de ruimte boven de Ster waar ieder "henneke" zich kan melden.

'Boe zien die hennekes'

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 12:29 31 okt 2013 12:30 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #33
ok Ik heb mijn hennekes net aangemeld via mail ;)

Overigens zijn de grote donaties echt super te noemen!! Bedankt hiervoor.
Maar mensen moeten niet denken dat kleinere donaties hierdoor niet gewaardeerd worden.. al is het maar 5 of 10 Euro, elke donatie aan Red MVV is welkom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Zoeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 12:43
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #34

daan4suz schreef : Zit in kuwait deze week en had wat problemen met paypal, maar nu zijn de 100 euro gestort.
D


Super! Maar uhhhh... Kuwait... is dat niet dat land met zo veel rijke sjeiks die van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen? Misschien kun je er daar nog een paar porren om iets over te maken ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 13:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #35

jeoff schreef : ok Ik heb mijn hennekes net aangemeld via mail ;)

Overigens zijn de grote donaties echt super te noemen!! Bedankt hiervoor.
Maar mensen moeten niet denken dat kleinere donaties hierdoor niet gewaardeerd worden.. al is het maar 5 of 10 Euro, elke donatie aan Red MVV is welkom!


precies, alles telt !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 13:20 31 okt 2013 13:22 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #36

Napoleon schreef :

daan4suz schreef : Zit in kuwait deze week en had wat problemen met paypal, maar nu zijn de 100 euro gestort.
D


schitterend !!

iedere bijdrage is fantastisch....

Juist!
Iedere bijdrage is fantastisch! Al is het maar 5 euro of nog minder, afhankelijk wat je kan missen. Niet dat hier het beeld ontstaat, dat je 100 euro moet geven.
Belangrijkste in deze is deelnemen!
Ook om een signaal af te geven dat wij als supporters willen bijdragen (handjes mag ook).

*edit: Ik zag later pas de andere posts... Maar goed dubbel genaaid houdt beter.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 15:10
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #37
Gisteren ook een bijdrage geleverd B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Zoeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 15:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #38

La Chouffe schreef : Gisteren ook een bijdrage geleverd B)


top !!

super mensen....spreek het door

het nieuwe winnen begint bij gunnen !!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 19:31 31 okt 2013 19:32 door daan4suz.
daan4suz
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #39

Jim Cemint schreef :

daan4suz schreef : Zit in kuwait deze week en had wat problemen met paypal, maar nu zijn de 100 euro gestort.
D


Super! Maar uhhhh... Kuwait... is dat niet dat land met zo veel rijke sjeiks die van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen? Misschien kun je er daar nog een paar porren om iets over te maken ;)


Ha, inderdaad. Alleen geven ze hun geld liever uit aan dure uurwerkjes en groote autos. Maar als ik er een tegenkom zal ik eens een balletje opgooien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 21:34
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #40
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2013 22:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #41

jeoff schreef : we hebben DDL in ieder geval gehaald!

www.limburger.nl/article/20131031/VTMVV0...es_om_club_te_redden






Afgelopen dinsdag 30.000 euro door Den Haag te kloppen , plus pak weg 20.000 aan recettes maakt 50.000 . Als we nog een ronde verder kunnen komen , of Feyenoord uit loten . Krijg je er weer 50 a 60.000 bij . Met een beetje geluk de periode titel , ook 30.000 ( meen ik ergens gelezen te hebben ) dan zijn we al een heel end op weg .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 08:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #42

jeoff schreef : we hebben DDL in ieder geval gehaald!

www.limburger.nl/article/20131031/VTMVV0...es_om_club_te_redden



Schitterend ook vanuit de media positieve aandacht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 10:02
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #43
Ik wil hier nog eens benadrukken om niet te onderschatten hoe belangrijk het geld op korte termijn is!
Het gaat om het voortbestaan van de club!

Ik heb namelijk het idee dat er nog niet veel vaart zit in bv het storten hier omdat al een paar mensen zich rijk gerekend hebben aan het behalen van de volgende bekerronde. Natuurlijk levert dit geld op, maar zal niet genoeg zijn.
Vergeet ook niet dat het budget van volgend jaar wederom omlaag zal gaan, de sponsors die failliet zijn gegaan, blijven failliet. De mindere reclame inkomsten zijn volgend jaar niet opeens hoger.
Natuurlijk moet er gezocht worden naar nieuwe sponsors, andere inkomstenbronnen, meer vrijwilligers, etc. Wij zullen hierbij allemaal moeten proberen te helpen, de MVV organisatie is al erg klein en kan zonder onze hulp dit niet alleen redden.

Op de lange termijn zullen we als supporters moeten zorgen dat we de grootste sponsor worden dmv VZM!
Inclusief de bijbehorende invloed!
Op deze manier maken we ons iets onafhankelijker van sponsors, want voorlopig zal er geen hele grote sponsor opstaan.

We zullen (ook voor de lange termijn) meer seizoenkaarten moeten verkopen: Meer supporters, daardoor meer sfeer, daardoor meer sponsors, daardoor meer geld, ook door het aantal seizoenkaarten: Meer geld uit de TV-pot!. Meer geld betekent, betere spelers, betekent meer kans op promotie, etc. We moeten in die opwaartse spiraal komen!
Overigens denk ik dat we met deze spelers en deze trainer wel eens zouden kunnen promoveren!

Om meer seizoenkaarten te verkopen heb ik gisteren een simpel en in mijn ogen zeer effectief voorstel gedaan. Dat idee zal met een sponsor(s) getracht gemaakt te worden voor iedere supporter! Ik ben er van overtuigd dat we dan een zeer sterke stijging zien in het aantal verkochte SK's.

Maar goed, dan zullen eerst de financiele problemen op de korte termijn opgelost moeten worden, dus stort geld! Verkoop armbandjes en sleutelhangers! Breng andere ideeën aan die geld op kunnen leveren.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Zoeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 10:33
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #44

MVV4life schreef : Ik wil hier nog eens benadrukken om niet te onderschatten hoe belangrijk het geld op korte termijn is!
Het gaat om het voortbestaan van de club!

Ik heb namelijk het idee dat er nog niet veel vaart zit in bv het storten hier omdat al een paar mensen zich rijk gerekend hebben aan het behalen van de volgende bekerronde. Natuurlijk levert dit geld op, maar zal niet genoeg zijn.
Vergeet ook niet dat het budget van volgend jaar wederom omlaag zal gaan, de sponsors die failliet zijn gegaan, blijven failliet. De mindere reclame inkomsten zijn volgend jaar niet opeens hoger.
Natuurlijk moet er gezocht worden naar nieuwe sponsors, andere inkomstenbronnen, meer vrijwilligers, etc. Wij zullen hierbij allemaal moeten proberen te helpen, de MVV organisatie is al erg klein en kan zonder onze hulp dit niet alleen redden.

Op de lange termijn zullen we als supporters moeten zorgen dat we de grootste sponsor worden dmv VZM!
Inclusief de bijbehorende invloed!
Op deze manier maken we ons iets onafhankelijker van sponsors, want voorlopig zal er geen hele grote sponsor opstaan.

We zullen (ook voor de lange termijn) meer seizoenkaarten moeten verkopen: Meer supporters, daardoor meer sfeer, daardoor meer sponsors, daardoor meer geld, ook door het aantal seizoenkaarten: Meer geld uit de TV-pot!. Meer geld betekent, betere spelers, betekent meer kans op promotie, etc. We moeten in die opwaartse spiraal komen!
Overigens denk ik dat we met deze spelers en deze trainer wel eens zouden kunnen promoveren!

Om meer seizoenkaarten te verkopen heb ik gisteren een simpel en in mijn ogen zeer effectief voorstel gedaan. Dat idee zal met een sponsor(s) getracht gemaakt te worden voor iedere supporter! Ik ben er van overtuigd dat we dan een zeer sterke stijging zien in het aantal verkochte SK's.

Maar goed, dan zullen eerst de financiele problemen op de korte termijn opgelost moeten worden, dus stort geld! Verkoop armbandjes en sleutelhangers! Breng andere ideeën aan die geld op kunnen leveren.


Mooie post MVV4life! ik heb het idee dat de ideeën, nu meer dan ooit welkom zijn en gebruikt gaan worden! maar dat is inderdaad meestal voor de langere termijn, we moeten inderdaad NU cash weten binnen te halen, anders kunnen alle lange termijnplannen de prullenbak in. dus komop mensen ! NOE IS 'T AON US!! doneer, schrijf je in voor VZM of zorg op een andere manier voor cash!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 11:22
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #45
De donateurslijst en thermometer zijn zojuist weer bijgewerkt. Onder andere een mooie donatie van 500 Euro van de Ultras! En ook de overige donateurs zijn wederom heel erg bedankt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden