Inzamelingsactie: RED MVV!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Inzamelingsactie: RED MVV!
01 Nov 2013 11:24Ultras bedaank!jeoff wrote: De donateurslijst en thermometer zijn zojuist weer bijgewerkt. Onder andere een mooie donatie van 500 Euro van de Ultras! En ook de overige donateurs zijn wederom heel erg bedankt!
En de rès ouch netuurlik!!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gamin
-
- Senior Member
-
- Kom op MVV!!
01 Nov 2013 11:39VZM-lid bin iech aoch al get mie es un jaor
En noe hope op mie lede en mie donaties!!
Gamin!
- ULTRAS MESTREECH
-
- New Member
-
01 Nov 2013 11:42Wij hebben €500,- gestort, meerdere acties zullen volgen.
KOM OP, allemaol same veur MVV!!!!!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 11:55 - 01 Nov 2013 11:56Als ik zie wat er per wedstrijd zo langs komt, zal dat best een leuk bedrag opleveren.
En bedenk:wie 't kleine niet eert, zit bij ons verkeerd !

- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 12:04 - 01 Nov 2013 12:07en misschien de ronde(s) erna eenmalig een aparte (landelijke) shirtsponsor aan te trekken...?
Of Maastrichtse bedrijven die buiten Maastricht zaken doen ? Zoals Sphinx of de toeristen industrie ( hotels, Maastrichtse horeca, Winterland / magisch maastricht e.d.) ?
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Nov 2013 12:09Dus als je een idee hebt, probeer dat dan uit te voeren, eventueel in samenwerking met andere supporters.
Het vinden van een sponsor is niet iets wat je als supporters voor elkaar krijgt, dat snap ik, maar dat is voor het bestuur ook een enorm lastige opgave in deze tijd.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 12:15 - 01 Nov 2013 12:20Boschpoort wrote: LRB, ik twijfel niet aan je goede bedoelingen maar weet dat het bestuur doodgegooid wordt met ideeën, suggesties en plannen maar dat er bij MVV simpelweg geen capaciteit is om die goedbedoelde maar vaak ook onmogelijke en ondoordachte ideeën uit te voeren. De bestuursleden en vrijwilligers werken zich het snot voor de ogen maar kúnnen simpelweg niet meer.
Dus als je een idee hebt, probeer dat dan uit te voeren, eventueel in samenwerking met andere supporters.
Het vinden van een sponsor is niet iets wat je als supporters voor elkaar krijgt, dat snap ik, maar dat is voor het bestuur ook een enorm lastige opgave in deze tijd.
Klopt, maar niet geschoten is altijd mis....al levert een van deze ideen een klein duitje in het zakje op, is dat mooi meegenomen.
Ik heb trouwens het volste vertrouwen in ons bestuur om te bepalen welke ideeën ze kansrijk en op korte termijn uitvoerbaar achten. (Zonder dat ik jouw opmerkingen opzij wil schuiven :thumbsup: )
"Winners never quit and quitters never win."
- Lambik
-
- Senior Member
-
01 Nov 2013 12:16We zijn GOED bezig !!!!!!!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 12:24 - 01 Nov 2013 12:33Destijds was dat een eenvoudig shirt, wit met rode text : "Iech steun MVV, geer aoch ?"
Was niet duur in de aanschaf, snel klaar en koste destijds 10 FL en zijn er best een aantal van verkocht...?
Is naast de donatie altijd een leuke herinnering ( heb die van mij nog steeds als "relikwie" ...)
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 12:33Ik zou opteren voor de zak der zakken n.l. de kerkelijke bedelzak met de tekst mag het ook 1 euro zijn.
Gelijk als in de kerk laat je deze zak over de verschillende tribune vakken gaan. Men begint op rij 1stoel 1 en iedereen geeft hem dan door aan zijn buurman tot aan de laatste stoel. Daar staat LRB en hij zorgt dat de overvolle zak op de goede plaats terecht komt. Voordeel van dit systeem is dat iedereen bereikt wordt en de sociale controle groot zal zijn. Het zijn immers geen domme jongens in de kerk.
Bij deze wil ik me als eerste meesterteller beschikbaar stellen.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 12:38Roei baank wrote: Cher LRB,
Ik zou opteren voor de zak der zakken n.l. de kerkelijke bedelzak met de tekst mag het ook 1 euro zijn.
Gelijk als in de kerk laat je deze zak over de verschillende tribune vakken gaan. Men begint op rij 1stoel 1 en iedereen geeft hem dan door aan zijn buurman tot aan de laatste stoel. Daar staat LRB en hij zorgt dat de overvolle zak op de goede plaats terecht komt. Voordeel van dit systeem is dat iedereen bereikt wordt en de sociale controle groot zal zijn. Het zijn immers geen domme jongens in de kerk.
Bij deze wil ik me als eerste meesterteller beschikbaar stellen.
Uitstekend idee! :applaus:
Dit werd vroeger ook trouwens bij de "groete optoch" carnaval's zondag ook gedaan...
In de tijd dat in de Grote en Kleine Staat de winkeliers nog boven hun zaak woonden.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 12:42 - 01 Nov 2013 12:43Kan gratis in een v.d. zalen van onze hoteliers plaatsvinden...
zal veel belangstelling hebben ( dus cent oplevere...

en kinne die draankörgels van Mestreech ziech aoch ins nuttug make... :whistle:
- H.29
-
- Senior Member
-
01 Nov 2013 13:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Nov 2013 13:23Dus sec de donaties. Wat ons betreft geen vertekend beeld maar 100% transparantie.
Uiteraard is het van belang dat ook bekend wordt wat de andere acties opbrengen maar dat staat in principe los van het initiatief vanuit deze site.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
01 Nov 2013 13:40Deze is niet te zien op de site