Inzamelingsactie: RED MVV!

01 nov 2013 11:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #46

jeoff schreef : De donateurslijst en thermometer zijn zojuist weer bijgewerkt. Onder andere een mooie donatie van 500 Euro van de Ultras! En ook de overige donateurs zijn wederom heel erg bedankt!

Ultras bedaank!
En de rès ouch netuurlik!!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 11:39
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #47
Aoch iech höb un klein bijdrage geleverd. :thumbsup:
VZM-lid bin iech aoch al get mie es un jaor

En noe hope op mie lede en mie donaties!!

Kompleminte
Gamin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 11:42
ULTRAS MESTREECH
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #48
Ook Ultras Mestreech heeft een eerste steentje bijgedragen aan de actie Red MVV.
Wij hebben €500,- gestort, meerdere acties zullen volgen.

KOM OP, allemaol same veur MVV!!!!!

Gebore oet leefde, gedreve door passie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, les rouges blancs, Maosbrögk, Jacques, damske, Sandro, Bieske, wsly, Boschpoort en5 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 11:55 01 nov 2013 11:56 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #49
Waarom niet ( en meteen vanavond starten) de suppoosten bij / op de trappen van de Angelside tribune een collectebus in de handen drukken en iedereen die 3 pilsjes of meer besteld, draagt 1 Euro af aan MVV?

Als ik zie wat er per wedstrijd zo langs komt, zal dat best een leuk bedrag opleveren.
En bedenk:wie 't kleine niet eert, zit bij ons verkeerd ! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:04 01 nov 2013 12:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #50
Is het misschien geen optie voor het bestuur om voor de bekerwedstrijd(en) tegen JVC Cuijk
en misschien de ronde(s) erna eenmalig een aparte (landelijke) shirtsponsor aan te trekken...?
Of Maastrichtse bedrijven die buiten Maastricht zaken doen ? Zoals Sphinx of de toeristen industrie ( hotels, Maastrichtse horeca, Winterland / magisch maastricht e.d.) ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Onderwerp Auteur
Inzamelingsactie: RED MVV! #51
LRB, ik twijfel niet aan je goede bedoelingen maar weet dat het bestuur doodgegooid wordt met ideeën, suggesties en plannen maar dat er bij MVV simpelweg geen capaciteit is om die goedbedoelde maar vaak ook onmogelijke en ondoordachte ideeën uit te voeren. De bestuursleden en vrijwilligers werken zich het snot voor de ogen maar kúnnen simpelweg niet meer.

Dus als je een idee hebt, probeer dat dan uit te voeren, eventueel in samenwerking met andere supporters.
Het vinden van een sponsor is niet iets wat je als supporters voor elkaar krijgt, dat snap ik, maar dat is voor het bestuur ook een enorm lastige opgave in deze tijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:15 01 nov 2013 12:20 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #52

Boschpoort schreef : LRB, ik twijfel niet aan je goede bedoelingen maar weet dat het bestuur doodgegooid wordt met ideeën, suggesties en plannen maar dat er bij MVV simpelweg geen capaciteit is om die goedbedoelde maar vaak ook onmogelijke en ondoordachte ideeën uit te voeren. De bestuursleden en vrijwilligers werken zich het snot voor de ogen maar kúnnen simpelweg niet meer.

Dus als je een idee hebt, probeer dat dan uit te voeren, eventueel in samenwerking met andere supporters.
Het vinden van een sponsor is niet iets wat je als supporters voor elkaar krijgt, dat snap ik, maar dat is voor het bestuur ook een enorm lastige opgave in deze tijd.


Klopt, maar niet geschoten is altijd mis....al levert een van deze ideen een klein duitje in het zakje op, is dat mooi meegenomen.
Ik heb trouwens het volste vertrouwen in ons bestuur om te bepalen welke ideeën ze kansrijk en op korte termijn uitvoerbaar achten. (Zonder dat ik jouw opmerkingen opzij wil schuiven :thumbsup: )

"Winners never quit and quitters never win."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:16
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #53
Een vraagje, Is QPARK nu eigenlijk nog (hoofd)sponsor ? Of heeft dit tekort hiermee te maken ? En Drink Water ......brengt dat eigenlijk wel iets op ?

We zijn GOED bezig !!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:24 01 nov 2013 12:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #54
Kan de SC ( net als enkele tientallen jaren geleden) weer niet T-shirts bedrukken ?
Destijds was dat een eenvoudig shirt, wit met rode text : "Iech steun MVV, geer aoch ?"
Was niet duur in de aanschaf, snel klaar en koste destijds 10 FL en zijn er best een aantal van verkocht...?
Is naast de donatie altijd een leuke herinnering ( heb die van mij nog steeds als "relikwie" ...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:33
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #55
Cher LRB,
Ik zou opteren voor de zak der zakken n.l. de kerkelijke bedelzak met de tekst mag het ook 1 euro zijn.



Gelijk als in de kerk laat je deze zak over de verschillende tribune vakken gaan. Men begint op rij 1stoel 1 en iedereen geeft hem dan door aan zijn buurman tot aan de laatste stoel. Daar staat LRB en hij zorgt dat de overvolle zak op de goede plaats terecht komt. Voordeel van dit systeem is dat iedereen bereikt wordt en de sociale controle groot zal zijn. Het zijn immers geen domme jongens in de kerk.
Bij deze wil ik me als eerste meesterteller beschikbaar stellen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:38
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #56

Roei baank schreef : Cher LRB,
Ik zou opteren voor de zak der zakken n.l. de kerkelijke bedelzak met de tekst mag het ook 1 euro zijn.



Gelijk als in de kerk laat je deze zak over de verschillende tribune vakken gaan. Men begint op rij 1stoel 1 en iedereen geeft hem dan door aan zijn buurman tot aan de laatste stoel. Daar staat LRB en hij zorgt dat de overvolle zak op de goede plaats terecht komt. Voordeel van dit systeem is dat iedereen bereikt wordt en de sociale controle groot zal zijn. Het zijn immers geen domme jongens in de kerk.
Bij deze wil ik me als eerste meesterteller beschikbaar stellen.


Uitstekend idee! :applaus:

Dit werd vroeger ook trouwens bij de "groete optoch" carnaval's zondag ook gedaan...
In de tijd dat in de Grote en Kleine Staat de winkeliers nog boven hun zaak woonden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 12:42 01 nov 2013 12:43 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #57
Tempeleer Jan Janssen (Hypothecriete Zakes ) benaderen voor een conference avondje met entree heffing ?

Kan gratis in een v.d. zalen van onze hoteliers plaatsvinden...
zal veel belangstelling hebben ( dus cent oplevere... ;) )
en kinne die draankörgels van Mestreech ziech aoch ins nuttug make... :whistle:


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 13:16
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #58
Even un vraagje tussendoor. Wordt de opbrengst van vanavond deze week ook bij de thermometer opgeteld? Anders geeft dit een vertekend beeld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 13:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Onderwerp Auteur
Inzamelingsactie: RED MVV! #59
Op de thermometer staat alles wat binnen komt op rekening 114152861 t.n.v. Stichting MSF-2002 of via het donatieformulier.
Dus sec de donaties. Wat ons betreft geen vertekend beeld maar 100% transparantie.
Uiteraard is het van belang dat ook bekend wordt wat de andere acties opbrengen maar dat staat in principe los van het initiatief vanuit deze site.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2013 13:40
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #60
Waar kan ik de thermometer vinden ?
Deze is niet te zien op de site

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden