Inzamelingsactie: RED MVV!

29 okt 2013 11:36 29 okt 2013 11:37 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Onderwerp Auteur
Inzamelingsactie: RED MVV! #1
OK, we gaan aan de slag. Thermometer komt er en die wordt dagelijks één keer bijgewerkt.

Storten kan op rekening 114152861 t.n.v. Stichting MSF-2002 of via het donatieformulier (onder knop 'donaties' bovenaan de site) als je liever paypal of een credit card gebruikt. Vermeld in beide gevallen 'Red MVV' op het formulier.

Deze actie is een spontane actie van supporters en staat los van alle andere goede initiatieven om MVV Maastricht te redden, zoals van o.a. Veer Zien MVV.
Alles wat op basis van deze actie binnenkomt wordt volledig aan MVV gegeven, zonder voorwaarden. Op deze manier leveren de fans de meest rechtstreekse bijdrage om de club te redden van een mogelijk faillissement.

Er wordt niet vermeld wie wat betaald heeft dus de donateurs blijven met deze actie anoniem. Dat geldt ook voor degenen die van het donatieformulier gebruik maken. Het staat iedereen vrij om zelf te melden op het forum wat hij/zij gedaan heeft.

Aon de Geng, Red MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 11:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #2
Geld is overgemaakt! Wie volgt?? :applaus: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, serke, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 12:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #3
mijn toegezegde € 100,- zijn ook gestort !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 13:46
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #4
Kan er met het rekeningnummer ook via ideal worden gestort? Komt dit dan ook terecht bij de thermometer? Ik denk dat dit een goede maatstaf is om te zien of mvv daadwerkelijk bestaansrecht heeft in Maastricht, zoals we het allemaal zo hard roepen, of dat het alleen maar bij roepen blijft en afwachten op anderen, zodat er uiteindelijk niks gebeurd.

Als het via ideal kan, zal mijn bijdrage uiteraard snel volgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 14:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Onderwerp Auteur
Inzamelingsactie: RED MVV! #5
Goede vraag zittribuun.
We hebben het hierover gehad. In principe is het mogelijk maar als we dit doen moeten we een ideal module aanschaffen voor 20 euro en moeten we per donatie één euro afdragen. We willen juist 100% van de donaties kunnen doorstorten zonder ook maar iets van een strijkstok. Vandaar dat we dit op dit moment nog niet doen. Mochten we de indruk krijgen dat we hierdoor concreet bijdragen mislopen, zullen we dat heroverwegen.
Dank voor je begrip.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 14:36
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #6
Als je iets via ideal kan overmaken kan je dit ook gewoon via internetbankieren doen. Ik zou het hele ideal verhaal achterwege laten want dit zijn alleen maar kosten. In een webwinkel o.i.d. is dit wel handig omdat je dan niet 2 dagen hoeft te wachten tot het geld op de rekening staat om een garantie te krijgen dat de order inderdaad betaald is. In dit geval is het dus niet nodig want je hoeft geen order af te handelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 14:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #7
En bij PayPal dient er een x percentage afgedragen te worden, dus gewoon overmaken is het meest effectieve.
(Of gewoon cash aan Boschpoort overhandigen :-) )

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 19:23
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #8

αναρχος schreef : Als je iets via ideal kan overmaken kan je dit ook gewoon via internetbankieren doen. Ik zou het hele ideal verhaal achterwege laten want dit zijn alleen maar kosten. In een webwinkel o.i.d. is dit wel handig omdat je dan niet 2 dagen hoeft te wachten tot het geld op de rekening staat om een garantie te krijgen dat de order inderdaad betaald is. In dit geval is het dus niet nodig want je hoeft geen order af te handelen.


Klopt,
maar is alleen meer werk:). Ik heb me toch maar de moeite genomen om die extra minuut te spenderen en het via internetbankieren overgemaakt.:)
Ik wist niet dat het geld kostte, in dat geval is het inderdaad niet handig om te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, αναρχος

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 21:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #9

Napoleon schreef : mijn toegezegde € 100,- zijn ook gestort !!

Idem.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 09:13 30 okt 2013 09:43 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #10
Klopt handmatig overmaken is het goedkoopst. De Paypal optie kregen we gratis bij de donatie module dus die laten we wel aan staan maar ook dat kost wat geld per transactie (enige voordeel is dat de thermometer dan automatisch en direct wordt bijgewerkt).

Zodra ik vandaag een update krijg van de bankoverschrijvingen werk ik de thermometer handmatig bij :)

Edit: Is inmiddels gebeurd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 11:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #11

jeoff schreef : Klopt handmatig overmaken is het goedkoopst. De Paypal optie kregen we gratis bij de donatie module dus die laten we wel aan staan maar ook dat kost wat geld per transactie (enige voordeel is dat de thermometer dan automatisch en direct wordt bijgewerkt).

Zodra ik vandaag een update krijg van de bankoverschrijvingen werk ik de thermometer handmatig bij :)

Edit: Is inmiddels gebeurd!




Top zie dat we al € 425,- zitten gaat de goede kant op...
Hoe kunnen we meer aandacht voor dit initatief krijgen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 11:32
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #12
Media, Social Media, een bekend persoon/bedrijf het initiatief laten promoten,.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 11:42
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #13
Er staat weliswaar al een berichtje op de Facebook pagina van MVV Fans, maar misschien is er iemand die een leuke afbeelding in elkaar kan photoshoppen. Die moet dan zoveel mogelijk gedeeld worden. Zou zich zo maar eens als een grote vlek kunnen verspreiden. Ook via Twitter zou dit de wereld ingebracht moeten worden. Zou mooi zijn als ook spelers die van social media gebruik maken het bericht verspreiden onder hun vrienden/volgers.

Daarnaast zou ik ook bekijken of het mogelijk is om posters en flyers te laten drukken. Posters kunnen opgehangen worden op strategische punten waar veel mensen bij elkaar komen: cafés, voetbalkantines, sporthallen, station, winkels in de stad etc. Op posters en flyers dan liefst wel heel duidelijk een short URL als mvvfans.nl/doneren vermelden zodat mensen direct zien (en makkelijk kunnen onthouden) waar ze terecht kunnen.

Verder kan via TV Maastricht en Maastricht FM ook wel iets geregeld worden lijkt me. Idem dito Falcon, RTME, RTV Maas & Mergelland.

Aanvullingen meer dan welkom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 11:55
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #14
Vraag aan Guus Eggen ( praat het sportprogramma aan elkaar l1 ) of hij het verteld in zijn l1 radio programma , hij presenteert ook radio programma,s op radio -Merggelland Margraten , hij is mvv minded !

Posters wil ik wel verzorgen in Valkenburg !

Bv . Boer in Margraten ?

Enz ?.
De volgende gebruiker (s) zei dank u oandegengg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 11:56
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #15

Jim Cemint schreef : Er staat weliswaar al een berichtje op de Facebook pagina van MVV Fans, maar misschien is er iemand die een leuke afbeelding in elkaar kan photoshoppen. Die moet dan zoveel mogelijk gedeeld worden. Zou zich zo maar eens als een grote vlek kunnen verspreiden. Ook via Twitter zou dit de wereld ingebracht moeten worden. Zou mooi zijn als ook spelers die van social media gebruik maken het bericht verspreiden onder hun vrienden/volgers.

Daarnaast zou ik ook bekijken of het mogelijk is om posters en flyers te laten drukken. Posters kunnen opgehangen worden op strategische punten waar veel mensen bij elkaar komen: cafés, voetbalkantines, sporthallen, station, winkels in de stad etc. Op posters en flyers dan liefst wel heel duidelijk een short URL als mvvfans.nl/doneren vermelden zodat mensen direct zien (en makkelijk kunnen onthouden) waar ze terecht kunnen.

Verder kan via TV Maastricht en Maastricht FM ook wel iets geregeld worden lijkt me. Idem dito Falcon, RTME, RTV Maas & Mergelland.

Aanvullingen meer dan welkom!


Dank je ...... bij deze dan ook meteen een oproep:

Wie knutselt er een mooie header in elkaar voor deze actie die wij overal kunnen gebruiken. Stuur mij maar een pb als er iemand is.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden