>
Ontvangen bedankjes 262
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het gaat over vorig seizoen. Alhoewel Fox toen al de eredivisie CV had overgenomen, wil dat nog niet zeggen dat ze ook meer geld aan de eerste divisie hebben gegeven. Integendeel blijkbaar. Gezien het geschuif van het uitzendmoment van de samenvattingen hebben de tv-rechten van de Jupiler League bepaald geen prioriteit. Het is mij ook totaal niet duidelijk of de eerste divisie nou dit jaar meer geld krijgt dan voorgaande jaren.Breurske schreef : Minder tv gelden..., we hebben de miljoenen van fox toch ???
Breurske schreef :
Theo bedankt voor de afgelopen jaren als supporter coördinator, iemand die zich inzet voor alle geledingen onder de mvv supporters.
Mvv4life, ik weet zeker dat deze rol ook perfect bij jouw past, echter vraag ik mij af hoe je bent benoemd/gekozen als supporter coördinator?
MVV4life schreef :
Marke, Roei baank, wieveul luij höbbe zich al aongemeld? Höb geer al genog luij?Roei baank schreef : Cher gamins. Boe zien die hennekes. Ut mestreechs keteerke is op zoek naar supporters die aan deze actie hun medewerking willen verlenen.
In de Geusselt zijn 24 tribunevakken en we streven naar een vrijwilliger per vak. Wat te doen ?
Voor de wedstrijd, in de gracht ter hoogte van vak F Angelside, de collecte emmer ophalen. Vervolgens de emmer, na 15 minuten wedstrijd, aanbieden op rij 1 stoel 1 van jouw vak waarna iedere supporter deze doorgeeft aan zijn buurman/vrouw. Terwijl de emmer rond gaat op het vak houd je toezicht en vervolgens neem je de emmer in ontvangst op de laatste rij. In de rust de collecte emmer inleveren bij de spelerstunnel.
S.v.p opstellen in rijen van 2. Opgeven kan bij Marke of Roei baank per PB.
Kom op MVV supporters, meld uuch aon!
Roei baank schreef :
MVV4life schreef :
Marke, Roei baank, wieveul luij höbbe zich al aongemeld? Höb geer al genog luij?Roei baank schreef : Cher gamins. Boe zien die hennekes. Ut mestreechs keteerke is op zoek naar supporters die aan deze actie hun medewerking willen verlenen.
In de Geusselt zijn 24 tribunevakken en we streven naar een vrijwilliger per vak. Wat te doen ?
Voor de wedstrijd, in de gracht ter hoogte van vak F Angelside, de collecte emmer ophalen. Vervolgens de emmer, na 15 minuten wedstrijd, aanbieden op rij 1 stoel 1 van jouw vak waarna iedere supporter deze doorgeeft aan zijn buurman/vrouw. Terwijl de emmer rond gaat op het vak houd je toezicht en vervolgens neem je de emmer in ontvangst op de laatste rij. In de rust de collecte emmer inleveren bij de spelerstunnel.
S.v.p opstellen in rijen van 2. Opgeven kan bij Marke of Roei baank per PB.
Kom op MVV supporters, meld uuch aon!
Boe zien die hennekes ? Tot nu toe het "sjieke" aantal van 10 personen. Eerst wil ik deze mensen hartelijk bedanken om ons mee te willen helpen met ut mestreechs keteerke maar eigenlijk is het aantal bedroevend. Ik schat in totaal 5 minuten "werk" voor een ieder maar dat is schijnbaar teveel gevraagd. Deze actie is niet alleen opgezet om financiële middelen binnen te halen maar ook om eens te kijken hoeveel mensen, buiten de vaste "gekken", werkelijk iets willen doen voor MVV. Soit.
Tenslotte een kleine rekensom. Hoeveel kunnen we in totaal overmaken naar MVV als iedere volwassen supporter 1 Euro in d'n ummer deponeert bij elke thuiswedstrijd ? Nog 11 stuks in totaal. In ieder geval geen kruimelwerk en wellicht zijn er nog twijfelende mensen die hier hun steentje aan willen bijdragen.
Tous ensemble.
opadiehard schreef : Ook present dus aangemeld...gr opa .
Hartmans1973 schreef : Dat is een mooie actie van mvv ouwe rot nu hopen dat er genoeg in de emmers wordt gegooid om de inkomsten van de andere wedstrijd te compenseren.
Volgens velen staat het water tot aan de lippen dan kom je toch niet met zo'n actie of ben ik nou gek.
De supporters die gaan bedelen en het bestuur dat 1 wedstrijd gratis weg geeft hoe krom kan het zijn pffff wat een rare wereld.
Ik vond het eerst ook een rare actie, maar ik begrijp het wel. Het weer wordt slechter, de bezoekersaantallen lopen terug. Op deze manier hoopt MVV dat er mensen blijven terugkomen.Hartmans1973 schreef : Dat is een mooie actie van mvv ouwe rot nu hopen dat er genoeg in de emmers wordt gegooid om de inkomsten van de andere wedstrijd te compenseren.
Volgens velen staat het water tot aan de lippen dan kom je toch niet met zo'n actie of ben ik nou gek.
De supporters die gaan bedelen en het bestuur dat 1 wedstrijd gratis weg geeft hoe krom kan het zijn pffff wat een rare wereld.