Inzamelingsactie: RED MVV!

15 nov 2013 14:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #181
Ik denk ook dat mensen afwachten.
Het is een dure periode wat eraan komt.
Sinterklaas voor de mensen met kinderen.
Kerst is toch een tijd waar je veel geld uitgeeft aan kadootjes.
Nieuwjaar voor de liefhebbers van vuurwerk die willen er toch iets aan uitgeven omdat dit maar eenmalig is.
Belastingdienst die altijd weer vervelend nieuws hebben. (ook voor mij geld dit)

Ik denk dat je nu niet veel bij mekaar zult krijgen en ook ik kan op dit moment niet veel kwijt.
Omdat ik ook wil afwachten hoeveel
Maar desondanks zal ik zondag wel een paar euro's in de emmer doen.

En ik ben het gedeeltelijk met omnisciens eens het is niet veel , maar ik denk als we zo door blijven gaan dat we uiteindelijk wel een aardig bedrag bij mekaar hebben met alles bij mekaar.

Ben het met Maosbrögk ook eens we horen van paar mensen alles maar van MVV zelf hoor je niks??
En daardoor is het voor sommige mensen niet genoeg om iets te doneren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2013 14:50
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Inzamelingsactie: RED MVV! #182
www.mvv.nl/club/bestuur/nieuwsbrief-vereniging-mvv

Hier vind je de nieuwsbrief van november. Laat aan duidelijkheid toch weinig te wensen over lijkt me.
Onderstaand de tekst van het bericht op de site dat daar sinds 22 okt staat:

MVV Maastricht zet sportieve en maatschappelijke successen nog niet om in gezonde financiële resultaten Seizoen 12-13 sluit af met een negatief resultaat van € 470.000,-.

MVV Maastricht is het niet gelukt het sportief succesvolle seizoen 2012-2013 ook financieel positief af te sluiten. Ook de prestigieuze prijs voor de “Maatschappelijke Club van het Jaar” levert de club vooralsnog financieel weinig extra’s op.

Een negatief financieel resultaat van € 470.000,- komt tot stand door tegenvallende inkomsten (lagere toeschouwersaantallen, minder TV gelden, fors lagere inkomsten uit eten en drinken en sponsorgelden). Een tekort van ruim € 200.000,- was voorzien in de voorspelling van het bedrijfsresultaat over het seizoen 2012-2013. De begroting voor het seizoen 2013-2014 is daarop reeds aangepast. Bij het opstellen van de definitieve jaarrekening, blijkt echter duidelijk dat ook de reclame opbrengsten via de KNVB/CED lager uitvielen en zijn extra kosten gemaakt voor beveiliging, boetes en service. Bovenop de reeds voorziene € 200.000,- leiden deze lagere geplande en toegezegde inkomsten en hogere onvoorziene kosten nu tot een totaal negatief bedrijfsresultaat van € 470.000,-.

Voorzitter Paul Rinkens: “Ondanks onze sportieve en maatschappelijke successen is het zeer teleurstellend dat wij dit niet weten om te zetten naar meer toeschouwers, meer sponsoren, meer inkomsten uit eten en drinken. Instellingen in de zorg, welzijn, sport en onderwijs waarderen onze maatschappelijke activiteiten enorm, maar zijn vanwege eigen budgettaire beperkingen niet of nauwelijks in staat daar financieel aan bij te dragen; hoe succesvol de inzet van onze spelers en staf naar jong en oud ook is. We hebben onze kosten niet op tijd kunnen aanpassen. Dit is een harde waarheid, maar het is niet anders. We zullen terug moeten naar de basisbegroting van 2,4 miljoen zoals we dat bij de start drie jaar geleden bij onze reddingsoperatie hebben opgesteld. Dat betekent fors bezuinigen tijdens dit lopende seizoen en de inkomsten via een aantal gerichte acties structureel verhogen. Voor dit actieplan hebben wij de steun van alle MVV-vrienden nodig. Inmiddels is er reeds dekking voor additioneel € 200.000,-.”

De Ledenraad van de vereniging is inmiddels ingelicht over de ontstane situatie. De raad heeft unaniem de jaarrekening vastgesteld en haar vertrouwen in het actieplan van het bestuur uitgesproken. Met vereende krachten (Bestuur Stichting MVV, Vereniging MVV en de maatschappelijke stichting) wordt nu gewerkt aan een gedegen en structureel gezonde financiële huishouding. Zonder een stevige structurele kostenreductie staat op korte termijn de toekomst van het betaald voetbal in Maastricht op het spel.

Onder leiding van directeur Frans Erens zijn alle kosten onder de loep genomen. Alle geledingen doen mee aan de kostenreducties. Erens: “Alle geledingen binnen en buiten MVV Maastricht moeten zich realiseren dat ook bij MVV Maastricht alles geld kost en niets gratis is. We moeten dat misverstand zo snel mogelijk uit de wereld helpen. We zijn een bedrijf dat meer inkomsten moet generen dan er kosten zijn, anders gaat het fout.”

Supporters, leden van de vereniging, sponsoren en sympathisanten zijn uitgenodigd zelf in actie te komen. Op korte termijn worden door de supportersvereniging, de vereniging MVV Maastricht met meer dan 2.100 leden, concrete acties ondernomen: onder meer het intensiveren van de Vriendenloterij, het verhogen van de jaarcontributies, de uitvoering van Sport & Bedrijf met 30 deelnemende bedrijven.

15 nov 2013 16:26
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #183
Minder tv gelden..., we hebben de miljoenen van fox toch ???
Helaas blijken de 1 cellige wederom gelijk te krijgen, afgelopen jaren is weer een mismanagement van jawelste gevoerd en zijn we weer terug bij af.
Nu is het wachten dat er weer nieuwe "redders" opstaan en kunnen we de komende 3 jaar weer zeggen dat we nog blij mogen zijn dat we bestaan.

Veer welle us club trok !!!

Theo bedankt voor de afgelopen jaren als supporter coördinator, iemand die zich inzet voor alle geledingen onder de mvv supporters.
Mvv4life, ik weet zeker dat deze rol ook perfect bij jouw past, echter vraag ik mij af hoe je bent benoemd/gekozen als supporter coördinator?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

15 nov 2013 16:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #184

Breurske schreef : Minder tv gelden..., we hebben de miljoenen van fox toch ???

Het gaat over vorig seizoen. Alhoewel Fox toen al de eredivisie CV had overgenomen, wil dat nog niet zeggen dat ze ook meer geld aan de eerste divisie hebben gegeven. Integendeel blijkbaar. Gezien het geschuif van het uitzendmoment van de samenvattingen hebben de tv-rechten van de Jupiler League bepaald geen prioriteit. Het is mij ook totaal niet duidelijk of de eerste divisie nou dit jaar meer geld krijgt dan voorgaande jaren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

15 nov 2013 17:13
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #185

Breurske schreef :
Theo bedankt voor de afgelopen jaren als supporter coördinator, iemand die zich inzet voor alle geledingen onder de mvv supporters.
Mvv4life, ik weet zeker dat deze rol ook perfect bij jouw past, echter vraag ik mij af hoe je bent benoemd/gekozen als supporter coördinator?

Breurske bedankt voor het compliment. Om antwoordt te geven op jou vraag die jij aan Mvv4life stelt kan ik je het volgende zeggen. Aan het begin van het seizoen heb ik aangegeven om te stoppen. MVV heeft mij de vrijheid gegeven om naar een opvolger te zoeken. Daarbij was Mvv4life een van de kandidaten, mede door zijn inzet en betrokkenheid. De vraag om dit te worden heb ik natuurlijk niet aan hem alleen gesteld. Yves is wel de enige die meteen volmondig ja zei. De andere wilden liever niet.
Hierna hebben we dit voorgesteld in het supporters platform (waar alle geledingen van supporters zijn vertegenwoordigd), Deze hebben toe gestemd. Of dit de juiste weg is weet ik niet maar vond het wel de meest democratische weg.
Na toestemming van dit platform zijn we naar het MVV bestuur gegaan, voor goedkeuring. Die vond het ook goed en zo is ontstaan.
Mocht ik hierin fout zijn geweest neem ik dit natuurlijk op mij en stel dan voor om met een ander voorstel te komen voor de toekomst.
Zelf wens ik Mvv4life heel veel succes in deze zware tijd en heeft hij alle steun nodig.
Hoop hiermee jou vraag beantwoord te hebben, zo niet kun je natuurlijk altijd bij me terecht.

Groet
Theo
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

15 nov 2013 22:38
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #186

MVV4life schreef :

Roei baank schreef : Cher gamins. Boe zien die hennekes. Ut mestreechs keteerke is op zoek naar supporters die aan deze actie hun medewerking willen verlenen.
In de Geusselt zijn 24 tribunevakken en we streven naar een vrijwilliger per vak. Wat te doen ?
Voor de wedstrijd, in de gracht ter hoogte van vak F Angelside, de collecte emmer ophalen. Vervolgens de emmer, na 15 minuten wedstrijd, aanbieden op rij 1 stoel 1 van jouw vak waarna iedere supporter deze doorgeeft aan zijn buurman/vrouw. Terwijl de emmer rond gaat op het vak houd je toezicht en vervolgens neem je de emmer in ontvangst op de laatste rij. In de rust de collecte emmer inleveren bij de spelerstunnel.
S.v.p opstellen in rijen van 2. Opgeven kan bij Marke of Roei baank per PB.

Marke, Roei baank, wieveul luij höbbe zich al aongemeld? Höb geer al genog luij?
Kom op MVV supporters, meld uuch aon!

Boe zien die hennekes ? Tot nu toe het "sjieke" aantal van 10 personen. Eerst wil ik deze mensen hartelijk bedanken om ons mee te willen helpen met ut mestreechs keteerke maar eigenlijk is het aantal bedroevend. Ik schat in totaal 5 minuten "werk" voor een ieder maar dat is schijnbaar teveel gevraagd. Deze actie is niet alleen opgezet om financiële middelen binnen te halen maar ook om eens te kijken hoeveel mensen, buiten de vaste "gekken", werkelijk iets willen doen voor MVV. Soit.
Tenslotte een kleine rekensom. Hoeveel kunnen we in totaal overmaken naar MVV als iedere volwassen supporter 1 Euro in d'n ummer deponeert bij elke thuiswedstrijd ? Nog 11 stuks in totaal. In ieder geval geen kruimelwerk en wellicht zijn er nog twijfelende mensen die hier hun steentje aan willen bijdragen.

Tous ensemble.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

16 nov 2013 00:57
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #187
Supporters moeten zich bezighouden met supporterszaken.

Kom naar het stadion, en neem zoveel mogelijk andere mensen mee.

Laat je horen, laat het stadion daveren op zijn grondvesten.

Laat de tegenstander merken dat zij een uitwedstrijd spelen.

Al het andere is onzin: ga niet bedelen voor dubbeltjes en kwartjes: dat is toch een druppel op een gloeiende plaat.

En het komt ook heel zielig en wanhopig over.

Fortuna Sittard is het beste bewijs dat dat allemaal een grote leugen is.

16 nov 2013 02:01
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #188

Roei baank schreef :

MVV4life schreef :

Roei baank schreef : Cher gamins. Boe zien die hennekes. Ut mestreechs keteerke is op zoek naar supporters die aan deze actie hun medewerking willen verlenen.
In de Geusselt zijn 24 tribunevakken en we streven naar een vrijwilliger per vak. Wat te doen ?
Voor de wedstrijd, in de gracht ter hoogte van vak F Angelside, de collecte emmer ophalen. Vervolgens de emmer, na 15 minuten wedstrijd, aanbieden op rij 1 stoel 1 van jouw vak waarna iedere supporter deze doorgeeft aan zijn buurman/vrouw. Terwijl de emmer rond gaat op het vak houd je toezicht en vervolgens neem je de emmer in ontvangst op de laatste rij. In de rust de collecte emmer inleveren bij de spelerstunnel.
S.v.p opstellen in rijen van 2. Opgeven kan bij Marke of Roei baank per PB.

Marke, Roei baank, wieveul luij höbbe zich al aongemeld? Höb geer al genog luij?
Kom op MVV supporters, meld uuch aon!

Boe zien die hennekes ? Tot nu toe het "sjieke" aantal van 10 personen. Eerst wil ik deze mensen hartelijk bedanken om ons mee te willen helpen met ut mestreechs keteerke maar eigenlijk is het aantal bedroevend. Ik schat in totaal 5 minuten "werk" voor een ieder maar dat is schijnbaar teveel gevraagd. Deze actie is niet alleen opgezet om financiële middelen binnen te halen maar ook om eens te kijken hoeveel mensen, buiten de vaste "gekken", werkelijk iets willen doen voor MVV. Soit.
Tenslotte een kleine rekensom. Hoeveel kunnen we in totaal overmaken naar MVV als iedere volwassen supporter 1 Euro in d'n ummer deponeert bij elke thuiswedstrijd ? Nog 11 stuks in totaal. In ieder geval geen kruimelwerk en wellicht zijn er nog twijfelende mensen die hier hun steentje aan willen bijdragen.

Tous ensemble.

Chapeau! Me bij deze aangemeld!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

16 nov 2013 07:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #189
Ook present dus aangemeld...gr opa ;).

....

16 nov 2013 08:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #190

opadiehard schreef : Ook present dus aangemeld...gr opa ;).

Sorrie voor mijn tweede post erachteraan maar moest nog wat kwijt.
Ik zat ook te dubben of deze actie wel zin heeft,maar door twijfel kan mvv niet gered worden en ga net als in het verleden maar weer eens achter een publieke actie staan.
Want nog steeds ben ik serieus bang dat ons cluppie er over enige tijd niet meer is,vandaar geen woorden maar daden.
Marke en roei baank bedankt voor het opstarten van deze...gr opa ;)

....

16 nov 2013 09:44
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #191
Kaartje kopen tegen Voledam Betekend tegen de Graafschap gratis .(staat vandaag groot in de krant) online bestellen.

Dus een prijs. 2 wedstrijden.

16 nov 2013 10:38
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #192
Dat is een mooie actie van mvv ouwe rot nu hopen dat er genoeg in de emmers wordt gegooid om de inkomsten van de andere wedstrijd te compenseren.

Volgens velen staat het water tot aan de lippen dan kom je toch niet met zo'n actie of ben ik nou gek.

De supporters die gaan bedelen en het bestuur dat 1 wedstrijd gratis weg geeft hoe krom kan het zijn pffff wat een rare wereld.

16 nov 2013 11:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #193

Hartmans1973 schreef : Dat is een mooie actie van mvv ouwe rot nu hopen dat er genoeg in de emmers wordt gegooid om de inkomsten van de andere wedstrijd te compenseren.

Volgens velen staat het water tot aan de lippen dan kom je toch niet met zo'n actie of ben ik nou gek.

De supporters die gaan bedelen en het bestuur dat 1 wedstrijd gratis weg geeft hoe krom kan het zijn pffff wat een rare wereld.

Bedankt voor de constructieve bijdrage..... :thumbsdown: Ik weet niet of het al bij jouw bekend was dat ook MVV te kampen heeft met afnemende bezoekersaantallen en dit wellicht een marktetings-tactiek is om meer toeschouwers aan te trekken?

Als dit bedelen, hoe jij het noemt al 0,01 % bijdraagt aan de redding MVV dan doe ik dat met heel veel plezier!

Van jouw soort kunnen we er nog wel meer van gebruiken en dan is binnenkort de Geusselt de volgende Lange Leegte.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

16 nov 2013 11:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #194

Hartmans1973 schreef : Dat is een mooie actie van mvv ouwe rot nu hopen dat er genoeg in de emmers wordt gegooid om de inkomsten van de andere wedstrijd te compenseren.

Ik vond het eerst ook een rare actie, maar ik begrijp het wel. Het weer wordt slechter, de bezoekersaantallen lopen terug. Op deze manier hoopt MVV dat er mensen blijven terugkomen.
Als het aantal bezoekers omhoog gaat, de sfeer omhoog gaat, komen sponsors terug. En waar moet je dan beginnen, inderdaad bij het aantal bezoekers. Op korte termijn heb je gelijk, dan is dit geen goede actie. Deze actie is duidelijk bedoelt voor de lange termijn.
Laten we hopen dat de mensen met een goedkoop kaartje, iets extra's in de emmers gooien!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

16 nov 2013 11:42 16 nov 2013 11:46 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #195
Uniek en eenmalig aanbod voor 50-plussers

We hebben een uniek en eenmalig aanbod voor alle 50-plussers! Tot en met 31 december kun je bij de MVV-infobalie een seizoenskaart bestellen voor vijf jaar. Voor deze Golden Card betaal je niet de reguliere prijs, maar je betaalt slechts een bedrag van 500 euro voor vijf kalenderjaren MVV. Dit betekent dat je twee halve seizoenen en vier hele seizoenen in De Geusselt welkom bent.

Kortom een uniek en eenmalig aanbod!

De seizoenkaart is per direct bruikbaar en geldig op de speciaal daarvoor ingericht tribune, de Abraham & Sara tribune. De actie geldt alleen voor fans die 50 jaar zijn of ouder. Ook iedereen die nog voor het einde van dit jaar 50 wordt, kan van dit aanbod profiteren. Voorwaarde is wel dat het bedrag van 500 euro in één keer geïncasseerd kan worden, zodat je de club direct helpt aan inkomsten.
www.mvv.nl/blocks/nieuws/uniek-en-eenmal...bod-voor-50-plussers

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden