Inzamelingsactie: RED MVV!

14 nov 2013 12:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #166

mvv supporter schreef : ik heb al jaren een seizoenskaart, ik ben al enkelen jaren lid van de supportsclub.
Toen die armbandjes er waren heb ik er ook een aantal van gekocht.
En ik zeg niet dat ik NIET wil of ga doneren.
Ik geef alleen aan dat als ik geen passie en strijd zie op het veld dat ik het dan niet doe.
Wellicht dat ik de volgende wedstrijd het dan weer wel doe als er dan passie en strijd is.

En sinds wanneer ben je als supporter verplicht om je club te sponsoren wanneer dat nodig is.
Ik betaal genoeg voor de seizoenskaart en als ik dan met 5 graden boven 0 of in vele gevallen zelfs met -5 graden in een stadion zit ( want ik ben altijd daar ) dan vind ik de eis van passie en strijd nog maar erg minimaal.

daarom moeten we ook van dit gevoel af , supporters moeten vertrouwen dat het voort bestaan van de club nooit in gevaar komt.
Niemand binnen het bestuur zal zich prettig voelen bij de huidige situatie, echter ben ik geinteresseerd in het exacte ontstaan hiervan....ben benieuwd of MVV zo open hartig is om dat aan haar achterbaan te vertellen

Maar jouw gevoel is wel terecht, alleen met gevoel lossen we nu niets op , op een of andere manier zullen we als supporters meer te vertellen moeten zien te krijgen en dus een grotere vinger in de pap bij MVV.
Niemand wil iedere 3 jaar dit gezeik hebben.....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2013 12:41
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #167
Es 'ch bepaolde beriechte zoe lees, vin 'ch ech tot supporters teväöl oonder drök gezat weure. Esof ederein MOOT geve, want wat zien noe die ''paar euro's''.
Mien persuunleke meining is tot dit väöl te wied geit. Want iech zeen de bui al weer haange:
Zjuulke kump langs mèt zien ummerke en Lerang wèlt of kint niks geve. Gevolg: ''Ach kom maan, bisse noe supporter of neet....??'' En es M.V.V. daan umvèlt, ligk dat daan zeker aon de supporters die niks gegeve höbbe?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin

14 nov 2013 12:50
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #168

Zoeper schreef :

mvv supporter schreef : Als ik passie en strijd zie zal ik wat doneren, zie ik geen passie en geen strijd dan ga ik helaas niet doneren.
Ieder jaar weer opnieuw een tegenslag, is het niet dit dan is het wel weer dat.
OM een club gezond te maken is zeker veel geld nodig, maar alles begint bij het voetbal zelf.
Als de spelers inzet, passie en strijd tonen dan zijn de fans al snel te vrede ook bij nederlagen.
Maar na de laatste 2 wedstrijden ben ik behoorlijk teleurgesteld in het team kwa passie en strijd.

Zoiezo moeten we hopen dat we dan nog niet achter staan anders zal er nog minder opgehaald worden.

Het lijkt maar niet door te dringen.. het water staat tot aan de lippen, indien er niets gebeurd op financieel gebied, bestaan we volgend jaar niet meer.. los van passie en strijd op het veld..

Wanneer gaat MVV zelf dit eens vertellen?

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

14 nov 2013 12:52
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #169

MVVke schreef : Es 'ch bepaolde beriechte zoe lees, vin 'ch ech tot supporters teväöl oonder drök gezat weure. Esof ederein MOOT geve, want wat zien noe die ''paar euro's''.
Mien persuunleke meining is tot dit väöl te wied geit. Want iech zeen de bui al weer haange:
Zjuulke kump langs mèt zien ummerke en Lerang wèlt of kint niks geve. Gevolg: ''Ach kom maan, bisse noe supporter of neet....??'' En es M.V.V. daan umvèlt, ligk dat daan zeker aon de supporters die niks gegeve höbbe?

veurop gesteld MVVke; niemes is verpliech um get te geve; dit is gehiel vrijwillig! moch MVV 't neet redde, ligk dat zeker neet aon de supporters, mèr de supporters kinne wel laote zien tot ze get wèlle bijdrage, zoonder supporters gein MVV en zoonder MVV gein supporters...

14 nov 2013 13:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Inzamelingsactie: RED MVV! #170
Helemaal juist Zoeper,

Als ik zie met hoeveel scepsis de reddingsactie wordt benaderd, hoe weinig mensen effectief doneren of iets anders doen behalve via internet klagen, dan begin ik mij persoonlijk af te vragen of de club inderdaad nog bestaansrecht heeft. Natuurlijk, zeker voor die 1500 diehards die er altijd zijn maar die kunnen de club niet overeind houden. Daarbuiten lijkt dus te weinig draagvlak te zijn.

14 nov 2013 13:21
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #171
Heren, Laat ik vooropstellen dat ik jullie acties om geld in te zamelen geweldig vindt.
Maar laten we wel even realistisch blijven en ervan doordrongen zijn dat we met al deze acties MVV dus echt niet gaan redden.
Dit is kwartjes werk en daar red je geen voetbalclub mee. De meter op deze site staat al een tijdje op 1600 euro. Daar kunnen we Rutjes nog geen half maandsalaris van betalen. De club kan alleen gered worden door de heren van "boven", die zitten korter op het "grote" geld. En als zij dit niet kunnen, dan denk ik dat het ophoudt. Dus is het inderdaad geen slechte raad dat zij naar buiten treden, met de boodschap hoe we er precies voorstaan.
Want buiten een artikel in de krant en de info op MVVFANS hoor je verder bergens iets. Dus zullen er veel mensen helemaal niet op de hoogte zijn van deze "crisis".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

14 nov 2013 13:22 14 nov 2013 13:23 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #172

Boschpoort schreef : Helemaal juist Zoeper,

Als ik zie met hoeveel scepsis de reddingsactie wordt benaderd, hoe weinig mensen effectief doneren of iets anders doen behalve via internet klagen, dan begin ik mij persoonlijk af te vragen of de club inderdaad nog bestaansrecht heeft. Natuurlijk, zeker voor die 1500 diehards die er altijd zijn maar die kunnen de club niet overeind houden. Daarbuiten lijkt dus te weinig draagvlak te zijn.

Wee zeet tot al die klaogers niks donere? 't Liekent d'r steeds miejer op tot d'r allein meh door 'ne roedwitte brèl gekeke maag weure nao M.V.V.
't Miejerendeil vaan wat hei es ''negatief geklaog'' umsjreve weurt, zouw iech ieder umsjrieve es ''positief en opbouwend kritisch''

14 nov 2013 13:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Inzamelingsactie: RED MVV! #173
Dat zegt niemand MVV'ke. Je kunt aan de donateurslijst zien dat sommige kritische supporters wel degelijk serieus geld hebben overgemaakt.
Maar het is gewoon een feit dat heel veel mensen wel klagen maar niks doen en afwachten.

14 nov 2013 13:27
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #174

Lambik schreef : Heren, Laat ik vooropstellen dat ik jullie acties om geld in te zamelen geweldig vindt.
Maar laten we wel even realistisch blijven en ervan doordrongen zijn dat we met al deze acties MVV dus echt niet gaan redden.
Dit is kwartjes werk en daar red je geen voetbalclub mee. De meter op deze site staat al een tijdje op 1600 euro. Daar kunnen we Rutjes nog geen half maandsalaris van betalen. De club kan alleen gered worden door de heren van "boven", die zitten korter op het "grote" geld. En als zij dit niet kunnen, dan denk ik dat het ophoudt. Dus is het inderdaad geen slechte raad dat zij naar buiten treden, met de boodschap hoe we er precies voorstaan.
Want buiten een artikel in de krant en de info op MVVFANS hoor je verder bergens iets. Dus zullen er veel mensen helemaal niet op de hoogte zijn van deze "crisis".

Is breed uitgemeten in de krant, L1 en TV Maastricht geweest, maar dat terzijde. het gaat om het draagvlak. De 'heren van boven' hebben natuurlijke de contacten bij het grotere geld en daar zal ook het meeste van moeten komen. Maar laat jij als aanhang zien dat je een aanzienlijke druppel, aandraagt, werkt dit door op investeerders.. het "Verenigingsgevoel" moet gewoon omhoog..

14 nov 2013 13:39
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #175

Boschpoort schreef : Dat zegt niemand MVV'ke. Je kunt aan de donateurslijst zien dat sommige kritische supporters wel degelijk serieus geld hebben overgemaakt.
Maar het is gewoon een feit dat heel veel mensen wel klagen maar niks doen en afwachten.

Mesjien mote lui z'ch daan 'ns aofvraoge veurwat ze niks doen?
a) Ze höbbe d'r de cent neet veur. En veur de lui die noe goon rope ''wat is noe 10 euro'', geer kint neet in iemes ziene portmennee loere.

b) Ze riddenere vaan : Degene die de foute höbbe gemaak in 't verleie, die mote 't daan ouch meh weer good make

c) Nao al die jaore vaan elend op financieel en sportief gebied verwachte die supporters mesjiens tot M.V.V. eindelek 'ns get veur de supporters deit, en neet aandersum.

d) Wie Lambik al aongaof: Mèt die paar euro's hèlste gein club euverind. En iech bin bang tot väöl supporters die gedachte höbbe.

e) Wee zeet tot supporters neet op 'n aander maneer investere/donere/bijdrages lievere, boete de lieste um? Dao zuuste dus niks vaan.

14 nov 2013 15:48
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #176

MVVke schreef :

Boschpoort schreef : Dat zegt niemand MVV'ke. Je kunt aan de donateurslijst zien dat sommige kritische supporters wel degelijk serieus geld hebben overgemaakt.

Mesjien mote lui z'ch daan 'ns aofvraoge veurwat ze niks doen?
a) Ze höbbe d'r de cent neet veur. En veur de lui die noe goon rope ''wat is noe 10 euro'', geer kint neet in iemes ziene portmennee loere.
100 % geliek in, kinne die lui wel helpe met ummerkes op de tribunes roont te laote goon?
b) Ze riddenere vaan : Degene die de foute höbbe gemaak in 't verleie, die mote 't daan ouch meh weer good make
Kip en ei verhaol,'t bestuur is hèl aon 't werk um cent te generere en dat geit aordeg, mer vaan achtereuver leune en vingerkes wieze geit de club naor de kloete
c) Nao al die jaore vaan elend op financieel en sportief gebied verwachte die supporters mesjiens tot M.V.V. eindelek 'ns get veur de supporters deit, en neet aandersum.
't is 'n wisselwerking, wie ioech al ieder zag; zoonder supporters gein MVV en zoonder MVV gein supporters, trökloere op wat 'r allemaol mis is gegaange heet geine zin, d'r mot NOE get verandere (vaan 2 kante)
d) Wie Lambik al aongaof: Mèt die paar euro's hèlste gein club euverind. En iech bin bang tot väöl supporters die gedachte höbbe.
Die paar Euro's zörge deveur tot veer laote zien tot de club draagvlak heet..

e) Wee zeet tot supporters neet op 'n aander maneer investere/donere/bijdrages lievere, boete de lieste um? Dao zuuste dus niks vaan.

fantastisch! laot 't wete, deil 't! mesjiens zitte daor ideeë tösse die gebruuk kinne weure!

Nogmaols, 't is allemaol mesjiens hielemaol terech tot de situatie sceptisch weurt benadert, mer laote veer in gods naom de vraoge stelle es veer weer in rösteg vaarwater zitte en noe de sjowwers d'r es supporters collectief oonder zette!

14 nov 2013 16:58
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #177
Graag wil ik toch nog aanhalen, dat ook voor mij strijd en passie op het veld, veel bepaald.

* Je doneert geld, voor sommige die het niet al te breed hebben, een geste van jewelste, en dan zou je op het veld dat niet terug zien. Ik mag toch op zijn minst verwachten van mvv dat ze er voor knokken, vechten, gras vreten, dat staat eigenlijk ook los van het feit of er gedoneerd moet worden of niet. Inzet moet je altijd tonen, en ja ik ben een van de Boeroepers als mvv als een lamme zak op het veld staat. Je krijgt betaald om je passie uit te oefenen, 90! minuten inzet. Dat is alles wat van je wordt gevraagd. Als men dat niet kan opbrengen is het wegwezen. Gelukkig zien we juist wel dat er gras gevreten wordt!

* kruimeltjes werk, Inderdaad dat vind ik goed verwoord. Ik heb ooit in een ver verleden voor een bijna failliete horeca zaak aan het Vrijthof gewerkt, we moesten hier de suiker en de melk die niet gebruikt was in een bakje doen, want die kan hergebruikt worden. Dit scheelde dan toch 0.15 per kopje. De tijd die ik hiermee kwijt was. Daarmee had ik over een hele dag gezien, makkelijk 1 gast meer kunnen helpen of aandacht kunnen geven, hetgeen zou resulteren in 15.00€ meer omzet.
Zie dingen wel in verband, de teller staat misschien na zondag op 4000 euro. dan missen we nog 296.000. De tijd, moeite, energie, is eigenlijk te hoog voor het resultaat.

* We moeten veel groter denken, en inderdaad, dit moet toch echt van de grote jongens komen. Het spijt maar realisme is soms pijnlijk. Met deze kruimel acties gaan we het niet redden, ook niet met 10 kruimel acties. En om dan te zeggen, de grote jongens haalde 260.000 euro en wij 40.000 dus is daardoor mvv gered. Als de grote jongens 260.000 kunnen ophalen, zou die 40.000 ook geen probleem zijn geweest. Ik vind juist vervelend om te zien, dat wij!!! De supporters het voortouw nemen. Zweet moeite, energie en geld in steken.

Maar boven op de berg, is het angstvallig stil

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, seppo, Boer458, tuutsje

14 nov 2013 18:30
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #178

Boschpoort schreef : Helemaal juist Zoeper,

Vraag je eens af hoeveel mensen er écht weten hoe de club er voor staat?
Buiten wat posts en wat acties op het forum merken "we" (als niet-insider) er helemaal niets van.
Ik hoor hier 5 man roepen dat er paniek is, maar dat vind ik niet voldoende om te gaan doneren.
Als ik zou roepen dat er paniek is, zou jij dan ook geld doneren?
Te weinig draagvlak? Te weinig communicatie!

(zal zondag overigens absoluut wel wat in die emmer gooien, maar er is veeeel te weinig communicatie en al helemaal niet van de juiste partijen)

14 nov 2013 19:23 14 nov 2013 19:23 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #179

Maosbrögk schreef : ...Te weinig communicatie!

Veur de luij die ut neet wiste, gistere heet Theo aofsjeid genome vaan zien rol es supporter coördinator en höb iech die rol euver genome.
Vaanaof noe zal iech in eeder geval probeere signale wie vaan Maosbrögk metein door te speule aon MVV directie en bestuur.
Iech bin ut ouch hielemaol met Maosbrögk eins en iech dink veul luij.

Gein idee of dat officieel ouch beij die rol huurt, mèr iech vin vaan wel.

In eeder geval Theo hardstikke bedaank veur dien beijdraage de aofgelope jaore!!
Kompleminte!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Maosbrögk, opadiehard, Boer458, Pater Vink

15 nov 2013 08:04
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #180

Roei baank schreef : Cher gamins. Boe zien die hennekes. Ut mestreechs keteerke is op zoek naar supporters die aan deze actie hun medewerking willen verlenen.
In de Geusselt zijn 24 tribunevakken en we streven naar een vrijwilliger per vak. Wat te doen ?
Voor de wedstrijd, in de gracht ter hoogte van vak F Angelside, de collecte emmer ophalen. Vervolgens de emmer, na 15 minuten wedstrijd, aanbieden op rij 1 stoel 1 van jouw vak waarna iedere supporter deze doorgeeft aan zijn buurman/vrouw. Terwijl de emmer rond gaat op het vak houd je toezicht en vervolgens neem je de emmer in ontvangst op de laatste rij. In de rust de collecte emmer inleveren bij de spelerstunnel.
S.v.p opstellen in rijen van 2. Opgeven kan bij Marke of Roei baank per PB.

Marke, Roei baank, wieveul luij höbbe zich al aongemeld? Höb geer al genog luij?
Kom op MVV supporters, meld uuch aon!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden