Inzamelingsactie: RED MVV!

11 nov 2013 18:06
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #151

Ut mestreechs keteerke

Deze, door supporters georganiseerde, actie zal plaats vinden precies na 15 minuten spelen in de eerste helft van de wedstrijd. In ieder tribune vak zal een rood witte collecte emmer rond gaan. Beginnend op stoel 1 rij 1 en eindigend op de laatste stoel van de laatste rij. Deze actie, in het kader van Noe is ut aon us!, zal iedere thuiswedstrijd van dit seizoen plaats vinden en de opbrengst komt geheel ten goede aan MVV Maastricht.

TOUS ENSEMBLE !

Marke en Roei baank

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Aswin, mvv4ever, Nao Väöre, opadiehard, Jim Cemint, Och jeh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 01:09
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #152
Super initiatief.

Maar verdomme MVV en dan kijk ik even naar het bestuur. Wanneer krijgen we nou eens openheid van zaken.
Hoe kan het dat het binnen een paar maanden zo mis gaat.

Heb alle respect voor hun vrijwillige inzet e.d maar als straks de club weer naar de klote is weet ik het zo niet.
Achja De Maatschappelijkebetrokkenheidsprijs hebben we wel.

Richt alle pijlen maar eens op Quik uit!!! Daar kan mvv laten zien op het veld hoe belangrijk het is.

Zonder inzet, geen waardering

13 nov 2013 11:58
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #153
Cher gamins. Boe zien die hennekes. Ut mestreechs keteerke is op zoek naar supporters die aan deze actie hun medewerking willen verlenen.
In de Geusselt zijn 24 tribunevakken en we streven naar een vrijwilliger per vak. Wat te doen ?
Voor de wedstrijd, in de gracht ter hoogte van vak F Angelside, de collecte emmer ophalen. Vervolgens de emmer, na 15 minuten wedstrijd, aanbieden op rij 1 stoel 1 van jouw vak waarna iedere supporter deze doorgeeft aan zijn buurman/vrouw. Terwijl de emmer rond gaat op het vak houd je toezicht en vervolgens neem je de emmer in ontvangst op de laatste rij. In de rust de collecte emmer inleveren bij de spelerstunnel.
S.v.p opstellen in rijen van 2. Opgeven kan bij Marke of Roei baank per PB.

Observateur foot Euregio

De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

14 nov 2013 08:32
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #154
Ik vraag me af of de normale supporter (dit zijn de overige 3900 die nooit op dit forum kijken) zich er ook van bewust is dat mvv er financieel er niet al te best voor staat. Dit lijkt me op zich wel nodig om draagvlak te krijgen tussen de supporters om die emmers een beetje gevuld te krijgen. Een simpel bericht op mvv.nl zou al voor wat meer bekendheid zorgen denk ik. Anders even kort omroepen in het stadion dat er een actie plaatsvindt, zodat de mensen weten dat het vanuit mvv wordt gesteund.

14 nov 2013 09:51
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #155
Afspraak is dat Ut mestreechs keteerke d.m.v. tekst zal worden aangekondigd door de stadionspeaker, vermelding op de lichtkrant en vermelding op de website van MVV. Tevens zal er een interview plaats vinden met stadionspeaker op het veld over de actie.
Verder gebruiken we social media en hebben we de pers op de hoogte gebracht van deze actie.
Heeft er iemand nog ideeën dan horen wij die graag.

Nog een persoonlijke noot. Het aantal aanmeldingen, om deze actie te doen slagen, valt me tegen. De nood is hoog bij MVV en dan vooral het gebrek aan liquide middelen. Dit soort acties zijn daarom zeer belangrijk voor MVV want ze leveren direct cash op.
Daarom wil ik iedereen aansporen om zijn hennekes nu beschikbaar te stellen van ut mestreechs keteerke want in 2014 zou het wel eens niet meer nodig zijn.

Observateur foot Euregio

14 nov 2013 10:33
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #156
Als ik passie en strijd zie zal ik wat doneren, zie ik geen passie en geen strijd dan ga ik helaas niet doneren.
Ieder jaar weer opnieuw een tegenslag, is het niet dit dan is het wel weer dat.
OM een club gezond te maken is zeker veel geld nodig, maar alles begint bij het voetbal zelf.
Als de spelers inzet, passie en strijd tonen dan zijn de fans al snel te vrede ook bij nederlagen.
Maar na de laatste 2 wedstrijden ben ik behoorlijk teleurgesteld in het team kwa passie en strijd.

Zoiezo moeten we hopen dat we dan nog niet achter staan anders zal er nog minder opgehaald worden.

14 nov 2013 11:08
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #157

mvv supporter schreef : Als ik passie en strijd zie zal ik wat doneren, zie ik geen passie en geen strijd dan ga ik helaas niet doneren.
OM een club gezond te maken is zeker veel geld nodig, maar alles begint bij het voetbal zelf.
Als de spelers inzet, passie en strijd tonen dan zijn de fans al snel te vrede ook bij nederlagen.
Maar na de laatste 2 wedstrijden ben ik behoorlijk teleurgesteld in het team kwa passie en strijd.

Zoiezo moeten we hopen dat we dan nog niet achter staan anders zal er nog minder opgehaald worden.

Het lijkt maar niet door te dringen.. het water staat tot aan de lippen, indien er niets gebeurd op financieel gebied, bestaan we volgend jaar niet meer.. los van passie en strijd op het veld..

14 nov 2013 11:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #158

Zoeper schreef :

mvv supporter schreef : Als ik passie en strijd zie zal ik wat doneren, zie ik geen passie en geen strijd dan ga ik helaas niet doneren.

Het lijkt maar niet door te dringen.. het water staat tot aan de lippen, indien er niets gebeurd op financieel gebied, bestaan we volgend jaar niet meer.. los van passie en strijd op het veld..

dat het water aan de lippen staat is zeker waar, maar of we volgend jaar niet meer bestaan dat lijkt me wat overdreven
We moeten alleen sterk terug in begroting en er moeten gaten worden gedicht
Supporters kunnen daarbij steunen en helpen en idd Zoeper dat heeft niets met passie en strijdt te maken opt veld
er zal geld moeten komen

14 nov 2013 11:38
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #159

Zoeper schreef :

Ik begrijp dat de nood hoog is, maar helaas is dat mijn mening.
Ieder jaar opnieuw is er wel wat, een club moet kunnen bestaan zonder dat de supporters ieder jaar moeten bijdragen voor het voortbestaan. Dan vind ik een eis zoals passie en strijd nog erg makkelijk.
Dus jij gaat je bankrekening plunderen en alles in die emmer stoppen ?

14 nov 2013 11:42 14 nov 2013 11:42 door Zoeper.
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #160

mvv supporter schreef :

Zoeper schreef :

Ik begrijp dat de nood hoog is, maar helaas is dat mijn mening.
Ieder jaar opnieuw is er wel wat, een club moet kunnen bestaan zonder dat de supporters ieder jaar moeten bijdragen voor het voortbestaan. Dan vind ik een eis zoals passie en strijd nog erg makkelijk.
Dus jij gaat je bankrekening plunderen en alles in die emmer stoppen ?

niet mijn bankrekening, maar wel die losse 2 euro munt in mijn portemonnee, daar laat ik graag een pilsje voor staan... en vertel eens:wat draag jij als supporter verder ieder jaar bij? je koopt je kaart en..??

14 nov 2013 11:44
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #161
..is overigens geen verwijt, maar we moeten eens af van dat afwachten en de handjes uit de mouwen steken.. als ik zie hoeveel moeite het kost om uit die 2500 man die iedere wedstrijd in de geusselt zijn vrijwilligers te vinden, is dat diep triest.. Wij, de supporters, horen de club te dragen..

14 nov 2013 11:52
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #162
ik heb al jaren een seizoenskaart, ik ben al enkelen jaren lid van de supportsclub.
Toen die armbandjes er waren heb ik er ook een aantal van gekocht.
En ik zeg niet dat ik NIET wil of ga doneren.
Ik geef alleen aan dat als ik geen passie en strijd zie op het veld dat ik het dan niet doe.
Wellicht dat ik de volgende wedstrijd het dan weer wel doe als er dan passie en strijd is.

En sinds wanneer ben je als supporter verplicht om je club te sponsoren wanneer dat nodig is.
Ik betaal genoeg voor de seizoenskaart en als ik dan met 5 graden boven 0 of in vele gevallen zelfs met -5 graden in een stadion zit ( want ik ben altijd daar ) dan vind ik de eis van passie en strijd nog maar erg minimaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

14 nov 2013 12:02
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #163

mvv supporter schreef : ik heb al jaren een seizoenskaart, ik ben al enkelen jaren lid van de supportsclub.
Toen die armbandjes er waren heb ik er ook een aantal van gekocht.
En ik zeg niet dat ik NIET wil of ga doneren.
Ik geef alleen aan dat als ik geen passie en strijd zie op het veld dat ik het dan niet doe.
Wellicht dat ik de volgende wedstrijd het dan weer wel doe als er dan passie en strijd is.

En sinds wanneer ben je als supporter verplicht om je club te sponsoren wanneer dat nodig is.
Ik betaal genoeg voor de seizoenskaart en als ik dan met 5 graden boven 0 of in vele gevallen zelfs met -5 graden in een stadion zit ( want ik ben altijd daar ) dan vind ik de eis van passie en strijd nog maar erg minimaal.

je bent helemaal niets verplicht, dat zegt ook niemand. Het enige dat ik wel zeg is dat deze actie niet vanuit de spelersgroep komt, maar van je mede supporters.. strijd en passie hoort er altijd te zijn, maar staat los van deze actie..

14 nov 2013 12:03
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #164

Zoeper schreef : ..is overigens geen verwijt, maar we moeten eens af van dat afwachten en de handjes uit de mouwen steken.. als ik zie hoeveel moeite het kost om uit die 2500 man die iedere wedstrijd in de geusselt zijn vrijwilligers te vinden, is dat diep triest.. Wij, de supporters, horen de club te dragen..

Maar - en het is al eerder gezegd - , zoek je die handjes nu niet alleen uit dat kleine groepje fans dat hier regelmatig dit forum bezoekt? Want zo groot lijkt dat niet. Als je die 2500 man echt weet te bereiken en duidelijk kunt maken hoe broodnodig het is, zal je hoogstwaarschijnlijk een stuk meer handjes vinden.

14 nov 2013 12:12
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Inzamelingsactie: RED MVV! #165
Roei baank, iech höb miech bij Marke aongemeld um te hellepe met ut Mestreechs keteerke.

Iech gaon de vaan oet tot veer toch zeker 24 luij kinne vinde die eve wille hellepe um 'n ummer nao e vak te bringe, te wachte tot heer is roondgegaange en daan terök te bringe.

Pinobel, de oproop steit ouch op facebook, etc. neet allein op deze site.

mvv supporter, hellep gewoen mèt, aanders höbbe veer volgend jaor gein club mie um dee passie te eise.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden