>
Ontvangen bedankjes 297
Frank Salemans schreef : - Waarom heeft het zo lang geduurd voordat Tasci zijn basisplek kon veroveren? Dat zijn voetballers waarvoor ik naar het stadion kom.
- Waarom wisselt Maurice vaak zo laat, terwijl het erop lijkt dat sommige spelers er conditioneel doorheen lijken te zitten?
- Wanneer gaat Buifrahi meer speelminuten krijgen? Hoe gaat zijn ontwikkeling?
- Waarom kiest de trainer ervoor om de opbouw van achteruit te laten beginnen, zelfs als dat riskant lijkt? Geeft dat echt het wellicht beoogde voordeel?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef :
Klomeleer schreef : Ik neem aan dat jullie deze vragen zelf komen stellen? Of toevallig niet in de gelegenheid aanwezig te zijn?
Ik denk Napoleon zeker niet!…mvrgr Ampa
ASR schreef : Voor mij maar één brandende vraag:
Gaan we door de Amerikaanse overname de komende jaren meedoen om de knikkers of blijven we in de vermaledijde krochten van de KKD hangen?
Gaan we door de Amerikaanse overname de komende jaren meedoen om de knikkers of blijven we in de vermaledijde krochten van de KKD hangen?
Napoleon schreef :
Mee eens ASR , de Amerikanen moeten daar gewoon open in zijn !
Paar maanden geleden was het verhaal dat over 3 jaar het spelers budget op 2,5 miljoen moest zitten en dus ieder jaar met 500.000 stijgen gerekend vanaf dit seizoen
De vraag is wie betaalt de groei ??
opadiehard schreef :
Napoleon schreef :
Mee eens ASR , de Amerikanen moeten daar gewoon open in zijn !
Paar maanden geleden was het verhaal dat over 3 jaar het spelers budget op 2,5 miljoen moest zitten en dus ieder jaar met 500.000 stijgen gerekend vanaf dit seizoen
De vraag is wie betaalt de groei ??
Volgens mij als ik het goed onthouden heb vertelde Laura dat er echt wel meerdere sponsors(dus geen partners) moeten binnen geharkt worden en als daar vanuit die hoek nu eens te weinig animo bestaat hoe dan verder?…mvrgr Ampa.
Frank Salemans schreef : Enkele punten uit het niet echt drukbezochte supporterscafé:
- Maurice Verberne verklaart de opbouw van achteruit door de geringe kopkracht in het team. Een hoge uittrap wordt meestal direct ingeleverd. Al vindt hij wel dat het soms te ver doorgevoerd wordt: "Als het gevaarlijk wordt, moet die bal wel sneller naar voren".
- Tijdens de wedstrijd worden spelers gemonitord op hun hartslag. Zo kun je zien wie er echt doorheen zit. Vandaar die soms, voor het publiek, wat late wissels.
- De aandelentransactie is door alle betrokken partijen binnen MVV goedgekeurd. Dit is heel zorgvuldig gebeurd, zodat de KNVB met een gedegen onderbouwing wordt geconfronteerd. Het is wachten op goedkeuring van de KNVB.
- Mocht de Amerikaanse gedeeltelijke overname worden afgekeurd, dan is er nog geen Plan B. Alle energie heeft erin gezeten intern op een lijn te komen.
- Er volgde geen toelichting op het plotselinge vertrek van commercieel manager Melina Luijendijk.
- De vernielingen binnen het Rodastadion gaan MVV flink wat geld kosten. Denk daarbij aan rond de 20000 euro.
- Sponsoren haken af vanwege het supportersgeweld van sommigen. Zo kunnen ze zich niet identificeren met de club. Zeer schadelijk voor de reputatie van MVV. Zo is ook het afhaken van eigen MVV-stewards slecht voor de club. Ook financieel. Dat afhaken kost MVV rond de 10000 euro per wedstrijd aan professionele beveiligers.
- De Amerikaanse investeerders gaan eerst bekijken hoe de club met financiële injecties weer gezond kan worden. Ze staan garant in het geval van verliesgevende cijfers. Dat is part of the deal. Zo gauw dat gaat werken, kan gedacht worden aan kwalitatieve verbetering van de selectie. De Zilvervloot vaart voor de selectie niet meteen binnen: eerst financieel gezond worden.
- MvV is de enige club in Europa waar de Amerikanen in investeren.
- De gemeente gaat als verhuurder de kleedkamers verbeteren. Faciliteiten als supportershome zijn voor rekening van MVV. Het is onbegrijpelijk dat De Gouden Ster volledig is gestript na vertrek van Edmond en Marianne. Herinrichting kost minstens een ton. Zo gauw de financiële balans voor dit seizoen helder is, heeft heropening van een supportershome hoge prioriteit bij MVV. Maar niet meteen dus, helaas.
- Marcel Jöris reageerde op de 1,1 miljoen verlies. In een jaar tijd moest een langdurig kledingcontract worden betaald. Overigens: dat kost geld bij ongeveer alle BVO's; 200 euro per selectiespeler. Verder kost beveiliging + beschadigingen door supporters onverwacht veel geld. De Youth Academy (met name kosten diverse betrokken trainers) kosten veel geld. Om een en ander te kunnen begrijpen is volgens mij meer concreet inzicht in de cijfers nodig.
- Laura van Leeuwen omschrijft haar ervaringen bij MVV: het begon vooral als leuk, maar het wordt steeds meer een pittige uitdaging. Maar we gaan er komen.
Vul maar aan met info a.u.b., want ik haal dit puur uit mijn geheugen op.